quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef Laysa het volgende:
hallo, ik ben de vrouw van De_Kardinaal....wat ontzettend lief om hem in de OP te zetten en de TT is![]()
dank jullie wel1
Deze oplossing is iets minder gedoe qua bijhouden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Vanwaar zijn we eigenlijk teruggegaan naar de oude lijst? Ik dacht dat we de korte (maandelijkse) lijst zouden gebruiken, zodat nieuwkomers ook een kans hebben bovenaan te staan?
Helemaal juist!quote:
Het hoeft ook niet altijd voor de hand te liggen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:17 schreef Rave_NL het volgende:
Maar dan wordt de vraagstelling weer discutabel aangezien jij de illusie schept dat het gaat om een overheidsinstantie in algemeen gebruik, en niet als noodoplossing in een micro-economie die bovendien is afgesloten van de buitenwereld.
Lief iddquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef Laysa het volgende:
hallo, ik ben de vrouw van De_Kardinaal....wat ontzettend lief om hem in de OP te zetten en de TT is![]()
dank jullie wel1
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:46 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Misschien handig als er op zijn minst een jaartal in voorkomt zodat er ook nog gegokt kan worden.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:23 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet altijd voor de hand te liggen.
Ha, dan roep ik het slopen van het Panamakanaal.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:14 schreef LompeHork het volgende:
1. De olie toe- en afvoer vernietigen op Curaçao
2. Schepen tot zinken brengen van de US
De tweede is toch helaas een klein gokje.
Je zit in de juiste regio, alleen iets gedetailleerder aub.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:14 schreef LompeHork het volgende:
1. De olie toe- en afvoer vernietigen op Curaçao
2. Schepen tot zinken brengen van de US
De tweede is toch helaas een klein gokje.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:43 schreef Laysa het volgende:
dank jullie wel1
Geallieerde transportschepen aanvallen in die wateren, olievelden in die regio, en natuurlijk is er het wel bekende Panamakanaal dat van vitaal belang is. Dus schepen angstig maken of voorkomen daar veel gebruik van te maken zeg maar.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:11 schreef Rave_NL het volgende:
Tijdens operatie Neuland werd een wolfpack U-boten naar de wateren rond Nederlands grondgebied gestuurd met twee prioriteiten. Succesvol uitgevoerd zou het de complete oorlog kunnen veranderen.
Wat waren deze prioriteiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |