Ik drink regelmatig koffie bij een tankstation. 1.50 is best te doen bij de Shell.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gaat al mis dat mensen koffie gaan drinken bij een tankstation. Dat is noodzaak.
2.50 voor een bakje niet te zuipen meuk. Of 2 euro als je eerst voor 50ct bent wezen pissen en je die kortingskaart gebruikt.
QFTquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:43 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Mensen die 2 uur in de rij gaan staan voor 10euro korting bij de Tinq mogen ze standrechtelijk executeren imo.
Nee dat kan inderdaad niet. Ik zou mijn auto absoluut niet kunnen leasen terwijl ik hem voor geen goud zou ruilen voor zo'n karige nieuwe stuiterbak. Daarbij zou een opa-bak als een golfje al meer kosten in de lease dan wat ik kwijt ben voor m'n huidige incl. afschrijving.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:50 schreef kedge het volgende:
[..]
En dat kan niet als je een leaseauto hebt? Hier heb je gewoon een vrije keuze. Echter is het budget natuurlijk naar je functie.
Excuse, maar dit kan ik niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Lease is leuk als je niets om auto's geeft of een eigen zaak hebt.
Primaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:11 schreef kedge het volgende:
[..]
Excuse, maar dit kan ik niet serieus nemen.
Tsja. Ik heb ook jaren een leaseauto gehad, en het is allemaal leuk en aardig die tankpas enzo, maar vergis u niet in de (onmerkbare) kosten. Ten eerste mag je maar 13k per jaar prive rijden, en da's (voor mij) te weinig. En de bijtelling was ook niet mals. Het ding kostte honderden euro's per maand.quote:
Helemaal mee eens. Maar volgens mij quote je de verkeerdequote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Ik heb ook jaren een leaseauto gehad, en het is allemaal leuk en aardig die tankpas enzo, maar vergis u niet in de (onmerkbare) kosten. Ten eerste mag je maar 13k per jaar prive rijden, en da's (voor mij) te weinig. En de bijtelling was ook niet mals. Het ding kostte honderden euro's per maand.
Nu rijd ik een auto die ik leuk vind, die helemaal van mij is, en qua kosten is het zelfs goedkoper al met al. Ja ok, hij is niet bouwjaar 2012, al dik 2 ton op de klok, maar wat geeft dat: er zit van alles op en aan wat je je maar enigszins kunt wensen, heeft zelfs navigatie, en hij doet het prima.
Beetje OT, maar ok.
Elektrisch rijden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:44 schreef wunderbaum het volgende:
Mensen die nog niet niet elektrisch rijden
Dat is toch niks man dat elektrisch rijden?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:44 schreef wunderbaum het volgende:
je mannelijkheid willen bewijzen door niet electrisch te rijdenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:49 schreef Mriya het volgende:
[..]
Elektrisch rijden._! Moest je je mancard inleveren bij aankoop?
Denken dat je jezelf nog een man mag noemen als je in zo'n ding rijdtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Prego het volgende:
[..]
je mannelijkheid willen bewijzen door niet electrisch te rijden
Prego rijdt in een Prius.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:25 schreef Prego het volgende:
[..]
je mannelijkheid willen bewijzen door niet electrisch te rijden
Doe mij toch maar een Tesla dan.......quote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Je gaat toch niet elektrisch rijden? Waar is je waardigheid en mannelijkheid gebleven?
Mensen die in een duracelauto rijdenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:44 schreef wunderbaum het volgende:
Je kunt beter in een Tata Nano rijden dan in een elektrisch geval.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:08 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Doe mij toch maar een Tesla dan.......
Vast nooit in een Tesla gereden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt beter in een Tata Nano rijden dan in een elektrisch geval.
Benzine rijdenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 17:00 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee, 5 kilometer over de grens voor ¤0,17 korting. Meteen bier inslaan
50 kilometer per maand rijden in je mama's Wagon R+quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:18 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Diesel rijden met een hoge wegenbelasting
Dit.quote:
Ga eens gauw in de zandbak spelen jij.quote:
Hehe, dat was wat....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:25 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
50 kilometer per maand rijden in je mama's Wagon R+
Alleen met elektrische autos aankomen die je toch niet kan betalen.quote:
Bekijk de foto eens goedquote:Op zondag 5 mei 2013 11:21 schreef Mriya het volgende:
[..]
Alleen met elektrische autos aankomen die je toch niet kan betalen.
Als ik auto's uit mijn prijsklasse hier moet gaan posten ben ik erg snel klaar.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:21 schreef Mriya het volgende:
[..]
Alleen met elektrische autos aankomen die je toch niet kan betalen.
Das een gangsterbak hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 11:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als ik auto's uit mijn prijsklasse hier moet gaan posten ben ik erg snel klaar.![]()
[ afbeelding ]
Lol whut ? Ik betaal netto 180 euro per maand en rij daar onbeperkte kilometers voor. En dat is dan een full option Renault Megane estate. Wat rij je prive voor dat bedrag ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja. Ik heb ook jaren een leaseauto gehad, en het is allemaal leuk en aardig die tankpas enzo, maar vergis u niet in de (onmerkbare) kosten. Ten eerste mag je maar 13k per jaar prive rijden, en da's (voor mij) te weinig. En de bijtelling was ook niet mals. Het ding kostte honderden euro's per maand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |