abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125985603
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_125985617
Kunt ze in de kliko bewaren :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_125985625
origineel he? :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_125985669
Is het btw heel erg als je bij Jillian een dagje over moet slaan en dan een dag later verdergaat?
compact en kleverig.
pi_125985703
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:55 schreef _aurum_ het volgende:
origineel he? :')
prima, wie weet komen er K&Wers met een tip ;)
compact en kleverig.
pi_125985713
Je mag ze niet zien omdat ik het rommelig vind, en ik ze graag opgeborgen wil hebben zodat ik die ook niet nog eens moet gaan verstoppen als we kijkavonden hebben of bezichtigingen. Wel heb ik een kast in de gang waar eventueel 2 manden in kunnen daar zouden mijn slipper in kunnen, dan nog 1 bak in de kast voor mijn laarzen.. Dan kom ik een heel eind denk ik!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_125985718
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het btw heel erg als je bij Jillian een dagje over moet slaan en dan een dag later verdergaat?
Ja, dan ga je dood.
Ja doei.
pi_125985748
Pfff ik ben moe!!!

Weten jullie of ze bij de H&M sportbroekjes/kleding hebben? Mijn fitnessregime wordt opgeschroefd en ik kan niet 2x in dezelfde outfit fitnessen (don't ask). Dus ik moet ff 2 broekjes en 2 shirtjes erbij. Enig idee waar ik dan kan hachelen voor weinig?
pi_125985764
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dan ga je dood.
Hey mo, hoe is het?
pi_125985767
Nu ik aan mijn opbergprobleem denk, denk ik in ieder geval niet aan chocola en chips!
pi_125985817
Oh en nog een vraag. Ik ga mijn eetkamertfael(tje) en stoeltjes verven/opknappen. En zit te denken de stoeltjes lichtgrijs te verven, mat. En dan moet er bekleding. Wat is leuk voor stoeltjes bij lichtgrijs? Ik wil het liefst iets met een dessin, streepje ofzo. En dan dat dessin op de eoa manier terug llaten komen. Of juist iets heeeel kleurrijks!!
pi_125985820
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Perruche het volgende:
Pfff ik ben moe!!!

Weten jullie of ze bij de H&M sportbroekjes/kleding hebben? Mijn fitnessregime wordt opgeschroefd en ik kan niet 2x in dezelfde outfit fitnessen (don't ask). Dus ik moet ff 2 broekjes en 2 shirtjes erbij. Enig idee waar ik dan kan hachelen voor weinig?
H&M heeft hier een hele sportafdeling. Heb ik mijn broeken en shirtjes ook vandaan. Ik met een grote maat had weining keuze dat wel.. Maar voor de standaard maten (s/m/l) hebben ze genoeg verschillende dingen hangen!
pi_125985857
Mijn schoenen zouden echt nooit in de meterkast passen, maar dat is meer omdat die meterkast zo klein/smal is! :D Al zou vriendlief iets anders beweren, maar goed (8>

Ik hoop dat mijn enkel de rest van de dag en nacht nog wat meer herstelt, want ik heb geen idee hoe ik anders op mijn werk moet komen morgen. Hoe triest :') .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_125985869
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef Probability het volgende:

[..]

Zo iets:

Worry is a misuse of imagination
pi_125985879
quote:
Pfff ik ben moe!!!

Jup, leuk spul ook wel! :Y
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_125985882
Wat voor kleur word de tafel? Een felle kleur is leuk maar dan zou ik de tafel in de zelfde kleur houden als de stoelen.. Als je met een dessin ga werken zou je de kleur die in het dessing kunnen gebruiken als kleur voor de tafel.
pi_125985901
quote:

[..]

Hey mo, hoe is het?
Hoi! Goed! Druk! Zonnig!

En volgens mij heeft de H&M wel sportzooi, maar niet heel uitgebreid. Is Perrysport geen optie? Die hebben ook wel goedkope maar prima spullen.
Ja doei.
pi_125985920
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:01 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben aan het kijken als ik dat ergens kan hangen zou dat ook wel schelen als heb ik dan 3 van die rekjes nodig voor heel mijn collectie ;)
pi_125985923
Ik heb net 'nieuwe' band ontdekt, en ik kwam erachter dat ik al best wat nummers kende. Is volgens mij best bekend: M83. Werd ook gebruikt in the art of flight dacht ik. Vooral intro, outro en reunion zijn mooie nummers. Ik varag me dan af hoe het kan dat ik zo weinig nieuwe bands ken..
pi_125985956
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat voor kleur word de tafel? Een felle kleur is leuk maar dan zou ik de tafel in de zelfde kleur houden als de stoelen.. Als je met een dessin ga werken zou je de kleur die in het dessing kunnen gebruiken als kleur voor de tafel.
Dat is afhankelijk van de stoelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hoi! Goed! Druk! Zonnig!

En volgens mij heeft de H&M wel sportzooi, maar niet heel uitgebreid. Is Perrysport geen optie? Die hebben ook wel goedkope maar prima spullen.
Perry is vet duur sinds ze geen huismerk meer hehen :(
pi_125985962
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ben aan het kijken als ik dat ergens kan hangen zou dat ook wel schelen als heb ik dan 3 van die rekjes nodig voor heel mijn collectie ;)
Zou je speciale schoenen in een mand gooien en je dagelijkse aan zo'n rekje.
pi_125986044
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dan ga je dood.
das wel héél ernstig :o

Dan maar extra extra vroeg opstaan morgen ^O^
compact en kleverig.
pi_125986075
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat is afhankelijk van de stoelen.

[..]

Perry is vet duur sinds ze geen huismerk meer hehen :(
INQ is toch hun 'huismerk'? Daar heb ik in december ofzo nog een hardlooptight van gekocht in elk geval!
Ja doei.
pi_125986098
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:59 schreef Perruche het volgende:
Oh en nog een vraag. Ik ga mijn eetkamertfael(tje) en stoeltjes verven/opknappen. En zit te denken de stoeltjes lichtgrijs te verven, mat. En dan moet er bekleding. Wat is leuk voor stoeltjes bij lichtgrijs? Ik wil het liefst iets met een dessin, streepje ofzo. En dan dat dessin op de eoa manier terug llaten komen. Of juist iets heeeel kleurrijks!!
appeltjesgroen en roze bloemetjes *O*
compact en kleverig.
pi_125986105
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Probability het volgende:

[..]

Zou je speciale schoenen in een mand gooien en je dagelijkse aan zo'n rekje.
mijn dagelijkste schoenen staan al op een rek bij de kapstok.. Denk dat ik zaterdag 2 manden voor in de kast ga halen bij ikea en een grote opbergbak voor in de kast :)
pi_125986112
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

INQ is toch hun 'huismerk'? Daar heb ik in december ofzo nog een hardlooptight van gekocht in elk geval!
Toen ik er was zeiden ze dat ze dat niet meer hebben, de goedkoopste die ik vond was 37 euro van Puma :'). Maar ik ga wel ff naar de H&M straks, kan ik gelijk nog ff andere dingen shoppen O-)
pi_125986113
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:59 schreef Perruche het volgende:
Bij grijs denk ik aan (oker- in ieder geval vergrijsd)geel. Vergrijsd groen of blauw is ook mooi.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_125986134
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

appeltjesgroen en roze bloemetjes *O*
Mijn vriend woont ook in mijn huis :P alhoewel ik mosgroen wel leuk vind! Of juist heel felle, "mexicaanse" kleurtjes.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Bij grijs denk ik aan (oker- in ieder geval vergrijsd)geel. Vergrijsd groen of blauw is ook mooi.
ja dat groenig (zoals op jouw muur) vind ik ook mooi.
pi_125986151
Ligt aan welke kleur grijs maar iets van paars kan er ook wel mooi bij staan..
pi_125986166
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Toen ik er was zeiden ze dat ze dat niet meer hebben, de goedkoopste die ik vond was 37 euro van Puma :'). Maar ik ga wel ff naar de H&M straks, kan ik gelijk nog ff andere dingen shoppen O-)
Oh, da's stom. Jammer ook wel, was prima merk. Nu ja.

Door met de scriptie maar weer! O+ *O*
Ja doei.
pi_125986180
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

Mijn vriend woont ook in mijn huis :P alhoewel ik mosgroen wel leuk vind! Of juist heel felle, "mexicaanse" kleurtjes.

[..]

Bij mexicaanse kleurtjes zou ik voor bruine meubels gaan..
pi_125986210
quote:

[..]

[..]

http://www.apartmenttherapy.com/search?q=grey

Kijk hier eens tussen?
pi_125986237
quote:
Ha, de eerste hit: yellow and grey!
pi_125986255
Roze is sowieso mooi bij lichtgrijs :Y

Ik heb Bataviastad hier vlakbij, dus ik heb daar mn sportoutfit vandaan.
En ik heb een ontzettend oude trainingsbroek (jaartje of 10/12 denk ik) die ik nog steeds draag :@ ding is eigenlijk niet meer mooi, verwassen en de bovenrand is versleten, maar hij zit zoooo lekker :@
compact en kleverig.
pi_125986260
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:07 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Bij mexicaanse kleurtjes zou ik voor bruine meubels gaan..
ja doei bruin weetje hoe lelijk! Misschien houd ik ze ook wel houtkleur, is ook minder werk. Maar dan wel ff mooi opschuren en een blank lakje erover. Alleen dan zit ik weer met die tafel. Pffrt. Nou ja, het goede is, die stoelen & tafel zijn nu ZO lelijk dat het nauwelijks lelijker kan :D
pi_125986281
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ha, de eerste hit: yellow and grey!
Haha :P

Ja je kan ook op andere termen dan alleen grey zoeken :Y

Dit is ook wel vrolijk:
http://www.apartmentthera(...)color-contest-179159
pi_125986315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Perruche het volgende:

[..]

ja doei bruin weetje hoe lelijk! Misschien houd ik ze ook wel houtkleur, is ook minder werk. Maar dan wel ff mooi opschuren en een blank lakje erover. Alleen dan zit ik weer met die tafel. Pffrt. Nou ja, het goede is, die stoelen & tafel zijn nu ZO lelijk dat het nauwelijks lelijker kan :D
Ik bedoel ook houtkleur ;) Dus inderdaad schuren en een blank lakje of een beits.. Hoe zien de meubels er nu uit? Foto?
pi_125986316
quote:

[..]

[..]

schop hem eruit dan :{w

Nee, hier zou ik dat ook niet voor elkaar krijgen, maar we hebben nu wel wat paars en groen in huis, eerst was alles bruin en grijs :')
compact en kleverig.
pi_125986337
pi_125986647
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70167124/#/60163174 dit is de grote mand van de kleine mandjes die ik nu in de gang heb..
Zou wel super staan maar of vriendlief er blij mee is??
pi_125986718
Ik zag zo'n leuk kastje met koninginnedag!

Alleen koop ik dat dan niet omdat ik
a) niet weet waar ik t moet laten
b) er al opvoorhand vanuit ga dat Ado het niks vindt. Die is veel strakker en alles-moet-bij-elkaar-passen achtiger dan ik.

Ik wil heel graag nog een keer zoiets

O+
compact en kleverig.
pi_125986852
Het oude dressoir van mijn opa staat nog bij mijn vader in de schuur, met oud snijwerk en alles.. Lijkt me gaaf op op te pimpen maar ik weet zeker dat Leo het niet in huis wil hebben..
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:22:04 #43
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125986884
Ik heb vet goed gesport net! *O* raaaahhhh!
Kwak
pi_125986889
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef J0ycie88 het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70167124/#/60163174 dit is de grote mand van de kleine mandjes die ik nu in de gang heb..
overleg t met hem, je moet ze toch érgens kwijt.

Oze buurvrouw is gisteren verhuisd (jammer voor jongste dochter, die speelde vrij veel met de kinderen) omdat ze haar huurcontract steeds maar met drie mnd kon verlengen, er binnen een week uit gegooid kon worden en ze heeft er nieuwe vloeren in gelegd en die mocht ze niet meenemen, :? kennelijk is het motortje van het zonnescherm kapot en nu krijgt ze haar borg ook nog eens niet terug... }:|
Ik snap dat ze weggaat iig. Belachelijk geregeld.
compact en kleverig.
pi_125986904
Gewoon doen. En dan iets zeggen van, "Ja, maar jij hebt *insert tv-meubel o.i.d.* al! :Y "
pi_125986976
Heb al gezegd tegen hem dat we sowieso nog iets moeten halen bij ikea voor mijn schoenen.. en dan laat ik heb wel sneaky die mand zien.. en dan staat die misschien zaterdag wel heel perfect gecombineerd naast het meubel in de gang :p
pi_125987007
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Het oude dressoir van mijn opa staat nog bij mijn vader in de schuur, met oud snijwerk en alles.. Lijkt me gaaf op op te pimpen maar ik weet zeker dat Leo het niet in huis wil hebben..
nou, dat is hier dus ook het probleem :') het zou nu ook niet staan, omdat alles bij elkaar past (in de woonkamer t tv kastje, de salontafel, de kast in de keuken en de eettafel, allemaal zelfde soort spul, in de gang hebben we een dressoir en kapstok die bij elkaar horen en de slaapkamer is ook een set :+ ) maar ik wil het echt ooit een keer :')
E ik vind de meubeltjes van de xenos ook vaak heel erg leuk. Ze hebben nu echt een sieradenkastje, met spiegel en hangdingen enzo. Ik wil die allemaal mn dochter aansmeren :')
compact en kleverig.
  Vis een optie? donderdag 2 mei 2013 @ 17:26:00 #48
70532 loveli
N
pi_125987050
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ligt eraan hoe bang je voor Jillian bent.
crap in = crap out
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:26:03 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125987053
Het is ook mijn keus grotendeels om ons huis op een halve kinderkamer te doen lijken :+

Oe, ik mag morgen 'iets' uitzoeken als aandenken aan oma. Zus had het al o.a. over het foeilelijke paddenbeeldje wat altijd op tafel stond en waar we mee speelden toen we klein waren :D O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_125987092
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Heb al gezegd tegen hem dat we sowieso nog iets moeten halen bij ikea voor mijn schoenen.. en dan laat ik heb wel sneaky die mand zien.. en dan staat die misschien zaterdag wel heel perfect gecombineerd naast het meubel in de gang :p
Of je zegt gewoon: "Hey, ik heb een leuke mand gezien bij IKEA om al m'n schoenen in op te bergen, dus die haal ik morgen even, ok?"

Of is dat raar?
pi_125987109
Perr, ik heb de Long Island serie van Couleur Locale van Flexa gebruikt.
Verschillende grijstinten en een accentkleur die blauw is. Erg mooie combi vind ik.
Ook fijn: de serie gaat eruit en is dus nu goedkoop te krijgen. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_125987134
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef loveli het volgende:

[..]

ik word eerder boos dan bang van dr :')
compact en kleverig.
pi_125987149
Nee joh DaD, dat is veel te simpel!

Mijn vriend vind alles prima als ik hem maar het gevoel geef dat hij het heeft bedacht.
pi_125987157
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Of je zegt gewoon: "Hey, ik heb een leuke mand gezien bij IKEA om al m'n schoenen in op te bergen, dus die haal ik morgen even, ok?"

Of is dat raar?
dat zou ik dus nooit doen :@
Over iets dat duidelijk aanwezig gaat zijn, overleg ik eigenlijk altijd :Y
compact en kleverig.
  Vis een optie? donderdag 2 mei 2013 @ 17:30:12 #55
70532 loveli
N
pi_125987208
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Goodbye het volgende:
Mijn schoenen zouden echt nooit in de meterkast passen, maar dat is meer omdat die meterkast zo klein/smal is! :D Al zou vriendlief iets anders beweren, maar goed (8>

Ik hoop dat mijn enkel de rest van de dag en nacht nog wat meer herstelt, want ik heb geen idee hoe ik anders op mijn werk moet komen morgen. Hoe triest :') .
Krukken regelen bij de zorgwinkel? Mijn enkel is kapot omdat ik erop ben doorgelopen na een heftige verzwikking, dus ik raad belasten sowieso af.
crap in = crap out
pi_125987256
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het is ook mijn keus grotendeels om ons huis op een halve kinderkamer te doen lijken :+

Oe, ik mag morgen 'iets' uitzoeken als aandenken aan oma. Zus had het al o.a. over het foeilelijke paddenbeeldje wat altijd op tafel stond en waar we mee speelden toen we klein waren :D O+
mijn opa spaarde bulldoggen, ik heb er een paar uitgezocht die ik echt met hem associeer. O+
Die staan nu op verschillende plaatsen in huis.
compact en kleverig.
pi_125987260
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat zou ik dus nooit doen :@
Over iets dat duidelijk aanwezig gaat zijn, overleg ik eigenlijk altijd :Y
Dan laat je het plaatje even zien en dan heb je overlegd.
  Vis een optie? donderdag 2 mei 2013 @ 17:31:35 #58
70532 loveli
N
pi_125987280
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef J0ycie88 het volgende:
Ooit zoiets gehad, maar vond het knap onhandig en een stofnest. Ook niet lief voor panties en andere kleding.
crap in = crap out
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:32:25 #59
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125987320
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
^O^
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  Vis een optie? donderdag 2 mei 2013 @ 17:32:40 #60
70532 loveli
N
pi_125987332
Meh, geen zin meer en ik moet weg.
crap in = crap out
pi_125987343
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Of is dat raar?
Nee dat doe ik niet.. Hij moet het ook mooi vinden.

En zo sneaky als ik het heel boven deed lijken, zo pak ik het ook niet aan.. Ik laat het hem zien vind hij het niets dat koop ik bakken voor in de kast.

Nou is hij niet heel erg moeilijk maar we moet ook al voor nieuwe dekbed overtrekken kijken en dat kost ook redelijk wat geld dus ik snap het ook als hij die mand te duur vind.

(en ik kan het nu eenmaal niet zelf betalen dus ben ik toch min of meer afhankelijk van hem)
pi_125987356
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dan laat je het plaatje even zien en dan heb je overlegd.
nietes, dan heb je medegedeeld :P
Ik vind zn mening wel belangrijk.
Soms baal ik daar wel van, want het zou gemakkelijker zijn als ik gewoon kon denken: zoek t uit, ik vind dat leuk en ik koop het gewoon, maar zo zit ik dus niet in elkaar.
Komt ws ook omdat mn ex niks goed vond :')
compact en kleverig.
pi_125987370
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Krukken regelen bij de zorgwinkel? Mijn enkel is kapot omdat ik erop ben doorgelopen na een heftige verzwikking, dus ik raad belasten sowieso af.
Even gegoogled en die is al dicht. Sowieso las ik dat je krukken niet meer kunt huren, maar moet kopen. Ja dáááág. :D Sowieso vraag ik me af of krukken niet een beetje overdreven zijn. :P
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:33:56 #64
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125987381
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef loveli het volgende:

[..]

dan doet ze dingen bij je die alleen potten doen :Y

Over ongeveer een uurtje ga ik weer, rug gaat wat beter, maar ik denk niet dat ik de buikspieroefeningen trek, ga ik in plaats daarvan wel wat extra hupsen ofzo :P oh en wat rustiger aan en zorgen dat ik de techniek goed krijg.
And eternity in an hour.
pi_125987441
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Ooit zoiets gehad, maar vond het knap onhandig en een stofnest. Ook niet lief voor panties en andere kleding.
ik vind onze manden wel heel handig. Die staan in een kast en hebben geen deksel, maar qua stofnest vind ik het ook wel meevallen eigenlijk.
compact en kleverig.
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:35:53 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125987475
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:28 schreef Perruche het volgende:
Nee joh DaD, dat is veel te simpel!

Mijn vriend vind alles prima als ik hem maar het gevoel geef dat hij het heeft bedacht.
:D

Niiiice :+

Ik ben gewoon dusdanig enthousiast dat mijn enthousiasme groter is dan zijn onverschilligheid en dan vindt ie het best :7

Scheelt dan wellicht ook dat inrichting hem niet zoveel boeit!

quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

mijn opa spaarde bulldoggen, ik heb er een paar uitgezocht die ik echt met hem associeer. O+
Die staan nu op verschillende plaatsen in huis.
Oh ja zoiets is tof idd :D Ik las vroeger altijd het Kabouterboek van Rien Poortvliet bij hen thuis, maar dat deden alle kleinkinderen en achterkleinkinderen dus nu hebben mijn achterneefjes en -nichtjes die, ook wel zo eerlijk :+ Heb wel een eigen versie gekocht een tijd geleden! :Y
pi_125987491
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

dan doet ze dingen bij je die alleen potten doen :Y

Over ongeveer een uurtje ga ik weer, rug gaat wat beter, maar ik denk niet dat ik de buikspieroefeningen trek, ga ik in plaats daarvan wel wat extra hupsen ofzo :P oh en wat rustiger aan en zorgen dat ik de techniek goed krijg.
huh, wat waar wie?
compact en kleverig.
pi_125987503
Ik probeer wat KH's te minderen, tot gister ging dat prima. Gister ze bij mijn D weggelaten, en ben vandaag net een zoutzak. En erg draaierig. Dus dat werkt totaal niet voor mij. Dan maar af en toe bij m'n lunch weglaten/vervangen :) weer wat geleerd!
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:37:26 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125987538
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Goodbye het volgende:

Zoveel last ja? :o (Ik las over krukken dus ging even terugzoeken :+) Anders bus of zoiets of is naar bushalte komen ook lastig?
pi_125987546
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nietes, dan heb je medegedeeld :P
Ik vind zn mening wel belangrijk.
Soms baal ik daar wel van, want het zou gemakkelijker zijn als ik gewoon kon denken: zoek t uit, ik vind dat leuk en ik koop het gewoon, maar zo zit ik dus niet in elkaar.
Komt ws ook omdat mn ex niks goed vond :')
Scheelt denk ik een hoop dat Baard en ik behoorlijk dezelfde smaak hebben. Hij vindt het prima als ik leuke dingen koop voor in huis. Vindt 'ie het écht niks, dan is het ook zo weer terug gebracht.

Ik begreep gewoon het sneaky gedoe niet zo. Zeg gewoon wat je wil. :).
pi_125987594
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Niiiice :+

Ik ben gewoon dusdanig enthousiast dat mijn enthousiasme groter is dan zijn onverschilligheid en dan vindt ie het best :7

Scheelt dan wellicht ook dat inrichting hem niet zoveel boeit!

[..]

Oh ja zoiets is tof idd :D Ik las vroeger altijd het Kabouterboek van Rien Poortvliet bij hen thuis, maar dat deden alle kleinkinderen en achterkleinkinderen dus nu hebben mijn achterneefjes en -nichtjes die, ook wel zo eerlijk :+ Heb wel een eigen versie gekocht een tijd geleden! :Y
het is ook gewoon leuk om iets te hebben dat je écht met ze associeert.
Als ik honing of griesmeelpap eet, moet ik ook altijd aan opa denken :@ een boterham met honing en een kommetje griesmeelpap was zijn standaard ontbijt O+
compact en kleverig.
  donderdag 2 mei 2013 @ 17:40:10 #72
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125987647
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

huh, wat waar wie?
http://www.zimbio.com/pho(...)tes+Mega/9OGDT52LuaV

Kan geen plaatjes posten op Ipad dus link
And eternity in an hour.
pi_125987653
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90027811/ ik moet in iedergeval 4 van deze volle bakken voor zaterdag opgeruimd hebben en ergens ander in opgebergd hebben.. Zal ook wel veel weggooien worden denk ik!
pi_125987702
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Scheelt denk ik een hoop dat Baard en ik behoorlijk dezelfde smaak hebben. Hij vindt het prima als ik leuke dingen koop voor in huis. Vindt 'ie het écht niks, dan is het ook zo weer terug gebracht.

Ik begreep gewoon het sneaky gedoe niet zo. Zeg gewoon wat je wil. :).
ik had met mn ex wel redelijk dezelfde smaak, die wilde gewoon alles bepalen en mijn eigen mening werd daarin alleen gewaardeerd als ik zei dat ik het met hem eens was :+
Ado heeft een veel rustiger en strakker smaak dus, ik vind het wel mooi, maar zou het zelf nooit gekozen hebben. Al is deze bank wel heerlijk _O_
compact en kleverig.
pi_125987755
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:40 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

http://www.zimbio.com/pho(...)tes+Mega/9OGDT52LuaV

Kan geen plaatjes posten op Ipad dus link
aha, nou, dat vind ik niet zo erg hoor :+
compact en kleverig.
pi_125987786
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:40 schreef J0ycie88 het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90027811/ ik moet in iedergeval 4 van deze volle bakken voor zaterdag opgeruimd hebben en ergens ander in opgebergd hebben.. Zal ook wel veel weggooien worden denk ik!
dat is best veel ja! Succes :+
compact en kleverig.
pi_125987820
de motivatie om te gaan sporten is dus ook ver weg.. Omdat ik weet dat ik daar ook aan moet gaan beginnen...
  Vis een optie? donderdag 2 mei 2013 @ 17:44:21 #78
70532 loveli
N
pi_125987826
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef Goodbye het volgende:
Even gegoogled en die is al dicht. Sowieso las ik dat je krukken niet meer kunt huren, maar moet kopen. Ja dáááág. :D Sowieso vraag ik me af of krukken niet een beetje overdreven zijn. :P
Je weet niet hoe je op je werk kunt komen maar vraagt je af of krukken overdreven zijn? :+
Ja er zijn rugbyers die een wedstrijd afmaken met een gebroken rib (of 3) en bergbeklimmers die hun beknelde been er bij de knie afknagen en naar huis lopen. Maar als je het nodig hebt zijn er hulpmiddelen ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 2 mei 2013 @ 17:45:00 #79
70532 loveli
N
pi_125987858
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:44 schreef J0ycie88 het volgende:
de motivatie om te gaan sporten is dus ook ver weg.. Omdat ik weet dat ik daar ook aan moet gaan beginnen...
*schop* Vanavond snel beginnen, dan heb je dat gehad en hoef je er alleen nog maar mee door te gaan.
crap in = crap out
pi_125987873
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
Goed bezig!!!!!!
pi_125987962
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:45 schreef loveli het volgende:

[..]

*schop* Vanavond snel beginnen, dan heb je dat gehad en hoef je er alleen nog maar mee door te gaan.
Ik ga mijn sportkleren ook maar aan doen en het beetje sport wat ik kan doen wel gewoon even gaan doen. Zal binnen 45 min weer klaar zijn dus gewoon rond 7 uur weer thuis. Salade maken en eten en dan om 8 uur een begin maken aan de bakken..

Ik ben eigenlijk ook alleen maar excuses aan het zoeken. En juist nu het even tegen zit (met de achillespees) moet ik gewoon doorzetten en me er bij neerleggen dat nu even geen cardio kan doen, maar ik kan wel krachttraining doen dus ik moet me daar op focussen nu..
pi_125988114
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:47 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik ga mijn sportkleren ook maar aan doen en het beetje sport wat ik kan doen wel gewoon even gaan doen. Zal binnen 45 min weer klaar zijn dus gewoon rond 7 uur weer thuis. Salade maken en eten en dan om 8 uur een begin maken aan de bakken..

Ik ben eigenlijk ook alleen maar excuses aan het zoeken. En juist nu het even tegen zit (met de achillespees) moet ik gewoon doorzetten en me er bij neerleggen dat nu even geen cardio kan doen, maar ik kan wel krachttraining doen dus ik moet me daar op focussen nu..
dat is wel heel herkenbaar...
Toen ik mn voet overbelast had, had ik ook geen zin meer om toch nog door te gaan en heb ik ook niet gedaan, later veel spijt van gehad }:|
Dus gewoon doen, voel je je straks ook beter dat je tóch doorgezet hebt ;)

Succes!
compact en kleverig.
pi_125989084
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Je weet niet hoe je op je werk kunt komen maar vraagt je af of krukken overdreven zijn? :+
Ja er zijn rugbyers die een wedstrijd afmaken met een gebroken rib (of 3) en bergbeklimmers die hun beknelde been er bij de knie afknagen en naar huis lopen. Maar als je het nodig hebt zijn er hulpmiddelen ;)
Ik weet het, misschien ben ik ook een beetje dom bezig. Ik vond het ook niet nodig om te koelen gisteren, want het viel allemaal wel mee. Dumbass Geebee! :+

Mariaatje: ik ga sowieso al met het OV, dus het gaat meer over de stukjes lopen van huis en naar werk enzo en vooral trappen zijn irritant nu! Maar ik hoop gewoon op een zo goed als hersteld enkeltje morgen. :7
pi_125989303
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nou, dat is hier dus ook het probleem :') het zou nu ook niet staan, omdat alles bij elkaar past (in de woonkamer t tv kastje, de salontafel, de kast in de keuken en de eettafel, allemaal zelfde soort spul, in de gang hebben we een dressoir en kapstok die bij elkaar horen en de slaapkamer is ook een set :+ ) maar ik wil het echt ooit een keer :')
Oh dat vind ik toch zo vreselijk, van die bij elkaar horende meubels :D. Gelukkig verschillen smaken!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_125989383
Wat ik ook mal vind, al die mensen die melden dat ze zonder koolhydraten een mokkende kleuter / een zoutzak / een bijtend monster worden - en dat probleem dan te lijf gaan door koolhydraten te eten.
Ik had ook zulke verschijnselen - toen ik probeerde te stoppen met roken. Uiteindelijk is het bij mij juist een afkeer van dergelijke afhankelijkheid die maakt dat ik iets verander.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:38:37 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125989574
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh dat vind ik toch zo vreselijk, van die bij elkaar horende meubels :D. Gelukkig verschillen smaken!
Jij zou je (ondanks het Lilo & Stitch schilderij :+ ) dan best thuis voelen hiero denk ik :+

Ik ga 22 juni naar The Boss, zo schijnt :7
pi_125989642
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jij zou je (ondanks het Lilo & Stitch schilderij :+ ) dan best thuis voelen hiero denk ik :+

*is aan het teruglezen
Gecondoleerd! Je oma moet een rijk persoon geweest zijn, die kleinkinderen heeft zien opgroeien tot volwassen mensen. Ik hoop voor je dat de uitvaart toch ook een mooie afsluiting zal zijn.
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:46:30 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125989835
quote:
9s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:40 schreef sigme het volgende:

[..]

*is aan het teruglezen
Gecondoleerd! Je oma moet een rijk persoon geweest zijn, die kleinkinderen heeft zien opgroeien tot volwassen mensen. Ik hoop voor je dat de uitvaart toch ook een mooie afsluiting zal zijn.
O+

Ja dat zeker en dat vond ze allemaal prachtig! :Y Het liefst had ze van zus en mij ook een trouwerij en kindjes willen zien, en van de achterkleinkinderen :P Echt een familiemens was het!

En ja, ik hoop het ook :Y Ik denk het wel.
pi_125989863
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*O*.
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:52:30 #90
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125990040
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:31 schreef sigme het volgende:
Wat ik ook mal vind, al die mensen die melden dat ze zonder koolhydraten een mokkende kleuter / een zoutzak / een bijtend monster worden - en dat probleem dan te lijf gaan door koolhydraten te eten.
Ik had ook zulke verschijnselen - toen ik probeerde te stoppen met roken. Uiteindelijk is het bij mij juist een afkeer van dergelijke afhankelijkheid die maakt dat ik iets verander.
hm, ik word niet persé chagerijnig, ik vind eten gewoon niet leuk als ik geen carbs mag. noem het afhankelijkheid, ik noem het liever lekker. en lekker vind ik een heel belangrijk onderdeel van eten.

lat0r, als ik 30 kilo lichter ben en niets meer kwijtraak met deze eetwijze en sporten, dan wil ik lowcarb/carbs minderen nog wel eens proberen. tot nog toe schijt de duvel op de grote hoop* en helpt elke manier van afvallen nog. dan kies ik liever de manier die ik het leukste vind :Y

*ik besef dat ik deze uitdrukking verkeerd gebruik
Kwak
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:53:02 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125990060
De pizzaria is dicht :')
Bloemkool, wortelen, sperziebonen, varkenshaas, ovenpatat, peperroomsaus snel in elkaar flansen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 2 mei 2013 @ 18:56:40 #92
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125990198
wij eten boerenkool :9 maar ik ben heul moe dus ik wacht tot vriendje thuis is en dan gaan we samen koken.
Kwak
pi_125990241
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:29 schreef sigme het volgende:

[..]

ik heb er dus ook niet zoveel mee, maar dit stond er al toen ik Ado leerde kennen ;)
E het is op zich wel mooi, maar minder mijn ding zeg maar.
compact en kleverig.
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:02:23 #94
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125990436
Jillian ging een stuk beter nu, vond het zelfs jammer toen het afgelopen was :') push ups blijven nog wat geklooi, want nu glijd ik weer weg met m'n handen :') heb erop gelet dat ik m'n rug niet bol trok bij de abs en had nu amper last. Sta er echt versteld van hoe meer je hiervan zweet dan van 40 minuten crosstrainer :P ik vind dit wel tof tot nu toe :Y
And eternity in an hour.
pi_125990468
Gecondoleerd Maria :* En wat Sigme zegt.
pi_125990542
Hypothetisch dilemma:

a) half jaar wereldreis met onbetaald verlof van je huidige baan of b) een nieuwe baan? Wie biedt?

en ik dacht nog wel dat ik eruit was: 8)7 :O :?
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:05:34 #97
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125990559
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:31 schreef sigme het volgende:
ja, dat je het zo idioot vindt dat je het jezelf toestaat verslaafd te zijn aan iets. Daar word ik ook kriegel van :')
And eternity in an hour.
pi_125990569
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 18:52 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hm, ik word niet persé chagerijnig, ik vind eten gewoon niet leuk als ik geen carbs mag. noem het afhankelijkheid, ik noem het liever lekker. en lekker vind ik een heel belangrijk onderdeel van eten.

lat0r, als ik 30 kilo lichter ben en niets meer kwijtraak met deze eetwijze en sporten, dan wil ik lowcarb/carbs minderen nog wel eens proberen. tot nog toe schijt de duvel op de grote hoop* en helpt elke manier van afvallen nog. dan kies ik liever de manier die ik het leukste vind :Y

*ik besef dat ik deze uitdrukking verkeerd gebruik
O+ Voor de duivel, de hoop en het besef.
Wat misschien ook een best prima motto is voor afvallen in het algemeen.
pi_125990594
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:05 schreef anna82 het volgende:
Hypothetisch dilemma:

a) half jaar wereldreis met onbetaald verlof van je huidige baan of b) een nieuwe baan? Wie biedt?

a.
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:08:38 #100
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125990693
Als er een grote kans is dat je gauw iets anders vindt als je terug bent, zou ik ook voor a gaan, Anna. Nu ben je nog jong enzo. En anders b want crisis.
And eternity in an hour.
pi_125990754
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:08 schreef _Dido_ het volgende:
Als er een grote kans is dat je gauw iets anders vindt als je terug bent, zou ik ook voor a gaan, Anna. Nu ben je nog jong enzo. En anders b want crisis.
Mijn oude baan is er nog steeds als ik terugkom want onbetaald verlof :P
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:10:53 #102
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125990786
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:10 schreef anna82 het volgende:

[..]

Mijn oude baan is er nog steeds als ik terugkom want onbetaald verlof :P
oooh dan is het helemaal makkelijk!

Veel plezier :W :P weet je al waar je allemaal naartoe gaat?
And eternity in an hour.
pi_125991403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:05 schreef anna82 het volgende:
Hypothetisch dilemma:

A.

B kan je altijd later nog voor gaan.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_125991433
Oh ja, onze sporthoek.

Sinds gister doe ik op kantoordagen, direct na het opstaan, even wat oefeningen *).
pi_125991670
Zeker optie A, anna! *O*

Ik ga misschien eind van dit jaar/begin volgend jaar 3 maandjes weg (naar Australië). Maar dat is van meerdere dingen afhankelijk. :P
pi_125991953
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:31 schreef Goodbye het volgende:
Zeker optie A, anna! *O*

Ik ga misschien eind van dit jaar/begin volgend jaar 3 maandjes weg (naar Australië). Maar dat is van meerdere dingen afhankelijk. :P
Tof! Kunnen we meeten :P
pi_125992231
Maria -O- gecondoleerd en sterkte meis :*
pi_125992320
Pff, om half tien begonnen met werken en nog niet klaar! Ik zal mijn rapport vanavond af krijgen, zodat ik morgen slechts regeldingen moet doen, verdomme :( :')
pi_125992365
En wat een leuke reisplannen allemaal O+
pi_125992456
Zo weer thuis van het sporten.. toch wel blij dat ik ben gegaan! Cardio moest ik volgens de instructeur daar ook helemaal laten voor wat het is en alleen krachtoefeningen doen. Dus heb nog wat oefeningen erbij gepakt voor mijn armen! Enige nadeel, nu nog eten!
  donderdag 2 mei 2013 @ 19:50:53 #111
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125992492
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo weer thuis van het sporten.. toch wel blij dat ik ben gegaan! Cardio moest ik volgens de instructeur daar ook helemaal laten voor wat het is en alleen krachtoefeningen doen. Dus heb nog wat oefeningen erbij gepakt voor mijn armen! Enige nadeel, nu nog eten!
Wat is je doel dan, als je cardio moet laten van je instructeur? :o
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_125992846
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:50 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wat is je doel dan, als je cardio moet laten van je instructeur? :o
Mijn doel is afvallen, maar mijn achillespees gooit roet in het eten dus ik mag tijdelijk geen cardio doen. Dus enkel krachttraining. Achilles is geirriteerd en die mag ik dus niet (naja nauwelijks) belasten..
pi_125992951
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:38 schreef anna82 het volgende:

[..]

Tof! Kunnen we meeten :P
Ha! :D

Als je daar toch bent ook Papoea-Nieuw-Guinea aandoen! Zijn wij wel van plan iig (al staan onze reisplannen nog helemáál niet vast)
pi_125992989
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Mijn doel is afvallen, maar mijn achillespees gooit roet in het eten dus ik mag tijdelijk geen cardio doen. Dus enkel krachttraining. Achilles is geirriteerd en die mag ik dus niet (naja nauwelijks) belasten..
Top dat je toch krachttraining bent gaan doen vandaag! ^O^ Zo'n blessure kan natuurlijk best demotiveren.
pi_125993075
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Top dat je toch krachttraining bent gaan doen vandaag! ^O^ Zo'n blessure kan natuurlijk best demotiveren.
Dat deed het ook echt vanmiddag, heb echt zitten balen en zeiken en vloeken op alles, kon ook niets hebben.. Heb wel 10 keer gezegd dat ik thuis bleef vanavond, maar dat helpt niets, ik kan beter in het ritme blijven van sporten dan dat ik nu 2 weken-of langer thuis ga zitten. Sowieso helpt de spieropbouw om meer te gaan verbranden in rust, dus daar doen we het nu dan maar even voor!
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:16:09 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125993665
Optie A!

Nog 3 week en dan gaan wij ook lekker 2 nachtjes naar Egmond aan Zee, ook leuk :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125994501
En Anna ik zou voor optie A gaan zeker te weten, als je hebt gespaard en het red qua financien zou ik het zeker te weten doen!
pi_125994548
quote:
14s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Optie A!

Nog 3 week en dan gaan wij ook lekker 2 nachtjes naar Egmond aan Zee, ook leuk :D
Hier nog 1 dagje werken en dan naar Spanje voor een week :6
pi_125994574
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:33 schreef J0ycie88 het volgende:
En Anna ik zou voor optie A gaan zeker te weten, als je hebt gespaard en het red qua financien zou ik het zeker te weten doen!
Wat zij zegt!
pi_125994593
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:03 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat deed het ook echt vanmiddag, heb echt zitten balen en zeiken en vloeken op alles, kon ook niets hebben.. Heb wel 10 keer gezegd dat ik thuis bleef vanavond, maar dat helpt niets, ik kan beter in het ritme blijven van sporten dan dat ik nu 2 weken-of langer thuis ga zitten. Sowieso helpt de spieropbouw om meer te gaan verbranden in rust, dus daar doen we het nu dan maar even voor!
dan geeft het wel een heel voldaan gevoel als je het wél doet he O+
compact en kleverig.
pi_125994645
Ik wil ook wel weg, augustus, dus dat duurt nog even, voorpret is ook leuk *O*
compact en kleverig.
pi_125994675
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dan geeft het wel een heel voldaan gevoel als je het wél doet he O+
Yes *O*
  donderdag 2 mei 2013 @ 20:48:35 #123
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125995089
Sigme, tof!

Anna, ook tof :D Wat een plan en een durf! *thumbs up*

En An :*
pi_125995336
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:47 schreef An24 het volgende:
Pff, om half tien begonnen met werken en nog niet klaar! Ik zal mijn rapport vanavond af krijgen, zodat ik morgen slechts regeldingen moet doen, verdomme :( :')
Haha, ambtenaar! Ik begon om 7:30 en zit nu in de trein naar huis. Just another day at the office :)
pi_125995356
Hmmm... mn buikspieroefeningen aan het einde van mn lesje kickfit voelde ik een stuk meer dan normaal. Zou ik ook spierpijn krijgen van Jillian? :D
Doe wat je niet durft.
  donderdag 2 mei 2013 @ 21:18:33 #126
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125996417
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 19:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ah, vandaar. Wel zuur -O- maar mooi dat je iig een alternatief hebt. En krachttraining is leuk :D
pi_125996741
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef anna82 het volgende:

[..]

Haha, ambtenaar! Ik begon om 7:30 en zit nu in de trein naar huis. Just another day at the office :)
Ik begin alleen wat later hoor :6

Maar het werk is af. Morgen even nalopen, inleveren, administratie doen en dan lekker vakantie vieren *O*

Ohw, en mijn lijstje post ik niet want:

Brood met kaas
Brood met kip
Een banaan
Pizza en cola light

Dussss.....ohw shit... Nou ja, laat het maar staan :')
pi_125996834
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef anna82 het volgende:

[..]

Anna, ik zou voor A gaan!
pi_125996932
Mijn lijstje uiteindelijk:

O: havermout met banaan, chia, enz enz
T: bananenbrood, appel, cappuccino
L: salade met kip, boterham, beker yoghurtdrink
T: stuk taart
D: kip met kormasaus, rijst, sperzieboontjes
T: biogarde met zonnebloempitjes, kokos en lijnzaad

B: 40 min fietsen en 45 minuten RPM
pi_125997201
Vandaag kwam ik voor het eerst in tijden mijn ex tegen, ik herkende hem eerst niet, zoveel is hij aangekomen o.O *daar heb ik stiekem helemaal geen lol om gehad natuurlijk ;)*

(en die schoenenoplossing heb ik inderdaad nodig. Weer twee extra paar schoenen erbij)

[ Bericht 27% gewijzigd door ChildoftheStars op 02-05-2013 21:47:17 ]
pi_125997883
Vanavond wezen wokken met vrienden. Toen kreeg ik buikpijn, en moest ik daar naar de wc. Te lang, blijkbaar. Eerst werd ik bespoten met parfum, en daarna gingen de lichten uit (en het was echt heel donker).

en de sensoren zaten niet in de individuele toiletten; gelukkig had ik telefoon met zaklamp bij me :+
pi_125998039
O... wouw... kwam toch niet door het eten daar?
  donderdag 2 mei 2013 @ 21:49:04 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125998180
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanavond wezen wokken met vrienden. Toen kreeg ik buikpijn, en moest ik daar naar de wc. Te lang, blijkbaar. Eerst werd ik bespoten met parfum, en daarna gingen de lichten uit (en het was echt heel donker).

en de sensoren zaten niet in de individuele toiletten; gelukkig had ik telefoon met zaklamp bij me :+
Oh wat irritant :{

Stomme sensoren :( Antilangpoepsensoren.
  donderdag 2 mei 2013 @ 21:50:12 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125998247
Wokken O+

WC :(

Ondergespoten worden... hangt ervan af
  donderdag 2 mei 2013 @ 21:53:53 #135
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_125998496
quote:

ik ben bij wokrestaurants ook altijd de pineut, nog voor ik het restaurant kan verlaten slaat de kramp al toe. Bij Shabu en consorten is het nog eerder, al tijdens de maaltijd... (En bij de Indiaër als ik net de deur uit ben meestal :') )

maar goed, ik heb officieel niks met mijn darmen, edoch voel ik met je mee. dat voedsel is niet bedoeld om lang binnen te blijven volgens mij...
Kwak
pi_125998548
quote:

Gaat het nu weer?
  donderdag 2 mei 2013 @ 21:56:18 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125998651
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wokken O+

:D Mafketel O+
pi_125998733
quote:

het is sad maar ik lol'de :+

Voel je je nu wel beter?
  donderdag 2 mei 2013 @ 21:57:46 #139
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125998756
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wokken O+

tmi :')
And eternity in an hour.
  donderdag 2 mei 2013 @ 21:59:00 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125998835
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:57 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

tmi :')
Pure Poisson
pi_125998909
Gecondoleerd Maria. :*

@ Sigme haar oefenruimte. _O_
@Coco, lol! Zo herkenbaar. :X :D
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:00:54 #142
401956 _Dido_
Remember me!
pi_125998977
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Pure Poisson
ja hang jij maar de onschuld uit.

Trusten! Ik heb geen zin meer in vandaag :')
And eternity in an hour.
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:02:16 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125999057
quote:
10s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:00 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ja hang jij maar de onschuld uit.

Trusten! Ik heb geen zin meer in vandaag :')
Trusten meis :*
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:07:26 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_125999368
Dank u, Leeuwenkoning! Ik ben nog aan het werk :') Voorbereiding op morgen dagje 'niks' doen oO<
pi_125999621
Oeh oeh 10 paar sportsokken ( :') ), broek, sportbeha en shirtje rijker. H&M heeft goede dingen zeg! Ga nog zo'n shirtje halen, en nog een paar voor "gewoon", echt heerlijk stofje.
pi_125999654
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
O... wouw... kwam toch niet door het eten daar?
Jawel, maar meer doordat mijn darmen er nogal op reageren :+

Lieve, meelevende slankies O+

Het gaat niet heel goed, zit nu bij mn ouders op de wc (we moesten saartje daar ophalen). Hoop dat ik zo helemaal leeg ben, want heb het een beetje gehad inmiddels.

Mufasa, krijg je ook zo'n zware benen van t poepen? :D :+
pi_125999727
:D coco ach gos, arme jij! Moet er ook wel een beetje om lachen maar het is natuurlijk supervervelend _O-
pi_125999809
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het gaat niet heel goed, zit nu bij mn ouders op de wc (we moesten saartje daar ophalen). Hoop dat ik zo helemaal leeg ben, want heb het een beetje gehad inmiddels.

Sterkte :*
pi_126000033
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Perruche het volgende:
Oeh oeh 10 paar sportsokken ( :') ), broek, sportbeha en shirtje rijker. H&M heeft goede dingen zeg! Ga nog zo'n shirtje halen, en nog een paar voor "gewoon", echt heerlijk stofje.
Fijn spul, hè! Maar voor gewoon ook? Of heb je gewoon die singletjes dan?

Coco :*
pi_126000169
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Fijn spul, hè! Maar voor gewoon ook? Of heb je gewoon die singletjes dan?

Coco :*
Nee gewoon t shirtje, 50% modal 50% katoen. Mooi modelletje voor gewoon op een spijkerbroek.
pi_126000309
Coco, wat een narigheid op de wok-wc. Had je je infuus nu al gehad? En is zo'n aanval dan nog wel te verwachten? Of zijn het de foodies? Sterkte!
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:24:45 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126000578
Zware benen niet, wel tintelvoeten als het te lang duurt :D Dat je met een "Aah. Aah. Aah." naar de bank hupt om te crashen na afloop, omdat je voeten nog slapen :')
pi_126000590
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank u, Leeuwenkoning! Ik ben nog aan het werk :') Voorbereiding op morgen dagje 'niks' doen oO<
O+

quote:

[..]

Wel door teveel op mijn benen te leunen als ik met mijn telefoon in de tussentijd bezig ben. :X _O-

/tmi
pi_126000857
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef anna82 het volgende:
Coco, wat een narigheid op de wok-wc. Had je je infuus nu al gehad? En is zo'n aanval dan nog wel te verwachten? Of zijn het de foodies? Sterkte!
In principe kun je ook periodes hebben van Heel Veel Heel Erge buikpijn zonder dat je een ontsteking hebt. Het lijkt erop dat ik weer in zo'n periode zit. Als ik met deze pijn een ontsteking heb, dan zie ik bijna altijd bloed, en dat is nu niet.

Tijdens de zwangerschap had ik gewoon nergens last van, heerlijk! Nu is mijn lijf t in aan t halen ofzo :')
pi_126000915
quote:

[..]

Dat is super naar :*
Hadden ze geen dingen waar je wel tegen kan?
pi_126000983
Stonden net op t punt te gaan, baby ingeladen en alles, kon ik weer rennen. Letterlijk. Ik ben verrassend snel als ik moet poepen :') :+

Maar volgens mij is t nu echt veilig. Tien/vijftien minuten rijden naar huis. Laten we hopen dat ik dat red met bij aankomst een lege legging aan mn kont :D
pi_126001059
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is super naar :*
Hadden ze geen dingen waar je wel tegen kan?
Vermoed dat het de bereidwijze is, want de vleessoorten en vissoorten kan ik normaal ook verdragen :Y
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:34:41 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126001261
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Vermoed dat het de bereidwijze is, want de vleessoorten en vissoorten kan ik normaal ook verdragen :Y
Schijnt bij de Chinees / Wok veel van een bepaald spullie (vetsin?) gebruikt wordt, wat heftig is voor darmen enzo!

Ik had ook vaak giga-buikpijn bij de Wok, heel stom want ik vind het heul lekker :(
pi_126001361
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

In principe kun je ook periodes hebben van Heel Veel Heel Erge buikpijn zonder dat je een ontsteking hebt. Het lijkt erop dat ik weer in zo'n periode zit. Als ik met deze pijn een ontsteking heb, dan zie ik bijna altijd bloed, en dat is nu niet.

Tijdens de zwangerschap had ik gewoon nergens last van, heerlijk! Nu is mijn lijf t in aan t halen ofzo :')
Snel! Baby erbij nemen!

Maar hoop dat je snel uit de periode bent.

Oh ik bedoel natuurlijk krijgen ipv nemen ;)
  donderdag 2 mei 2013 @ 22:51:25 #160
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_126002288
sterkte Coco :*
Kwak
  donderdag 2 mei 2013 @ 23:03:16 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126003147
Ben je al thuis Coco?? :*

Wil zoute stokjes maar krijg het niet door keel want te bang voor de tandarts (controle) :')
Ben echt een enorm klein kind mbt de tandarts... Wil gewoon niet slapen omdat het dan eerder morgen is..
Sla mij :r
pi_126003259
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:

Wil zoute stokjes maar krijg het niet door keel want te bang voor de tandarts (controle) :')
Ben echt een enorm klein kind mbt de tandarts... Wil gewoon niet slapen omdat het dan eerder morgen is..
o|O :*
  donderdag 2 mei 2013 @ 23:09:15 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_126003509
quote:
Your class booking has been successfully made and confirmation sent. Please retain your reference number.
Jeej, HIIT les van morgen. Die les zit altijd ontzettend snel vol (maar 8 deelnemers). Er was blijkbaar iemand die toch geen zin had in die les zo op de vroege ochtend *O*
pi_126003968
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:

Ja! Lig nu al zo'n tien minuutjes op bed met een kruik O+ En geen ongelukjes onderweg *O* Wat wil een mens nog meer... :)

Oh, tandarts... Meh.. Ook geen fan van! Maar hoe sneller je slaapt, hoe sneller t morgen is en dus ook hoe sneller het alweer achter de rug is :Y Succes alvast! :*
pi_126004221
Anna: jaaaa! Meer Saartjes :Y

Als t aan mij/ons lag, was ik alweer zwanger :Y

Nu ik erover nadenk, is dat een rare uitspraak in deze situatie. Het lígt juist aan mij, en daardoor mag het nog niet :D Maar goed: 'als het aan mij ligt' --> Je begrijpt wel wat ik bedoel :+
  donderdag 2 mei 2013 @ 23:30:06 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126004877
Legioen Saartjes :D

Aw Uniek, succes morgen! :*

Slaaptijd :z
pi_126004886
Coco :* en :D

Ik vind je posts zo vaak heerlijk om te lezen!
  Vis een optie? donderdag 2 mei 2013 @ 23:33:27 #168
70532 loveli
N
pi_126005111
^^
crap in = crap out
pi_126005161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Legioen Saartjes :D

Aw Uniek, succes morgen! :*

Slaaptijd :z
Bahaha, heb ik straks drie dochters ofzo:

"Ach, drie meisjes! Hoe heten ze?"
"Saartje."

:') :+
  donderdag 2 mei 2013 @ 23:36:15 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_126005273
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

"Saartje."

"Die unit daar is van mij, we noemen het Saartje" :7 En dan dezelfde jurkjes aan natuurlijk :Y O+

Ohja bed :+
pi_126005297
Skoap & loveli: O+

Rambling idiot ftw :Y Althans, ik vermoed dat het niet komt door mijn voedingsadviezen en -tips :+
  Vis een optie? donderdag 2 mei 2013 @ 23:36:56 #172
70532 loveli
N
pi_126005310
Maartje en Claartje?
crap in = crap out
pi_126005333
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

"Die unit daar is van mij, we noemen het Saartje" :7 En dan dezelfde jurkjes aan natuurlijk :Y O+

Ohja bed :+
Een unit aan kinderen :D Awesome ^^

Slaap lekker lieve Maria :*
  donderdag 2 mei 2013 @ 23:38:33 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_126005394
De liefde O+

Slaap lekker Maria en Coco. :*
pi_126005396
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:36 schreef loveli het volgende:
Maartje en Claartje?
Veel te ingewikkeld. Dan moet je onthouden wie welke is, zeg maar. Gewoon Saartje :Y :+

Kan prima ook voor eventuele jongetjes :Y

:')
pi_126005467
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:
De liefde O+

Welterusten Uniekje :*

Ik ga ook lekker slapen idd. Morgen weer vroeg op enzo.

Aangezien loveli er net ook nog was: slaap lekker :*

En de rest die hier nog eventueel rondhangt: droom zacht O+
  Vis een optie? donderdag 2 mei 2013 @ 23:41:44 #177
70532 loveli
N
pi_126005545
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:
De liefde O+

A boy named Sue Saartje!
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 2 mei 2013 @ 23:42:16 #178
70532 loveli
N
pi_126005572
trusten enzo :*
crap in = crap out
  vrijdag 3 mei 2013 @ 04:10:26 #179
43653 sigme
Veraan
pi_126010374
Mogge.

Saartje (ev/mv) mogen best een keer op bezoek komen bij mijn Blaartje & Klaartje :D.
pi_126010413
Mogguh,

Laatste dag voor vakantie en dan wakker worden met keelpijn :') :D
  vrijdag 3 mei 2013 @ 06:51:04 #181
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126010539
quote:
1s.gif Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

"Saartje."

Saartje 3 staat naast Bertha 38 in de wei :P

Mogguh! Ik kan amper lopen :')
And eternity in an hour.
pi_126010928
@Dido spierpijn?
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:17:32 #184
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126010960
Goeiemorgen!

Geen spierpijn van het sporten. Voel het alleen wel, maar dat is niet erg!
Mijn voet doet alleen zo pijn na het slapen dat ik er bijna niet op kan staan..

En ik heb nog zoveel te doen vandaag!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:30:36 #185
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126011113
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:14 schreef Skoap het volgende:
@Dido spierpijn?
:Y Vooral direct na het opstaan, nu gaat het alweer beter. Nu alweer zin in Jillian dag 3 :').
And eternity in an hour.
pi_126011149
Hoi :W
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:34:10 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_126011168
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:33 schreef Probability het volgende:
Hoi :W
Nou, wat heb je gedaan? Ga je richting het grote eiland?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_126011215
'morgen! Update van gisteren

O: kwark met muesli
T: appel
L: 3 bth kipfilet, twee tomaten met wat azijn/olie
T: nog een appel
T: als ik te laat thuis ben om voor het sporten te eten: banaan
D: mexicaanse bonensalade: zwarte bonen, rode bonen, mais, paprika, feta, komkommer, misschien wat spinazie, chilisausje met wraps.
T: 10 amandelen. Daarna de rest van de zak amandelen.
S: Intervaltraining met hardlopen: totaal bijna 10 km, 1,5 uur weg geweest
S: afhankelijk van de zwaarte van de training: de eerste vijf minuten van Jillian

Jillian is too much zo net na het hardlopen. We hadden daar ook al een hoop squats, lunges en buikspieroefeningen gedaan, dus op dagen dat ik 's avonds hardloop ga ik geen Jillian meer proberen. Die amandelen waren ook een beetje jammer (ruim 100 gr denk ik), maar beter te veel amandelen dan te veel rotzooi. Ik ben wel al drie dagen geen suiker aan het eten, dat dan weer wel.

Planning:
L: 1 wrap met restje bonensalade
T: banaan
D: ?
T: glas port
S: Jillian

Ik heb het idee dat mijn L wat klein is, dus misschien neem ik er nog een broodje bij, misschien met een gekookt ei. D moet ik nog bedenken :).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_126011227
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:38 schreef Quinazoline het volgende:
'morgen! Update van gisteren

L: 3 bth kipfilet, twee tomaten met wat azijn/olie
T: nog een appel
T: als ik te laat thuis ben om voor het sporten te eten: banaan
D: mexicaanse bonensalade: zwarte bonen, rode bonen, mais, paprika, feta, komkommer, misschien wat spinazie, chilisausje met wraps.
T: 10 amandelen. Daarna de rest van de zak amandelen.
S: Intervaltraining met hardlopen: totaal bijna 10 km, 1,5 uur weg geweest
S: afhankelijk van de zwaarte van de training: de eerste vijf minuten van Jillian

Jillian is too much zo net na het hardlopen. We hadden daar ook al een hoop squats, lunges en buikspieroefeningen gedaan, dus op dagen dat ik 's avonds hardloop ga ik geen Jillian meer proberen. Die amandelen waren ook een beetje jammer (ruim 100 gr denk ik), maar beter te veel amandelen dan te veel rotzooi. Ik ben wel al drie dagen geen suiker aan het eten, dat dan weer wel.

Planning:
L: 1 wrap met restje bonensalade
D: ?
T: glas port
S: Jillian

Ik heb het idee dat mijn L wat klein is, dus misschien neem ik er nog een broodje bij, misschien met een gekookt ei. D moet ik nog bedenken :).
_O_ Voor je training.
pi_126011228
Morning!

Planning:
O: havemout met banaan/dadels/kokos (zo gaat het gezonde wel een beetje weg natuurlijk :') )
T: appel, mineola
L: 3 bth (dubbele pindakaas, 1 kip)
T: paprika, komkommer, sperzieboontjes
B: 40 minuten fietsen
S: lesje bodyshape oid
D: zalm, courgette, aardappeltjes
T: eventueel nog biogarde met pitjes enzo

Q, goed zeg die hardloop training! Maar zonder die zak amandelen was het wel weinig geweest, qua eten.
pi_126011266
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:34 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nou, wat heb je gedaan? Ga je richting het grote eiland?
Heb gemaild dat het mij nog steeds leuk lijkt! Dus nu gaan we een afspraak inplannen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126011361
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:39 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Planning:
O: havemout met banaan/dadels/kokos (zo gaat het gezonde wel een beetje weg natuurlijk :') )
L: 3 bth (dubbele pindakaas, 1 kip)
T: paprika, komkommer, sperzieboontjes
B: 40 minuten fietsen
S: lesje bodyshape oid
D: zalm, courgette, aardappeltjes
T: eventueel nog biogarde met pitjes enzo

Q, goed zeg die hardloop training! Maar zonder die zak amandelen was het wel weinig geweest, qua eten.
Bedankt!
Net even doorgerekend, maar die 2 wraps tikken wel hard aan hoor, dus zat zonder de amandelen al op de 1600kcal, wat ik eigenlijk wel prima vind. Met amandelen dus ruim in de 2000, maar goed, die heb ik zeer efficient opgemaakt :') .

[ Bericht 0% gewijzigd door Quinazoline op 03-05-2013 08:58:45 ]
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_126011416
Mogguh! :W

Ook wel benieuwd naar Billy's keuze :D

Na 10km mag je ook wel rustig aan doen, Q ;)

Vannacht raar gedroomd, was een soort stamcel mechanisme ding dat op m'n knie was geplaatst om 'm te fiksen. Kom ik te donderen en is dat ding aan barrels, 'zeer' dat het deed, naja zo beleefde ik dat en normaal word ik in dat soort situaties wakker van de schrik maar vannacht dus niet :')
Creepy :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 08:55:34 #194
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126011460
Spannend hoor, Billy! Ik ben wel benieuwd wat je eigenlijk gaat doen, DM?
And eternity in an hour.
pi_126011541
:D weer typisch dat jou zoiets overkomt, Coco...
Wel dom dat je darmpies nu ineens zo vervelend doen :{ en misschien heeft Maria wel een punt wat betreft ve tsin. Anders eens opletten of je bij producten met E621 (= ve tsin) extra last krijgt?
:*

Uniekje, sterkte!
Tandartsen }:| volgens mij moet je echt heel sadistisch aangelegd zijn wil je dat worden.
Lopen ze in je bek te wroeten met die rubberen handschoenen aan, gaan ze ook nog tegen je lopen praten en lopen vragen stellen.
pi_126011544
Maar ik ben nu dus enorm chagrijnig door die andere afspraak (en misschien vannacht niet zo goed geslapen..)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:04:43 #197
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126011606
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:52 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh! :W

Ook wel benieuwd naar Billy's keuze :D

Na 10km mag je ook wel rustig aan doen, Q ;)

Vannacht raar gedroomd, was een soort stamcel mechanisme ding dat op m'n knie was geplaatst om 'm te fiksen. Kom ik te donderen en is dat ding aan barrels, 'zeer' dat het deed, naja zo beleefde ik dat en normaal word ik in dat soort situaties wakker van de schrik maar vannacht dus niet :')
Creepy :')
Ik heb vannacht ook veel verwerkt in dromen: eerst m'n werk, over van allerlei soorten executies en mishandeling enzo. Werd echt bang wakker!

Daarna dat het uitging met de Duutser, en dat ik lesbisch werd voor een dag, maar me toch bedacht en de Duutser terug wou, maar die wou me niet terug. Toen kon ik toch maar het beste lesbisch zijn, want dan was ik tenminste niet alleen...Alleen wou die vrouw me ook niet terug. |:( En toen was ik in een duur hotel waar al het eten in een grote doos zat. T was allemaal behoorlijk vreemd!
pi_126011656
Ik dacht vanochtend dat ik al wakker was, en dat Baard zich had verslapen omdat het al kwart voor 8 was. Maar toen werd ik écht wakker en was het gewoon 7 uur. :? .
pi_126011684
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb vannacht ook veel verwerkt in dromen: eerst m'n werk, over van allerlei soorten executies en mishandeling enzo. Werd echt bang wakker!

Daarna dat het uitging met de Duutser, en dat ik lesbisch werd voor een dag, maar me toch bedacht en de Duutser terug wou, maar die wou me niet terug. Toen kon ik toch maar het beste lesbisch zijn, want dan was ik tenminste niet alleen...Alleen wou die vrouw me ook niet terug. |:( En toen was ik in een duur hotel waar al het eten in een grote doos zat. T was allemaal behoorlijk vreemd!
:D :')
pi_126011686
Oh DaD dat heb ik ook wel eens! Een keer moest ik vliegen, en ik droomde dat het 8 uur was toen ik wakker werd en dat ik net mijn vlucht miste. Toen werd ik echt wakker en was ik al helemaal gestrest, het was ook zo realistisch!

De laatste tijd droom ik eigenlijk vrij weinig, of althans ik herinner het me niet...
pi_126011704
Ik droomde vannacht dat ik niet meer kon lopen van de spierpijn.
En toen kwam ik uit bed en viel het best mee. B-)

Planning:
O: kwark met bosvruchten en een handje muesli
T: eitje
L: soep met spinazie, kikkererwten en chiorizo
S: denk wat krachttraining, maar iig Jillian.
D: snijbonen, nog even bedenken wat ik erbij neem. :)
Doe wat je niet durft.
pi_126011801
Groninger metworst is lekker door de bonen, HPKW :9 Moet je dan ook met de boontjes meekoken :9~
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:20:15 #203
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126011910
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik niet meer kon lopen van de spierpijn.
En toen kwam ik uit bed en viel het best mee. B-)
And eternity in an hour.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:21:03 #204
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126011932
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:') Je kunt beter hetero blijven, dan heb je een veel grotere kans op een leuke relatie :P
Vrouwen :{w.
And eternity in an hour.
pi_126011955
wow wat gaan de topics weer hard hier de laatste tijd.
Even lijstje:
O1: 350 gram kwark
S: rondje krachttraining, eerst 5 minuten JJ warming up, daarna squats, lunges, sit ups, push ups, pull ups vertical rows.
O2: gekookt eitje, handje nootjes, 2 bth kip
T banaan
L 3 bth pindakaas, ham
T appel
T 250 gram kwark
S weer krachttraining, maar wel lichter dan 's ochtends. Dus bicycle crunches, opdrukken op verhoging, wel gewone pull ups and vertical rows en planken.
D pastasalade met gerookte kip, anderhalve paprika, tomaat, sla, wat volkoren pasta.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:23:56 #206
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126011987
Mijn lijstje van vandaag!

O: havermout met melk honing en kaneel.
T: babybel kaasje en kiwi
L: Sla met tomaat komkommer parprika kipreepjes etc.
T: Bakje kwark met blauwe bessen.
D: 400 gr wokgroente met een beetje mie en biefstukreepjes! Misschien wat kroepoek erbij.
T: Nootjes, en een glas pikwick greentea granaatappel.

Voor de rest boodschappen doen voor de week, opruimen. Slaapkamerspullen uitzoeken en opruimen afwassen stofzuigen stoffen.. Naja of mijn pootje dat allemaal wilt vandaag is nog maar de vraag.
pi_126012012
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:15 schreef V1z0R het volgende:
Groninger metworst is lekker door de bonen, HPKW :9 Moet je dan ook met de boontjes meekoken :9~
Oew, je brengt me op een idee! Stukje chiorizo uitbakken, en daar dan de bonen doorheen mikken. *)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:27:10 #208
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126012081
Wats met die babybelkaasjes btw? Zie ze regelmatig langskomen.
And eternity in an hour.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:28:59 #209
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126012115
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:27 schreef _Dido_ het volgende:
Wats met die babybelkaasjes btw? Zie ze regelmatig langskomen.
Die zijn lekke klein, makkelijk mee te nemen.. En ben de enige die hier kaas eet dus om een blok te kopen is overdreven. Dus ik haal die babybelkaasjes om soms tussendoor te pakken.
pi_126012135

Te koop in de supermarkt. En verder wat Joycie zegt. :)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:34:56 #211
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126012225
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:21 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:') Je kunt beter hetero blijven, dan heb je een veel grotere kans op een leuke relatie :P
Vrouwen :{w.
ik heb al een leuke relatie!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:37:20 #212
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126012265
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik heb al een leuke relatie!
Ja in je droom niet :P Daar doelde ik op.
And eternity in an hour.
pi_126012267
Ik ben zo'n beetje gestopt met kaas eten, terwijl ik eerder wel een kaaskop was. Ik dacht ook dat kaas niet zo heel gezond was (verzadigd vet en best zout) of valt dat mee?
Ik vind nu de meeste nederlandse kazen niet echt lekker meer.. :@
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:37:47 #214
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126012273
Vanavond eens bedenken wat ik volgende week eens zal gaan eten. En ik moet aan m'n bucket list werken. Jillian komt er iig op.
And eternity in an hour.
pi_126012293
Ik heb geen idee wat ik ga eten vandaag, want ben de hort op!

Mn ontbijt was iig niet geweldig, want ik had haast, een karamel rijstwafel en een banaan, na Jillian. Dat was het eerste wat ik deed vanmorgen :') dag 5 en t ging heel goed *O*

Nu weg dus, maar ik ga met de trein, dus misschien ter afleiding nog wat mobiel fokken oO<
compact en kleverig.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:41:28 #216
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126012331
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee wat ik ga eten vandaag, want ben de hort op!

Mn ontbijt was iig niet geweldig, want ik had haast, een karamel rijstwafel en een banaan, na Jillian. Dat was het eerste wat ik deed vanmorgen :') dag 5 en t ging heel goed *O*

Nu weg dus, maar ik ga met de trein, dus misschien ter afleiding nog wat mobiel fokken oO<
*O*

Ik zou het ook wel 's ochtends willen doen, maar ik ben bang dat ik de buren wakker stamp (die zitten niet direct onder me, maar in het naastgelegen pand) en ik ben niet zo goed op gang te krijgen 's ochtends. En direct uit het werk kan ook niet, want ik wil het pas doen als de winkel dicht is. Dus ik zit als ik thuiskom eerst 1,5 uur te niksen tot ik eens kan gaan Jilliannen :')
And eternity in an hour.
pi_126012450
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:41 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

*O*

Ik zou het ook wel 's ochtends willen doen, maar ik ben bang dat ik de buren wakker stamp (die zitten niet direct onder me, maar in het naastgelegen pand) en ik ben niet zo goed op gang te krijgen 's ochtends. En direct uit het werk kan ook niet, want ik wil het pas doen als de winkel dicht is. Dus ik zit als ik thuiskom eerst 1,5 uur te niksen tot ik eens kan gaan Jilliannen :')
Je zou bijvoorbeeld in die anderhalve uur kunnen koken. Of kunnen schoonmaken. Of kunnen opruimen. Of werken aan je day zero lijst. Of een boek lezen. Of een film kijken. Of een serie kijken. Of je alvast kunnen omkleden. Legio mogelijkheden. *O*

Het erge is dat ik je ook nog gewoon op de bank ziet zitten. Anderhalf uur lang. Iedere minuut op de klok of je horloge kijkend of je niet al kunt gaan sporten. :D
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:52:51 #218
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126012540
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Je zou bijvoorbeeld in die anderhalve uur kunnen koken. Of kunnen schoonmaken. Of kunnen opruimen. Of werken aan je day zero lijst. Of een boek lezen. Of een film kijken. Of een serie kijken. Of je alvast kunnen omkleden. Legio mogelijkheden. *O*

Het erge is dat ik je ook nog gewoon op de bank ziet zitten. Anderhalf uur lang. Iedere minuut op de klok of je horloge kijkend of je niet al kunt gaan sporten. :D
Wat ken je me goed! :D Zo ging het gisteren idd _O- :') :@ Maar dat wil ik dus niet weer :'). Opruimen is wel een goeie, dus dat gaat het worden :P.
And eternity in an hour.
pi_126012710
Dido wat ben je toch een rare soms _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:37 schreef the85mc het volgende:
Ik ben zo'n beetje gestopt met kaas eten, terwijl ik eerder wel een kaaskop was. Ik dacht ook dat kaas niet zo heel gezond was (verzadigd vet en best zout) of valt dat mee?
Ik vind nu de meeste nederlandse kazen niet echt lekker meer.. :@
Wtf, hoezo niet? Kaas :9

[ Bericht 4% gewijzigd door Perruche op 03-05-2013 10:15:33 ]
pi_126012975
Dido :D
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:15:41 #221
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126013050
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:52 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Wat ken je me goed! :D Zo ging het gisteren idd _O- :') :@ Maar dat wil ik dus niet weer :'). Opruimen is wel een goeie, dus dat gaat het worden :P.
oh, wat ben jij een heerlijk mens. Boekje lezen, tv kijken, koken, schoonmaken. Jij bent zo heerlijk inflexibel! (is dat een woord?)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:16:07 #222
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126013062
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik heb dinsdag een winkel gevonden in stockholm die nederlandse kazen verkoopt. En beschuit en hagelslag en ontbijtkoek en appelstroop! *O* *O* *O*
pi_126013069
quote:

[..]

Stukkie brandnetelkaas :9

Mja, wat zijn echt Nederlandse kazen :?

In Twente heb je een buffelboerderij waar ze ook mozzarella maken :9~ Is dat dan Nederlandse kaas?
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:16:58 #224
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126013082
Oh, en vandaag heb ik leuk werk, veel reisverslagen over exotische landen lezen...Het is tijd om echte plannen te maken voor veldwerk in het voorjaar, over een jaar. Nu echt kijken waar het heengaat, de DRC of ergens anders. Spannend!
pi_126013103
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik heb dinsdag een winkel gevonden in stockholm die nederlandse kazen verkoopt. En beschuit en hagelslag en ontbijtkoek en appelstroop! *O* *O* *O*
Vet! Ook een beetje betaalbaar?

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Stukkie brandnetelkaas :9

Mja, wat zijn echt Nederlandse kazen :?

In Twente heb je een buffelboerderij waar ze ook mozzarella maken :9~ Is dat dan Nederlandse kaas?
Nee.
pi_126013105
Kaas kan zo ontzettend lekker zijn. Maar dan wel bij een goede kaasboerderij vandaan enzo, geen massaproductie.

Buffelmozzarella is wel het summum op het gebied van kaas hoor. O+
Doe wat je niet durft.
pi_126013147
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kaas kan zo ontzettend lekker zijn. Maar dan wel bij een goede kaasboerderij vandaan enzo, geen massaproductie.

Oh ik heb liever blauwe kazen. Mozzarella ook wel lekker maar als dat de enige kaas was zou ik ongelukkig zijn.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:19:53 #228
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126013164
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Vet! Ook een beetje betaalbaar?

[..]

Nee.
ik heb vier euro betaald voor een pak hagelslag. Redelijk duur dus. Maar wel een fijne backup oplossing!
pi_126013192
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik heb vier euro betaald voor een pak hagelslag. Redelijk duur dus. Maar wel een fijne backup oplossing!
:o ik kan het ook wel opsturen hoor!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:22:20 #230
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126013222
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh, wat ben jij een heerlijk mens. Boekje lezen, tv kijken, koken, schoonmaken. Jij bent zo heerlijk inflexibel! (is dat een woord?)
Ik krijg gewoon geen rust als ik weet dat er nog dingen moeten gebeuren. Ben ook liever 's middags vrij dan 's ochtends. En boodschappen en schoonmaken moeten ook first thing in the morning in het weekend :P.
And eternity in an hour.
pi_126013240
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:52 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Haha, ik wou dat ik dat soms had :D
pi_126013244
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:22 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik krijg gewoon geen rust als ik weet dat er nog dingen moeten gebeuren. Ben ook liever 's middags vrij dan 's ochtends. En boodschappen en schoonmaken moeten ook first thing in the morning in het weekend :P.
Ik denk dat ze bedoelt dat je dan echt 1,5 uur gaat zitten "wachten" ipv gewoon iet5s anders doen!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:23:16 #233
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126013250
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Dat is dan vast lekkerder dan mozzarella van de Appie, want ik vind het niet zo spannend.
And eternity in an hour.
pi_126013252
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:21 schreef Perruche het volgende:

[..]

:o ik kan het ook wel opsturen hoor!
Hehehe, ik denk dat je schrikt van de portokosten. :D
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:24:47 #235
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126013296
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:23 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bedoelt dat je dan echt 1,5 uur gaat zitten "wachten" ipv gewoon iet5s anders doen!
Ja, dat kan ik dus niet :P Iets actiefs doen, oké, maar stilzitten en een boek lezen?

Ik kan heel slecht stilzitten momenteel. Het enige waarbij ik het wel kan is gamen.
And eternity in an hour.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:25:03 #236
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126013302
Oh ik heb nog een lekker bolletje mozzarella liggen! Jummie, misschien straks lekker een salade van maken met tomaatjes en wat pesto.. yum yum!
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:26:43 #237
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_126013347
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehe, ik denk dat je schrikt van de portokosten. :D
ja, dat denk ik ook! Ik denk dat je zo 6 euro betaalt. Dan kan ik het beter in stockholm kopen. Wel lief, trouwens!

Met pinksteren ben ik ook in NL, en het plan was om dan een paar kilo kaas mee te nemen, en flink wat hagelslag!
pi_126013366
Is ook alweer 3jr geleden of zo dat we jou een pakket hadden opgestuurd... Gaat snel die tijd.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh ik heb liever blauwe kazen. Mozzarella ook wel lekker maar als dat de enige kaas was zou ik ongelukkig zijn.
Roquefort en zo is niet aan mij besteed :{ alhoewel, Stilton lust ik dan wel weer :')
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:28:24 #239
211002 Goodbye
Awesome!
pi_126013396
Aloha!

O: Griekse yoghurt met muesli
L: 2 volk. boterhammen hummus/komkommer
T: gekookt ei, 2 rijstwafels pindakaas, tomaatjes + komkommer
D: ? (wat dit dus eigenlijk een beetje een zinloos lijstje maakt :') )

Misschien ga ik nog even naar de sportschool om een beetje te fietsen en krachttraining te doen. Gaat goed met mijn enkel nu, dus ik wil hem ook niet overbelasten.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:29:54 #240
211002 Goodbye
Awesome!
pi_126013425
Op mijn vakantie in Frankrijk vijf jaar geleden ben ik kaas pas écht gaan waarderen! :9~
  vrijdag 3 mei 2013 @ 10:41:19 #241
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126013710
Er staan hier brownies en ze ruiken zoooooooo lekker! :9~
And eternity in an hour.
pi_126013738
quote:

[..]

Ik vind veel nederlandse kaas zo.. ja wat is het eigenlijk.. Zo slap en weinig smaak. Vooral de goedkope is gewoon vet en zoutig.
pi_126013741
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:41 schreef _Dido_ het volgende:
Er staan hier brownies en ze ruiken zoooooooo lekker! :9~
ja, hoi, dank je.

Hugo Boss Deep red is dat *)
compact en kleverig.
  Vis een optie? vrijdag 3 mei 2013 @ 10:43:42 #244
70532 loveli
N
pi_126013775
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:23 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Dat is dan vast lekkerder dan mozzarella van de Appie, want ik vind het niet zo spannend.
Ligt eraan of je de gewone mozzarella koopt of buffelmozzarella, gok ik.
crap in = crap out
pi_126013787
Zwolle nu, nog n halfuurtje :s)

Veel lammetjes onderweg O+
Ik las net wel in m'n horoscoop dat ik overspannen en gestrest ben en ontspanning nodig heb. Dadelijk eerst maar even zitten en wat drinken dus :{
compact en kleverig.
  Vis een optie? vrijdag 3 mei 2013 @ 10:45:24 #246
70532 loveli
N
pi_126013804
Betere horoscoop zoeken?
crap in = crap out
pi_126013838
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:45 schreef loveli het volgende:
Betere horoscoop zoeken?
ik had net een metro voor m'n neus, nu alleen een prullenbakje ;(
Ik vrees dat t hierbij blijft..
compact en kleverig.
pi_126013858
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:23 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

de a.h verkoopt wel lekkere buffel mozzarella
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:06:04 #249
171890 Chicolate
Chemicals
pi_126014392
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef Perruche het volgende:

[..]

Met risico op spuit 11: kruidvat en lidl hebben ook vaak aanbiedingen, vaak zelfs van de duurdere merken. En de sale van Perry :P.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 08:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Heb gemaild dat het mij nog steeds leuk lijkt! Dus nu gaan we een afspraak inplannen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een rommelige organisatie :o. Ik heb nooit langer dan 4 weken hoeven wachten. Het zijn niet toevallig zelf ook ADHD'ers die 'graag anderen willen helpen' zoals dat elke dietiste vroeger te dik was en jeugdwerkers vaak problemen gehad hebben in hun eigen jeugd?

Zo. Nu toch maar eens gaan beginnen aan mijn (Engelstalige) motievatiebrief voor een buitenlandse stage. Stomme is, ik zit er tegenaan te hikken omdat ik formeel Engels moeilijk vind, terwijl de ontvanger Engels ook niet als moedertaal heeft :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_126014441
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Met risico op spuit 11: kruidvat en lidl hebben ook vaak aanbiedingen, vaak zelfs van de duurdere merken. En de sale van Perry :P.

[..]

:) thanks voor de tip! Had het alleen -nu- nodig en ben gisteren bij de H&M goed geslaagd :)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:20:13 #251
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126014849
Qua sportartikelen (voor in de toekomst): http://www.plutosport.nl/

Goeie prijzen, veel keus. Ik heb m.u.v. de schoenen al mijn wintersportkleding daar gehaald voor een leuk prijsje. Alleen ga ik dit jaar toch niet naar Zweden ivm de financiën, dus ik hoop dat die kleding volgend jaar ook nog past :').
And eternity in an hour.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:23:30 #252
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126014963
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:17 schreef Perruche het volgende:
Nee.
Waarom niet? Als het in Nederland gemaakt is, is het toch Nederlandse kaas?
And eternity in an hour.
pi_126014997
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 10:47 schreef Skoap het volgende:

[..]

de a.h verkoopt wel lekkere buffel mozzarella
Jumbo ook, al geef ik toe dat mijn eisen misschien niet hoog genoeg zijn
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:25:22 #254
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126015041
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jumbo ook, al geef ik toe dat mijn eisen misschien niet hoog genoeg zijn
^^

Mensen die 'echte buffelmozzarella' eten geven vaak ineens af op die goedkope mozzarella, alsof dat niet te éten is. Ik vind het prima te eten, maar misschien moet ik ook eens echte mozzarella proberen dan :P.
And eternity in an hour.
pi_126015077
Er bestaat alleen maar buffelmozzarella :{w Plebs :r
pi_126015295
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef V1z0R het volgende:
Er bestaat alleen maar buffelmozzarella :{w Plebs :r
Ook koeienmozzarella, toch.
pi_126015360
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:25 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

^^

Mensen die 'echte buffelmozzarella' eten geven vaak ineens af op die goedkope mozzarella, alsof dat niet te éten is. Ik vind het prima te eten, maar misschien moet ik ook eens echte mozzarella proberen dan :P.
Dat dus ;) Ik blijf dus gewoon goedkope mozzarella eten, want nu lust ik het nog
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:34:37 #258
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126015390
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat dus ;) Ik blijf dus gewoon goedkope mozzarella eten, want nu lust ik het nog
Het is nogal elitair idd :P Ik blijf ook gewoon lekker de goedkope eten :Y.
And eternity in an hour.
pi_126015451
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

[..]

Wat een rommelige organisatie :o. Ik heb nooit langer dan 4 weken hoeven wachten. Het zijn niet toevallig zelf ook ADHD'ers die 'graag anderen willen helpen' zoals dat elke dietiste vroeger te dik was en jeugdwerkers vaak problemen gehad hebben in hun eigen jeugd?

Zo. Nu toch maar eens gaan beginnen aan mijn (Engelstalige) motievatiebrief voor een buitenlandse stage. Stomme is, ik zit er tegenaan te hikken omdat ik formeel Engels moeilijk vind, terwijl de ontvanger Engels ook niet als moedertaal heeft :').
Normaal schijnen ze altijd heel snel te zijn! Echt raar..
pi_126015464
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ook koeienmozzarella, toch.
Zie de PI :P

Mozzarella is oorspronkelijk van buffelmelk maar wordt inderdaad ook op dezelfde wijze van koemelk gemaakt.
pi_126015510
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:34 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

:P Krijg van mijn familie al genoeg het verwijdt dat ik elitair ben. 'k Zal ze straks mailen dat ik gewoon goedkope mozzarella eet in plaats van echt goede ;)
pi_126015531
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:34 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Een goed ontwikkelde smaak heeft toch niets met elitair te maken?

Lijkt m'n huisgenootjes wel, die alles OK vinden zolang het maar van de Euroshopper komt, en dan verbaasd zijn dat ik wel heel lekker kan koken. Goh, hoe zou dat nou kunnen O-) Zou het misschien ook aan de ingrediënten liggen? :')
pi_126015565
Bij vrienden sta ik er bekend om dat ik erg lekker kook. Zolang ik niet vertel goedkope producten gebruik :')
pi_126015628
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij vrienden sta ik er bekend om dat ik erg lekker kook. Zolang ik niet vertel goedkope producten gebruik :')
Goedkoop is niet per se slecht.
Maar een duurder/kwalitatief beter product als 'slecht' bestempelen omdat het duurder is, dat is wel slecht :P
pi_126015789
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:41 schreef Probability het volgende:

[..]

Goedkoop is niet per se slecht.
Maar een duurder/kwalitatief beter product als 'slecht' bestempelen omdat het duurder is, dat is wel slecht :P
Dat doe ik niet. Alleen goedkoop persé als slecht bestempelen omdat het niet duur is, is net zo onzinnig. Als ik pasta maak van euroshopperbloem of van een duurder merk, dat verschil proef je heus niet :)
pi_126015829
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat doe ik niet. Alleen goedkoop persé als slecht bestempelen omdat het niet duur is, is net zo onzinnig. Als ik pasta maak van euroshopperbloem of van een duurder merk, dat verschil proef je heus niet :)
1. Ik zeg niet dat jij dat doet maar mijn huisgenootjes
2. Dat dikgedrukte beweer ik al helemaal niet

(Wat je nu zegt is dus totaal niet mijn punt ;))

:)
pi_126015843
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

:P Krijg van mijn familie al genoeg het verwijdt dat ik elitair ben. 'k Zal ze straks mailen dat ik gewoon goedkope mozzarella eet in plaats van echt goede ;)
Waarom zou je dat doen? Ik verbaas me wel vaker over je band met je familie. Als je daarover mailt geef je ze alleen maar nieuwe voeding voor opmerkingen.
En als je familie echt slecht/schadelijk voor je is kun je beter (tijdelijk) contact verbreken. Beter geen contact dan een slechte invloed op je.
pi_126015883
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:48 schreef the85mc het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen? Ik verbaas me wel vaker over je band met je familie. Als je daarover mailt geef je ze alleen maar nieuwe voeding voor opmerkingen.
En als je familie echt slecht/schadelijk voor je is kun je beter (tijdelijk) contact verbreken. Beter geen contact dan een slechte invloed op je.
Omdat ik daar een grapje maakte. Ik ga ze er niet serieus over mailen
pi_126015891
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:48 schreef Probability het volgende:

[..]

1. Ik zeg niet dat jij dat doet maar mijn huisgenootjes
2. Dat dikgedrukte beweer ik al helemaal niet

(Wat je nu zegt is dus totaal niet mijn punt ;))

:)
Dan begreep ik je verkeerd, pardon :)
pi_126015899
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Omdat ik daar een grapje maakte. Ik ga ze er niet serieus over mailen
Oh. Bij jou en je familie weet ik nooit wanneer je nou serieus bent of grappen maakt.. :@
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:50:49 #271
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126015907
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:38 schreef Probability het volgende:

[..]

Een goed ontwikkelde smaak heeft toch niets met elitair te maken?

Lijkt m'n huisgenootjes wel, die alles OK vinden zolang het maar van de Euroshopper komt, en dan verbaasd zijn dat ik wel heel lekker kan koken. Goh, hoe zou dat nou kunnen O-) Zou het misschien ook aan de ingrediënten liggen? :')
Nee, dat niet, maar het is wel elitair om dan interessantdoenerig af te gaan geven op wat nu ineens inferieure producten zijn in jouw ogen. Ooit at je het zelf ook, zonder problemen.

Je = mensen die daarover lopen te zeuren, niet jij dus :P
And eternity in an hour.
pi_126015968
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:50 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Nee, dat niet, maar het is wel elitair om dan interessantdoenerig af te gaan geven op wat nu ineens inferieure producten zijn in jouw ogen. Ooit at je het zelf ook, zonder problemen.

Haha ok :P Ik wou zeggen want bij mijn ouders is altijd alles vers en biologisch.
pi_126015986
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:50 schreef the85mc het volgende:

[..]

Oh. Bij jou en je familie weet ik nooit wanneer je nou serieus bent of grappen maakt.. :@
Meestal serieus (dit was de uitzondering), maar ik zou ze nooit hiervoor mailen. En op dit moment heb ik geen contact
  vrijdag 3 mei 2013 @ 11:54:14 #274
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_126016016
Zo, ook maar eens een lijstje posten

O: 2 boterhammen + banaan
S: HIIT
L: 2 boterhammen, glas melk
T: Mango
D: geen idee.. denk kip met sperziebonen en rijst

Sinds ik aan het sporten ben heb ik veel meer zin in melk :? heel apart
pi_126016069
Misschien omdat daar eiwitten inziten, maraca? Verder vind ik je lijsjte nogal weinig en ook niet zo gevarieerd :P

En CotS, wellicht een PI gebruiken als je een "grapje" maakt?
pi_126016070
Melk is gezond, blijkbaar zit er iets in waar je behoefte aan hebt
  Vis een optie? vrijdag 3 mei 2013 @ 11:57:10 #277
70532 loveli
N
pi_126016103
En ik heb zin in gevulde chocola :')
crap in = crap out
pi_126016104
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:56 schreef Perruche het volgende:
Misschien omdat daar eiwitten inziten, maraca? Verder vind ik je lijsjte nogal weinig en ook niet zo gevarieerd :P

Wat is een PI?
Ik had er toch een knipoog achter gezet?
pi_126016150
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:50 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Macaroni met gebakken spam, mayo en curry was eerder m'n lievelingsgerecht, at ik als jochie zo 4 borden vol van op.
Nu ik ouder ben en zelf heb leren koken en allerlei ingrediënten ken zie je mij geen macaroni met gebakken spam meer maken.

Maakt me dat elitair?
pi_126016184
@ CotS, Post Icon.Boven je invoerschermpje.

En havermout O+
pi_126016190
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Macaroni met gebakken spam, mayo en curry was eerder m'n lievelingsgerecht, at ik als jochie zo 4 borden vol van op.
Nu ik ouder ben en zelf heb leren koken en allerlei ingrediënten ken zie je mij geen macaroni met gebakken spam meer maken.

Maakt me dat elitair?
Bah, spam. Dat heb ik 1x gezien als klein kind. Zien was genoeg. Brrrr, vlees uit een blikje
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:00:25 #282
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126016203
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Maraca het volgende:
Zo, ook maar eens een lijstje posten

O: 2 boterhammen + banaan
S: HIIT
L: 2 boterhammen, glas melk
T: Mango
D: geen idee.. denk kip met sperziebonen en rijst

Sinds ik aan het sporten ben heb ik veel meer zin in melk :? heel apart
Waarom zo veel boterhammen? Ik zou nog lekker een bakje kwark eten en een hand nootjes :9~.
And eternity in an hour.
pi_126016222
Hoe was de HIIT, Maraca? Kun je nog lopen? :P
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:01:04 #284
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_126016234
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:56 schreef Perruche het volgende:

Ja, heb even niet zoveel zin in variatie vandaag :P Wil even mijn spullen in huis opmaken, dus moet roeien met de riemen die ik heb.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:01:29 #285
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126016256
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef Probability het volgende:

[..]

Bah, spam. Dat heb ik 1x gezien als klein kind. Zien was genoeg. Brrrr, vlees uit een blikje
Gezien? :D Nooit gegeten? :D Ik vind het wel lekker, maar dat komt vooral door fijne jeugdherinneringen. Macaroni met ui, kruiden en spam O+. Ik ga m'n moeder eens om haar macaronirecept vragen, want nothing beats de macaroni van m'n moeder. Alleen gooi ik er dan wel meer groente doorheen. En gehakt ipv spam :P
And eternity in an hour.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:02:02 #286
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_126016276
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Waarom zo veel boterhammen? Ik zou nog lekker een bakje kwark eten en een hand nootjes :9~.
Oh ja, kwark heb ik ook nog. Dan flikker ik het brood wel in de vriezer en maak ik dat eerst op :9
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:03:04 #287
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_126016311
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef V1z0R het volgende:
Hoe was de HIIT, Maraca? Kun je nog lopen? :P
Amper :P Nee, na de les gaat het wel. Tijdens de les kom je jezelf heel erg tegen ;(
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:03:10 #288
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126016318
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 11:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maakt me dat elitair?
Ik zeg toch net dat ik het alleen elitair vind als je, puur om interessant te doen, gaat lopen afgeven op wat in jouw ogen nu inferieure producten zijn? :P Als je het gewoon doet en het niet bij elke gelegenheid verkondigt, vind ik het prima hoor :P.

Ik drink zelf ook alleen maar Echte Cola! :6
And eternity in an hour.
pi_126016516
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:01 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Gezien? :D Nooit gegeten? :D Ik vind het wel lekker, maar dat komt vooral door fijne jeugdherinneringen. Macaroni met ui, kruiden en spam O+. Ik ga m'n moeder eens om haar macaronirecept vragen, want nothing beats de macaroni van m'n moeder. Alleen gooi ik er dan wel meer groente doorheen. En gehakt ipv spam :P
Ik hou niet van macaroni :@ Als kind ook al niet.

Maar dat komt omdat wij meestal verse pasta aten denk ik (dus niet vers van de AH maar echt zelf gemaakt-vers)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:09:15 #290
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126016541
Macaroni O+
And eternity in an hour.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:11:56 #291
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126016630
Morgen lekker pasta met spinzie en een lekker zalmfiletje erboven op! Yummie, eet bijna nooit meer gewone macaroni.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:15:35 #292
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126016756
Kun je spinazie ook gebruiken als sla? Of zit daar teveel ijzer in vergelijking met sla?
pi_126017100
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Kun je spinazie ook gebruiken als sla? Of zit daar teveel ijzer in vergelijking met sla?
Doe ik wel vaker, is wel lekker!
pi_126017261
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik maak geregeld een spinazie salade :9

Spinazie en dan gekookte eitjes en spekjes

Als dressing mayo + kwark/yoghurt + citroensoap + kerrie + peper + zout + heel klein beetje zoete ketjap.

Erg lekker :9
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:28:56 #295
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126017334
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef Skoap het volgende:

[..]

Ik maak geregeld een spinazie salade :9

Spinazie en dan gekookte eitjes en spekjes

Als dressing mayo + kwark/yoghurt + citroensoap + kerrie + peper + zout + heel klein beetje zoete ketjap.

Erg lekker :9
ok! Dan ga ik spinazie in slaan voor volgende week. Want dat is iets goedkoper als sla haha! En dan wissel ik het wel een beetje af..

Er is altijd blijven hangen vanuit school dat je niet teveel spinazie mag eten of andijvie omdat je dat teveel nitraat of hoe heet het binnenkrijgt. Dus ben altijd een beetje huiverig :P
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:31:15 #296
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126017428
Spinazie :9~. Mijn favoriete groente :9~.
And eternity in an hour.
  Vis een optie? vrijdag 3 mei 2013 @ 12:33:09 #297
70532 loveli
N
pi_126017476
Vooral als je het na koken nog een keer opwarmt. Rauw is het sowieso geen probleem.
crap in = crap out
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:34:10 #298
291810 J0ycie88
J0ycie88
pi_126017508
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:33 schreef loveli het volgende:
Vooral als je het na koken nog een keer opwarmt. Rauw is het sowieso geen probleem.
Ok ik zal het morgen alleen gebakken eten.. De rest rauw! Dat is spinazie voortaan ook wel een goed alternatief voor sla!
pi_126017588
Maar er zijn zoveel lekkere sla-soorten! Rucola, gewone kropsla, romaine, radicchio, eikenblad... ik vind spinazie heul niet lekkerdeer dan al die lekkere sla's!
  Vis een optie? vrijdag 3 mei 2013 @ 12:36:55 #300
70532 loveli
N
pi_126017595
Het is minder schadelijk dan vroeger werd gedacht, dus geen zorgen om maken.
crap in = crap out
  vrijdag 3 mei 2013 @ 12:37:27 #301
401956 _Dido_
Remember me!
pi_126017611
Waarom elke vraag in twee topics stellen, Joycie? :P
And eternity in an hour.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties