Ja, dan ga je dood.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het btw heel erg als je bij Jillian een dagje over moet slaan en dan een dag later verdergaat?
H&M heeft hier een hele sportafdeling. Heb ik mijn broeken en shirtjes ook vandaan. Ik met een grote maat had weining keuze dat wel.. Maar voor de standaard maten (s/m/l) hebben ze genoeg verschillende dingen hangen!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Perruche het volgende:
Pfff ik ben moe!!!
Weten jullie of ze bij de H&M sportbroekjes/kleding hebben? Mijn fitnessregime wordt opgeschroefd en ik kan niet 2x in dezelfde outfit fitnessen (don't ask). Dus ik moet ff 2 broekjes en 2 shirtjes erbij. Enig idee waar ik dan kan hachelen voor weinig?
Jup, leuk spul ook wel!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:58 schreef Perruche het volgende:
Pfff ik ben moe!!!
Weten jullie of ze bij de H&M sportbroekjes/kleding hebben? Mijn fitnessregime wordt opgeschroefd en ik kan niet 2x in dezelfde outfit fitnessen (don't ask). Dus ik moet ff 2 broekjes en 2 shirtjes erbij. Enig idee waar ik dan kan hachelen voor weinig?
Hoi! Goed! Druk! Zonnig!quote:
Ik ben aan het kijken als ik dat ergens kan hangen zou dat ook wel schelen als heb ik dan 3 van die rekjes nodig voor heel mijn collectiequote:
Dat is afhankelijk van de stoelen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:01 schreef J0ycie88 het volgende:
Wat voor kleur word de tafel? Een felle kleur is leuk maar dan zou ik de tafel in de zelfde kleur houden als de stoelen.. Als je met een dessin ga werken zou je de kleur die in het dessing kunnen gebruiken als kleur voor de tafel.
Perry is vet duur sinds ze geen huismerk meer hehenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hoi! Goed! Druk! Zonnig!
En volgens mij heeft de H&M wel sportzooi, maar niet heel uitgebreid. Is Perrysport geen optie? Die hebben ook wel goedkope maar prima spullen.
Zou je speciale schoenen in een mand gooien en je dagelijkse aan zo'n rekje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben aan het kijken als ik dat ergens kan hangen zou dat ook wel schelen als heb ik dan 3 van die rekjes nodig voor heel mijn collectie
INQ is toch hun 'huismerk'? Daar heb ik in december ofzo nog een hardlooptight van gekocht in elk geval!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de stoelen.
[..]
Perry is vet duur sinds ze geen huismerk meer hehen
appeltjesgroen en roze bloemetjesquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:59 schreef Perruche het volgende:
Oh en nog een vraag. Ik ga mijn eetkamertfael(tje) en stoeltjes verven/opknappen. En zit te denken de stoeltjes lichtgrijs te verven, mat. En dan moet er bekleding. Wat is leuk voor stoeltjes bij lichtgrijs? Ik wil het liefst iets met een dessin, streepje ofzo. En dan dat dessin op de eoa manier terug llaten komen. Of juist iets heeeel kleurrijks!!
mijn dagelijkste schoenen staan al op een rek bij de kapstok.. Denk dat ik zaterdag 2 manden voor in de kast ga halen bij ikea en een grote opbergbak voor in de kastquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Zou je speciale schoenen in een mand gooien en je dagelijkse aan zo'n rekje.
Toen ik er was zeiden ze dat ze dat niet meer hebben, de goedkoopste die ik vond was 37 euro van Pumaquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
INQ is toch hun 'huismerk'? Daar heb ik in december ofzo nog een hardlooptight van gekocht in elk geval!
Bij grijs denk ik aan (oker- in ieder geval vergrijsd)geel. Vergrijsd groen of blauw is ook mooi.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:59 schreef Perruche het volgende:
Oh en nog een vraag. Ik ga mijn eetkamertfael(tje) en stoeltjes verven/opknappen. En zit te denken de stoeltjes lichtgrijs te verven, mat. En dan moet er bekleding. Wat is leuk voor stoeltjes bij lichtgrijs? Ik wil het liefst iets met een dessin, streepje ofzo. En dan dat dessin op de eoa manier terug llaten komen. Of juist iets heeeel kleurrijks!!
Mijn vriend woont ook in mijn huisquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
appeltjesgroen en roze bloemetjes
ja dat groenig (zoals op jouw muur) vind ik ook mooi.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij grijs denk ik aan (oker- in ieder geval vergrijsd)geel. Vergrijsd groen of blauw is ook mooi.
Oh, da's stom. Jammer ook wel, was prima merk. Nu ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
Toen ik er was zeiden ze dat ze dat niet meer hebben, de goedkoopste die ik vond was 37 euro van Puma. Maar ik ga wel ff naar de H&M straks, kan ik gelijk nog ff andere dingen shoppen
Bij mexicaanse kleurtjes zou ik voor bruine meubels gaan..quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn vriend woont ook in mijn huisalhoewel ik mosgroen wel leuk vind! Of juist heel felle, "mexicaanse" kleurtjes.
[..]
ja dat groenig (zoals op jouw muur) vind ik ook mooi.
http://www.apartmenttherapy.com/search?q=greyquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mijn vriend woont ook in mijn huisalhoewel ik mosgroen wel leuk vind! Of juist heel felle, "mexicaanse" kleurtjes.
[..]
Ha, de eerste hit: yellow and grey!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef Probability het volgende:
[..]
http://www.apartmenttherapy.com/search?q=grey
Kijk hier eens tussen?
ja doei bruin weetje hoe lelijk! Misschien houd ik ze ook wel houtkleur, is ook minder werk. Maar dan wel ff mooi opschuren en een blank lakje erover. Alleen dan zit ik weer met die tafel. Pffrt. Nou ja, het goede is, die stoelen & tafel zijn nu ZO lelijk dat het nauwelijks lelijker kanquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:07 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Bij mexicaanse kleurtjes zou ik voor bruine meubels gaan..
Hahaquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ha, de eerste hit: yellow and grey!
Ik bedoel ook houtkleurquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja doei bruin weetje hoe lelijk! Misschien houd ik ze ook wel houtkleur, is ook minder werk. Maar dan wel ff mooi opschuren en een blank lakje erover. Alleen dan zit ik weer met die tafel. Pffrt. Nou ja, het goede is, die stoelen & tafel zijn nu ZO lelijk dat het nauwelijks lelijker kan
schop hem eruit danquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
[..]
overleg t met hem, je moet ze toch érgens kwijt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef J0ycie88 het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70167124/#/60163174 dit is de grote mand van de kleine mandjes die ik nu in de gang heb..
Zou wel super staan maar of vriendlief er blij mee is??
nou, dat is hier dus ook het probleemquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Het oude dressoir van mijn opa staat nog bij mijn vader in de schuur, met oud snijwerk en alles.. Lijkt me gaaf op op te pimpen maar ik weet zeker dat Leo het niet in huis wil hebben..
Ligt eraan hoe bang je voor Jillian bent.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Is het btw heel erg als je bij Jillian een dagje over moet slaan en dan een dag later verdergaat?
Of je zegt gewoon: "Hey, ik heb een leuke mand gezien bij IKEA om al m'n schoenen in op te bergen, dus die haal ik morgen even, ok?"quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:24 schreef J0ycie88 het volgende:
Heb al gezegd tegen hem dat we sowieso nog iets moeten halen bij ikea voor mijn schoenen.. en dan laat ik heb wel sneaky die mand zien.. en dan staat die misschien zaterdag wel heel perfect gecombineerd naast het meubel in de gang :p
ik word eerder boos dan bang van drquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe bang je voor Jillian bent.
dat zou ik dus nooit doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon: "Hey, ik heb een leuke mand gezien bij IKEA om al m'n schoenen in op te bergen, dus die haal ik morgen even, ok?"
Of is dat raar?
Krukken regelen bij de zorgwinkel? Mijn enkel is kapot omdat ik erop ben doorgelopen na een heftige verzwikking, dus ik raad belasten sowieso af.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Goodbye het volgende:
Mijn schoenen zouden echt nooit in de meterkast passen, maar dat is meer omdat die meterkast zo klein/smal is!Al zou vriendlief iets anders beweren, maar goed
![]()
Ik hoop dat mijn enkel de rest van de dag en nacht nog wat meer herstelt, want ik heb geen idee hoe ik anders op mijn werk moet komen morgen. Hoe triest.
mijn opa spaarde bulldoggen, ik heb er een paar uitgezocht die ik echt met hem associeer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het is ook mijn keus grotendeels om ons huis op een halve kinderkamer te doen lijken![]()
Oe, ik mag morgen 'iets' uitzoeken als aandenken aan oma. Zus had het al o.a. over het foeilelijke paddenbeeldje wat altijd op tafel stond en waar we mee speelden toen we klein waren![]()
Dan laat je het plaatje even zien en dan heb je overlegd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zou ik dus nooit doen![]()
Over iets dat duidelijk aanwezig gaat zijn, overleg ik eigenlijk altijd
Ooit zoiets gehad, maar vond het knap onhandig en een stofnest. Ook niet lief voor panties en andere kleding.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:16 schreef J0ycie88 het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70167124/#/60163174 dit is de grote mand van de kleine mandjes die ik nu in de gang heb..
Zou wel super staan maar of vriendlief er blij mee is??
quote:
Nee dat doe ik niet.. Hij moet het ook mooi vinden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Of je zegt gewoon: "Hey, ik heb een leuke mand gezien bij IKEA om al m'n schoenen in op te bergen, dus die haal ik morgen even, ok?"
Of is dat raar?
nietes, dan heb je medegedeeldquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan laat je het plaatje even zien en dan heb je overlegd.
Even gegoogled en die is al dicht. Sowieso las ik dat je krukken niet meer kunt huren, maar moet kopen. Ja dáááág.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Krukken regelen bij de zorgwinkel? Mijn enkel is kapot omdat ik erop ben doorgelopen na een heftige verzwikking, dus ik raad belasten sowieso af.
dan doet ze dingen bij je die alleen potten doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe bang je voor Jillian bent.
ik vind onze manden wel heel handig. Die staan in een kast en hebben geen deksel, maar qua stofnest vind ik het ook wel meevallen eigenlijk.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ooit zoiets gehad, maar vond het knap onhandig en een stofnest. Ook niet lief voor panties en andere kleding.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:28 schreef Perruche het volgende:
Nee joh DaD, dat is veel te simpel!
Mijn vriend vind alles prima als ik hem maar het gevoel geef dat hij het heeft bedacht.
Oh ja zoiets is tof iddquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn opa spaarde bulldoggen, ik heb er een paar uitgezocht die ik echt met hem associeer.![]()
Die staan nu op verschillende plaatsen in huis.
huh, wat waar wie?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dan doet ze dingen bij je die alleen potten doen
Over ongeveer een uurtje ga ik weer, rug gaat wat beter, maar ik denk niet dat ik de buikspieroefeningen trek, ga ik in plaats daarvan wel wat extra hupsen ofzooh en wat rustiger aan en zorgen dat ik de techniek goed krijg.
Zoveel last ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:00 schreef Goodbye het volgende:
Mijn schoenen zouden echt nooit in de meterkast passen, maar dat is meer omdat die meterkast zo klein/smal is!Al zou vriendlief iets anders beweren, maar goed
![]()
Ik hoop dat mijn enkel de rest van de dag en nacht nog wat meer herstelt, want ik heb geen idee hoe ik anders op mijn werk moet komen morgen. Hoe triest.
Scheelt denk ik een hoop dat Baard en ik behoorlijk dezelfde smaak hebben. Hij vindt het prima als ik leuke dingen koop voor in huis. Vindt 'ie het écht niks, dan is het ook zo weer terug gebracht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nietes, dan heb je medegedeeld
Ik vind zn mening wel belangrijk.
Soms baal ik daar wel van, want het zou gemakkelijker zijn als ik gewoon kon denken: zoek t uit, ik vind dat leuk en ik koop het gewoon, maar zo zit ik dus niet in elkaar.
Komt ws ook omdat mn ex niks goed vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |