Het gaat om de emosjoneluh sjantage.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Hoezo? Alsof een kind van 5 of 6 niet begrijpt dat tante haar agenda vol heeft, ik zie het probleem niet.
Euhm.. Ja. Ik DM je evenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Lut, doe jij aankomende zomer nog van die crea-dagen met kinderen of zit je dan ook net al op kamers?
Grote is al es solo geweest en middelste wilde dat ook al heel langquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens is het wel erg tof dat je nichtjes ook zo solo komen logeren
Drie op een rij!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest pedobear tussen de pausen hangen![]()
![]()
lekker, goede koninginnedag gehad. En t is weer bijna weekend, de zon gaat weer schijnen. Helemaal goed hier. En jij?quote:
Heerlijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
lekker, goede koninginnedag gehad. En t is weer bijna weekend, de zon gaat weer schijnen. Helemaal goed hier. En jij?
precies vitamine d is altijd en goede zaak. Als je t vanuit de lucht kunt plukken dan en niet uit een pilletjequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
HeerlijkFijn je zo positief te horen!
Van hetzelfde he, vitamine D'tjes doen wonderen
Ja precies, wel de eckte eckte shit hequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:07 schreef gomi het volgende:
[..]
precies vitamine d is altijd en goede zaak. Als je t vanuit de lucht kunt plukken dan en niet uit een pilletje
oh jee dat helemaal idd. In de winter zo kut als je weggaat als t donker is en als je thuis komt is t gewoon weer donkerquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja precies, wel de eckte eckte shit he![]()
Het is echt heerlijkOm zes uur 's ochtends naar het station fietsen is stukken beter als het licht is!
zal toch niet meer afketsen. Gewoon ff positief denken hequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:10 schreef Bos81 het volgende:
Morgen EINDELIJK het kenningsmaking gesprek op de post, ik hoop wel dat het nu echt snel doorgaat, als het niet alsnog afketst![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |