SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Niets dan waarheidquote:
Misschien, maar ik vind dat ik dit niet langer kan negeren. Ik wil er echt mee geholpen worden. Het is elke keer hetzelfde en ik heb geen idee wat ik eventueel fout doe. Ergens heb ik het gevoel dat ik er zelf ook weinig aan kan doen, maar dat ik iets mankeer waardoor er toch steeds ontevredenheid is bij de werkgever.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het geen overhaaste beslissing?
LOL!!!!!quote:
Ehhh....dat maak ik toch zelf wel uit.....toch???quote:
Ja ja, dat zeggen ze allemaal maar ondertussen!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
Om hulp te bieden Hups, niet om te hosselen.
Ik snap je wel, maar dan ga ik toch liever naar een prof.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
Om hulp te bieden Hups, niet om te hosselen.
Godver, de MI.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen ze allemaal maar ondertussen!!
Hier Fera, ik help je wel met hypnose en medicatie!
En als dat arme kind dan helemaal buiten westen op je bank ligt ga je als een malle tekeer in haar broekje!
Ik zal hem iets duidelijker maken!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:54 schreef MOON76 het volgende:
[..]
LOL!!!!!
[..]
Ehhh....dat maak ik toch zelf wel uit.....toch???
Misschien helpt het welquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen ze allemaal maar ondertussen!!
Hier Fera, ik help je wel met hypnose en medicatie!
En als dat arme kind dan helemaal buiten westen op je bank ligt ga je als een malle tekeer in haar broekje!
Ik weet het, die is niet echt opwindend te noemenquote:
We hebben er niks aan als ze ook nog eens suïcidaal wordtquote:
Ik heb zo'n Lingo scenario voor me, waar ze graaien in die ballenbak. Alleen heb ik geen ballen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het, die is niet echt opwindend te noemen
Liefdequote:
Dank je Vin.quote:
Met zijn mazzel haalt ie alleen maar rode ballen naar bovenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Lingo scenario voor me, waar ze graaien in die ballenbak. Alleen heb ik geen ballen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Lingo scenario voor me, waar ze graaien in die ballenbak. Alleen heb ik geen ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |