quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:40 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Daar heb ik uiteraard zelf ook over nagedacht. Ik houd me niet aan het bedrag dat ik er aan uit zou willen geven en ik ben er vaak mee bezig om bijv. het verloren geld terug te winnen. Dit zijn wel kenmerken van een gokverslaving, maar het voelt voor mij nog niet alsof ik een echt groot probleem heb..dus ik weet het niet zo goed.
Textbook. Succes ermee kerel.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:16 schreef Re het volgende:
wat een mooie typische OP van een verslaafde, niet vragen om een oplossing van het probleem maar om te vragen hoe het probleem in stand te houden.
Ik ben trouwens een meisjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Textbook. Succes ermee kerel.
http://www.agog.nl/
http://www.gokhulpverlening.nl/
http://nooitmeergokken.nl/
www.gamblingtherapy.org
Okquote:
Nou dan hoef je hier toch niet te vragen hoe je aan geld komt, mannen betalen grof geld voor sex en een beetje geld als je kop eruit ziet als een grindtegel maar ey, geld is geld!quote:
nouja ik weet dat ik nu al niet slim bezig ben, maar me tot zoiets verlagen..no way.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Nou dan hoef je hier toch niet te vragen hoe je aan geld komt, mannen betalen grof geld voor sex en een beetje geld als je kop eruit ziet als een grindtegel maar ey, geld is geld!
Dan is er geen manier om nu even in een dag geld te "maken", als dat namelijk zo was zou niemand werken en bij die magische boom gaan staan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:51 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
nouja ik weet dat ik nu al niet slim bezig ben, maar me tot zoiets verlagen..no way.
Dan is er nog hoop.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:51 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
nouja ik weet dat ik nu al niet slim bezig ben, maar me tot zoiets verlagen..no way.
Het is de bedoeling dat ik vanavond naar de stad ga met werk. Ik wil dit nu afzeggen, maar heb het al een paar keer eerder afgezegd omdat ik geen zin had etc en paar dagen geleden heb ik dus gezegd tegen een collega dat ik er bij ben, want die vraagt het steeds. Maar ik heb geen geld nu..en afzeggen komt weer echt stom over enzo, vooral als de reden is dat je geen geld hebt. Dus wat nu?:)quote:-Als jij al je geld hebt opgegokt dan heb jij als het goed is geen activiteiten op de kalender staan die geld kosten, in ieder geval geen activiteiten die op vrijwillige basis zijn.
Ga mee en zeg: "Oeps, dat is stom. Ik ben mijn portemonnee vergetenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:44 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik vanavond naar de stad ga met werk. Ik wil dit nu afzeggen, maar heb het al een paar keer eerder afgezegd omdat ik geen zin had etc en paar dagen geleden heb ik dus gezegd tegen een collega dat ik er bij ben, want die vraagt het steeds. Maar ik heb geen geld nu..en afzeggen komt weer echt stom over enzo, vooral als de reden is dat je geen geld hebt. Dus wat nu?:)
Afzeggen. Niet meer gokken. Hulp zoeken daarvoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:44 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat ik vanavond naar de stad ga met werk. Ik wil dit nu afzeggen, maar heb het al een paar keer eerder afgezegd omdat ik geen zin had etc en paar dagen geleden heb ik dus gezegd tegen een collega dat ik er bij ben, want die vraagt het steeds. Maar ik heb geen geld nu..en afzeggen komt weer echt stom over enzo, vooral als de reden is dat je geen geld hebt. Dus wat nu?:)
Naar de stad gaan maar niks drinken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:44 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Op een bepaald punt toch wel, anders zouden ze nooit hulp zoeken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:02 schreef Mirjam het volgende:
gokverslaafden vinden nooit dat ze een probleem hebben of verslaafd zijn.
Vertel dat je gokverslaafd bent en je geld erdoor gejast hebt. Dan sta je mooi voor lul en denk je er wellicht de volgende keer aan als je online je bet invult.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:44 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:51 schreef klavertje444 het volgende:
Je hebt het over verlagen voor seks, maar besef je hoever je je nu al aan het verlagen bent?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:47 schreef klavertje444 het volgende:
Ik heb voor de makkelijke weg gekozen: liegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |