SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit vrije keuze ook zo vaak hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uit nood misschien maar uit vrije keuze? Nah
Hahahaquote:
Wat?quote:
Dan geloof je me nietquote:
Loopt bij de Arena vast ook wel wat rond....quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:51 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Loopt bij de Arena vast ook wel wat rond....
[..]
[..]
Als jij er een week zelf voor kiest dan is het omdat er op dat moment niet de juiste man voor handen is.quote:
Dat zou zomaar kunnen jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:51 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Nee, echt niet!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij er een week zelf voor kiest dan is het omdat er op dat moment niet de juiste man voor handen is.
Anders zou je het gewoon elke dag doen.
Sorryquote:
Waarom wilt hij dat überhaupt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ries zegt net dat ie helaas niet mee kan naar de ArenA zondag![]()
Alsof ik hem mee zou willen
Jammer, leek me best gezellig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ries zegt net dat ie helaas niet mee kan naar de ArenA zondag![]()
Alsof ik hem mee zou willen
Voor jou wil ik sowieso wel van mijn plan afwijken hoorquote:
Omdat ik natuurlijkquote:
Dan ga jij met hemquote:
Whihihihiquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor jou wil ik sowieso wel van mijn plan afwijken hoor
[..]
Omdat ik natuurlijk
[..]
Dan ga jij met hem
quote:
Dan mag je niet eens naar de ArenA als kakkerlakquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog ga je als kakkerlak niet vrijwillig naar de Arena. Ja, als het Ajax - Feyenoord is.s
True!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan nog ga je als kakkerlak niet vrijwillig naar de Arena. Ja, als het Ajax - Feyenoord is.
O jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mag je niet eens naar de ArenA als kakkerlak![]()
En Roy gaat toch ook vrijwillig
Hou eens op!!quote:
Zullen we het over seks hebben?quote:
Ik ga niet naar de Arena.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan mag je niet eens naar de ArenA als kakkerlak![]()
En Roy gaat toch ook vrijwillig
Moet jij of wil hij gewoon een keer naar AZ en maakt het hem niet uit met wie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:59 schreef LovelyLady het volgende:
En toch moet ik met mijn zoon een keer naar AZ
Hoe in vredesnaam ga ik dat doen
De huldiging is bij de ArenA schatquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de Arena.
Wij gaan naar Amsterdam en ik doe net alsof er toevallig heel veel ajacieden rondloprn.
Bij, niet in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De huldiging is bij de ArenA schat
Ghehe die is aan de andere kant maar okquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij, niet in.
Ik doe net alsof ik bij de Pathe sta.
Nou ik wil wel mee hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet jij of wil hij gewoon een keer naar AZ en maakt het hem niet uit met wie?
In het laatste geval wil ik best wel met hem gaan hoor
Het is erg druk bij de Pathe.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe die is aan de andere kant maar ok
Tof van jequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik wil wel mee hoor![]()
Dan ben ik een stoere chick enzo.. wie weet wat je er tegen het lijft loopt...!!!!!!!!!!
ok dat was grappig
Maar nee hij vindt voetbal wel tof enzo en ik heb een keer beloofd dat we naar een wedstrijd gaan
dus dan doen we dat een keer he?
Jij gaat tijdens de huldiging naar IronMan 3?quote:
Ja maar hoe gaat zo iets? Waar koop ik kaartjes?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tof van je
[..]
Jij gaat tijdens de huldiging naar IronMan 3?
Ik zet jou af bij de arena en dan ga ik naar de old sailor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tof van je
[..]
Jij gaat tijdens de huldiging naar IronMan 3?
Op de site van AZ kan je denk ik wel kaarten kopen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar hoe gaat zo iets? Waar koop ik kaartjes?
Kan dat wel zonder clubkaartdingie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |