SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Niets dan waarheidquote:
Misschien, maar ik vind dat ik dit niet langer kan negeren. Ik wil er echt mee geholpen worden. Het is elke keer hetzelfde en ik heb geen idee wat ik eventueel fout doe. Ergens heb ik het gevoel dat ik er zelf ook weinig aan kan doen, maar dat ik iets mankeer waardoor er toch steeds ontevredenheid is bij de werkgever.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het geen overhaaste beslissing?
LOL!!!!!quote:
Ehhh....dat maak ik toch zelf wel uit.....toch???quote:
Ja ja, dat zeggen ze allemaal maar ondertussen!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
Om hulp te bieden Hups, niet om te hosselen.
Ik snap je wel, maar dan ga ik toch liever naar een prof.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
Om hulp te bieden Hups, niet om te hosselen.
Godver, de MI.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen ze allemaal maar ondertussen!!
Hier Fera, ik help je wel met hypnose en medicatie!
En als dat arme kind dan helemaal buiten westen op je bank ligt ga je als een malle tekeer in haar broekje!
Ik zal hem iets duidelijker maken!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:54 schreef MOON76 het volgende:
[..]
LOL!!!!!
[..]
Ehhh....dat maak ik toch zelf wel uit.....toch???
Misschien helpt het welquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen ze allemaal maar ondertussen!!
Hier Fera, ik help je wel met hypnose en medicatie!
En als dat arme kind dan helemaal buiten westen op je bank ligt ga je als een malle tekeer in haar broekje!
Ik weet het, die is niet echt opwindend te noemenquote:
We hebben er niks aan als ze ook nog eens suïcidaal wordtquote:
Ik heb zo'n Lingo scenario voor me, waar ze graaien in die ballenbak. Alleen heb ik geen ballen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het, die is niet echt opwindend te noemen
Liefdequote:
Dank je Vin.quote:
Met zijn mazzel haalt ie alleen maar rode ballen naar bovenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Lingo scenario voor me, waar ze graaien in die ballenbak. Alleen heb ik geen ballen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Lingo scenario voor me, waar ze graaien in die ballenbak. Alleen heb ik geen ballen.
Wel eitjes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook nergens gezegd/gedacht/verwacht...quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal hem iets duidelijker maken!
Er wordt zondag niet geneukt door/met mij!
Gadverdammequote:Op donderdag 2 mei 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met zijn mazzel haalt ie alleen maar rode ballen naar boven
Als het goed is niet.quote:
Hahahaha, mijn god.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoelt gedwongen recrutering.quote:
Ik hoop het ook. Vandaag ben ik helemaal ingestort. Ik stond jankend te werken, ook geen gezicht. Gelukkig was het niet druk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha, mijn god.
Maar vervelend wel dat het zo is. Hopelijk biedt een professional uitkomst.
[..]
Je bedoelt gedwongen recrutering.
Anticonceptie. Volgens mij heb ik geen eisprong meer.quote:
Ghehequote:Op donderdag 2 mei 2013 21:56 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook nergens gezegd/gedacht/verwacht...
Beetje voorbarig hoor...
quote:
Niet nodig liefquote:
Dan heb je ze nog wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Anticonceptie. Volgens mij heb ik geen eisprong meer.
Dat is wel klote.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Vandaag ben ik helemaal ingestort. Ik stond jankend te werken, ook geen gezicht. Gelukkig was het niet druk.
Hoe was je vandaag gegaan dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ik baal er van dat ik morgen met de bus naar m'n werk moet
Heb je je baas nog een dikke vinger gegeven?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Vandaag ben ik helemaal ingestort. Ik stond jankend te werken, ook geen gezicht. Gelukkig was het niet druk.
Dan wordt het wel heel diep graaien.quote:
Dank je.quote:
Hoe bedoel je?quote:
Motor. Ik had rijles, anders had ik om 3 uur al naar huis gemoeten of zoquote:
Want??quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Ik begin wel zenuwachtig te worden over zondag trouwens
De MI:quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De MI:
Muhahaha met zo'n mijnwerkerslampje op zn hoofd en 2 armen vol die flamoes in
Schat, ik weet ze blindelings te vinden...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De MI:
Muhahaha met zo'n mijnwerkerslampje op zn hoofd en 2 armen vol die flamoes in
IRL ben jij altijd zo verlegenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
[..]
Motor. Ik had rijles, anders had ik om 3 uur al naar huis gemoeten of zo.
Gewoon, vooral angst dat ik om wat voor reden dan ook niet op dat veld naast de ArenA zal staanquote:
Nee. Ik heb gejankt in m'n spullenhok (daar komt toch niemandquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je je baas nog een dikke vinger gegeven?
Al veel eitjes geoogst ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schat, ik weet ze blindelings te vinden...
Of dat je er voor niks staatquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon, vooral angst dat ik om wat voor reden dan ook niet op dat veld naast de ArenA zal staan
Ohhh.,....dat komt wel goed toch....quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon, vooral angst dat ik om wat voor reden dan ook niet op dat veld naast de ArenA zal staan
En dan is het geen idee om te kijken of ze er echt van leren en of jij dus je baan nog kan houden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gejankt in m'n spullenhok (daar komt toch niemand), toen met rode ogen naar een manager gelopen, die zich de tering schrok en een gesprek aangevraagd met de bedrijfsleider (die ook over het personeel gaat). Die was helaas op vakantie, maar de vervangende persoon heb ik wel even gesproken. Ze legde uit dat het ook deels aan hun lag en dat ze hier een leermoment uit konden trekken. Morgen kan ik tekenen en hoef ik alleen nog de vier weken opzegtermijn te werken. Maar ja, ik weet niet of ik er naartoe kan morgen.
Wij gaan heus niet verliezen van Willem II hoorquote:
Beetje mest bij gooienquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, daarna in de grond gezet en erop gekwakt maar er gebeurt nooit wat.
Ik hoop hetquote:
Ik een panter?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij snapt 'm. Het is een sluwe panter die rustig zijn prooi afwacht.
Te lang wachtenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij snapt 'm. Het is een sluwe panter die rustig zijn prooi afwacht.
Jules lijkt nog meer op een panterquote:
Meemaken, dit wil ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te lang wachten![]()
Volgende keer bespring ik em gewoon
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te lang wachten![]()
Volgende keer bespring ik em gewoon
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gejankt in m'n spullenhok (daar komt toch niemand), toen met rode ogen naar een manager gelopen, die zich de tering schrok en een gesprek aangevraagd met de bedrijfsleider (die ook over het personeel gaat). Die was helaas op vakantie, maar de vervangende persoon heb ik wel even gesproken. Ze legde uit dat het ook deels aan hun lag en dat ze hier een leermoment uit konden trekken. Morgen kan ik tekenen en hoef ik alleen nog de vier weken opzegtermijn te werken. Maar ja, ik weet niet of ik er naartoe kan morgen.
Persoonlijk acht ik mezelf niet geschikt, om diverse redenen. Ik geef 150%, maar het wordt gezien als 50%. Ik kan me niet indenken wat ik nog meer kan doen. Tevens heb ik dit probleem al een keer eerder aangekaart, maar er werd niet geluisterd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan is het geen idee om te kijken of ze er echt van leren en of jij dus je baan nog kan houden?
Ahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Persoonlijk acht ik mezelf niet geschikt, om diverse redenen. Ik geef 150%, maar het wordt gezien als 50%. Ik kan me niet indenken wat ik nog meer kan doen. Tevens heb ik dit probleem al een keer eerder aangekaart, maar er werd niet geluisterd.
Ik wist dat je er op zou reagerenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules lijkt nog meer op een panter
Ik zie willem 2 wel winnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij gaan heus niet verliezen van Willem II hoor![]()
Ik zie het eerder gebeuren dat jij mij voor jan lul laat wachten en ik daardoor dus alles moet missen
[..]
Beetje mest bij gooien![]()
http://www.vkmag.com/maga(...)ten_club_in_toronto/
[..]
Ik hoop het
Echt he, zodra iemand LoLa gaat hosselen komt Muhehehe meteen een hosselblock zettenquote:
Van Feyenoord jaquote:
Vind je het gek, LoLa heeft al een toffe kerel!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he, zodra iemand LoLa gaat hosselen komt Muhehehe meteen een hosselblock zetten
Onder de gordel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou je kan vast wel weer ergens in 2016
Waarom moet JIJ dan de hosselblock zetten?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind je het gek, LoLa heeft al een toffe kerel!
Ga je chick lastig vallen of zoquote:
Inderdaad, klootzakquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he, zodra iemand LoLa gaat hosselen komt Muhehehe meteen een hosselblock zetten
Het is niet eens een hosselblock.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet JIJ dan de hosselblock zetten?
Ik ben single hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind je het gek, LoLa heeft al een toffe kerel!
Ik ook van jouquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verder dit gesprek![]()
Ik hou van jullie
Dat is het welquote:
Nu lijkt het weer net of ik niet van Lola houquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Zo goed Roy? [ afbeelding ]
Wat?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je was laatst toch op een date geweest of niet?
Ik mocht niet voor anderen spreken van jouquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu lijkt het weer net of ik niet van Lola hou
Arme vin, minimaal 3 ribben gebroken, 2 benen gekneusdquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
Kijk ze haten dan terwijl ik ervoor heb gezorgt dat LoLa Vinniiee bespringt bij de eerstvolgende meet.
GA HATEN DAN !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |