je kunt niets fout doenquote:
ff verbeterdquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:46 schreef espri het volgende:
Heb ik gedaan, pffff ik zei toch laat niet aan mij over.![]()
Proestttt, we hebben alles behalve een nummer voor deze reeks, maar we krijgen straks vast hulpquote:
Ga jij me nu ook al uitlachen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:19 schreef dolfina-chica het volgende:
Whahahaha...
Gezocht: een nummer voor ons SC topic![]()
We bieden gezelligheid!
nee hierom!!quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:14 schreef destrovel het volgende:
Anders even in V&A vragen of er iemand nog een reeksnummertje over heeft?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:25 schreef espri het volgende:
Nouja, in ieder geval, we hebben de vorige toch maar mooi vol gekregen
iddquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:25 schreef espri het volgende:
Nouja, in ieder geval, we hebben de vorige toch maar mooi vol gekregen
is het pas de 15e ?quote:
Precies! Gewoon rete-onnozel alles vollullen, dan halen we de ONZ SC misschien nog eens in!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:37 schreef espri het volgende:
Je moet dus gewoon door kletsen kwiebel, komen we vanzelf bij 115
*proest*quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:40 schreef destrovel het volgende:
[..]
Precies! Gewoon rete-onnozel alles vollullen, dan halen we de ONZ SC misschien nog eens in!
ja sorry catquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik kreeg een PM met een dringende hulpvraag... Is Liesje me al voorgeweest!![]()
*schudt vuist*
Hoe is het hier verder nog?![]()
Ik moet echt stoppen met de smileys![]()
Nu!![]()
Oké, nu dan....
hihiquote:
Oefening baart kunst en zoquote:
precies wat ik ook al zeiquote:
je blijft het zeggen he...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:06 schreef espri het volgende:
[..]
HEY, blijf jij nu eens van mijn posten af meneer kwiebeltje
Spri durft het tenminste...quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:05 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
precies wat ik ook al zei![]()
dus
volgende topic is ook voor sprietje![]()
kloptquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
Spri durft het tenminste...
jij niet![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Spri durft het tenminste...
jij niet![]()
dat kwam te laat, heb al op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:29 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske neemt een bakkie thee
en gelijk maar het ontbijt op tafel zet
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:44 schreef dolfina-chica het volgende:
oe... ik ga vanavond tortilla's met tonijn en kaas klaar maken...
tortilla's halen, bedekken met tonijn, lente uitje en kaas, in de oven ermee en dan een beetje knoflookmayo erover...quote:
klinkt makkelijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:24 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tortilla's halen, bedekken met tonijn, lente uitje en kaas, in de oven ermee en dan een beetje knoflookmayo erover...
magnetron kan ook of koekepan..quote:
hmmquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
magnetron kan ook of koekepan..
gaat mijn voorkeur uit naar pan
ywquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hmm
de pan
morgen ingredienten halen
thnx
grrrquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
yw
zo heb je ook pan-pizza... ook goed te doen..
in de pan kan je hem ook lekker dik maken die tortilla's..
gewoon zacht op vuur laten staan...
sorry, verkeerde slow chat... had bij cul moeten staanquote:
nee hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
sorry, verkeerde slow chat... had bij cul moeten staan
snel, lekker en uhhh redelijk gezondquote:
veulquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
snel, lekker en uhhh redelijk gezond
ook een goed receptquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:22 schreef dolfina-chica het volgende:
over recepten gesproken...
[ afbeelding ]
quote:
Van het weekend maar eens macroni salade makenquote:
nou ja!!!quote:
nee he....quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nou ja!!!
zo erg ben ik helemaal niet![]()
ik ook ....quote:ik weet gewoon wat lekker is![]()
al boodschappen gehaald?quote:
mogguh!!!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 08:45 schreef espri het volgende:
Goedemorgen chattertjes, het zonnetje schijnt heerlijk en ik heb er zin in vandaag
net weer wakkerquote:
als het goed is wel, maar niet tot laat zoals normaal op zaterdagquote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:24 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
net weer wakker
dalijk ff kijken of de winkel nog wat op voorraad heeft
( zijn de winkels wel open trouwens.... )
aloha, en mn smilies zijn weer eens verdwenen maar heb een superheerlijke dag gehad en ben nu zwaar op haha.quote:
jaja zwaar moe, helemaal op, oke wat jij wilt..quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:18 schreef kwiebuske het volgende:
ooooo
de smilies gestolen
das gemeen....
zwaar op ??
nieuw statement
goeie nachtrust dan maarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:44 schreef espri het volgende:
[..]
jaja zwaar moe, helemaal op, oke wat jij wilt..
En mag je nu van het zonnetje genieten?quote:Op zondag 5 mei 2013 12:06 schreef kwiebuske het volgende:
ik heb lekker gewerkt vannacht
en net weer wakker
middagjes
tuurlijkquote:
yupsquote:Op zondag 5 mei 2013 12:29 schreef espri het volgende:
Dat bedoel ik, glaasje fris, tuinstoel en lekker hangen.
johquote:Op zondag 5 mei 2013 12:32 schreef espri het volgende:
Mooi zo![]()
Ik zit hier ook helemaal te genotteren, glaasje fris en dobberend op het water, zo is het leven extra heerlijk hoor.
eensch met neo isquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 00:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft een vriendinnetje...
Ben blij voor hem, alleen ben ik ook een beetje verdrietig...
nog in overleg, wat er gebeurd...quote:Op maandag 6 mei 2013 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]en
inderdaad. Maar wat fijn dat hij een plekje heeft.
Hoe staat het ervoor met het ouwetje?
wel errug jong hoor....quote:
Hoe laat liepen jullie vandaag daar?quote:
Dit was omstreeks half 8 vanavond zo om en nabij... Maar we hebben ook omstreeks 3 uur bij de bushalte tegenover Malabata gestaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:20 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Hoe laat liepen jullie vandaag daar?Ik heb vandaag namelijk in een ooghoek een meisje gezien in zo`n soort jurk bij dat kruispunt (was alleen in gedachten, as usual)
Half 8! Toen liep ik van de appie terug naar huis. Dan heb ik jullie dus gezien!quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit was omstreeks half 8 vanavond zo om en nabij... Maar we hebben ook omstreeks 3 uur bij de bushalte tegenover Malabata gestaan.
De musical The Little Mermaid draait 1 jaar in het beatrixtheater en die hadden vandaag dus de jubileumvoorstelling. Hiervoor kon je via FB kaartjes winnen. Meegedaan en ook gewonnen!Wij gingen daar dus vandaag naartoe, en iedereen die gewonnen had moest als prins of prinses komen. Ze gingen met de cast op de foto op het podium en de cast heeft dus ook de mooiste prins en prinsessen uitgekozen en die kregen een kado. Ze heeft niet gewonnen (vond ze ook niet erg, kado was een little mermaid barbie en ze houd niet van barbie's
) en na afloop kregen ze ook nog allemaal een disney dvd
Er komt ook een stuk in het AD te staan en komende dinsdag is er bij koffietijd () een special te zien over vandaag. Er is dus ook gefilmd.
Na afloop met alle winnaars en de cast op de foto op het podium
http://img.photobucket.com/albums/v232/Supersuus/IMG_0691.jpg
(Susanne staat achterste rij, ongeveer op 1/4e van rechts gezien.)
ah leuk. Is dat ook die musical waar jullie vorig jaar heen zijn geweest?quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit was omstreeks half 8 vanavond zo om en nabij... Maar we hebben ook omstreeks 3 uur bij de bushalte tegenover Malabata gestaan.
De musical The Little Mermaid draait 1 jaar in het beatrixtheater en die hadden vandaag dus de jubileumvoorstelling. Hiervoor kon je via FB kaartjes winnen. Meegedaan en ook gewonnen!Wij gingen daar dus vandaag naartoe, en iedereen die gewonnen had moest als prins of prinses komen. Ze gingen met de cast op de foto op het podium en de cast heeft dus ook de mooiste prins en prinsessen uitgekozen en die kregen een kado. Ze heeft niet gewonnen (vond ze ook niet erg, kado was een little mermaid barbie en ze houd niet van barbie's
) en na afloop kregen ze ook nog allemaal een disney dvd
Er komt ook een stuk in het AD te staan en komende dinsdag is er bij koffietijd () een special te zien over vandaag. Er is dus ook gefilmd.
Na afloop met alle winnaars en de cast op de foto op het podium
[ afbeelding ]
(Susanne staat achterste rij, ongeveer op 1/4e van rechts gezien.)
Ja ikquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:47 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Half 8! Toen liep ik van de appie terug naar huis. Dan heb ik jullie dus gezien!Die jurk valt wel op. Er was nog iemand bij, maar zover reikte mijn ooghoek niet.
Yep! En toen wou ze graag met Botje op de foto maar dat lukte niet. Dus hoopte ze dat het nu dus wel zou lukken, komt Botje achteraf niet eens op het podiumquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:48 schreef gomi het volgende:
[..]
ah leuk. Is dat ook die musical waar jullie vorig jaar heen zijn geweest?
ah dus toch, dacht ik alquote:Op woensdag 8 mei 2013 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep! En toen wou ze graag met Botje op de foto maar dat lukte niet. Dus hoopte ze dat het nu dus wel zou lukken, komt Botje achteraf niet eens op het podium
Humor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 23:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ik
We kwamen de bus uit en ik had geen zin meer om nog te koken op dat tijdstip, dus ff een frietje langs gehaald. Er stond nog wel iemand bij het kruispunt die over ging steken, maar die hoorde niet bij ons
Wie weet spot je ons morgen weer op de braderiequote:
De braderie heb ik overgeslagen middels een balfolk-workshop (bourree auvergnate). Daarnaast zit mn huis al heul erg vol met meuk.quote:Op donderdag 9 mei 2013 00:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wie weet spot je ons morgen weer op de braderieAlhoewel ze er dan niet zo bij loopt
Dat valt wel op, zelf gemaakt?quote:
Geleend van een vriendin, was de bruidsmeisjesjurk (+ schoenen) van haar dochterquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geleend van een vriendin, was de bruidsmeisjesjurk (+ schoenen) van haar dochter
Goed, heb alles lekker eruit kunnen gooien he whehe. Met jou?quote:
Haha voelt goed jaquote:Op zondag 12 mei 2013 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed, heb alles lekker eruit kunnen gooien he whehe. Met jou?
quote:
Rockquote:
quote:
Woensdag heb ik mijn laatste cursus en krijg ik als het goed is mijn schipholpasquote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]jup
mooi zoWanneer begin je bij Schiphol?
Zal van de week even kijken voor jequote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Rockiejj het volgende:
Oja, even een baan zoeken.
Wie helpt?
Omgeving Leiden - ongeveer 10 uur in de week - Rest maakt niet uit
Liefst avonden
Zondagochtend/middag en zaterdag overdagquote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal van de week even kijken voor je
Weekenden ook goed of niet?
Zal van de week wel even wat kijken, maakt het nog uit wat een beetje?quote:Op zondag 12 mei 2013 22:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zondagochtend/middag en zaterdag overdag
Nee, echt totaal niet.quote:Op zondag 12 mei 2013 22:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal van de week wel even wat kijken, maakt het nog uit wat een beetje?
jaaaa, met jou ook?quote:
Nicee, weer lekker aan het werkquote:Op zondag 12 mei 2013 22:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Woensdag heb ik mijn laatste cursus en krijg ik als het goed is mijn schipholpas
Dus zal dan niet lang meer duren
Kan echt niet wachten
ja leuke vakantie gehad met Tax dus helemaal topquote:
Foto's zagen er echt leuk uitquote:Op zondag 12 mei 2013 22:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja leuke vakantie gehad met Tax dus helemaal top![]()
Was het pizza eten lekkah?
Hoiquote:
dankjequote:Op zondag 12 mei 2013 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Foto's zagen er echt leuk uit![]()
ja hoor, we waren een beetje gek vannacht. Hadden net gezwommen en dat was nogal, ehm apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |