Volgens mij was dat Poiuytr (of zoiets).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef FHR het volgende:
Wie wilde ook alweer die chainstay protector hebben? Hij ligt hier nog te wachten op m'n bureau. Ies graties, je weet!
70,- dus midrange..quote:
Ouch, dat zal best pijn gedaan hebben dan, dat foutjequote:
http://www.omroepbrabant.(...)ossen+bij+Dorst.aspxquote:Mountainbiker zwaargewond gevonden in bossen bij Dorst
Laatst gewijzigd: woensdag 29 mei 2013 - 20:37 | Auteur: Mathijs Pennings
De man is zwaargewond (Foto: Jeroen Stuve/Stuve Fotografie)
DORST - Op de Vijftig Bunderweg In de bossen bij Dorst is woensdagavond rond acht uur een zwaargewonde mountainbiker aangetroffen. Het zou om een ongeluk gaan en niet om een misdrijf.
Politie, ambulance en een traumaheli zijn ter plaatse.
De man is aanspreekbaar en wordt naar het ziekenhuis gebracht.
Onderhoud is wel belangrijk: Appelscha word tegenwoordig weer vrij ghoed onderhouden: dus veel minder muddy als een paar jaar geleden. Diever daarentegen..quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)ossen+bij+Dorst.aspx
Vanwege een zeer goede onderhoud is deze route zelfs na stevige regenval nog een echte racebaan. Liggen 0,0 plassen.
Dit maakt het dus een zeer snelle route maar dus ook met gevaarlijke punten. Zelf houd ik niet zo van deze route, juist omdat het een racebaan is en er meer de mensen komen voor de snelheid ipv fun factor
kunt wel merken weer MTB fiets wordt, afgelopen zondag was er 1 op de route van de Loonse en Drunense Duinen onderuit gegaan, hebben ze dmv een jeep ook naar een ambulance moeten brengen
http://112kaatsheuvel.nl/(...)in-de-bossen-drunen/
je hebt onderhoud en onderhoud.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Onderhoud is wel belangrijk: Appelscha word tegenwoordig weer vrij ghoed onderhouden: dus veel minder muddy als een paar jaar geleden. Diever daarentegen..![]()
Oh en die hellm, tja tis klote. maar wel een goed excuus om een nieuwe helm te kopen.
Ohjee, en dan ga ik in juli 3* een toertocht met gids doen...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:02 schreef Metalfreak het volgende:
Afgelopen week geprobeerd in Oostenrijk te MTB-en, pfoeh, viel tegen hoor, zo'n Alp beklimmen. Gedeeltelijk lag het ook aan de fiets, was leenfiets van het hotel, wel met voor- én achtervering, maar de versnellingen waren beroerd afgesteld. Bij de lichtste versnelling wilde de ketting nog wel eens vastlopen, niet leuk als je net een beklimming aan het doen bent... Maar ja, wat wil je ook met Shimano SIS () voor + shifters, en Deore XT achter... Bij de afdaling had ik ook weer niet zo'n enorm vertrouwen in de remmen. De achterrem ging heel stroef (wel schijven trouwens) en remde niet zo heel hard. Ben dus regelmatig gestopt halverwege de afdaling om de remmen te laten koelen. Met mijn eigen MTB had ik toch meer gedurfd denk ik... Maar de conditie liet ook flink wat te wensen over. Was blij dat ik én een bidon water én een flesje Aquarius bij me had voor dat redelijk korte stukje.
Ik zat in Seefeld, Tirol. Niet ver van Innsbruck af. Ben langs het begtreintje omhoog gefietst en wilde eigenlijk tot het eerste bergstation komen, maar gezien de ketting steeds vastliep heb ik de poging op een gegeven moment afgebroken. Volgens Runkeeper was het toch zo'n 350 hm die ik gehaald heb. Maar vergelijk 30km daar maar niet met 30km hier, dat gaat je echt tegenvallen. Vooral het klimmen is zwaar, de hellingen zijn wat langer dan hier, dus je moet het wat langer volhouden. Had echt een te hoge hartslag op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ohjee, en dan ga ik in juli 3* een toertocht met gids doen...![]()
Volgens mij gaan ze gelukkig wel veel met skilift omhoog, dus dat scheelt, maar dan nog iets van 600-800hm over c.a. 30 km..![]()
En ik heb dus helemaal geen conditie.
Waar in Oostenrijk zat je? Bij Kirchberg/Kitzbuhel ofzo?
Oh boy.. word nog wat dan..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zat in Seefeld, Tirol. Niet ver van Innsbruck af. Ben langs het begtreintje omhoog gefietst en wilde eigenlijk tot het eerste bergstation komen, maar gezien de ketting steeds vastliep heb ik de poging op een gegeven moment afgebroken. Volgens Runkeeper was het toch zo'n 350 hm die ik gehaald heb. Maar vergelijk 30km daar maar niet met 30km hier, dat gaat je echt tegenvallen. Vooral het klimmen is zwaar, de hellingen zijn wat langer dan hier, dus je moet het wat langer volhouden. Had echt een te hoge hartslag op een gegeven moment.
Ik zag je PM net, maar kan niet reageren: je inbox zit volquote:Op zondag 2 juni 2013 00:23 schreef poiuytr het volgende:
@FHR had je mijn PM nog ontvangen?
Vandaag nieuw record in Lemele geredenook voor het eerst dat ik daar twee rondjes heb gereden zonder te hoeven stoppen
merk aan me conditie/ uithoudingsvermogen dat het steeds beter gaat het mountainbiken. Sinds ik me nieuwe mountainbike heb ook nog meer plezier op de fiets
Nu is er weer ruimte overquote:Op zondag 2 juni 2013 13:35 schreef FHR het volgende:
[..]
Ik zag je PM net, maar kan niet reageren: je inbox zit vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |