SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Niets dan waarheidquote:
Misschien, maar ik vind dat ik dit niet langer kan negeren. Ik wil er echt mee geholpen worden. Het is elke keer hetzelfde en ik heb geen idee wat ik eventueel fout doe. Ergens heb ik het gevoel dat ik er zelf ook weinig aan kan doen, maar dat ik iets mankeer waardoor er toch steeds ontevredenheid is bij de werkgever.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het geen overhaaste beslissing?
LOL!!!!!quote:
Ehhh....dat maak ik toch zelf wel uit.....toch???quote:
Ja ja, dat zeggen ze allemaal maar ondertussen!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
Om hulp te bieden Hups, niet om te hosselen.
Ik snap je wel, maar dan ga ik toch liever naar een prof.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:53 schreef Royco1 het volgende:
Om hulp te bieden Hups, niet om te hosselen.
Godver, de MI.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen ze allemaal maar ondertussen!!
Hier Fera, ik help je wel met hypnose en medicatie!
En als dat arme kind dan helemaal buiten westen op je bank ligt ga je als een malle tekeer in haar broekje!
Ik zal hem iets duidelijker maken!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:54 schreef MOON76 het volgende:
[..]
LOL!!!!!
[..]
Ehhh....dat maak ik toch zelf wel uit.....toch???
Misschien helpt het welquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen ze allemaal maar ondertussen!!
Hier Fera, ik help je wel met hypnose en medicatie!
En als dat arme kind dan helemaal buiten westen op je bank ligt ga je als een malle tekeer in haar broekje!
Ik weet het, die is niet echt opwindend te noemenquote:
We hebben er niks aan als ze ook nog eens suïcidaal wordtquote:
Ik heb zo'n Lingo scenario voor me, waar ze graaien in die ballenbak. Alleen heb ik geen ballen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet het, die is niet echt opwindend te noemen
Liefdequote:
Dank je Vin.quote:
Met zijn mazzel haalt ie alleen maar rode ballen naar bovenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Lingo scenario voor me, waar ze graaien in die ballenbak. Alleen heb ik geen ballen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Lingo scenario voor me, waar ze graaien in die ballenbak. Alleen heb ik geen ballen.
Wel eitjes.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook nergens gezegd/gedacht/verwacht...quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal hem iets duidelijker maken!
Er wordt zondag niet geneukt door/met mij!
Gadverdammequote:Op donderdag 2 mei 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met zijn mazzel haalt ie alleen maar rode ballen naar boven
Als het goed is niet.quote:
Hahahaha, mijn god.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bedoelt gedwongen recrutering.quote:
Ik hoop het ook. Vandaag ben ik helemaal ingestort. Ik stond jankend te werken, ook geen gezicht. Gelukkig was het niet druk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahahaha, mijn god.
Maar vervelend wel dat het zo is. Hopelijk biedt een professional uitkomst.
[..]
Je bedoelt gedwongen recrutering.
Anticonceptie. Volgens mij heb ik geen eisprong meer.quote:
Ghehequote:Op donderdag 2 mei 2013 21:56 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook nergens gezegd/gedacht/verwacht...
Beetje voorbarig hoor...
quote:
Niet nodig liefquote:
Dan heb je ze nog wel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Anticonceptie. Volgens mij heb ik geen eisprong meer.
Dat is wel klote.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Vandaag ben ik helemaal ingestort. Ik stond jankend te werken, ook geen gezicht. Gelukkig was het niet druk.
Hoe was je vandaag gegaan dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ik baal er van dat ik morgen met de bus naar m'n werk moet
Heb je je baas nog een dikke vinger gegeven?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Vandaag ben ik helemaal ingestort. Ik stond jankend te werken, ook geen gezicht. Gelukkig was het niet druk.
Dan wordt het wel heel diep graaien.quote:
Dank je.quote:
Hoe bedoel je?quote:
Motor. Ik had rijles, anders had ik om 3 uur al naar huis gemoeten of zoquote:
Want??quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Ik begin wel zenuwachtig te worden over zondag trouwens
De MI:quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De MI:
Muhahaha met zo'n mijnwerkerslampje op zn hoofd en 2 armen vol die flamoes in
Schat, ik weet ze blindelings te vinden...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De MI:
Muhahaha met zo'n mijnwerkerslampje op zn hoofd en 2 armen vol die flamoes in
IRL ben jij altijd zo verlegenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
[..]
Motor. Ik had rijles, anders had ik om 3 uur al naar huis gemoeten of zo.
Gewoon, vooral angst dat ik om wat voor reden dan ook niet op dat veld naast de ArenA zal staanquote:
Nee. Ik heb gejankt in m'n spullenhok (daar komt toch niemandquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je je baas nog een dikke vinger gegeven?
Al veel eitjes geoogst ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schat, ik weet ze blindelings te vinden...
Of dat je er voor niks staatquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon, vooral angst dat ik om wat voor reden dan ook niet op dat veld naast de ArenA zal staan
Ohhh.,....dat komt wel goed toch....quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon, vooral angst dat ik om wat voor reden dan ook niet op dat veld naast de ArenA zal staan
En dan is het geen idee om te kijken of ze er echt van leren en of jij dus je baan nog kan houden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gejankt in m'n spullenhok (daar komt toch niemand), toen met rode ogen naar een manager gelopen, die zich de tering schrok en een gesprek aangevraagd met de bedrijfsleider (die ook over het personeel gaat). Die was helaas op vakantie, maar de vervangende persoon heb ik wel even gesproken. Ze legde uit dat het ook deels aan hun lag en dat ze hier een leermoment uit konden trekken. Morgen kan ik tekenen en hoef ik alleen nog de vier weken opzegtermijn te werken. Maar ja, ik weet niet of ik er naartoe kan morgen.
Wij gaan heus niet verliezen van Willem II hoorquote:
Beetje mest bij gooienquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Uhu, daarna in de grond gezet en erop gekwakt maar er gebeurt nooit wat.
Ik hoop hetquote:
Ik een panter?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij snapt 'm. Het is een sluwe panter die rustig zijn prooi afwacht.
Te lang wachtenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij snapt 'm. Het is een sluwe panter die rustig zijn prooi afwacht.
Jules lijkt nog meer op een panterquote:
Meemaken, dit wil ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te lang wachten![]()
Volgende keer bespring ik em gewoon
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Te lang wachten![]()
Volgende keer bespring ik em gewoon
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gejankt in m'n spullenhok (daar komt toch niemand), toen met rode ogen naar een manager gelopen, die zich de tering schrok en een gesprek aangevraagd met de bedrijfsleider (die ook over het personeel gaat). Die was helaas op vakantie, maar de vervangende persoon heb ik wel even gesproken. Ze legde uit dat het ook deels aan hun lag en dat ze hier een leermoment uit konden trekken. Morgen kan ik tekenen en hoef ik alleen nog de vier weken opzegtermijn te werken. Maar ja, ik weet niet of ik er naartoe kan morgen.
Persoonlijk acht ik mezelf niet geschikt, om diverse redenen. Ik geef 150%, maar het wordt gezien als 50%. Ik kan me niet indenken wat ik nog meer kan doen. Tevens heb ik dit probleem al een keer eerder aangekaart, maar er werd niet geluisterd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan is het geen idee om te kijken of ze er echt van leren en of jij dus je baan nog kan houden?
Ahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Persoonlijk acht ik mezelf niet geschikt, om diverse redenen. Ik geef 150%, maar het wordt gezien als 50%. Ik kan me niet indenken wat ik nog meer kan doen. Tevens heb ik dit probleem al een keer eerder aangekaart, maar er werd niet geluisterd.
Ik wist dat je er op zou reagerenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules lijkt nog meer op een panter
Ik zie willem 2 wel winnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij gaan heus niet verliezen van Willem II hoor![]()
Ik zie het eerder gebeuren dat jij mij voor jan lul laat wachten en ik daardoor dus alles moet missen
[..]
Beetje mest bij gooien![]()
http://www.vkmag.com/maga(...)ten_club_in_toronto/
[..]
Ik hoop het
Echt he, zodra iemand LoLa gaat hosselen komt Muhehehe meteen een hosselblock zettenquote:
Van Feyenoord jaquote:
Vind je het gek, LoLa heeft al een toffe kerel!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he, zodra iemand LoLa gaat hosselen komt Muhehehe meteen een hosselblock zetten
Onder de gordel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou je kan vast wel weer ergens in 2016
Waarom moet JIJ dan de hosselblock zetten?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind je het gek, LoLa heeft al een toffe kerel!
Ga je chick lastig vallen of zoquote:
Inderdaad, klootzakquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt he, zodra iemand LoLa gaat hosselen komt Muhehehe meteen een hosselblock zetten
Het is niet eens een hosselblock.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet JIJ dan de hosselblock zetten?
Ik ben single hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vind je het gek, LoLa heeft al een toffe kerel!
Ik ook van jouquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verder dit gesprek![]()
Ik hou van jullie
Dat is het welquote:
Nu lijkt het weer net of ik niet van Lola houquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook van jou
Zo goed Roy? [ afbeelding ]
Wat?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je was laatst toch op een date geweest of niet?
Ik mocht niet voor anderen spreken van jouquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu lijkt het weer net of ik niet van Lola hou
Arme vin, minimaal 3 ribben gebroken, 2 benen gekneusdquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
Kijk ze haten dan terwijl ik ervoor heb gezorgt dat LoLa Vinniiee bespringt bij de eerstvolgende meet.
GA HATEN DAN !!
Doe je toch ook niet... faalhaas in meetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus als het om LoLa gaat mag hij wel voor je praten en als het om mij gaat niet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nouja zeg, doe eens niet zo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Arme vin, minimaal 3 ribben gebroken, 2 benen gekneusd
kan hem dat toch niet aan doen
Ik heb sterke botten. Nog nooit iets gebroken, en pas 1x iets gekneusdquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die breekt in 2-en als hij wordt besprongen _o-quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als ik jou gemeet heb dan heb ik geen enkel doel meer in mijn leven.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je toch ook niet... faalhaas in meeten
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben zwaar en hij is tenger, fragiel
Hatersquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die breekt in 2-en als hij wordt besprongen _o-
Eigenlijk niet neequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als het om LoLa gaat mag hij wel voor je praten en als het om mij gaat niet?
Mag niemand weten dat je van mij houdt?
Neuken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als ik jou gemeet heb dan heb ik geen enkel doel meer in mijn leven.
Wat moet ik dan?
Schaam je!quote:
Ik ben even helemaal van slagquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nu doet ie het zelf hupppel zie je dat!![]()
In het geval van Roy kan ik het hem stiekem niet kwalijk nemen hoorquote:
Ligt niet aan mij, ik ben onschuldig.quote:
Jules ligt al een paar uur rustig te liggenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ligt niet aan mij, ik ben onschuldig.
Owja ik was mijn katje daarstraks aan het aaien en toen moest ik aan de foto van Jules denken.
Die van mij kan er ook wat van hahahha.
Mag ik ook een knuffel?quote:
Zo erg???quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In het geval van Roy kan ik het hem stiekem niet kwalijk nemen hoor
Ik doe toch wel wat ik wilquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh nu is het natuurlijk mijn schuld dat jij bezet bent!
Vrouwen
Ergerquote:
Waarom mag ik nooit wat liefde hier.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik ook een knuffel?![]()
Muhahaha weg jij
Wat is er mis met dat beest?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules ligt al een paar uur rustig te liggen
Vertel het eens allemaalquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jules ligt al een paar uur rustig te liggen
[..]
Mag ik ook een knuffel?![]()
Muhahaha weg jij
Zou beter zijn als hij je ook nog wil brengen....quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Erger![]()
Echt waar!!
Het is een wonder dat die man nog met me wil praten eigenlijk
Vanochtend om 6 uur ging ze als een malle door het huis rennen. Dat heeft zeker anderhalf uur geduurd. Ik denk dat ze nu moe isquote:
Jij verpest liefde voor anderen. Daaromquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom mag ik nooit wat liefde hier.
Nee hoor, er was net ook wat liefde ...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij verpest liefde voor anderen. Daarom
Goede mogelijkheid. Raar beestquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanochtend om 6 uur ging ze als een malle door het huis rennen. Dat heeft zeker anderhalf uur geduurd. Ik denk dat ze nu moe is
Als ik niet met jou naar de wedstrijd ga dan gaat hij mee naar Amsterdamquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:15 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Zou beter zijn als hij je ook nog brengen....
Door Muahhahaha ben ik single.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij verpest liefde voor anderen. Daarom
Jouw therapeut is nog niet begonnen met Hypnose-Lingo?quote:
Welke?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel
Die verdomde principes ook
Hebberig kreng hequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doei ik moest de taart ook al op sturen
Kun je die meenemen, samen je taart opeten na hete stomende seks.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doei ik moest de taart ook al op sturen
Therapeute.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw therapeut is nog niet begonnen met Hypnose-Lingo?
Dan laat ik hem nog ff in spanning zitten tot zondag 10 uur ofzo...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik niet met jou naar de wedstrijd ga dan gaat hij mee naar Amsterdam![]()
Anders blijft hij thuis.
Ik denk dus dat hij nog harder zit te hopen dat je een kaartje over hebt dan ik
beter ervoor, dan kan je die extra calorieën er weer af neukenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je die meenemen, samen je taart opeten na hete stomende seks.
Ja ruim een dag werk en dan in 3 minuten de taart stuk makenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je die meenemen, samen je taart opeten na hete stomende seks.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:18 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dan laat ik hem nog ff in spanning zitten tot zondag 10 uur ofzo...
Erna dus. Kan je nog een keerquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
beter ervoor, dan kan je die extra calorieën er weer af neuken
Mwoah dat neukt niet lekker hoor, met een volle maag.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
beter ervoor, dan kan je die extra calorieën er weer af neuken
Nouja we hoeven niet de hele taart in 1 keer op te eten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ruim een dag werk en dan in 3 minuten de taart stuk maken
HELL NO
Die taart gaat echt niet in 1 keer op hoor.quote:
Je bent zelf ook bezet he!!quote:
Zo kan het ook jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die taart gaat echt niet in 1 keer op hoor.
Taart »» neuken »» taart »» neuken »» repeat
Zeg jijquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
Bemoeien jullie je er even niet mee ja! Bemoeials.
Pot. Ketel. Zwartquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
Neequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent zelf ook bezet he!!
Ga je nog met dat jochie een cadeautje halen voor moederdag?
Die taart wordt niet in combi met neuken gegeten jaquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
Waar zet je de laptop dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon die taart op haar rug, doggystyle yea baby.
Je snapt het niet he!!quote:
Je mag ook zonder taart komen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die taart wordt niet in combi met neuken gegeten ja
Ik stuur een vriendin: Volgende week een avondje vrij?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja zeg.
[..]
Nee, zelf wat aan gaan doen.
Hoe doe jij dan FOK!ken tijdens het neuken?quote:
hihihiquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag ook zonder taart komen.
Hihihi komen hihihihihi
Klootzak is het!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja ik weet allang dat jij daar vaak komt.
Zelfs als je op bezoek gaat.
Bingo.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stuur een vriendin: Volgende week een avondje vrij?
Haar antwoord: Vast wel :p, what do you have in mind?
Ik: Een avond vol met onvergetelijke hoogtepunten, zowel lichamelijk als geestelijk. Het bioscoopje dat ik je nog schuldig was.
Zij: Hahaha, when, where & which movie?
Ik: The Dark Knight XXX, A porn parody.Wat denk je van Evil Dead?
Zij: Lijkt me vet, maar ik ben een bange schijterd. Dan wil ik niet alleen slapen.
I've seen enough porn to know where this is going.
Alsof ik daar tijd voor heb.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe doe jij dan FOK!ken tijdens het neuken?
Daar kom ik niet vaak en zij ook niet bij mijquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jaja ik weet allang dat jij daar vaak komt.
Zelfs als je op bezoek gaat.
Zo werkt dat vast niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt het niet he!!
Jij haalt iets voor moederdag en zij haalt Buffyding voor jou voor vaderdag!!
Win-win!
Smartphonequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe doe jij dan FOK!ken tijdens het neuken?
Only one way to find out!!quote:
Ik zeg niksquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet als je bij mij bent.
Geboeit op bed, blinddoek om. Ow yea!
Wie is 'zij' in dezen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar kom ik niet vaak en zij ook niet bij mij
Dat geboeid met een d is jaquote:
Thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie is 'zij' in dezen?
[..]
Dat geboeid met een d is ja
Als ik mensen tracht te hosselen, faal ik als een mofo.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet als je bij mij bent.
Geboeit op bed, blinddoek om. Ow yea!
Nopequote:
Heb je aandelen ofzo?quote:
Daar klopt de t welquote:
Ow dan ga ik wel lieve dingetjes in je oor fluisteren, lekker soppen op mijn zachte G en harde L.quote:
Dat wist je hopelijk al.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik mensen tracht te hosselen, faal ik als een mofo.
Wil ik gewoon voor de gezelligheid afspreken, krijg je dit soort dingen.
Herkenbaar. +1quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik mensen tracht te hosselen, faal ik als een mofo.
Wil ik gewoon voor de gezelligheid afspreken, krijg je dit soort dingen.
HELDIN!!quote:
Ik wist niet dat dit een patroon was.quote:
Hosselbaas van mequote:
Mooi ditquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zegt de grammaticale Amsterdammer met dikke vingers
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn piemel wordt ook verlegen, rode kop alles.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Origineel hups.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt hilarisch
Juist....quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zegt de grammaticale Amsterdammer met dikke vingers
Nee!!quote:
IJSKLONTJUH OPquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn piemel wordt ook verlegen, rode kop alles.
JA is dat zo?quote:
Je hebt gelijk, ik vond dat plaatje over het laatste kampioenschap van feyenoord was nog op VHS uitgebracht veel leukerquote:
Het is niet waterdicht, maar ik heb de ervaring dat zulke dingen vaak komen wanneer je ze het minst verwacht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit een patroon was.
[..]
Hosselbaas van me
quote:
I knowquote:
Wel als je dikke vingers hebt....quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Er is geen excuus voor lelijke taalfaal!!
quote:
Nope, ook dan kan je eerst je tekst doorlezen alvorens je op enter ramtquote:
Ahhhhhhh......quote:
Ik ook, en nog wel meerquote:
Ter compensatie van je kleine piemel?quote:
Ja...heb ook nog eens min 5 aan beide kanten.... gewoon gehandicapt...srry...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, ook dan kan je eerst je tekst doorlezen alvorens je op enter ramt
Tettenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, en nog wel meer!!!!!!!!!!!!
-5?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:34 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ja...heb ook nog eens min 5 aan beide kanten.... gewoon gehandicapt...srry...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook, en nog wel meer!!!!!!!!!!!!
Opbokken!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ter compensatie van je kleine piemel?
Geen excuus. Bril op of lenzen in.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:34 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ja...heb ook nog eens min 5 aan beide kanten.... gewoon gehandicapt...srry...
Allemaal haters hier....Jezus!!!quote:
Billenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op, maar vooruit
Yep...had ik nog niet verteld dat ik op het gehandicapte gedeelte zit in de Arena...??quote:
Eerst huppel een heldin noemen omdat ze mij corrigeert en nu je zelf wordt gepakt ga je huillie huillie doen.quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:36 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Yep...had ik nog niet verteld dat ik op het gehandicapte gedeelte zit in de Arena...??
Niks mis mee hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja alles dik ja Nu weten we het wel hoor
Hmmm....dat had ik van een kakkerlak niet verwacht...maar goed lief van je!quote:
Dont push itquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:37 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Hmmm....dat had ik van een kakkerlak niet verwacht...maar goed lief van je!
Wil je mee zondag...heb nog een kaartje over....
quote:
Omdat we het lachwekkend vindenquote:
Wat is dezenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:37 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Hmmm....dat had ik van een kakkerlak niet verwacht...maar goed lief van je!
Wil je mee zondag...heb nog een kaartje over....
Ik moest gister ook lachen, K had een dram-sessiequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Omdat we het lachwekkend vinden
[..]
Wat is dezen
Mooiquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest gister ook lachen, K had een dram-sessiein de douche dus het galmde ook zo lekker
Papa was stom en hij ging em serieus!!! uit zijn vriendenboekje knippen
Ik moest zo hard mijn lach inhouden
LOL!!quote:
Dont worry...quote:
Lekker!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Oh hee het is weekend
Lang weekenden volgende week 1 dagje werken
Zuipuhquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:41 schreef LovelyLady het volgende:
Oh hee het is weekend
Lang weekenden volgende week 1 dagje werken
Ohquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uh nee
Ik krijg een logeetje dus ik ga niet drinken
Ik ga dat morgen doenquote:
Ik heb besloten om vanaf heden celibatair door het leven te gaanquote:
Dan is het vrijdagquote:
Dit hou je nog geen week vol.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb besloten om vanaf heden celibatair door het leven te gaan
DITO!!quote:
Heus wel!!quote:
Uit nood misschien maar uit vrije keuze? Nahquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heus wel!!
Ik moet best vaak een week of meer zonder seks hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |