denk het ookquote:Op maandag 6 mei 2013 19:00 schreef dud0r het volgende:
Heb een Peugeot 206 SW gekocht. 10 jaar oud, nog net geen 80. 000 km op de teller. Heel mooi ding. Vanochtend proefrit gemaakt en was gelijk verkocht.
Kan 'm volgende week maandag ophalen.
De luiheid gaat dan wel toeslaan denk ik, het is toch makkelijker even de auto te pakken ipv elke dag 22km op de fiets te doen.
Nope. En die krijg ik ook niet. Mijn collega krijgt er wel 1,wanneer is nog niet bekend dus voorlopig heeft die een c1 om in rond te scheuren.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
denk het ook
Heb je als TC al wel eens een Up mee gehad?
Goedenavond! 'If you're going to San Fransisco...quote:Op maandag 6 mei 2013 19:03 schreef superkimmi het volgende:
ja ik hoop het ook. Wij starten in San Fransisco
Vooral met slecht weer wordt de auto dan wel echt een lokkertje denk ik ja
Zag dat er bij ons twee op het terrein stonden, naast een KIA huurautootje die door de postbodes wordt gebruiktquote:Op maandag 6 mei 2013 19:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nope. En die krijg ik ook niet. Mijn collega krijgt er wel 1,wanneer is nog niet bekend dus voorlopig heeft die een c1 om in rond te scheuren.
De afgelopen 4 weken stond die bij mij voor de deur en ik moet zeggen dat ik elke dag dat ding gebruikt heb.
2 tc's bezorgen daar?quote:Op maandag 6 mei 2013 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zag dat er bij ons twee op het terrein stonden, naast een KIA huurautootje die door de postbodes wordt gebruikt
Dat zou ik toch nooit doenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik las te snel, ik las 'aidsbroek'...Ik dacht dat je aan het schelden was!
![]()
Goedenavond trouwens allen!
ja, minimaal 2 TC's bezorgen en dan ook nog eens een aantal op voorbereiden.quote:Op maandag 6 mei 2013 19:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
2 tc's bezorgen daar?
Zo niet stuur er eens 1 mijn kant op
Nee, je moet dan wel verrekte goed kijken. omdat je geen machinepost hebt die al gezet is. Ik pak dan altijd de wijken die ik al vaker heb gedaan, dan kom ik niet voor verrassingen te staan.quote:Op maandag 6 mei 2013 18:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Was dramatisch gesorteerd bij mij vandaag in ieder geval. Niet iedereen kan goed roetsjen blijkbaar.
Dan ben ik er nietquote:Op maandag 6 mei 2013 20:46 schreef dud0r het volgende:
Ik kan geen frysk(spel ik het zo goed)
Wel even een krentenmik halen als ik daar ben
@Peter, als je vrijdag een grote groep ziet rennen, springen en klimmen dan heb je kans dat ik er tussen zit
Gisteravond nog een stukje door Leeuwarden(vanuit noardburgum of all places....quote:
patat is voldoendequote:
als het allemaal busjes waren dan is dat het nieuwe gebouw van de pakketservicequote:[..]
Gisteravond nog een stukje door Leeuwarden(vanuit noardburgum of all places....) gereden.
Tis dat mijn jongste dochtertje zei: "kijk pap, allemaal postnl-autoos"
Dus nu weet ik ook waar het gebouw staat![]()
Mijn nachtjes zijn altijd kort. Tenminste ligt eraan wat je als kort beschouwt. Meestal is het een uur of 6 dat ik slaap.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 06:46 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh! Eens kijken wat deze dag aan drukte brengen zal...
Kort nachtje gehad, Dud0r?
Gewoon lekker bij thuiskomst een middagdutje doen!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Mijn nachtjes zijn altijd kort. Tenminste ligt eraan wat je als kort beschouwt. Meestal is het een uur of 6 dat ik slaap.
Nadeel daarvan is dat ik eind van de middag al moe ben maar als ik eerder na bed ga kom ik niet in slaap of word ik eerder wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |