abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126020338
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:39 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

Ik ben trouwens een meisje ;)
Nou dan hoef je hier toch niet te vragen hoe je aan geld komt, mannen betalen grof geld voor sex en een beetje geld als je kop eruit ziet als een grindtegel maar ey, geld is geld!
pi_126020458
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef BorusBulldog het volgende:

[..]

Nou dan hoef je hier toch niet te vragen hoe je aan geld komt, mannen betalen grof geld voor sex en een beetje geld als je kop eruit ziet als een grindtegel maar ey, geld is geld!
nouja ik weet dat ik nu al niet slim bezig ben, maar me tot zoiets verlagen..no way.
pi_126020519
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:51 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

nouja ik weet dat ik nu al niet slim bezig ben, maar me tot zoiets verlagen..no way.
Dan is er geen manier om nu even in een dag geld te "maken", als dat namelijk zo was zou niemand werken en bij die magische boom gaan staan.
Activiteiten schrappen is wat je moet doen, oyah en hulp zoeken, ook handig, als je dit nu al op je 18e doet...
pi_126020527
quote:

[..]

Dan is er nog hoop.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:02:49 #35
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126020838
gokverslaafden vinden nooit dat ze een probleem hebben of verslaafd zijn.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_126020909
Als je gaat gokken om eerdere verliezen terug te winnen ben je al heel erg dom bezig. Ik zou niet op zoek gaan naar geld maar naar hulp. :)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:15:56 #37
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_126021314
Wat de rest hier ook zegt.

en vertel het juist wel aan je ouders. Zij kunnen je beter helpen dan wij.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_126022344
quote:
-Als jij al je geld hebt opgegokt dan heb jij als het goed is geen activiteiten op de kalender staan die geld kosten, in ieder geval geen activiteiten die op vrijwillige basis zijn.
Het is de bedoeling dat ik vanavond naar de stad ga met werk. Ik wil dit nu afzeggen, maar heb het al een paar keer eerder afgezegd omdat ik geen zin had etc en paar dagen geleden heb ik dus gezegd tegen een collega dat ik er bij ben, want die vraagt het steeds. Maar ik heb geen geld nu..en afzeggen komt weer echt stom over enzo, vooral als de reden is dat je geen geld hebt. Dus wat nu?:)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:47:54 #39
270466 BlikjeFris
Omdat het kan...
pi_126022441
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:44 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

Het is de bedoeling dat ik vanavond naar de stad ga met werk. Ik wil dit nu afzeggen, maar heb het al een paar keer eerder afgezegd omdat ik geen zin had etc en paar dagen geleden heb ik dus gezegd tegen een collega dat ik er bij ben, want die vraagt het steeds. Maar ik heb geen geld nu..en afzeggen komt weer echt stom over enzo, vooral als de reden is dat je geen geld hebt. Dus wat nu?:)
Ga mee en zeg: "Oeps, dat is stom. Ik ben mijn portemonnee vergeten :o"
By the light of the moon! *poof*
pi_126022573
De dag dat een gokverslaafde zelf zegt een probleem te hebben.. Dat is de dag dat Pasen en Pinksteren tegelijk op 1 woensdag valt _O-

TS: ga heel snel hulp zoeken. Je hebt een probleem. Een groot probleem. Hoef je zelf niet te erkennen of te zien, geloof mij maar. Het feit dat je na een week door je geld heen bent en geen maat kunt houden zegt meer dan voldoende.
pi_126022972
quote:

[..]

Afzeggen. Niet meer gokken. Hulp zoeken daarvoor.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:05:32 #42
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_126023152
wat barbusse en duck zeggen dus.

zeg tegen je collega dat er een financiele tegenvaller was en je daardoor niet mee kunt.
ligt vrij dicht bij de waarheid en je hoeft ze niet over je problemen te vertellen (want dat zou ik toch wel privé houden zeg maar)

het is een heel simpel principe: je bent zelf verantwoordelijk voor de gevolgen van je eigen daden. Dus als jij nu voor schut staat op je werk omdat je toch weer afzegt, dan is dat niet zielig, dan heb je daar zelf voor gekozen. Wees een "vent" (ik weet dat je vrouw bent) en draag die last.

ga je je aanmelden vanmiddag bij psych/huisarts/verslavingsdinges?
pi_126023425
quote:

[..]

Naar de stad gaan maar niks drinken.
pi_126023463
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:02 schreef Mirjam het volgende:
gokverslaafden vinden nooit dat ze een probleem hebben of verslaafd zijn.
Op een bepaald punt toch wel, anders zouden ze nooit hulp zoeken.
  † In Memoriam † vrijdag 3 mei 2013 @ 16:02:29 #45
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_126025555
quote:

[..]

Vertel dat je gokverslaafd bent en je geld erdoor gejast hebt. Dan sta je mooi voor lul en denk je er wellicht de volgende keer aan als je online je bet invult.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_126027300
Ik heb voor de makkelijke weg gekozen: liegen.
Ik hou niet van liegen, maarja ik wist anders even echt niet meer wat te doen.
Tegen mijn ouders heb ik gezegd dat ik geruild heb met iemand en tegen werk zeg ik wel dat ik ziek was etc. Ik weet dat het niet zo hoort en dat je dit niet kunt maken als je een (echte) vaste baan hebt.
Maarjaaaaaa
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:54:36 #47
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_126027598
typisch verslaafdengedrag, liegen.....

het verhaal tegen je ouders snap ik niet trouwens. wat heb je geruild?
pi_126027634
:N

Jij komt er zo wel :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:55:52 #49
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_126027652
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef klavertje444 het volgende:
Ik heb voor de makkelijke weg gekozen: liegen.
Je hebt het over verlagen voor seks, maar besef je hoever je je nu al aan het verlagen bent?

Je speelt meerdere keren al je geld erdoor, en weeft een web van leugens om je heen.

Weet je, zou het geen goed idee zijn om open kaart te spelen met je ouders, en aan te geven dat je graag professionele hulp wilt? Op die manier kun je stoppen met liegen. Je bent veel te jong om nu al zo diep in de stront te zitten.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:57:29 #50
33189 RM-rf
1/998001
pi_126027710
TS, tientje wedden dat je nog wel meer geld gaat verliezen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_126033659
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Hallmark het volgende:

[..]

[..]

Je hebt het over verlagen voor seks, maar besef je hoever je je nu al aan het verlagen bent?

Je speelt meerdere keren al je geld erdoor, en weeft een web van leugens om je heen.

Weet je, zou het geen goed idee zijn om open kaart te spelen met je ouders, en aan te geven dat je graag professionele hulp wilt? Op die manier kun je stoppen met liegen. Je bent veel te jong om nu al zo diep in de stront te zitten.
Ja ik besef het me wel denk ik. Maar ik vind het eng om open kaart te spelen en ik heb al een keer psychologische hulp gehad, maar daar heb ik niet goed gebruik van gemaakt en ik heb nooit goed kunnen vertellen waar ik echt mee zat. Maargoed het voelt toch een beetje alsof ik me aanstel als ik hulp zoek, want zoveel mensen hebben het slechter enzo.
pi_126033705
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:54 schreef Murmeli het volgende:
typisch verslaafdengedrag, liegen.....

het verhaal tegen je ouders snap ik niet trouwens. wat heb je geruild?
Dat ik met iemand van dag heb geruild..
pi_126033742
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:55 schreef Barbusse het volgende:
:N

Jij komt er zo wel :')
Daar heb ik wel alle vertrouwen in ja, ik weet 100% zeker dat ik er kom, moet alleen nog de juiste weg vinden.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 19:56:28 #54
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_126033801
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:52 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

Ja ik besef het me wel denk ik. Maar ik vind het eng om open kaart te spelen en ik heb al een keer psychologische hulp gehad, maar daar heb ik niet goed gebruik van gemaakt en ik heb nooit goed kunnen vertellen waar ik echt mee zat. Maargoed het voelt toch een beetje alsof ik me aanstel als ik hulp zoek, want zoveel mensen hebben het slechter enzo.
dan zou ik zeker weer hulp gaan zoeken. als je al weet wat het is dat je de vorige keer niet hebt besproken. Dan kan je dat nu mooi wel doen.

En tuurlijk zijn er mensen die het slechter hebben, maar jij bent op dit moment in je leven keuzes aan het maken waar niemand beter van wordt. Jij niet, je ouders niet, en als het nog ff doorgaat gaan er waarschijnlijk nog veel mensen onder lijden.
Dus je kan beter nu ingrijpen voordat je hele leven echt een teringzooi is. Dan is het misschien ook nog vrij snel op te lossen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 19:56:57 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_126033821
En hoe ga je je gokprobleem aanpakken?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_126035773
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 19:56 schreef Copycat het volgende:
En hoe ga je je gokprobleem aanpakken?
Tja ik weet het niet. Ik zie het voor mezelf nog niet als een serieuze 'gokverslaving' , maar aan de reacties te lezen zou hulp handig zijn.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 20:42:04 #57
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_126035815
Jep!
pi_126045586
Mijn werk heb ik dus uiteindelijk ook niet afgezegd, morgen moet ik ook werken, dus ik kan er op rekenen dat ik moet gaan uitleggen waarom ik er niet was pffffff.
Ook kreeg ik al een berichtje van die collega 'En ik had weer gelijk heh? Weer niet...'
Ik heb er weer mooi een puinhoop van gemaakt:)
(Wat nu.....?)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 02:49:15 #59
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126049043
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 00:04 schreef klavertje444 het volgende:
Mijn werk heb ik dus uiteindelijk ook niet afgezegd, morgen moet ik ook werken, dus ik kan er op rekenen dat ik moet gaan uitleggen waarom ik er niet was pffffff.
Ook kreeg ik al een berichtje van die collega 'En ik had weer gelijk heh? Weer niet...'
Ik heb er weer mooi een puinhoop van gemaakt:)
(Wat nu.....?)
de agog bellen en een afspraak maken.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_126049380
Wat te doen? Naar je ouders gaan en de vraag stellen of ze je willen helpen... Als je meer geld uitgeeft dan je hebt ben je verslaafd! Nu woon je nog thuis wat als je straks een baan hebt en je moet luiers kopen? Maar je kind scheit maar in zijn broek want papa moet gokken.

Je verliest altijd bij gokken!

[ Bericht 0% gewijzigd door Nico987 op 04-05-2013 10:34:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')