Amaai tis ne Eddy Wally zeequote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
niemand lacht er en laten we dat vooral zo houden
Gert Verhulstquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:48 schreef Slobeend het volgende:
De Belgische commentator.(hoe heet 'ie ook alweer
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Ik verspreek me, allemaal even lachenquote:
H. Ans-Worstquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:48 schreef Slobeend het volgende:
De Belgische commentator.(hoe heet 'ie ook alweer
)
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Als die door zouden gaan heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als zij de EL winnen vind ik het prachtig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ja jullie kunnen dit niet waarderen terwijl ik mezelf op de dijen sla van mijn leuke grap.quote:
ja manquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou wel lachen als Eddy Wally de commentator was.
je loopt weer met je eigen domheid te koopquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja jullie kunnen dit niet waarderen terwijl ik mezelf op de dijen sla van mijn leuke grap.
stupide luc nilisquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja jullie kunnen dit niet waarderen terwijl ik mezelf op de dijen sla van mijn leuke grap.
Ik heb nog nooit om jou gelachen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is voetbalhumor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je loopt weer met je eigen domheid te koop
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Klote SalahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Pleunquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb liever Alba-plaatjes dan flauwe grappen
ik luister ff naar wat Danny Veraquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor een borreltje
[ afbeelding ]
Of een sigaartje
[ afbeelding ]
Wat doen jullie?
dronken Albaquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:55 schreef Grifte het volgende:
Heb je ook nog een Alba-bier-drink-gifje, om mijn situatie te visualiseren Johannes?
Dit vinden de samenvattingenkijkers niet leuk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef Konijn163 het volgende:
Mooie wedstrijd !
Ik hoop dat ook Benfica gaat winnen
Basel-Benfica. Yeah![]()
Want het staat 0-1 voor Basel![]()
Chelsea![]()
Fenerbahce
spoiler much?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef Konijn163 het volgende:
Mooie wedstrijd !
Basel-Benfica. Yeah![]()
Chelsea![]()
Fenerbahce
Eigenlijk om te janken, idd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef TLC het volgende:
Fenerbahce-Basel, wat een Jupiler League finale in Amsterdam
Basel-Benfica dat gun je toch niemandquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef Konijn163 het volgende:
Mooie wedstrijd !
Basel-Benfica. Yeah![]()
Chelsea![]()
Fenerbahce
Chelskiquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef Konijn163 het volgende:
Mooie wedstrijd !
Basel-Benfica. Yeah![]()
Chelsea![]()
Fenerbahce
Liever dan sjelsie - fenerquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Basel-Benfica dat gun je toch niemand
Dat wordt tenminste een spannende finale.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef TLC het volgende:
Fenerbahce-Basel, wat een Jupiler League finale in Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |