De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StonervoerSPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aaahhh mijn pijn in m'n hart zou me dat nog best wel eens vet lijken te doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb laatst een piano mogen slopen, best bruut![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
Vertel eens iets wat men nog niet weetquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik heb een voorliefde voor de prachtige klanken op de piano. Dit wil ik kunnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel eens iets wat men nog niet weet![]()
Als er al een brand is steek jij je piemel daar in ja?quote:
Of zet je je piemel in brand?'
brankFuck the EBU.![]()
Piemels in de vuurkorf stoppen. Wie het eerst terugtrekt is een mietje. Mooie spellen zijn dat om te spelen![]()
![]()
Hallonquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vertel eens iets wat men nog niet weetWat doe jij hier? Ff gezelligheid opzoeken?
Fuck the EBU.![]()
Wie als laatste terugtrekt kan net zo goed een mietje zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef Monopoly het volgende:
Piemels in de vuurkorf stoppen. Wie het eerst terugtrekt is een mietje. Mooie spellen zijn dat om te spelen
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Berenhap saté dat is pas stoner voedsel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Vandaar dat gemutileerde uitzichtquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef Monopoly het volgende:
Piemels in de vuurkorf stoppen. Wie het eerst terugtrekt is een mietje. Mooie spellen zijn dat om te spelen
Fuck the EBU.![]()
zeg watquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Haat maar, je genoot anders wel vorige maand van mijn zwartgeblakerde penis met pusbultjes![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:37 schreef Monopoly het volgende:
Je kijkt oh zo zuur naar mijn haute couture, maar mijn haute couture is oh zo duurFuck the EBU.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zit ik dit net allemaal te kijken, krijg ik te horen dat ik straks pannekoeken eet
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik kwamquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:58 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
zit ik dit net allemaal te kijken, krijg ik te horen dat ik straks pannekoeken eet![]()
We krijgen opeens een vak wat blijkbaar helemaal gericht is op de promotie en verkoop van 1 of ander boek wat net nieuw is over dierenrechten. Zo hatelijk hoe je verplicht wordt op een universiteit om bepaalde boeken aan te schaffenEn die auteur maar binnenlopen. Ik ga denk ik gewoon schijt hebben aan dit vak en proberen de opdrachten te maken zonder dat boek.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Oh ja.. hmm.. ja.. fuck ja..quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:58 schreef Studeur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
zit ik dit net allemaal te kijken, krijg ik te horen dat ik straks pannekoeken eet
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: