Precies, nu Bea weg is is stijfsel helemaal uit.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij zijn veel beter johje luistert toch niet naar zo'n permanentjosti?
Exact! Tijd voor een frisse start met een heldere visie, zonder populistisch geleuterquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, nu Bea weg is is stijfsel helemaal uit.
Gelukkig zijn wij volkomen rationeel.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Exact! Tijd voor een frisse start met een heldere visie, zonder populistisch geleuter
maar waarom friesland?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij zijn veel beter johje luistert toch niet naar zo'n permanentjosti?
Absoluut! Geen vreemde tegenstellingen enzo.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij volkomen rationeel.
omdat ankie van grunsvenquote:
eerder doutzen..quote:
En voor Limburgers maken we van het kwartje van Kok gewoon het geeltje van Kok.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Absoluut! Geen vreemde tegenstellingen enzo.
die is meer amerikaan tochquote:
Verhuizen naar mijn huisquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:32 schreef Muis006 het volgende:
Hee waar moet ik heen danik blief geen Belgen.
Hork
Daarom staat het ook in de fik.quote:
Verhuis naar Gelderland, veel mooier, ik betaal voor jullie de kostenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:32 schreef Muis006 het volgende:
Hee waar moet ik heen danik blief geen Belgen.
Hork
Inderdaad, compleet leegtrekken wegbezuinigen die handel, nergens voor nodig!quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En voor Limburgers maken we van het kwartje van Kok gewoon het geeltje van Kok.
Dokken zullen ze, en van de winst organiseren we jaarlijks een feest waar voor alle Hollanders gratis bier wordt geserveerd.
nee fries, haar vriend is jammer genoeg wel meer amerikaanquote:
Volgens mij heeft een Limburger gisteravond een erg belangrijk feest af mogen sluiten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En voor Limburgers maken we van het kwartje van Kok gewoon het geeltje van Kok.
Dokken zullen ze, en van de winst organiseren we jaarlijks een feest waar voor alle Hollanders gratis bier wordt geserveerd.
Die deed dat gratis, dus dat mag.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:34 schreef DeSamenvatting het volgende:
[..]
Volgens mij heeft een Limburger gisteravond een erg belangrijk feest af mogen sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |