quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:31 schreef tdrone het volgende:
72 B723, Lockerbie, Scotland, Verenigd Koninkrijk
ja merkte al dat ik hem te moeilijk had gemaakt dus heb heem maar weggegevenquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:32 schreef Nico_S. het volgende:
Ja, nu heb ik 'm ook. Maar eerder kon ik 'm niet vinden.
Ik blijf het lastig vinden om in te schatten hoe moeilijk een opgave die ik plaats is. Opgaven waarvan ik denk dat er meerdere hints nodig zullen zijn worden in een mum van tijd geraden, en opgaven waarvan ik denk dat ze makkelijk zijn hebben meerdere hints nodig.quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:41 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja merkte al dat ik hem te moeilijk had gemaakt dus heb heem maar weggegeven
Stand:quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2013 15:02 schreef Nico_S. het volgende:
Oulu, Finland.
http://maps.google.nl/map(...)g&cbp=12,208.22,,0,0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 15:39 schreef takata het volgende:
Mytishchi, Mytishchinsky District, Moskovskaya oblast, Russia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef Nico_S. het volgende:
Tampico, Mexico. Mormonentempel.
http://maps.google.nl/map(...)A&cbp=12,154.63,,0,0
quote:
Hi hi, die is heel lang geleden al een keer langs geweest, zo ben een weekje weg geweest alles gaat gelukkig hier nog goed, alleen niemand die me gemist heeftquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:22 schreef Nico_S. het volgende:
Tampico, Mexico. Mormonentempel.
http://maps.google.nl/map(...)A&cbp=12,154.63,,0,0
Ach, iedereen is wel eens een weekje minder actief. Dat wil niet zeggen dat je niet gemist wordt.quote:
Bulgaarse vlag zie ik, hebben we daar iets aan?quote:Op maandag 13 mei 2013 00:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ach, iedereen is wel eens een weekje minder actief. Dat wil niet zeggen dat je niet gemist wordt.
On topic: ik heb nog geen idee, maar het plaatje komt me wel erg bekend voor. Het staat me bij dat ik zoiets al eens eerder gezien heb, maar vraag me niet waar.
yup, hihi 30 seconden of zoquote:Op maandag 13 mei 2013 00:47 schreef bork het volgende:
[..]
Bulgaarse vlag zie ik, hebben we daar iets aan?
quote:
quote:
quote:
Dan moet je niet op Zuid Europeesche eilanden klikken ....quote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:44 schreef takata het volgende:
De volgende, word wel wat depri als ik dat mooie weer daar zie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:42 schreef takata het volgende:
Taronga Zoo, Sydney, New South Wales, Australië
quote:
quote:
Jawel het City Ground stadsium van Nottingham Forrest. Werd één keer landskampioen en won twee keer de Europacup voor landskampioenen,quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:45 schreef ß het volgende:
https://maps.google.com/m(...)cbp=12,44.56,,0,1.23
Nottingham
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:08 schreef takata het volgende:
[..]
Jawel het City Ground stadsium van Nottingham Forrest. Werd één keer landskampioen en won twee keer de Europacup voor landskampioenen,
![]()
Gaaf om dit weer eens te zien.quote:
Helaas Helaas z,n kleine 4 minuten te laat.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:45 schreef takata het volgende:
Józefa Piłsudskiego, Toruń, Kuyavian-Pomeranian Voivodeship, Polen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |