Nou dan hoef je hier toch niet te vragen hoe je aan geld komt, mannen betalen grof geld voor sex en een beetje geld als je kop eruit ziet als een grindtegel maar ey, geld is geld!quote:
nouja ik weet dat ik nu al niet slim bezig ben, maar me tot zoiets verlagen..no way.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nou dan hoef je hier toch niet te vragen hoe je aan geld komt, mannen betalen grof geld voor sex en een beetje geld als je kop eruit ziet als een grindtegel maar ey, geld is geld!
Dan is er geen manier om nu even in een dag geld te "maken", als dat namelijk zo was zou niemand werken en bij die magische boom gaan staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:51 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
nouja ik weet dat ik nu al niet slim bezig ben, maar me tot zoiets verlagen..no way.
Dan is er nog hoop.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:51 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
nouja ik weet dat ik nu al niet slim bezig ben, maar me tot zoiets verlagen..no way.
Het is de bedoeling dat ik vanavond naar de stad ga met werk. Ik wil dit nu afzeggen, maar heb het al een paar keer eerder afgezegd omdat ik geen zin had etc en paar dagen geleden heb ik dus gezegd tegen een collega dat ik er bij ben, want die vraagt het steeds. Maar ik heb geen geld nu..en afzeggen komt weer echt stom over enzo, vooral als de reden is dat je geen geld hebt. Dus wat nu?:)quote:-Als jij al je geld hebt opgegokt dan heb jij als het goed is geen activiteiten op de kalender staan die geld kosten, in ieder geval geen activiteiten die op vrijwillige basis zijn.
Ga mee en zeg: "Oeps, dat is stom. Ik ben mijn portemonnee vergetenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:44 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik vanavond naar de stad ga met werk. Ik wil dit nu afzeggen, maar heb het al een paar keer eerder afgezegd omdat ik geen zin had etc en paar dagen geleden heb ik dus gezegd tegen een collega dat ik er bij ben, want die vraagt het steeds. Maar ik heb geen geld nu..en afzeggen komt weer echt stom over enzo, vooral als de reden is dat je geen geld hebt. Dus wat nu?:)
Afzeggen. Niet meer gokken. Hulp zoeken daarvoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:44 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik vanavond naar de stad ga met werk. Ik wil dit nu afzeggen, maar heb het al een paar keer eerder afgezegd omdat ik geen zin had etc en paar dagen geleden heb ik dus gezegd tegen een collega dat ik er bij ben, want die vraagt het steeds. Maar ik heb geen geld nu..en afzeggen komt weer echt stom over enzo, vooral als de reden is dat je geen geld hebt. Dus wat nu?:)
Naar de stad gaan maar niks drinken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:44 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Op een bepaald punt toch wel, anders zouden ze nooit hulp zoeken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:02 schreef Mirjam het volgende:
gokverslaafden vinden nooit dat ze een probleem hebben of verslaafd zijn.
Vertel dat je gokverslaafd bent en je geld erdoor gejast hebt. Dan sta je mooi voor lul en denk je er wellicht de volgende keer aan als je online je bet invult.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:44 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:51 schreef klavertje444 het volgende:
Je hebt het over verlagen voor seks, maar besef je hoever je je nu al aan het verlagen bent?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef klavertje444 het volgende:
Ik heb voor de makkelijke weg gekozen: liegen.
Ja ik besef het me wel denk ik. Maar ik vind het eng om open kaart te spelen en ik heb al een keer psychologische hulp gehad, maar daar heb ik niet goed gebruik van gemaakt en ik heb nooit goed kunnen vertellen waar ik echt mee zat. Maargoed het voelt toch een beetje alsof ik me aanstel als ik hulp zoek, want zoveel mensen hebben het slechter enzo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Hallmark het volgende:
[..]
[..]
Je hebt het over verlagen voor seks, maar besef je hoever je je nu al aan het verlagen bent?
Je speelt meerdere keren al je geld erdoor, en weeft een web van leugens om je heen.
Weet je, zou het geen goed idee zijn om open kaart te spelen met je ouders, en aan te geven dat je graag professionele hulp wilt? Op die manier kun je stoppen met liegen. Je bent veel te jong om nu al zo diep in de stront te zitten.
Dat ik met iemand van dag heb geruild..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:54 schreef Murmeli het volgende:
typisch verslaafdengedrag, liegen.....
het verhaal tegen je ouders snap ik niet trouwens. wat heb je geruild?
Daar heb ik wel alle vertrouwen in ja, ik weet 100% zeker dat ik er kom, moet alleen nog de juiste weg vinden.quote:
dan zou ik zeker weer hulp gaan zoeken. als je al weet wat het is dat je de vorige keer niet hebt besproken. Dan kan je dat nu mooi wel doen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:52 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ja ik besef het me wel denk ik. Maar ik vind het eng om open kaart te spelen en ik heb al een keer psychologische hulp gehad, maar daar heb ik niet goed gebruik van gemaakt en ik heb nooit goed kunnen vertellen waar ik echt mee zat. Maargoed het voelt toch een beetje alsof ik me aanstel als ik hulp zoek, want zoveel mensen hebben het slechter enzo.
Tja ik weet het niet. Ik zie het voor mezelf nog niet als een serieuze 'gokverslaving' , maar aan de reacties te lezen zou hulp handig zijn.quote:
de agog bellen en een afspraak maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:04 schreef klavertje444 het volgende:
Mijn werk heb ik dus uiteindelijk ook niet afgezegd, morgen moet ik ook werken, dus ik kan er op rekenen dat ik moet gaan uitleggen waarom ik er niet was pffffff.
Ook kreeg ik al een berichtje van die collega 'En ik had weer gelijk heh? Weer niet...'
Ik heb er weer mooi een puinhoop van gemaakt:)
(Wat nu.....?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |