Goed onderbouwd. Doei he.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@de nu nog onbelaste reiskostenvergoeding wat ongetwijfeld door prinses Rutte belast gaat worden om het begrotingstekort op 3.0% te houden in 2015.
Wat leuk, Seth Gaaikema op fok.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Heb je ook een kookboek in het dashboardkastje liggen voor het geval het zich weer voordoet?
Slaap lekkerquote:
Waar heb je t over downie? Ben je de broer van Haaibaaike?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@de nu nog onbelaste reiskostenvergoeding wat ongetwijfeld door prinses Rutte belast gaat worden om het begrotingstekort op 3.0% te houden in 2015.
Dat is wel een goeiequote:Op donderdag 2 mei 2013 21:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Die slangen zijn lang genoeg. Gewoon erachter parkeren, tanken en dan wegrijden, die auto die de pomp bezet houdt mag dan de rekening betalen
Succes daarmee in je sociale huurwoning, of bij je ouders thuis.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Slaap lekkertoch lekker twee uurtjes voor jezelf gehad vanavond. Ik zal aan je denken wanneer ik me morgen nog 3x omdraai terwijl je al lang en breed uitlaatgassen staat te happen in de file.
het goede leven.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Succes daarmee in je sociale huurwoning, of bij je ouders thuis.
Hè toch, wat naar voor je.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef kikoooooo het volgende:
Godver, vanochtend had ik haast. Stond ik rond 6 uur bij de Shell op de A15 bij Alblasserdam, dat is een redelijk klein tankstation aan een fucking drukke snelweg. Alle pompen bezet, niemand bij de kassa en 10 mannen die rustig koffie staan te drinken.
Sta ik 5 min te wachten, nog geen beweging. Inmiddels staan er meer mensen achter me te wachten. Ik naar binnen, vragen of er misschien 1 weg kan zodat ik kon tanken, krijg ik nog een grote bek ook. Uiteindelijk lopen er 2 met een hele stoere blik naar hun auto toen een medewerker het met me eens was.
Wtf man, ga tanken en zet je auto achter neer als je rustig gaat lopen schaften in een tankstation
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:34 schreef LompeHork het volgende:
Tokkiegedrag is dat, als je getanked hebt en je wilt nog wat eten zet je eerst maar je auto weg/een stukje vooruit.
Dit. Maar verder wel een terechte klacht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:27 schreef penny-wise het volgende:
Koffie drinken bij de pomp![]()
Aan de snelweg tanken
Dit dus overduidelijk. Hoewel ik het fenomeen zelf nog nooit heb meegemaakt, zou ik zelf in zo'n situatie bar weinig geduld hebben.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:27 schreef penny-wise het volgende:
Aan de snelweg tanken
Omrijden voor 3 cent kortingquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:27 schreef penny-wise het volgende:
Aan de snelweg tanken
Mensen die 2 uur in de rij gaan staan voor 10euro korting bij de Tinq mogen ze standrechtelijk executeren imo.quote:
Geen leaseauto en een tankpas hebbenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:27 schreef penny-wise het volgende:
Aan de snelweg tanken
Zo slecht is het nou ook weer niet. Ik haal altijd mijn koffie bij mcdonalds 1,25 ofzo en goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gaat al mis dat mensen koffie gaan drinken bij een tankstation. Dat is noodzaak.
2.50 voor een bakje niet te zuipen meuk. Of 2 euro als je eerst voor 50ct bent wezen pissen en je die kortingskaart gebruikt.
Dan hou je geld over voor een fatsoenlijk bakkie en hoef je die drab van het tankstation niet te drinken.quote:
Ik kan tenminste de auto rijden die ik wil. En niet de Prius om de bijtelling.quote:
En dat kan niet als je een leaseauto hebt? Hier heb je gewoon een vrije keuze. Echter is het budget natuurlijk naar je functie.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kan tenminste de auto rijden die ik wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |