Dat zeg ik ook niet. Daarom zijn er wel mbo-ers die wo aankunnen (moet wel) en dat is wat ik zeg. Snap sowieso niet dat mensen altijd denken dat iemand die vwo of wo doet per definitie slim is en ditdat. Is onzin. Genoeg ontzettende domme achterlijke personen op vwo en wo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zijn dan meestal mensen die verkeerd geplaatst zijn. Of een periode geen reet hebben uitgevoerd. Standaard mbo-mensen horen daar echt niet bij.
Daar heb je gelijk in, vooral eerste paar klassen van het VWO zijn het ook vaak gewoon leerlingen die goed kunnen leren maar qua intelligentie niet per definitie heel slim zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:35 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Daarom zijn er wel mbo-ers die wo aankunnen (moet wel) en dat is wat ik zeg. Snap sowieso niet dat mensen altijd denken dat iemand die vwo of wo doet per definitie slim is en ditdat. Is onzin. Genoeg ontzettende domme achterlijke personen op vwo en wo.
quote:
Heb altijd gelijk. En dan de mensen die super hard leren en het 'net' halen, en dan vind ik ook niet echt dat het jouw niveau is. Maar dat is een persoonlijke mening!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, vooral eerste paar klassen van het VWO zijn het ook vaak gewoon leerlingen die goed kunnen leren maar qua intelligentie niet per definitie heel slim zijn
Mwah. Zolang je het haalt, al is het met de hakken over de slootquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:38 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Heb altijd gelijk. En dan de mensen die super hard leren en het 'net' halen, en dan vind ik ook niet echt dat het jouw niveau is. Maar dat is een persoonlijke mening!
Nja, soms moet je jezelf ook de ellende besparen en maar een niveau lager gaan denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Zolang je het haalt, al is het met de hakken over de slootDat maakt niet veel uit.
Wat doe jij dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:40 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Nja, soms moet je jezelf ook de ellende besparen en maar een niveau lager gaan denk ik.
Ga je slapen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha komt ooit nog wel anders
in plaats van RIP had het ook 'trusten' kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |