lurkerquote:
Ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:18 schreef Hypocriet het volgende:
Ben ik de enige niet extreem haat op een bepaalde stad of provincie?
Limburg zou tof zijn als er geen mensen waren en geen heuvels/bergen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nope. Amsterdam is niet mijn ding en tsja, Limburg, wat kan je er van zeggenMaar ik houd van alles en iedereen
Ja, ik zit al heel de dag op FOK! dus dan lees je eens wat andere topics dan de standaard in je myatquote:
Nee hoor, ik ook niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:18 schreef Hypocriet het volgende:
Ben ik de enige niet extreem haat op een bepaalde stad of provincie?
Hoezo, beetje wincest daar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef Hypocriet het volgende:
oh wacht. Ik haat wel een beetje op Katwijk.
alleen de mensenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef Hypocriet het volgende:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef Hypocriet het volgende:
Hoezo heb je niks te doen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ik zit al heel de dag op FOK! dus dan lees je eens wat andere topics dan de standaard in je myat
Partij tegen de burger?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
Ik durf het zelfs uit te dragen: ONZ / Stem Polderpartij 2014!
quote:
maar wel strand en een lief persoon.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
en het is ver weg en ze zeggen patat en nu zeg ik ook patat.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
Ik durf het zelfs uit te dragen: ONZ / Stem Polderpartij 2014!
maandag verjaardag met onbeperkt drankjes, daarna koninginnennach, toen queensdayzelf, toen s'avonds en daarna amper wat uurtjes slapen = nergens zin in.quote:
Dorpjes aan de kust.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
maar wel strand en een lief persoon.
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 @ 18:54:42 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die overdreven Limburg-fan zijn en zich te prominent als Limburger ipv Nederlander manifesteren.
Mensen die op Limburg haten en ze 'naar België/Duitsland willen duwen".
Groetjes,
Een Limburger
Terecht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja dat zei je in dat topic ook al.
Groningen is tof zegt de ene en de andere zegt is afgelegen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:28 schreef Etsu het volgende:
Las ik hier iets over Groningen?WAAROM HEB IK DAT GEMIST
Anyways, ik heb m'n nieuwe auto en meteen een uur gereden en nu ben ik bij vrienden
het is tof en afgelegen tegelijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Groningen is tof zegt de ene en de andere zegt is afgelegen.
Groningse meisjes![]()
Ben jij dv haar nieuwe hossel?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Groningse meisjes![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Groningse meisjes![]()
Niet ALLEEN groningse meisjes zijn tof hoorquote:
Ik ben met beide eensquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Groningse meisjes![]()
1 keer, op slag verliefd enzo.quote:
wat is daar nou fijn aan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben met beide eensmaar dat afgelegenheid maakt de stad zo tof
als Groningen vlakbij Utrecht was ofzo, was er niks meer aan
OHquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet ALLEEN groningse meisjes zijn tof hoor
Omg ik ook, na m'n eerste keer wilde ik er wonenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 keer, op slag verliefd enzo.
Heb ik ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg ik ook, na m'n eerste keer wilde ik er wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |