En dan mag je niet eens een peuk opstekenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik toeter meestal een aantal keer als ik zie dat het allemaal niet opschiet daar bij een pomp. Heb met dit soort dingen ook altijd tamelijk weinig geduld. Dan zit ik al vrij snel te koken achter het stuur.
neequote:Op donderdag 2 mei 2013 21:38 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Zijn er nou echt mensen die dit doen?
Ik zat om 5 uur al lang in de auto vriend.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:39 schreef RamboDirk het volgende:
haast hebben om 6 uur sochtendsga dan om 5 uur van huis, tis toch al vroeg
woont in Groningen en werkt in Maastricht en rijdt via Alblasserdam een extra ommetje?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik zat om 5 uur al lang in de auto vriend.
De logica....quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:39 schreef RamboDirk het volgende:
haast hebben om 6 uur sochtendsga dan om 5 uur van huis, tis toch al vroeg
Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik daar het lef ook niet voor heb hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En dan mag je niet eens een peuk opsteken
Oja, jij bent er zo eentje die op 3 minuten lopen van huis werkt. Dan snap je dit inderdaad niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
woont in Groningen en werkt in Maastricht en rijdt via Alblasserdam een extra ommetje?
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik daar het lef ook niet voor heb hoor.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
woont in Groningen en werkt in Maastricht en rijdt via Alblasserdam een extra ommetje?
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:38 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Zijn er nou echt mensen die dit doen?
ik pak een uitkering op de belasting die jij straks gaat betalen over je reiskostenvergoeding van je 3 uur durende commute elke dag omdat het verkeer alweer vast loopt terwijl je net Almere-buiten uitrijdt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oja, jij bent er zo eentje die op 3 minuten lopen van huis werkt. Dan snap je dit inderdaad niet.
Ik snap deze hele post niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:48 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ik pak een uitkering op de belasting die jij straks gaat betalen over je reiskostenvergoeding van je 3 uur durende commute elke dag omdat het verkeer alweer vast loopt terwijl je net Almere-buiten uitrijdt.
Heethoofd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik toeter meestal een aantal keer als ik zie dat het allemaal niet opschiet daar bij een pomp. Heb met dit soort dingen ook altijd tamelijk weinig geduld. Dan zit ik al vrij snel te koken achter het stuur.
Heb je ook een kookboek in het dashboardkastje liggen voor het geval het zich weer voordoet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
@de nu nog onbelaste reiskostenvergoeding wat ongetwijfeld door prinses Rutte belast gaat worden om het begrotingstekort op 3.0% te houden in 2015.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik snap deze hele post niet.
Wat bedoel je met "straks"? Kom je nog niet in aanmerking?
En ik weet niet wat ik in Almere-buiten te zoeken zou hebben. Met je emo.gif.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |