je kunt niets fout doenquote:
ff verbeterdquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:46 schreef espri het volgende:
Heb ik gedaan, pffff ik zei toch laat niet aan mij over.![]()
Proestttt, we hebben alles behalve een nummer voor deze reeks, maar we krijgen straks vast hulpquote:
Ga jij me nu ook al uitlachen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:19 schreef dolfina-chica het volgende:
Whahahaha...
Gezocht: een nummer voor ons SC topic![]()
We bieden gezelligheid!
nee hierom!!quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:14 schreef destrovel het volgende:
Anders even in V&A vragen of er iemand nog een reeksnummertje over heeft?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:25 schreef espri het volgende:
Nouja, in ieder geval, we hebben de vorige toch maar mooi vol gekregen
iddquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:25 schreef espri het volgende:
Nouja, in ieder geval, we hebben de vorige toch maar mooi vol gekregen
is het pas de 15e ?quote:
Precies! Gewoon rete-onnozel alles vollullen, dan halen we de ONZ SC misschien nog eens in!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:37 schreef espri het volgende:
Je moet dus gewoon door kletsen kwiebel, komen we vanzelf bij 115
*proest*quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:40 schreef destrovel het volgende:
[..]
Precies! Gewoon rete-onnozel alles vollullen, dan halen we de ONZ SC misschien nog eens in!
ja sorry catquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg een PM met een dringende hulpvraag... Is Liesje me al voorgeweest!![]()
*schudt vuist*
Hoe is het hier verder nog?![]()
Ik moet echt stoppen met de smileys![]()
Nu!![]()
Oké, nu dan....
hihiquote:
Oefening baart kunst en zoquote:
precies wat ik ook al zeiquote:
je blijft het zeggen he...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef espri het volgende:
[..]
HEY, blijf jij nu eens van mijn posten af meneer kwiebeltje
Spri durft het tenminste...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
precies wat ik ook al zei![]()
dus
volgende topic is ook voor sprietje![]()
kloptquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
Spri durft het tenminste...
jij niet![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Spri durft het tenminste...
jij niet![]()
dat kwam te laat, heb al op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:29 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske neemt een bakkie thee
en gelijk maar het ontbijt op tafel zet
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:44 schreef dolfina-chica het volgende:
oe... ik ga vanavond tortilla's met tonijn en kaas klaar maken...
tortilla's halen, bedekken met tonijn, lente uitje en kaas, in de oven ermee en dan een beetje knoflookmayo erover...quote:
klinkt makkelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tortilla's halen, bedekken met tonijn, lente uitje en kaas, in de oven ermee en dan een beetje knoflookmayo erover...
magnetron kan ook of koekepan..quote:
hmmquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
magnetron kan ook of koekepan..
gaat mijn voorkeur uit naar pan
ywquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
de pan
morgen ingredienten halen
thnx
grrrquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
yw
zo heb je ook pan-pizza... ook goed te doen..
in de pan kan je hem ook lekker dik maken die tortilla's..
gewoon zacht op vuur laten staan...
sorry, verkeerde slow chat... had bij cul moeten staanquote:
nee hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sorry, verkeerde slow chat... had bij cul moeten staan
snel, lekker en uhhh redelijk gezondquote:
veulquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
snel, lekker en uhhh redelijk gezond
ook een goed receptquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:22 schreef dolfina-chica het volgende:
over recepten gesproken...
[ afbeelding ]
quote:
Van het weekend maar eens macroni salade makenquote:
nou ja!!!quote:
nee he....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nou ja!!!
zo erg ben ik helemaal niet![]()
ik ook ....quote:ik weet gewoon wat lekker is![]()
al boodschappen gehaald?quote:
mogguh!!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:45 schreef espri het volgende:
Goedemorgen chattertjes, het zonnetje schijnt heerlijk en ik heb er zin in vandaag
net weer wakkerquote:
als het goed is wel, maar niet tot laat zoals normaal op zaterdagquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
net weer wakker
dalijk ff kijken of de winkel nog wat op voorraad heeft
( zijn de winkels wel open trouwens.... )
aloha, en mn smilies zijn weer eens verdwenen maar heb een superheerlijke dag gehad en ben nu zwaar op haha.quote:
jaja zwaar moe, helemaal op, oke wat jij wilt..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:18 schreef kwiebuske het volgende:
ooooo
de smilies gestolen
das gemeen....
zwaar op ??
nieuw statement
goeie nachtrust dan maarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:44 schreef espri het volgende:
[..]
jaja zwaar moe, helemaal op, oke wat jij wilt..
En mag je nu van het zonnetje genieten?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:06 schreef kwiebuske het volgende:
ik heb lekker gewerkt vannacht
en net weer wakker
middagjes
tuurlijkquote:
yupsquote:Op zondag 5 mei 2013 12:29 schreef espri het volgende:
Dat bedoel ik, glaasje fris, tuinstoel en lekker hangen.
johquote:Op zondag 5 mei 2013 12:32 schreef espri het volgende:
Mooi zo![]()
Ik zit hier ook helemaal te genotteren, glaasje fris en dobberend op het water, zo is het leven extra heerlijk hoor.
eensch met neo isquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 00:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft een vriendinnetje...
Ben blij voor hem, alleen ben ik ook een beetje verdrietig...
nog in overleg, wat er gebeurd...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]en
inderdaad. Maar wat fijn dat hij een plekje heeft.
Hoe staat het ervoor met het ouwetje?
wel errug jong hoor....quote:
Hoe laat liepen jullie vandaag daar?quote:
Dit was omstreeks half 8 vanavond zo om en nabij... Maar we hebben ook omstreeks 3 uur bij de bushalte tegenover Malabata gestaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:20 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Hoe laat liepen jullie vandaag daar?Ik heb vandaag namelijk in een ooghoek een meisje gezien in zo`n soort jurk bij dat kruispunt (was alleen in gedachten, as usual)
Half 8! Toen liep ik van de appie terug naar huis. Dan heb ik jullie dus gezien!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit was omstreeks half 8 vanavond zo om en nabij... Maar we hebben ook omstreeks 3 uur bij de bushalte tegenover Malabata gestaan.
De musical The Little Mermaid draait 1 jaar in het beatrixtheater en die hadden vandaag dus de jubileumvoorstelling. Hiervoor kon je via FB kaartjes winnen. Meegedaan en ook gewonnen!Wij gingen daar dus vandaag naartoe, en iedereen die gewonnen had moest als prins of prinses komen. Ze gingen met de cast op de foto op het podium en de cast heeft dus ook de mooiste prins en prinsessen uitgekozen en die kregen een kado. Ze heeft niet gewonnen (vond ze ook niet erg, kado was een little mermaid barbie en ze houd niet van barbie's
) en na afloop kregen ze ook nog allemaal een disney dvd
Er komt ook een stuk in het AD te staan en komende dinsdag is er bij koffietijd () een special te zien over vandaag. Er is dus ook gefilmd.
Na afloop met alle winnaars en de cast op de foto op het podium
http://img.photobucket.com/albums/v232/Supersuus/IMG_0691.jpg
(Susanne staat achterste rij, ongeveer op 1/4e van rechts gezien.)
ah leuk. Is dat ook die musical waar jullie vorig jaar heen zijn geweest?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit was omstreeks half 8 vanavond zo om en nabij... Maar we hebben ook omstreeks 3 uur bij de bushalte tegenover Malabata gestaan.
De musical The Little Mermaid draait 1 jaar in het beatrixtheater en die hadden vandaag dus de jubileumvoorstelling. Hiervoor kon je via FB kaartjes winnen. Meegedaan en ook gewonnen!Wij gingen daar dus vandaag naartoe, en iedereen die gewonnen had moest als prins of prinses komen. Ze gingen met de cast op de foto op het podium en de cast heeft dus ook de mooiste prins en prinsessen uitgekozen en die kregen een kado. Ze heeft niet gewonnen (vond ze ook niet erg, kado was een little mermaid barbie en ze houd niet van barbie's
) en na afloop kregen ze ook nog allemaal een disney dvd
Er komt ook een stuk in het AD te staan en komende dinsdag is er bij koffietijd () een special te zien over vandaag. Er is dus ook gefilmd.
Na afloop met alle winnaars en de cast op de foto op het podium
[ afbeelding ]
(Susanne staat achterste rij, ongeveer op 1/4e van rechts gezien.)
Ja ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:47 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Half 8! Toen liep ik van de appie terug naar huis. Dan heb ik jullie dus gezien!Die jurk valt wel op. Er was nog iemand bij, maar zover reikte mijn ooghoek niet.
Yep! En toen wou ze graag met Botje op de foto maar dat lukte niet. Dus hoopte ze dat het nu dus wel zou lukken, komt Botje achteraf niet eens op het podiumquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ah leuk. Is dat ook die musical waar jullie vorig jaar heen zijn geweest?
ah dus toch, dacht ik alquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep! En toen wou ze graag met Botje op de foto maar dat lukte niet. Dus hoopte ze dat het nu dus wel zou lukken, komt Botje achteraf niet eens op het podium
Humor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ik
We kwamen de bus uit en ik had geen zin meer om nog te koken op dat tijdstip, dus ff een frietje langs gehaald. Er stond nog wel iemand bij het kruispunt die over ging steken, maar die hoorde niet bij ons
Wie weet spot je ons morgen weer op de braderiequote:
De braderie heb ik overgeslagen middels een balfolk-workshop (bourree auvergnate). Daarnaast zit mn huis al heul erg vol met meuk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wie weet spot je ons morgen weer op de braderieAlhoewel ze er dan niet zo bij loopt
Dat valt wel op, zelf gemaakt?quote:
Geleend van een vriendin, was de bruidsmeisjesjurk (+ schoenen) van haar dochterquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geleend van een vriendin, was de bruidsmeisjesjurk (+ schoenen) van haar dochter
Goed, heb alles lekker eruit kunnen gooien he whehe. Met jou?quote:
Haha voelt goed jaquote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed, heb alles lekker eruit kunnen gooien he whehe. Met jou?
quote:
Rockquote:
quote:
Woensdag heb ik mijn laatste cursus en krijg ik als het goed is mijn schipholpasquote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]jup
mooi zoWanneer begin je bij Schiphol?
Zal van de week even kijken voor jequote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Rockiejj het volgende:
Oja, even een baan zoeken.
Wie helpt?
Omgeving Leiden - ongeveer 10 uur in de week - Rest maakt niet uit
Liefst avonden
Zondagochtend/middag en zaterdag overdagquote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal van de week even kijken voor je
Weekenden ook goed of niet?
Zal van de week wel even wat kijken, maakt het nog uit wat een beetje?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zondagochtend/middag en zaterdag overdag
Nee, echt totaal niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal van de week wel even wat kijken, maakt het nog uit wat een beetje?
jaaaa, met jou ook?quote:
Nicee, weer lekker aan het werkquote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Woensdag heb ik mijn laatste cursus en krijg ik als het goed is mijn schipholpas
Dus zal dan niet lang meer duren
Kan echt niet wachten
ja leuke vakantie gehad met Tax dus helemaal topquote:
Foto's zagen er echt leuk uitquote:Op zondag 12 mei 2013 22:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja leuke vakantie gehad met Tax dus helemaal top![]()
Was het pizza eten lekkah?
Hoiquote:
dankjequote:Op zondag 12 mei 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Foto's zagen er echt leuk uit![]()
ja hoor, we waren een beetje gek vannacht. Hadden net gezwommen en dat was nogal, ehm apart
Hehe, ja het was ook leuk hoorquote:Op zondag 12 mei 2013 23:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dankje
Haha nu krijg ik ook zin om te zwemmen
Maar gek is goed toch
Haha mooizoquote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Hehe, ja het was ook leuk hoorHet regende en zwembad was op zich wel warm maar toch ook weer koud en was gewoon beetje in een roes ofzo
Klinkt raar maar goed.
Morgen weer stage? Of school?
ooh lekkerquote:Op zondag 12 mei 2013 23:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Haha mooizo
Morgen stage en daarna wentelteefjes maken met Tax
Als jullie leuk meeposten is het geen enkel probleem hoor. Nieuwe mensen zijn altijd welkom.quote:
Ik heb het nog nooit gegeten dus ben benieuwdquote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh lekkerdat eet ik echt bijna nooit, toch maar eens doen een keer
Oke leukquote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jullie leuk meeposten is het geen enkel probleem hoor. Nieuwe mensen zijn altijd welkom.
Wisselend, de laatste tijd is het rustig.quote:
Lekker zoetquote:Op zondag 12 mei 2013 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten dus ben benieuwd
Ik ben 18quote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wisselend, de laatste tijd is het rustig.
Enne... Hoe JNG zijn jullie? Volgens mij brengen jullie de gemiddelde leeftijd een stukkie omlaag.
De groep die nu is binnen komen wandelen verschilt aardigquote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Enne... Hoe JNG zijn jullie? Volgens mij brengen jullie de gemiddelde leeftijd een stukkie omlaag.
20 hierquote:Op zondag 12 mei 2013 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 keer zo oud als jijquote:
achjohquote:Op zondag 12 mei 2013 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 keer zo oud als jij![]()
En dan nog een paar jaar.
Niet twee keer zo oud als jij!quote:
10 voor je wiskundetoets zeker?quote:
Ach en geen zorgen hoor, wij zijn lief tegen oude mensenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:10 schreef Cat22 het volgende:
Maar jong van geest dat ben ik.![]()
![]()
En forever 22 natuurlijk.
Allesquote:Op zondag 12 mei 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach en geen zorgen hoor, wij zijn lief tegen oude mensen
Oke geintje
Leeftijd speelt geen rol ditdat
of houd je niet van zulke muziek?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:10 schreef Cat22 het volgende:
Maar jong van geest dat ben ik.![]()
![]()
En forever 22 natuurlijk.
Klinkt leuk.quote:
Wel een mp3?quote:Op zondag 12 mei 2013 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt leuk.Ik ben een 3FM luisteraar in de auto. En verder heel erg ouderwets, heb nog niet eens een mo3 speler of iets dergelijks.
Ok!quote:Op zondag 12 mei 2013 23:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow lijkt een beetje op die van mij.. zal hem via FB chat eens sturen
Vergeet Havo/hbo nietquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wel een mp3?![]()
Grapje.
Ik ben de komiek van JNG
Typen is ook niet altijd mijn sterkste kant.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wel een mp3?![]()
Grapje.
Ik ben de komiek van JNG
Dan zal ik je vaak te pakken hebbenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Typen is ook niet altijd mijn sterkste kant.
Ik leef met je meequote:Op zondag 12 mei 2013 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Typen is ook niet altijd mijn sterkste kant.
Ik houd eigenlijk niet zo van Taylor Swift, maar af en toe kan het nog welquote:Op zondag 12 mei 2013 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt leuk.Ik ben een 3FM luisteraar in de auto. En verder heel erg ouderwets, heb nog niet eens een mp3 speler of iets dergelijks.
Wat ik altijd wel leuk vind om in een CV te zien is wat (karakter)eigenschappen. Heb je gevoel voor humor, ben je een doorzetter etc. Hoeft niet uitgebreid, want daar komt dan wel in je begeleidende brief.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:16 schreef Rockiejj het volgende:
Wat moet er nog meer bij?
Heb nog niet veel bereikt in mn leven..
Let wel: ik ben een taalnaziquote:
Ik heb bij die van mij ook:quote:
Dus dan gewoon iets als:quote:Op zondag 12 mei 2013 23:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ik altijd wel leuk vind om in een CV te zien is wat (karakter)eigenschappen. Heb je gevoel voor humor, ben je een doorzetter etc. Hoeft niet uitgebreid, want daar komt dan wel in je begeleidende brief.
Doe je vrijwilligerswerk? Zou ik ook erbij zetten.
whhehhehehquote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dus dan gewoon iets als:
Eigenschappen: • Gevoel voor humor
• Doorzetter
• Gevoel voor ritme
• 1 maal per dag wc bezoek
Je CV zou bij mij in ieder geval opvallen dan.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dus dan gewoon iets als:
Eigenschappen: • Gevoel voor humor
• Doorzetter
• Gevoel voor ritme
• 1 maal per dag wc bezoek
Ja, ik zou wel de periode erbij zetten als het echt alleen de vakantie is.quote:
Nederlandse zie je heel vaak ook bij mannen, Nederlandse nationaliteit ditdatquote:Op zondag 12 mei 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
rock, doe ook ff je emailadres bij dat rijtje met persoonlijke info. En is Nederlandse niet vrouwelijk?
Hmm ja oke. Maar het klinkt wel vrouwelijk vind ik. Maar het zal wel kunnen eigenlijk ja.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nederlandse zie je heel vaak ook bij mannen, Nederlandse nationaliteit ditdat
periodes staan sowieso al bij werkquote:Op zondag 12 mei 2013 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, ik zou wel de periode erbij zetten als het echt alleen de vakantie is.
Ik bedoel maanden, niet alleen jaren, want dat doen sommige mensen nog wel eens.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
periodes staan sowieso al bij werk
Maar erbij zetten is zeker handig
Nee, Nederlandse identiteitquote:Op zondag 12 mei 2013 23:24 schreef supersof het volgende:
rock, doe ook ff je emailadres bij dat rijtje met persoonlijke info. En is Nederlandse niet vrouwelijk?
ow ja ik doe standaard bijvoorbeeld Februari 2010 t/m Januari 2012 of iets in die richtingquote:Op zondag 12 mei 2013 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bedoel maanden, niet alleen jaren, want dat doen sommige mensen nog wel eens.
Want die hebben de Belg nationaliteitquote:Op zondag 12 mei 2013 23:29 schreef supersof het volgende:
Op Belgische identiteitskaarten staat Nationaliteit: Belg – ook bij vrouwen.
Zo droog. Belg. hehe.
Wordtquote:
ik dacht, naah ik zeg er niks vanquote:
GMTA.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oh god jij gaat me nog heel vaak verbeteren ben ik bang
hoef ik het niet meer te doenquote:Op zondag 12 mei 2013 23:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zal me proberen in te houden.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zeg dat je altijd op tijd komt.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
Kan mezelf hier wel in vinden
[ afbeelding ]
Jij mag het niet want dan masseer ik je niet meer etcquote:Op zondag 12 mei 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoef ik het niet meer te doen
Yayquote:
This is blackmail sirquote:Op zondag 12 mei 2013 23:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jij mag het niet want dan masseer ik je niet meer etc
[..]
Yay
Zeg dat je nooit liegt.quote:
werkervaring:quote:Op zondag 12 mei 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
zeg dat je op een forum post met gestoorde mensen.
Of dat je ruim op tijd bent. Zoiets. Of, zelden te laat.quote:
en dat je bij Sesamstraat werktquote:Op zondag 12 mei 2013 23:38 schreef supersof het volgende:
zeg dat je op een forum post met gestoorde mensen.
Nee want dan vragen ze welk forum en gaan ze je stalken ditdatquote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef Rockiejj het volgende:
Als je mod zou zijn, zou je dat er dan ook op zetten?
Cat?
Ik zat laatst te denken, wat nou, als we een McDonalds bezorgservice beginnen!quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef Rockiejj het volgende:
Cat?
neuh, straks heb je dingen op het forum gezegd waar je werkgever het niet mee eens kan zijn ditdatquote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef Rockiejj het volgende:
Cat?
Dan klaagt de Mc ons aanquote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zat laatst te denken, wat nou, als we een McDonalds bezorgservice beginnen!
Dat je alleen brood met pindakaas eet.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en dat je bij Sesamstraat werkt
Ik heb het serieus wel bij mijn interesses gezet.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:39 schreef Rockiejj het volgende:
Cat?
Daarom dus niet te specifiek.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neuh, straks heb je dingen op het forum gezegd waar je werkgever het niet mee eens kan zijn ditdat
Wie is mally?quote:
Ja, je bent wel een beetje een 'baas'.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het serieus wel bij mijn interesses gezet.
Maar toen ik de laatste keer solliciteerde was ik nog geen mod. Ik zou het er ook niet zo inzetten denk ik, maar als het een functie heeft voor de vacature waarop je schrijft kan het geen kwaad, lijkt me. Zelf zou ik het dan hebben over een 'grote internetcommunity'. En je username niet geven.
Jupquote:
Stampvoeten over de Grote Boze Baas op een billboard.quote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stampvoeten over de Grote Boze Baas op een billboard.
ooh ja vetquote:
Dit inderdaad. Sowieso als het deel stage al weggelaten wordt is het volgens mij al kort genoeg om op 1 pagina te passen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef frederik het volgende:
Als het een beetje van toepassing is in de hoek waarin je werk wilt vinden zou ik ook neerzetten met welke computerprogramma's je overweg kunt (denk aan excel en word ed). Bij sollicitaties naar bijbanen in een fabriek of een winkel is dat alleen misschien minder van belang.
edit : en ik vraag me af of je je CV niet moet inkorten tot maximaal 1 A4.
Ja dat dacht ik dus ook..quote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef frederik het volgende:
Als het een beetje van toepassing is in de hoek waarin je werk wilt vinden zou ik ook neerzetten met welke computerprogramma's je overweg kunt (denk aan excel en word ed). Bij sollicitaties naar bijbanen in een fabriek of een winkel is dat alleen misschien minder van belang.
edit : en ik vraag me af of je je CV niet moet inkorten tot maximaal 1 A4.
Even passen.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Sowieso als het deel stage al weggelaten wordt is het volgens mij al kort genoeg om op 1 pagina te passen.
Ik zal even kort uitleggen waarom ik een CV maak.quote:Op zondag 12 mei 2013 23:55 schreef frederik het volgende:
Je hebt zo te zien alleen maar positieve eigenschappen, maar je zult ook wat negatievere / minder positieve eigenschappen hebben. Ken jij die van jezelf? En hoe ga je met die eigenschappen om.
En dan doel ik vooral op werk gerelateerd
Nee oke.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:08 schreef frederik het volgende:
Het hoeft niet zo te zijn dat je deze CV nu nodig hebt (als in, zonder goede CV geen "baan"), maar je hebt wel het voordeel dat je in de toekomst met minimale aanpassingen deze CV weer kunt gaan gebruiken.
En dan zou ik me als P&O personeelslid denk ik ergeren aan al die mensen die 10 positieve eigenschappen hebben en geen enkel negatief eigenschap weten op te noemen. Die ene persoon die dat wel weet te doen zou bij mij een verademing zijn.
Moet er wel bij zeggen dat ik totaal niet op die afdeling zit, en zelf ook al een 15 tot 20 jaar geen CV meer in elkaar gezet heb.
Zelf stuur ik ze altijd als docquote:Op maandag 13 mei 2013 00:30 schreef frederik het volgende:
Hoe worden die CV's tegenwoordig eigenlijk richting toekomstige werkgever gestuurd? Als dat via internet gaat gaat dat dan als jpg, word document of als pdf? Je zit toch met de kans op virussen als je als P&O een stapel CV's binnenkrijgt in pdf of doc formaat.
Ik bak er altijd pdfjes van. Dan kunnen ze niet meer in de eigenschappen van het Word-bestand gaan zoeken + het staat wat netter.quote:Op maandag 13 mei 2013 00:30 schreef frederik het volgende:
Hoe worden die CV's tegenwoordig eigenlijk richting toekomstige werkgever gestuurd? Als dat via internet gaat gaat dat dan als jpg, word document of als pdf? Je zit toch met de kans op virussen als je als P&O een stapel CV's binnenkrijgt in pdf of doc formaat.
Klopt kruidvat heeft vaak acties dat je voor.. Dacht 15-20 euro een dag onbeperkt kan reizen.quote:Op maandag 13 mei 2013 11:05 schreef Iwanius het volgende:
Ik ving iets op dat er van die acties zijn die de NS? heeft waarbij je bij het Kruidvat o.i.d heel goedkoop een dag of zo met de trein p.p.? door heel Nederland kan reizen. Iemand die mij daar iets meer over kan vertellen dan wel verwijzen?
looking goodquote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Goed zo? Opslaan als .pdf en gaan?
Het is nu een beetje te laat denk ik, maar ik mis nog een paar zaken:quote:Op zondag 12 mei 2013 23:46 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Goed zo? Opslaan als .pdf en gaan?
quote:Op zondag 12 mei 2013 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
2 keer zo oud als jij![]()
En dan nog een paar jaar.
waar zit de vind ik leuk knop???quote:Op zondag 12 mei 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach en geen zorgen hoor, wij zijn lief tegen oude mensen
Oke geintje
Leeftijd speelt geen rol ditdat
Avondquote:Op maandag 13 mei 2013 20:36 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
waar zit de vind ik leuk knop???
Agreequote:Op maandag 13 mei 2013 20:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Avond
Ja eigenlijk moeten we posts op Fok! Leuk kunnen vinden
Ja omg. Ik ben jong ditdatquote:Op maandag 13 mei 2013 15:08 schreef msacras het volgende:
[..]
looking good
en hé wow ik ben ouder dan jijdidn't see that one coming
- Referenties heb ik wel, staan er nu indd niet bij.quote:Op maandag 13 mei 2013 19:20 schreef frederik het volgende:
[..]
Het is nu een beetje te laat denk ik, maar ik mis nog een paar zaken:
- Wie kan beamen dat jij eigenwijs en lui bent (oftewel, wie zijn jouw referenties, wel even aan die mensen vragen of ze op je CV willen staan)
- jij bent verkoopmedewerker tot op heden, ik ga er even vanuit dat je dat blijft (anders zou een datum daar handiger zijn), maar hoeveel uur ben je daar zoet mee. Dit kan voor een werkgever erg van belang zijn (een studentenuitzendbureau die jou wel of juist niet kan gaan vragen voor andere werkzaamheden).
- aanwezigheid van een OV studentenkaart (en welke versie). Voor een werkgever kan het van belang zijn of jij zo'n kaart hebt, en zo ja welke
die OV kaart zou ik bovenaan bij je persoonlijke gegevens zetten, kost je maar 1 regel daar.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
- Referenties heb ik wel, staan er nu indd niet bij.
- Goede tip! Ga ik er nog bij zetten
- Gewoon bij overige ofzo?
OV Chipkaart: Studenten weekabonnementquote:Op maandag 13 mei 2013 21:18 schreef frederik het volgende:
[..]
die OV kaart zou ik bovenaan bij je persoonlijke gegevens zetten, kost je maar 1 regel daar.
Zelf zou ik het doen in de volgende vorm:quote:Op maandag 13 mei 2013 21:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
OV Chipkaart: Studenten weekabonnement
zoiets?
Ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |