Ik ben voorquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Van Dis valt me hier ook tegen met zijn populistische lulkoek over een Duitse provincie.
Je moet scoren om te winnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:28 schreef poepa het volgende:
[..]
Als je niets herdenkt, dan herdenk je niets.
Inderdaad, het bashen van Europa is aan te moedigen, maar niet random in een gesprek over WO IIquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Van Dis valt me hier ook tegen met zijn populistische lulkoek over een Duitse provincie.
Het is dan ook een Duitser.quote:
Axel zegt nu ook wat verstandigsquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:31 schreef Triptamine2 het volgende:
Wieringa en van Dis zeggen net als het VVD kamerlid verstandige dingen, maar die blonde en die burgermeester zitten zichzelf enorm voor lul te zetten
Homo denk ik.quote:
Dat ie maar over van Gogh begint, daarvoor kijk ik dit gezeur.quote:
Ligt er aan, bedoel je de eerste of de tweede?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:39 schreef Xaobotnik het volgende:
Hoeveel mensen in de kamer zijn te vinden die het niet eens mijn zijn betoog?
Het leek meer op een tirade over hoe slecht de overheid wel niet is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Die VVD'er komt notabene uit '81 en dan spreken alsof je gebukt bent gegaan onder 'De Muur'.
Toen hij die discussie had met z'n maatschappijleraar, won Ajax de Champions League. Beetje interessante geschiedenis erbij slepen voor je eigen verzonnen verhaaltje.
Om nog maar niet te spreken over zijn strijd tegen 'mensen' die de helft van de bevolking wegzet, omdat deze vrouw zijn... Dat is gewoon een verzonnen vijandbeeld.
Hij is natuurlijk wel opgegroeid in een opgedeeld Duitsland...quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:46 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Die VVD'er komt notabene uit '81 en dan spreken alsof je gebukt bent gegaan onder 'De Muur'.
Ook dat en daarvoor als 'ervaringsdeskundige' over het communisme praten om zo indirect een bruggetje te maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:47 schreef Hierro het volgende:
[..]
Het leek meer op een tirade over hoe slecht de overheid wel niet is.
Hij was 8(!) toen de muur viel, ik kan me nauwelijks voorstellen dat dat invloed heeft gehad op de belevingswereld van een kind.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:48 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk wel opgegroeid in een opgedeeld Duitsland...
Slechts de golven zullen vertellen wat er gebeurt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:54 schreef Latert het volgende:
Pauw is iemand aan het uitwonen op zijn boot.
In stilte.
eensquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gelukkig is zang altijd aan het einde.
Caro is de vrouwelijke kane en blof. Muzikale horror.
Heleen, dat dan weer wel.quote:
Vaak zitten de vrouwen aan het uiteinde van de tafel.. maar nu zitten er gewoon 3!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:14 schreef waxmask het volgende:
Deze P&W tafel bewijst waarom vrouwen niet bij talkshows horen....
omzigt is boos op Weekers met die roemenen shitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:14 schreef alors het volgende:
Wie zitten er allemaal/onderwerpen? Caro, Heleen en? Staat niet op de site
Is die brief er al? Of wacht Weekers tot 1 minuut voor twaalf?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:15 schreef superniger het volgende:
[..]
omzigt is boos op Weekers met die roemenen shit
Pieter Omtzigt, Marike Stellinga, Caro Emerald, Heleen van Royen, en nog eentje (Ene Otwin dus..)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:14 schreef alors het volgende:
Ik ben er alweer maar 10% met mijn hoofd bij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:14 schreef alors het volgende:
Dat is prozacquote:
[quote]Oh Marike is wel okay, toch maar even inschakelen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pieter Omtzigt, Marike Stellinga, Caro Emerald en Heleen van Royen, en nog eentje
Heleen, beter stemgeluidquote:
Ja, die zit lekker grapjes te maken... Hem interesseert het allemaal ook niet met zijn salaris, zijn seksboot en een oneindige stroom vrouwelijke gasten...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:19 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Pauw voorziet een mooie avond op het bootje.
bedankt voor al je harde werk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
is dat verhaal van die bulgaren serieus? WTF... werk ik daar mij een slag in de rondte voor?
Caroquote:
gelukkig is ajax kampioen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Eerst Patricia Paay aanhoren bij DWDD, en nu Heleen...
Die is ook al maanden kut.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
Alleen een bazige zapservice kan deze uitzending redden.
inb4 dat programma uit Denemarkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
Alleen een bazige zapservice kan deze uitzending redden.
Heleen nietquote:
Net of zij in die boot past.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Pauw is net iets te geïnteresseerd, duidelijk wie vanavond mee gaat.
maar je zou haar wel doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:28 schreef waxmask het volgende:
Associaties bij dit mens: Vies, dik, arrogant, nep, lelijk
Haar band is mee en haar vriend zit daarin...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Heleen is al te vaak geweestquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Twee postzakken met uitgedrukte sigarenpeuken erop.quote:
Dus?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Haar band is mee en haar vriend zit daarin...
Pff, het liefst zien we haar helemaal niet op tv.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Komen hier ook mannen die het niet van tieten op tv moeten hebben?
Jeroen schuurt hem wel weg.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:36 schreef zeeuws jongetje het volgende:
die poliep daar voel je niks van, denkt Jeroen.
Geweldige columnquote:
Hij had dan ook moeite met tandpasta op zijn tandenborstel doenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Huh? Heeft hij ook iets met zijn arm? Hij dronk wel heel raar
Ze geilt op facebook/twitter vrienden/volgers hoorde ik net.. dusja.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
Heleen 'Laat ik weer eens een halfnaakte foto twitteren' van Royen.
Beth Ditto?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:48 schreef tralalala het volgende:
Ik haal haar en die andere zangeres altijd door elkaar.
Die ene die altijd haar tetten laat zien, ben d'r naam kwijt.
Trijntje Oosterhuis?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:48 schreef tralalala het volgende:
Ellen ten Damme?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:48 schreef tralalala het volgende:
Wonen niet in Nederland ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Internationale school, voor welke neuk?
Wonen in Portugal (?).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Internationale school, voor welke neuk?
Eens kijkenquote:
Wat is daarmee?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:51 schreef Latert het volgende:
Pauw, begin nu eens over dat ex-vriendje van die dochter
Vanwegen de umlaut.quote:
Erg hè ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:54 schreef Snowglobe het volgende:
Ik had nog nooit een interview gezien met die Heleen, maar mijn god wat een irritant mens...
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze is dus heel onzeker en wordt blij van een 'Like'.
In natura denk ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:54 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Zou ze nou ook betalen voor een stukje aandacht?
20 seconden en het is door de plee gespoeld.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Nog 5 minuten en het hele boek is uitgelegd
Die prozac en antipsychotica krijgt ze niet voorgeschreven omdat ze enige ruggengraat heeftquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze is dus heel onzeker en wordt blij van een 'Like'.
Dit kun je geen roman noemenquote:
Dit is een bezittelijk voornaamwoord ?quote:
Als ik zap is er altijd reclamequote:
Apart vrouwtje ...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die prozac en antipsychotica krijgt ze niet voorgeschreven omdat ze enige ruggengraat heeft
Bijzondere acteur en geweldig schrijverquote:
5 sterren filmquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:02 schreef Latert het volgende:
[..]
En er is een trieste film op ned 2, zoals altijd.
Die films zijn altijd met oscars beloond of genomineerd, maar wel altijd triest.quote:
Popcorn een optie ?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Die films zijn altijd met oscars beloond of genomineerd, maar wel altijd triest.
Geen films om lekker gedachteloos weg te kijken met een zak chips.
Ik heb die moord een beetje gemist, eens kijken waar dat over gaat.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:07 schreef OProg het volgende:
Ben eigenlijk best moe. En lijkt me niet de meest boeiende uitzending dus maar kijken hoe ver we komen.
Komt vrijwel uitsluitend geleuter uit.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Volgens mij is het wel een aardige man, alleen irriteer ik me aan zijn hoofd
Karbonkel was eng.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Hij lijkt ergens op Karbonkel, als vis.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Latert het volgende:
Met zijn kekke bril![]()
Met zijn kekke sjaaltje![]()
Met zijn verschillige gezicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Inderdaad. Gewoon een helder verhaal.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Niks mis mee, heeft meer zinnigs te melden dan Leerdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |