Ik las het ja, tof!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:30 schreef themauster het volgende:
[..]
LeukIk moet morgen met mijn nichtjes van 9 en 12 naar een concert van een bepaalde boyband.
Mijn tante moest werken en ik kon die meisjes ook niet teleurstellen dus dan gaat de neef wel weer mee.quote:
Ja tante rijd een blokje om en lacht in haar vuistjequote:Op donderdag 2 mei 2013 19:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn tante moest werken en ik kon die meisjes ook niet teleurstellen dus dan gaat de neef wel weer mee.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:30 schreef themauster het volgende:
[..]
LeukIk moet morgen met mijn nichtjes van 9 en 12 naar een concert van een bepaalde boyband.
Nee die van deze week wordt verlengd, want geniale trackquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Morgen nieuwe album van Caro Emerald, dus MH?
Ik hoop op Arminquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:33 schreef Pino112 het volgende:
Morgen nieuwe album van Caro Emerald, dus MH?
Zoek je nog boerenburen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:34 schreef ieniminimuis het volgende:
"Give me tall, dark and handsome mixed up with some strong"
Ik wil dolgraag op het platteland wonenquote:
Veel plezier bij het concert.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Voor dat spelletje bedoel ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag op het platteland wonen
"Ik wil een kip, een paard en een koe"
Als zijn laatste nummer zo heet, dan ja.Graagquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en dan wel Intense als het even kan.
Owh, ja natuurlijkquote:
Die je zonet hoorde? Nee.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Als zijn laatste nummer zo heet, dan ja.Graag
Heeft geen zin, want wij zijn al buren! Veel mensen posten hun ID op Google Play (bij de app), hierdoor heb ik er veel bij gekregenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh, ja natuurlijkZal ik mijn boerderijcode eens door dmen?
Die is vast ook fantastisch, mag ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die je zonet hoorde? Nee.
Was het nummer dat ie vlak voordat Wimlex en Max opkwam deed.
Intense [ASOT 610] - Album Mix, a song by Armin Van Buuren and Miri Ben-Ari on Spotify.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
Heey Mexicanobakker heeft een filmpje op Youtube gezet
Owh daarvan had ik er ook een paar toegevoegdquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeft geen zin, want wij zijn al buren! Veel mensen posten hun ID op Google Play (bij de app), hierdoor heb ik er veel bij gekregen
Toen ik zijn kop zag en accent hoorde ben ik gestopt met kijken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:39 schreef wolfrolf het volgende:
Heey Mexicanobakker heeft een filmpje op Youtube gezet
Wij hebben elkaar toch ook als buur?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh daarvan had ik er ook een paar toegevoegd
Ben je toen gaan fappenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toen ik zijn kop zag en accent hoorde ben ik gestopt met kijken.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dit soort mannen over 2 weken mijn concurrentie zijn, ga ik met 20 vrouwen naar huisRooie kop door huidaandoening of niet
Ik ga soms voetballen, en soms niet! DUH!
Uitslapen, computeren, broodjes eten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als dit soort mannen over 2 weken mijn concurrentie zijn, ga ik met 20 vrouwen naar huisRooie kop door huidaandoening of niet
Ik ga soms voetballen, en soms niet! DUH!
Hij kan beter gewoon op FOK! gaan posten ipv. het op te nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |