Ja, dan ga je dood.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het btw heel erg als je bij Jillian een dagje over moet slaan en dan een dag later verdergaat?
H&M heeft hier een hele sportafdeling. Heb ik mijn broeken en shirtjes ook vandaan. Ik met een grote maat had weining keuze dat wel.. Maar voor de standaard maten (s/m/l) hebben ze genoeg verschillende dingen hangen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Perruche het volgende:
Pfff ik ben moe!!!
Weten jullie of ze bij de H&M sportbroekjes/kleding hebben? Mijn fitnessregime wordt opgeschroefd en ik kan niet 2x in dezelfde outfit fitnessen (don't ask). Dus ik moet ff 2 broekjes en 2 shirtjes erbij. Enig idee waar ik dan kan hachelen voor weinig?
Jup, leuk spul ook wel!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Perruche het volgende:
Pfff ik ben moe!!!
Weten jullie of ze bij de H&M sportbroekjes/kleding hebben? Mijn fitnessregime wordt opgeschroefd en ik kan niet 2x in dezelfde outfit fitnessen (don't ask). Dus ik moet ff 2 broekjes en 2 shirtjes erbij. Enig idee waar ik dan kan hachelen voor weinig?
Hoi! Goed! Druk! Zonnig!quote:
Ik ben aan het kijken als ik dat ergens kan hangen zou dat ook wel schelen als heb ik dan 3 van die rekjes nodig voor heel mijn collectiequote:
Dat is afhankelijk van de stoelen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat voor kleur word de tafel? Een felle kleur is leuk maar dan zou ik de tafel in de zelfde kleur houden als de stoelen.. Als je met een dessin ga werken zou je de kleur die in het dessing kunnen gebruiken als kleur voor de tafel.
Perry is vet duur sinds ze geen huismerk meer hehenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi! Goed! Druk! Zonnig!
En volgens mij heeft de H&M wel sportzooi, maar niet heel uitgebreid. Is Perrysport geen optie? Die hebben ook wel goedkope maar prima spullen.
Zou je speciale schoenen in een mand gooien en je dagelijkse aan zo'n rekje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken als ik dat ergens kan hangen zou dat ook wel schelen als heb ik dan 3 van die rekjes nodig voor heel mijn collectie
INQ is toch hun 'huismerk'? Daar heb ik in december ofzo nog een hardlooptight van gekocht in elk geval!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de stoelen.
[..]
Perry is vet duur sinds ze geen huismerk meer hehen
appeltjesgroen en roze bloemetjesquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:59 schreef Perruche het volgende:
Oh en nog een vraag. Ik ga mijn eetkamertfael(tje) en stoeltjes verven/opknappen. En zit te denken de stoeltjes lichtgrijs te verven, mat. En dan moet er bekleding. Wat is leuk voor stoeltjes bij lichtgrijs? Ik wil het liefst iets met een dessin, streepje ofzo. En dan dat dessin op de eoa manier terug llaten komen. Of juist iets heeeel kleurrijks!!
mijn dagelijkste schoenen staan al op een rek bij de kapstok.. Denk dat ik zaterdag 2 manden voor in de kast ga halen bij ikea en een grote opbergbak voor in de kastquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Zou je speciale schoenen in een mand gooien en je dagelijkse aan zo'n rekje.
Toen ik er was zeiden ze dat ze dat niet meer hebben, de goedkoopste die ik vond was 37 euro van Pumaquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
INQ is toch hun 'huismerk'? Daar heb ik in december ofzo nog een hardlooptight van gekocht in elk geval!
Bij grijs denk ik aan (oker- in ieder geval vergrijsd)geel. Vergrijsd groen of blauw is ook mooi.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:59 schreef Perruche het volgende:
Oh en nog een vraag. Ik ga mijn eetkamertfael(tje) en stoeltjes verven/opknappen. En zit te denken de stoeltjes lichtgrijs te verven, mat. En dan moet er bekleding. Wat is leuk voor stoeltjes bij lichtgrijs? Ik wil het liefst iets met een dessin, streepje ofzo. En dan dat dessin op de eoa manier terug llaten komen. Of juist iets heeeel kleurrijks!!
Mijn vriend woont ook in mijn huisquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
appeltjesgroen en roze bloemetjes
ja dat groenig (zoals op jouw muur) vind ik ook mooi.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij grijs denk ik aan (oker- in ieder geval vergrijsd)geel. Vergrijsd groen of blauw is ook mooi.
Oh, da's stom. Jammer ook wel, was prima merk. Nu ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Toen ik er was zeiden ze dat ze dat niet meer hebben, de goedkoopste die ik vond was 37 euro van Puma. Maar ik ga wel ff naar de H&M straks, kan ik gelijk nog ff andere dingen shoppen
Bij mexicaanse kleurtjes zou ik voor bruine meubels gaan..quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn vriend woont ook in mijn huisalhoewel ik mosgroen wel leuk vind! Of juist heel felle, "mexicaanse" kleurtjes.
[..]
ja dat groenig (zoals op jouw muur) vind ik ook mooi.
http://www.apartmenttherapy.com/search?q=greyquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn vriend woont ook in mijn huisalhoewel ik mosgroen wel leuk vind! Of juist heel felle, "mexicaanse" kleurtjes.
[..]
Ha, de eerste hit: yellow and grey!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef Probability het volgende:
[..]
http://www.apartmenttherapy.com/search?q=grey
Kijk hier eens tussen?
ja doei bruin weetje hoe lelijk! Misschien houd ik ze ook wel houtkleur, is ook minder werk. Maar dan wel ff mooi opschuren en een blank lakje erover. Alleen dan zit ik weer met die tafel. Pffrt. Nou ja, het goede is, die stoelen & tafel zijn nu ZO lelijk dat het nauwelijks lelijker kanquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:07 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Bij mexicaanse kleurtjes zou ik voor bruine meubels gaan..
Hahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ha, de eerste hit: yellow and grey!
Ik bedoel ook houtkleurquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja doei bruin weetje hoe lelijk! Misschien houd ik ze ook wel houtkleur, is ook minder werk. Maar dan wel ff mooi opschuren en een blank lakje erover. Alleen dan zit ik weer met die tafel. Pffrt. Nou ja, het goede is, die stoelen & tafel zijn nu ZO lelijk dat het nauwelijks lelijker kan
schop hem eruit danquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
[..]
overleg t met hem, je moet ze toch érgens kwijt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef J0ycie88 het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70167124/#/60163174 dit is de grote mand van de kleine mandjes die ik nu in de gang heb..
Zou wel super staan maar of vriendlief er blij mee is??
nou, dat is hier dus ook het probleemquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Het oude dressoir van mijn opa staat nog bij mijn vader in de schuur, met oud snijwerk en alles.. Lijkt me gaaf op op te pimpen maar ik weet zeker dat Leo het niet in huis wil hebben..
Ligt eraan hoe bang je voor Jillian bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het btw heel erg als je bij Jillian een dagje over moet slaan en dan een dag later verdergaat?
Of je zegt gewoon: "Hey, ik heb een leuke mand gezien bij IKEA om al m'n schoenen in op te bergen, dus die haal ik morgen even, ok?"quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Heb al gezegd tegen hem dat we sowieso nog iets moeten halen bij ikea voor mijn schoenen.. en dan laat ik heb wel sneaky die mand zien.. en dan staat die misschien zaterdag wel heel perfect gecombineerd naast het meubel in de gang :p
ik word eerder boos dan bang van drquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe bang je voor Jillian bent.
dat zou ik dus nooit doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon: "Hey, ik heb een leuke mand gezien bij IKEA om al m'n schoenen in op te bergen, dus die haal ik morgen even, ok?"
Of is dat raar?
Krukken regelen bij de zorgwinkel? Mijn enkel is kapot omdat ik erop ben doorgelopen na een heftige verzwikking, dus ik raad belasten sowieso af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Goodbye het volgende:
Mijn schoenen zouden echt nooit in de meterkast passen, maar dat is meer omdat die meterkast zo klein/smal is!Al zou vriendlief iets anders beweren, maar goed
![]()
Ik hoop dat mijn enkel de rest van de dag en nacht nog wat meer herstelt, want ik heb geen idee hoe ik anders op mijn werk moet komen morgen. Hoe triest.
mijn opa spaarde bulldoggen, ik heb er een paar uitgezocht die ik echt met hem associeer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het is ook mijn keus grotendeels om ons huis op een halve kinderkamer te doen lijken![]()
Oe, ik mag morgen 'iets' uitzoeken als aandenken aan oma. Zus had het al o.a. over het foeilelijke paddenbeeldje wat altijd op tafel stond en waar we mee speelden toen we klein waren![]()
Dan laat je het plaatje even zien en dan heb je overlegd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zou ik dus nooit doen![]()
Over iets dat duidelijk aanwezig gaat zijn, overleg ik eigenlijk altijd
Ooit zoiets gehad, maar vond het knap onhandig en een stofnest. Ook niet lief voor panties en andere kleding.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef J0ycie88 het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70167124/#/60163174 dit is de grote mand van de kleine mandjes die ik nu in de gang heb..
Zou wel super staan maar of vriendlief er blij mee is??
quote:
Nee dat doe ik niet.. Hij moet het ook mooi vinden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon: "Hey, ik heb een leuke mand gezien bij IKEA om al m'n schoenen in op te bergen, dus die haal ik morgen even, ok?"
Of is dat raar?
nietes, dan heb je medegedeeldquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan laat je het plaatje even zien en dan heb je overlegd.
Even gegoogled en die is al dicht. Sowieso las ik dat je krukken niet meer kunt huren, maar moet kopen. Ja dáááág.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Krukken regelen bij de zorgwinkel? Mijn enkel is kapot omdat ik erop ben doorgelopen na een heftige verzwikking, dus ik raad belasten sowieso af.
dan doet ze dingen bij je die alleen potten doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe bang je voor Jillian bent.
ik vind onze manden wel heel handig. Die staan in een kast en hebben geen deksel, maar qua stofnest vind ik het ook wel meevallen eigenlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ooit zoiets gehad, maar vond het knap onhandig en een stofnest. Ook niet lief voor panties en andere kleding.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:28 schreef Perruche het volgende:
Nee joh DaD, dat is veel te simpel!
Mijn vriend vind alles prima als ik hem maar het gevoel geef dat hij het heeft bedacht.
Oh ja zoiets is tof iddquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn opa spaarde bulldoggen, ik heb er een paar uitgezocht die ik echt met hem associeer.![]()
Die staan nu op verschillende plaatsen in huis.
huh, wat waar wie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dan doet ze dingen bij je die alleen potten doen
Over ongeveer een uurtje ga ik weer, rug gaat wat beter, maar ik denk niet dat ik de buikspieroefeningen trek, ga ik in plaats daarvan wel wat extra hupsen ofzooh en wat rustiger aan en zorgen dat ik de techniek goed krijg.
Zoveel last ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Goodbye het volgende:
Mijn schoenen zouden echt nooit in de meterkast passen, maar dat is meer omdat die meterkast zo klein/smal is!Al zou vriendlief iets anders beweren, maar goed
![]()
Ik hoop dat mijn enkel de rest van de dag en nacht nog wat meer herstelt, want ik heb geen idee hoe ik anders op mijn werk moet komen morgen. Hoe triest.
Scheelt denk ik een hoop dat Baard en ik behoorlijk dezelfde smaak hebben. Hij vindt het prima als ik leuke dingen koop voor in huis. Vindt 'ie het écht niks, dan is het ook zo weer terug gebracht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nietes, dan heb je medegedeeld
Ik vind zn mening wel belangrijk.
Soms baal ik daar wel van, want het zou gemakkelijker zijn als ik gewoon kon denken: zoek t uit, ik vind dat leuk en ik koop het gewoon, maar zo zit ik dus niet in elkaar.
Komt ws ook omdat mn ex niks goed vond
het is ook gewoon leuk om iets te hebben dat je écht met ze associeert.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Niiiice![]()
Ik ben gewoon dusdanig enthousiast dat mijn enthousiasme groter is dan zijn onverschilligheid en dan vindt ie het best
Scheelt dan wellicht ook dat inrichting hem niet zoveel boeit!
[..]
Oh ja zoiets is tof iddIk las vroeger altijd het Kabouterboek van Rien Poortvliet bij hen thuis, maar dat deden alle kleinkinderen en achterkleinkinderen dus nu hebben mijn achterneefjes en -nichtjes die, ook wel zo eerlijk
Heb wel een eigen versie gekocht een tijd geleden!
ik had met mn ex wel redelijk dezelfde smaak, die wilde gewoon alles bepalen en mijn eigen mening werd daarin alleen gewaardeerd als ik zei dat ik het met hem eens wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Scheelt denk ik een hoop dat Baard en ik behoorlijk dezelfde smaak hebben. Hij vindt het prima als ik leuke dingen koop voor in huis. Vindt 'ie het écht niks, dan is het ook zo weer terug gebracht.
Ik begreep gewoon het sneaky gedoe niet zo. Zeg gewoon wat je wil..
aha, nou, dat vind ik niet zo erg hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:40 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
http://www.zimbio.com/pho(...)tes+Mega/9OGDT52LuaV
Kan geen plaatjes posten op Ipad dus link
dat is best veel ja! Succesquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:40 schreef J0ycie88 het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90027811/ ik moet in iedergeval 4 van deze volle bakken voor zaterdag opgeruimd hebben en ergens ander in opgebergd hebben.. Zal ook wel veel weggooien worden denk ik!
Je weet niet hoe je op je werk kunt komen maar vraagt je af of krukken overdreven zijn?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef Goodbye het volgende:
Even gegoogled en die is al dicht. Sowieso las ik dat je krukken niet meer kunt huren, maar moet kopen. Ja dáááág.Sowieso vraag ik me af of krukken niet een beetje overdreven zijn.
*schop* Vanavond snel beginnen, dan heb je dat gehad en hoef je er alleen nog maar mee door te gaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:44 schreef J0ycie88 het volgende:
de motivatie om te gaan sporten is dus ook ver weg.. Omdat ik weet dat ik daar ook aan moet gaan beginnen...
Ik ga mijn sportkleren ook maar aan doen en het beetje sport wat ik kan doen wel gewoon even gaan doen. Zal binnen 45 min weer klaar zijn dus gewoon rond 7 uur weer thuis. Salade maken en eten en dan om 8 uur een begin maken aan de bakken..quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:45 schreef loveli het volgende:
[..]
*schop* Vanavond snel beginnen, dan heb je dat gehad en hoef je er alleen nog maar mee door te gaan.
dat is wel heel herkenbaar...quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ga mijn sportkleren ook maar aan doen en het beetje sport wat ik kan doen wel gewoon even gaan doen. Zal binnen 45 min weer klaar zijn dus gewoon rond 7 uur weer thuis. Salade maken en eten en dan om 8 uur een begin maken aan de bakken..
Ik ben eigenlijk ook alleen maar excuses aan het zoeken. En juist nu het even tegen zit (met de achillespees) moet ik gewoon doorzetten en me er bij neerleggen dat nu even geen cardio kan doen, maar ik kan wel krachttraining doen dus ik moet me daar op focussen nu..
Ik weet het, misschien ben ik ook een beetje dom bezig. Ik vond het ook niet nodig om te koelen gisteren, want het viel allemaal wel mee. Dumbass Geebee!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Je weet niet hoe je op je werk kunt komen maar vraagt je af of krukken overdreven zijn?![]()
Ja er zijn rugbyers die een wedstrijd afmaken met een gebroken rib (of 3) en bergbeklimmers die hun beknelde been er bij de knie afknagen en naar huis lopen. Maar als je het nodig hebt zijn er hulpmiddelen
Oh dat vind ik toch zo vreselijk, van die bij elkaar horende meubelsquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, dat is hier dus ook het probleemhet zou nu ook niet staan, omdat alles bij elkaar past (in de woonkamer t tv kastje, de salontafel, de kast in de keuken en de eettafel, allemaal zelfde soort spul, in de gang hebben we een dressoir en kapstok die bij elkaar horen en de slaapkamer is ook een set
) maar ik wil het echt ooit een keer
![]()
Jij zou je (ondanks het Lilo & Stitch schilderijquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh dat vind ik toch zo vreselijk, van die bij elkaar horende meubels. Gelukkig verschillen smaken!
*is aan het teruglezenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij zou je (ondanks het Lilo & Stitch schilderij) dan best thuis voelen hiero denk ik
![]()
Ik ga 22 juni naar The Boss, zo schijnt
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:40 schreef sigme het volgende:
[..]
*is aan het teruglezen
Gecondoleerd! Je oma moet een rijk persoon geweest zijn, die kleinkinderen heeft zien opgroeien tot volwassen mensen. Ik hoop voor je dat de uitvaart toch ook een mooie afsluiting zal zijn.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij zou je (ondanks het Lilo & Stitch schilderij) dan best thuis voelen hiero denk ik
![]()
Ik ga 22 juni naar The Boss, zo schijnt
hm, ik word niet persé chagerijnig, ik vind eten gewoon niet leuk als ik geen carbs mag. noem het afhankelijkheid, ik noem het liever lekker. en lekker vind ik een heel belangrijk onderdeel van eten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:31 schreef sigme het volgende:
Wat ik ook mal vind, al die mensen die melden dat ze zonder koolhydraten een mokkende kleuter / een zoutzak / een bijtend monster worden - en dat probleem dan te lijf gaan door koolhydraten te eten.
Ik had ook zulke verschijnselen - toen ik probeerde te stoppen met roken. Uiteindelijk is het bij mij juist een afkeer van dergelijke afhankelijkheid die maakt dat ik iets verander.
ik heb er dus ook niet zoveel mee, maar dit stond er al toen ik Ado leerde kennenquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh dat vind ik toch zo vreselijk, van die bij elkaar horende meubels. Gelukkig verschillen smaken!
ja, dat je het zo idioot vindt dat je het jezelf toestaat verslaafd te zijn aan iets. Daar word ik ook kriegel vanquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:31 schreef sigme het volgende:
Wat ik ook mal vind, al die mensen die melden dat ze zonder koolhydraten een mokkende kleuter / een zoutzak / een bijtend monster worden - en dat probleem dan te lijf gaan door koolhydraten te eten.
Ik had ook zulke verschijnselen - toen ik probeerde te stoppen met roken. Uiteindelijk is het bij mij juist een afkeer van dergelijke afhankelijkheid die maakt dat ik iets verander.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hm, ik word niet persé chagerijnig, ik vind eten gewoon niet leuk als ik geen carbs mag. noem het afhankelijkheid, ik noem het liever lekker. en lekker vind ik een heel belangrijk onderdeel van eten.
lat0r, als ik 30 kilo lichter ben en niets meer kwijtraak met deze eetwijze en sporten, dan wil ik lowcarb/carbs minderen nog wel eens proberen. tot nog toe schijt de duvel op de grote hoop* en helpt elke manier van afvallen nog. dan kies ik liever de manier die ik het leukste vind
*ik besef dat ik deze uitdrukking verkeerd gebruik
a.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:05 schreef anna82 het volgende:
Hypothetisch dilemma:
a) half jaar wereldreis met onbetaald verlof van je huidige baan of b) een nieuwe baan? Wie biedt?
en ik dacht nog wel dat ik eruit was:![]()
![]()
Mijn oude baan is er nog steeds als ik terugkom want onbetaald verlofquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:08 schreef _Dido_ het volgende:
Als er een grote kans is dat je gauw iets anders vindt als je terug bent, zou ik ook voor a gaan, Anna. Nu ben je nog jong enzo. En anders b want crisis.
oooh dan is het helemaal makkelijk!quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn oude baan is er nog steeds als ik terugkom want onbetaald verlof
A.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:05 schreef anna82 het volgende:
Hypothetisch dilemma:
a) half jaar wereldreis met onbetaald verlof van je huidige baan of b) een nieuwe baan? Wie biedt?
en ik dacht nog wel dat ik eruit was:![]()
![]()
Tof! Kunnen we meetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:31 schreef Goodbye het volgende:
Zeker optie A, anna!
Ik ga misschien eind van dit jaar/begin volgend jaar 3 maandjes weg (naar Australië). Maar dat is van meerdere dingen afhankelijk.![]()
Wat is je doel dan, als je cardio moet laten van je instructeur?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:50 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo weer thuis van het sporten.. toch wel blij dat ik ben gegaan! Cardio moest ik volgens de instructeur daar ook helemaal laten voor wat het is en alleen krachtoefeningen doen. Dus heb nog wat oefeningen erbij gepakt voor mijn armen! Enige nadeel, nu nog eten!
Mijn doel is afvallen, maar mijn achillespees gooit roet in het eten dus ik mag tijdelijk geen cardio doen. Dus enkel krachttraining. Achilles is geirriteerd en die mag ik dus niet (naja nauwelijks) belasten..quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat is je doel dan, als je cardio moet laten van je instructeur?
Ha!quote:
Top dat je toch krachttraining bent gaan doen vandaag!quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn doel is afvallen, maar mijn achillespees gooit roet in het eten dus ik mag tijdelijk geen cardio doen. Dus enkel krachttraining. Achilles is geirriteerd en die mag ik dus niet (naja nauwelijks) belasten..
Dat deed het ook echt vanmiddag, heb echt zitten balen en zeiken en vloeken op alles, kon ook niets hebben.. Heb wel 10 keer gezegd dat ik thuis bleef vanavond, maar dat helpt niets, ik kan beter in het ritme blijven van sporten dan dat ik nu 2 weken-of langer thuis ga zitten. Sowieso helpt de spieropbouw om meer te gaan verbranden in rust, dus daar doen we het nu dan maar even voor!quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Top dat je toch krachttraining bent gaan doen vandaag!Zo'n blessure kan natuurlijk best demotiveren.
Hier nog 1 dagje werken en dan naar Spanje voor een weekquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Optie A!
Nog 3 week en dan gaan wij ook lekker 2 nachtjes naar Egmond aan Zee, ook leuk
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:33 schreef J0ycie88 het volgende:
En Anna ik zou voor optie A gaan zeker te weten, als je hebt gespaard en het red qua financien zou ik het zeker te weten doen!
dan geeft het wel een heel voldaan gevoel als je het wél doet hequote:Op donderdag 2 mei 2013 20:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat deed het ook echt vanmiddag, heb echt zitten balen en zeiken en vloeken op alles, kon ook niets hebben.. Heb wel 10 keer gezegd dat ik thuis bleef vanavond, maar dat helpt niets, ik kan beter in het ritme blijven van sporten dan dat ik nu 2 weken-of langer thuis ga zitten. Sowieso helpt de spieropbouw om meer te gaan verbranden in rust, dus daar doen we het nu dan maar even voor!
Yesquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan geeft het wel een heel voldaan gevoel als je het wél doet he
Haha, ambtenaar! Ik begon om 7:30 en zit nu in de trein naar huis. Just another day at the officequote:Op donderdag 2 mei 2013 19:47 schreef An24 het volgende:
Pff, om half tien begonnen met werken en nog niet klaar! Ik zal mijn rapport vanavond af krijgen, zodat ik morgen slechts regeldingen moet doen, verdomme![]()
Ah, vandaar. Wel zuurquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn doel is afvallen, maar mijn achillespees gooit roet in het eten dus ik mag tijdelijk geen cardio doen. Dus enkel krachttraining. Achilles is geirriteerd en die mag ik dus niet (naja nauwelijks) belasten..
Ik begin alleen wat later hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ambtenaar! Ik begon om 7:30 en zit nu in de trein naar huis. Just another day at the office
Anna, ik zou voor A gaan!quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:53 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ambtenaar! Ik begon om 7:30 en zit nu in de trein naar huis. Just another day at the office
Oh wat irritantquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanavond wezen wokken met vrienden. Toen kreeg ik buikpijn, en moest ik daar naar de wc. Te lang, blijkbaar. Eerst werd ik bespoten met parfum, en daarna gingen de lichten uit (en het was echt heel donker).
en de sensoren zaten niet in de individuele toiletten; gelukkig had ik telefoon met zaklamp bij me![]()
ik ben bij wokrestaurants ook altijd de pineut, nog voor ik het restaurant kan verlaten slaat de kramp al toe. Bij Shabu en consorten is het nog eerder, al tijdens de maaltijd... (En bij de Indiaër als ik net de deur uit ben meestalquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vanavond wezen wokken met vrienden. Toen kreeg ik buikpijn, en moest ik daar naar de wc. Te lang, blijkbaar. Eerst werd ik bespoten met parfum, en daarna gingen de lichten uit (en het was echt heel donker).
en de sensoren zaten niet in de individuele toiletten; gelukkig had ik telefoon met zaklamp bij me![]()
Gaat het nu weer?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wokken
WC
Ondergespoten worden... hangt ervan af
het is sad maar ik lol'dequote:Op donderdag 2 mei 2013 21:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
tmiquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wokken
WC
Ondergespoten worden... hangt ervan af
Pure Poissonquote:
ja hang jij maar de onschuld uit.quote:
Trusten meisquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:00 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ja hang jij maar de onschuld uit.
Trusten! Ik heb geen zin meer in vandaag
Jawel, maar meer doordat mijn darmen er nogal op reagerenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
O... wouw... kwam toch niet door het eten daar?
Sterktequote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jawel, maar meer doordat mijn darmen er nogal op reageren
Lieve, meelevende slankies
Het gaat niet heel goed, zit nu bij mn ouders op de wc (we moesten saartje daar ophalen). Hoop dat ik zo helemaal leeg ben, want heb het een beetje gehad inmiddels.
Mufasa, krijg je ook zo'n zware benen van t poepen?![]()
Fijn spul, hè! Maar voor gewoon ook? Of heb je gewoon die singletjes dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Perruche het volgende:
Oeh oeh 10 paar sportsokken (), broek, sportbeha en shirtje rijker. H&M heeft goede dingen zeg! Ga nog zo'n shirtje halen, en nog een paar voor "gewoon", echt heerlijk stofje.
Nee gewoon t shirtje, 50% modal 50% katoen. Mooi modelletje voor gewoon op een spijkerbroek.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijn spul, hè! Maar voor gewoon ook? Of heb je gewoon die singletjes dan?
Coco
quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dank u, Leeuwenkoning! Ik ben nog aan het werkVoorbereiding op morgen dagje 'niks' doen
Wel door teveel op mijn benen te leunen als ik met mijn telefoon in de tussentijd bezig ben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Het gaat niet heel goed, zit nu bij mn ouders op de wc (we moesten saartje daar ophalen). Hoop dat ik zo helemaal leeg ben, want heb het een beetje gehad inmiddels.
In principe kun je ook periodes hebben van Heel Veel Heel Erge buikpijn zonder dat je een ontsteking hebt. Het lijkt erop dat ik weer in zo'n periode zit. Als ik met deze pijn een ontsteking heb, dan zie ik bijna altijd bloed, en dat is nu niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef anna82 het volgende:
Coco, wat een narigheid op de wok-wc. Had je je infuus nu al gehad? En is zo'n aanval dan nog wel te verwachten? Of zijn het de foodies? Sterkte!
Dat is super naarquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vermoed dat het de bereidwijze is, want de vleessoorten en vissoorten kan ik normaal ook verdragenquote:Op donderdag 2 mei 2013 22:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is super naar
Hadden ze geen dingen waar je wel tegen kan?
Schijnt bij de Chinees / Wok veel van een bepaald spullie (vetsin?) gebruikt wordt, wat heftig is voor darmen enzo!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Vermoed dat het de bereidwijze is, want de vleessoorten en vissoorten kan ik normaal ook verdragen
Snel! Baby erbij nemen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
In principe kun je ook periodes hebben van Heel Veel Heel Erge buikpijn zonder dat je een ontsteking hebt. Het lijkt erop dat ik weer in zo'n periode zit. Als ik met deze pijn een ontsteking heb, dan zie ik bijna altijd bloed, en dat is nu niet.
Tijdens de zwangerschap had ik gewoon nergens last van, heerlijk! Nu is mijn lijf t in aan t halen ofzo
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben je al thuis Coco??
Wil zoute stokjes maar krijg het niet door keel want te bang voor de tandarts (controle)
Ben echt een enorm klein kind mbt de tandarts... Wil gewoon niet slapen omdat het dan eerder morgen is..
Sla mij
Jeej, HIIT les van morgen. Die les zit altijd ontzettend snel vol (maar 8 deelnemers). Er was blijkbaar iemand die toch geen zin had in die les zo op de vroege ochtendquote:Your class booking has been successfully made and confirmation sent. Please retain your reference number.
Ja! Lig nu al zo'n tien minuutjes op bed met een kruikquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben je al thuis Coco??
Wil zoute stokjes maar krijg het niet door keel want te bang voor de tandarts (controle)
Ben echt een enorm klein kind mbt de tandarts... Wil gewoon niet slapen omdat het dan eerder morgen is..
Sla mij
Bahaha, heb ik straks drie dochters ofzo:quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
Legioen Saartjes
Aw Uniek, succes morgen!![]()
Slaaptijd
"Die unit daar is van mij, we noemen het Saartje"quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bahaha, heb ik straks drie dochters ofzo:
"Ach, drie meisjes! Hoe heten ze?"
"Saartje."![]()
Een unit aan kinderenquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
"Die unit daar is van mij, we noemen het Saartje"En dan dezelfde jurkjes aan natuurlijk
![]()
![]()
Ohja bed
Veel te ingewikkeld. Dan moet je onthouden wie welke is, zeg maar. Gewoon Saartjequote:
Welterusten Uniekjequote:
Saartje 3 staat naast Bertha 38 in de weiquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Bahaha, heb ik straks drie dochters ofzo:
"Ach, drie meisjes! Hoe heten ze?"
"Saartje."![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:38 schreef Quinazoline het volgende:
'morgen! Update van gisteren
O: kwark met muesli
T: appel
L: 3 bth kipfilet, twee tomaten met wat azijn/olie
T: nog een appel
T: als ik te laat thuis ben om voor het sporten te eten: banaan
D: mexicaanse bonensalade: zwarte bonen, rode bonen, mais, paprika, feta, komkommer, misschien wat spinazie, chilisausje met wraps.
T: 10 amandelen. Daarna de rest van de zak amandelen.
S: Intervaltraining met hardlopen: totaal bijna 10 km, 1,5 uur weg geweest
S: afhankelijk van de zwaarte van de training: de eerste vijf minuten van Jillian
Jillian is too much zo net na het hardlopen. We hadden daar ook al een hoop squats, lunges en buikspieroefeningen gedaan, dus op dagen dat ik 's avonds hardloop ga ik geen Jillian meer proberen. Die amandelen waren ook een beetje jammer (ruim 100 gr denk ik), maar beter te veel amandelen dan te veel rotzooi. Ik ben wel al drie dagen geen suiker aan het eten, dat dan weer wel.
Planning:
O: kwark met muesli
T: appel
L: 1 wrap met restje bonensalade
T: banaan
D: ?
T: glas port
S: Jillian
Ik heb het idee dat mijn L wat klein is, dus misschien neem ik er nog een broodje bij, misschien met een gekookt ei. D moet ik nog bedenken.
Heb gemaild dat het mij nog steeds leuk lijkt! Dus nu gaan we een afspraak inplannen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, wat heb je gedaan? Ga je richting het grote eiland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Bedankt!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:39 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Planning:
O: havemout met banaan/dadels/kokos (zo gaat het gezonde wel een beetje weg natuurlijk)
T: appel, mineola
L: 3 bth (dubbele pindakaas, 1 kip)
T: paprika, komkommer, sperzieboontjes
B: 40 minuten fietsen
S: lesje bodyshape oid
D: zalm, courgette, aardappeltjes
T: eventueel nog biogarde met pitjes enzo
Q, goed zeg die hardloop training! Maar zonder die zak amandelen was het wel weinig geweest, qua eten.
Ik heb vannacht ook veel verwerkt in dromen: eerst m'n werk, over van allerlei soorten executies en mishandeling enzo. Werd echt bang wakker!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:52 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Ook wel benieuwd naar Billy's keuze
Na 10km mag je ook wel rustig aan doen, Q
Vannacht raar gedroomd, was een soort stamcel mechanisme ding dat op m'n knie was geplaatst om 'm te fiksen. Kom ik te donderen en is dat ding aan barrels, 'zeer' dat het deed, naja zo beleefde ik dat en normaal word ik in dat soort situaties wakker van de schrik maar vannacht dus niet
Creepy
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook veel verwerkt in dromen: eerst m'n werk, over van allerlei soorten executies en mishandeling enzo. Werd echt bang wakker!
Daarna dat het uitging met de Duutser, en dat ik lesbisch werd voor een dag, maar me toch bedacht en de Duutser terug wou, maar die wou me niet terug. Toen kon ik toch maar het beste lesbisch zijn, want dan was ik tenminste niet alleen...Alleen wou die vrouw me ook niet terug.En toen was ik in een duur hotel waar al het eten in een grote doos zat. T was allemaal behoorlijk vreemd!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik niet meer kon lopen van de spierpijn.
En toen kwam ik uit bed en viel het best mee.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook veel verwerkt in dromen: eerst m'n werk, over van allerlei soorten executies en mishandeling enzo. Werd echt bang wakker!
Daarna dat het uitging met de Duutser, en dat ik lesbisch werd voor een dag, maar me toch bedacht en de Duutser terug wou, maar die wou me niet terug. Toen kon ik toch maar het beste lesbisch zijn, want dan was ik tenminste niet alleen...Alleen wou die vrouw me ook niet terug.En toen was ik in een duur hotel waar al het eten in een grote doos zat. T was allemaal behoorlijk vreemd!
Oew, je brengt me op een idee! Stukje chiorizo uitbakken, en daar dan de bonen doorheen mikken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:15 schreef V1z0R het volgende:
Groninger metworst is lekker door de bonen, HPKWMoet je dan ook met de boontjes meekoken
Die zijn lekke klein, makkelijk mee te nemen.. En ben de enige die hier kaas eet dus om een blok te kopen is overdreven. Dus ik haal die babybelkaasjes om soms tussendoor te pakken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:27 schreef _Dido_ het volgende:
Wats met die babybelkaasjes btw? Zie ze regelmatig langskomen.
ik heb al een leuke relatie!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:21 schreef _Dido_ het volgende:
[..]Je kunt beter hetero blijven, dan heb je een veel grotere kans op een leuke relatie
Vrouwen.
Ja in je droom nietquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee wat ik ga eten vandaag, want ben de hort op!
Mn ontbijt was iig niet geweldig, want ik had haast, een karamel rijstwafel en een banaan, na Jillian. Dat was het eerste wat ik deed vanmorgendag 5 en t ging heel goed
![]()
Nu weg dus, maar ik ga met de trein, dus misschien ter afleiding nog wat mobiel fokken
Je zou bijvoorbeeld in die anderhalve uur kunnen koken. Of kunnen schoonmaken. Of kunnen opruimen. Of werken aan je day zero lijst. Of een boek lezen. Of een film kijken. Of een serie kijken. Of je alvast kunnen omkleden. Legio mogelijkheden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:41 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel 's ochtends willen doen, maar ik ben bang dat ik de buren wakker stamp (die zitten niet direct onder me, maar in het naastgelegen pand) en ik ben niet zo goed op gang te krijgen 's ochtends. En direct uit het werk kan ook niet, want ik wil het pas doen als de winkel dicht is. Dus ik zit als ik thuiskom eerst 1,5 uur te niksen tot ik eens kan gaan Jilliannen
Wat ken je me goed!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je zou bijvoorbeeld in die anderhalve uur kunnen koken. Of kunnen schoonmaken. Of kunnen opruimen. Of werken aan je day zero lijst. Of een boek lezen. Of een film kijken. Of een serie kijken. Of je alvast kunnen omkleden. Legio mogelijkheden.
Het erge is dat ik je ook nog gewoon op de bank ziet zitten. Anderhalf uur lang. Iedere minuut op de klok of je horloge kijkend of je niet al kunt gaan sporten.
Wtf, hoezo niet? Kaasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:37 schreef the85mc het volgende:
Ik ben zo'n beetje gestopt met kaas eten, terwijl ik eerder wel een kaaskop was. Ik dacht ook dat kaas niet zo heel gezond was (verzadigd vet en best zout) of valt dat mee?
Ik vind nu de meeste nederlandse kazen niet echt lekker meer..
oh, wat ben jij een heerlijk mens. Boekje lezen, tv kijken, koken, schoonmaken. Jij bent zo heerlijk inflexibel! (is dat een woord?)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat ken je me goed!Zo ging het gisteren idd
![]()
![]()
Maar dat wil ik dus niet weer
. Opruimen is wel een goeie, dus dat gaat het worden
.
ik heb dinsdag een winkel gevonden in stockholm die nederlandse kazen verkoopt. En beschuit en hagelslag en ontbijtkoek en appelstroop!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:01 schreef Perruche het volgende:
Dido wat ben je toch een rare soms
[..]
Wtf, hoezo niet? Kaas
Stukkie brandnetelkaasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wtf, hoezo niet? Kaas
Vet! Ook een beetje betaalbaar?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb dinsdag een winkel gevonden in stockholm die nederlandse kazen verkoopt. En beschuit en hagelslag en ontbijtkoek en appelstroop!![]()
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Stukkie brandnetelkaas
Mja, wat zijn echt Nederlandse kazen
In Twente heb je een buffelboerderij waar ze ook mozzarella makenIs dat dan Nederlandse kaas?
Oh ik heb liever blauwe kazen. Mozzarella ook wel lekker maar als dat de enige kaas was zou ik ongelukkig zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kaas kan zo ontzettend lekker zijn. Maar dan wel bij een goede kaasboerderij vandaan enzo, geen massaproductie.
Buffelmozzarella is wel het summum op het gebied van kaas hoor.
ik heb vier euro betaald voor een pak hagelslag. Redelijk duur dus. Maar wel een fijne backup oplossing!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Vet! Ook een beetje betaalbaar?
[..]
Nee.
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb vier euro betaald voor een pak hagelslag. Redelijk duur dus. Maar wel een fijne backup oplossing!
Ik krijg gewoon geen rust als ik weet dat er nog dingen moeten gebeuren. Ben ook liever 's middags vrij dan 's ochtends. En boodschappen en schoonmaken moeten ook first thing in the morning in het weekendquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, wat ben jij een heerlijk mens. Boekje lezen, tv kijken, koken, schoonmaken. Jij bent zo heerlijk inflexibel! (is dat een woord?)
Haha, ik wou dat ik dat soms hadquote:Op vrijdag 3 mei 2013 09:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat ken je me goed!Zo ging het gisteren idd
![]()
![]()
Maar dat wil ik dus niet weer
. Opruimen is wel een goeie, dus dat gaat het worden
.
Ik denk dat ze bedoelt dat je dan echt 1,5 uur gaat zitten "wachten" ipv gewoon iet5s anders doen!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:22 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon geen rust als ik weet dat er nog dingen moeten gebeuren. Ben ook liever 's middags vrij dan 's ochtends. En boodschappen en schoonmaken moeten ook first thing in the morning in het weekend.
Dat is dan vast lekkerder dan mozzarella van de Appie, want ik vind het niet zo spannend.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kaas kan zo ontzettend lekker zijn. Maar dan wel bij een goede kaasboerderij vandaan enzo, geen massaproductie.
Buffelmozzarella is wel het summum op het gebied van kaas hoor.
Hehehe, ik denk dat je schrikt van de portokosten.quote:
Ja, dat kan ik dus nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:23 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat je dan echt 1,5 uur gaat zitten "wachten" ipv gewoon iet5s anders doen!
ja, dat denk ik ook! Ik denk dat je zo 6 euro betaalt. Dan kan ik het beter in stockholm kopen. Wel lief, trouwens!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, ik denk dat je schrikt van de portokosten.
Roquefort en zo is niet aan mij besteedquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:19 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh ik heb liever blauwe kazen. Mozzarella ook wel lekker maar als dat de enige kaas was zou ik ongelukkig zijn.
Ik vind veel nederlandse kaas zo.. ja wat is het eigenlijk.. Zo slap en weinig smaak. Vooral de goedkope is gewoon vet en zoutig.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wtf, hoezo niet? Kaas
ja, hoi, dank je.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:41 schreef _Dido_ het volgende:
Er staan hier brownies en ze ruiken zoooooooo lekker!
Ligt eraan of je de gewone mozzarella koopt of buffelmozzarella, gok ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:23 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat is dan vast lekkerder dan mozzarella van de Appie, want ik vind het niet zo spannend.
ik had net een metro voor m'n neus, nu alleen een prullenbakjequote:
de a.h verkoopt wel lekkere buffel mozzarellaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:23 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Dat is dan vast lekkerder dan mozzarella van de Appie, want ik vind het niet zo spannend.
Met risico op spuit 11: kruidvat en lidl hebben ook vaak aanbiedingen, vaak zelfs van de duurdere merken. En de sale van Perryquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Toen ik er was zeiden ze dat ze dat niet meer hebben, de goedkoopste die ik vond was 37 euro van Puma. Maar ik ga wel ff naar de H&M straks, kan ik gelijk nog ff andere dingen shoppen
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb gemaild dat het mij nog steeds leuk lijkt! Dus nu gaan we een afspraak inplannen.Wat een rommelige organisatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik heb nooit langer dan 4 weken hoeven wachten. Het zijn niet toevallig zelf ook ADHD'ers die 'graag anderen willen helpen' zoals dat elke dietiste vroeger te dik was en jeugdwerkers vaak problemen gehad hebben in hun eigen jeugd?
Zo. Nu toch maar eens gaan beginnen aan mijn (Engelstalige) motievatiebrief voor een buitenlandse stage. Stomme is, ik zit er tegenaan te hikken omdat ik formeel Engels moeilijk vind, terwijl de ontvanger Engels ook niet als moedertaal heeft.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Met risico op spuit 11: kruidvat en lidl hebben ook vaak aanbiedingen, vaak zelfs van de duurdere merken. En de sale van Perry.
[..]
Waarom niet? Als het in Nederland gemaakt is, is het toch Nederlandse kaas?quote:
Jumbo ook, al geef ik toe dat mijn eisen misschien niet hoog genoeg zijnquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:47 schreef Skoap het volgende:
[..]
de a.h verkoopt wel lekkere buffel mozzarella
^^quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jumbo ook, al geef ik toe dat mijn eisen misschien niet hoog genoeg zijn
Ook koeienmozzarella, toch.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:26 schreef V1z0R het volgende:
Er bestaat alleen maar buffelmozzarellaPlebs
Dat dusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:25 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
^^
Mensen die 'echte buffelmozzarella' eten geven vaak ineens af op die goedkope mozzarella, alsof dat niet te éten is. Ik vind het prima te eten, maar misschien moet ik ook eens echte mozzarella proberen dan.
Het is nogal elitair iddquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat dusIk blijf dus gewoon goedkope mozzarella eten, want nu lust ik het nog
Normaal schijnen ze altijd heel snel te zijn! Echt raar..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Met risico op spuit 11: kruidvat en lidl hebben ook vaak aanbiedingen, vaak zelfs van de duurdere merken. En de sale van Perry.
[..]
Wat een rommelige organisatie. Ik heb nooit langer dan 4 weken hoeven wachten. Het zijn niet toevallig zelf ook ADHD'ers die 'graag anderen willen helpen' zoals dat elke dietiste vroeger te dik was en jeugdwerkers vaak problemen gehad hebben in hun eigen jeugd?
Zo. Nu toch maar eens gaan beginnen aan mijn (Engelstalige) motievatiebrief voor een buitenlandse stage. Stomme is, ik zit er tegenaan te hikken omdat ik formeel Engels moeilijk vind, terwijl de ontvanger Engels ook niet als moedertaal heeft.
Zie de PIquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Het is nogal elitair iddIk blijf ook gewoon lekker de goedkope eten
.
Een goed ontwikkelde smaak heeft toch niets met elitair te maken?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:34 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Het is nogal elitair iddIk blijf ook gewoon lekker de goedkope eten
.
Goedkoop is niet per se slecht.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij vrienden sta ik er bekend om dat ik erg lekker kook. Zolang ik niet vertel goedkope producten gebruik
Dat doe ik niet. Alleen goedkoop persé als slecht bestempelen omdat het niet duur is, is net zo onzinnig. Als ik pasta maak van euroshopperbloem of van een duurder merk, dat verschil proef je heus nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Goedkoop is niet per se slecht.
Maar een duurder/kwalitatief beter product als 'slecht' bestempelen omdat het duurder is, dat is wel slecht
1. Ik zeg niet dat jij dat doet maar mijn huisgenootjesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Alleen goedkoop persé als slecht bestempelen omdat het niet duur is, is net zo onzinnig. Als ik pasta maak van euroshopperbloem of van een duurder merk, dat verschil proef je heus niet
Waarom zou je dat doen? Ik verbaas me wel vaker over je band met je familie. Als je daarover mailt geef je ze alleen maar nieuwe voeding voor opmerkingen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Krijg van mijn familie al genoeg het verwijdt dat ik elitair ben. 'k Zal ze straks mailen dat ik gewoon goedkope mozzarella eet in plaats van echt goede
Omdat ik daar een grapje maakte. Ik ga ze er niet serieus over mailenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:48 schreef the85mc het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Ik verbaas me wel vaker over je band met je familie. Als je daarover mailt geef je ze alleen maar nieuwe voeding voor opmerkingen.
En als je familie echt slecht/schadelijk voor je is kun je beter (tijdelijk) contact verbreken. Beter geen contact dan een slechte invloed op je.
Dan begreep ik je verkeerd, pardonquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:48 schreef Probability het volgende:
[..]
1. Ik zeg niet dat jij dat doet maar mijn huisgenootjes
2. Dat dikgedrukte beweer ik al helemaal niet
(Wat je nu zegt is dus totaal niet mijn punt)
Oh. Bij jou en je familie weet ik nooit wanneer je nou serieus bent of grappen maakt..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ik daar een grapje maakte. Ik ga ze er niet serieus over mailen
Nee, dat niet, maar het is wel elitair om dan interessantdoenerig af te gaan geven op wat nu ineens inferieure producten zijn in jouw ogen. Ooit at je het zelf ook, zonder problemen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:38 schreef Probability het volgende:
[..]
Een goed ontwikkelde smaak heeft toch niets met elitair te maken?
Lijkt m'n huisgenootjes wel, die alles OK vinden zolang het maar van de Euroshopper komt, en dan verbaasd zijn dat ik wel heel lekker kan koken. Goh, hoe zou dat nou kunnenZou het misschien ook aan de ingrediënten liggen?
Haha okquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:50 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar het is wel elitair om dan interessantdoenerig af te gaan geven op wat nu ineens inferieure producten zijn in jouw ogen. Ooit at je het zelf ook, zonder problemen.
Je = mensen die daarover lopen te zeuren, niet jij dus
Meestal serieus (dit was de uitzondering), maar ik zou ze nooit hiervoor mailen. En op dit moment heb ik geen contactquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:50 schreef the85mc het volgende:
[..]
Oh. Bij jou en je familie weet ik nooit wanneer je nou serieus bent of grappen maakt..
Wat is een PI?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:56 schreef Perruche het volgende:
Misschien omdat daar eiwitten inziten, maraca? Verder vind ik je lijsjte nogal weinig en ook niet zo gevarieerd![]()
En CotS, wellicht een PI gebruiken als je een "grapje" maakt?
Macaroni met gebakken spam, mayo en curry was eerder m'n lievelingsgerecht, at ik als jochie zo 4 borden vol van op.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:50 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar het is wel elitair om dan interessantdoenerig af te gaan geven op wat nu ineens inferieure producten zijn in jouw ogen. Ooit at je het zelf ook, zonder problemen.
Je = mensen die daarover lopen te zeuren, niet jij dus
Bah, spam. Dat heb ik 1x gezien als klein kind. Zien was genoeg. Brrrr, vlees uit een blikjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Macaroni met gebakken spam, mayo en curry was eerder m'n lievelingsgerecht, at ik als jochie zo 4 borden vol van op.
Nu ik ouder ben en zelf heb leren koken en allerlei ingrediënten ken zie je mij geen macaroni met gebakken spam meer maken.
Maakt me dat elitair?
Waarom zo veel boterhammen? Ik zou nog lekker een bakje kwark eten en een hand nootjesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:54 schreef Maraca het volgende:
Zo, ook maar eens een lijstje posten
O: 2 boterhammen + banaan
S: HIIT
L: 2 boterhammen, glas melk
T: Mango
D: geen idee.. denk kip met sperziebonen en rijst
Sinds ik aan het sporten ben heb ik veel meer zin in melkheel apart
Ja, heb even niet zoveel zin in variatie vandaagquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:56 schreef Perruche het volgende:
Misschien omdat daar eiwitten inziten, maraca? Verder vind ik je lijsjte nogal weinig en ook niet zo gevarieerd![]()
En CotS, wellicht een PI gebruiken als je een "grapje" maakt?
Gezien?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Bah, spam. Dat heb ik 1x gezien als klein kind. Zien was genoeg. Brrrr, vlees uit een blikje
Oh ja, kwark heb ik ook nog. Dan flikker ik het brood wel in de vriezer en maak ik dat eerst opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Waarom zo veel boterhammen? Ik zou nog lekker een bakje kwark eten en een hand nootjes.
Amperquote:
Ik zeg toch net dat ik het alleen elitair vind als je, puur om interessant te doen, gaat lopen afgeven op wat in jouw ogen nu inferieure producten zijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:58 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Macaroni met gebakken spam, mayo en curry was eerder m'n lievelingsgerecht, at ik als jochie zo 4 borden vol van op.
Nu ik ouder ben en zelf heb leren koken en allerlei ingrediënten ken zie je mij geen macaroni met gebakken spam meer maken.
Maakt me dat elitair?
Ik hou niet van macaroniquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Gezien?Nooit gegeten?
Ik vind het wel lekker, maar dat komt vooral door fijne jeugdherinneringen. Macaroni met ui, kruiden en spam
. Ik ga m'n moeder eens om haar macaronirecept vragen, want nothing beats de macaroni van m'n moeder. Alleen gooi ik er dan wel meer groente doorheen. En gehakt ipv spam
Doe ik wel vaker, is wel lekker!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Kun je spinazie ook gebruiken als sla? Of zit daar teveel ijzer in vergelijking met sla?
Ik maak geregeld een spinazie saladequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:15 schreef J0ycie88 het volgende:
Kun je spinazie ook gebruiken als sla? Of zit daar teveel ijzer in vergelijking met sla?
ok! Dan ga ik spinazie in slaan voor volgende week. Want dat is iets goedkoper als sla haha! En dan wissel ik het wel een beetje af..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:27 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ik maak geregeld een spinazie salade
Spinazie en dan gekookte eitjes en spekjes
Als dressing mayo + kwark/yoghurt + citroensoap + kerrie + peper + zout + heel klein beetje zoete ketjap.
Erg lekker
Ok ik zal het morgen alleen gebakken eten.. De rest rauw! Dat is spinazie voortaan ook wel een goed alternatief voor sla!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:33 schreef loveli het volgende:
Vooral als je het na koken nog een keer opwarmt. Rauw is het sowieso geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |