Nou ik ben voorlopig doner kebab af....de laatste x dat we die gingen halen....quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ] De Heer is gezegend, voel me eindelijk weer wat beter en kan weer wat voedsel tot me krijgen. Heeft 3 weken mogen duren, maar kan weer döner kebab eten met hotwings[ afbeelding ]
Bedankt VixenFromHell!quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel638/lid2
Ze zijn dus weer eens in overtreding eigenlijk, want ze zouden inderdaad zelf moeten reageren. Ik kan er in dit geval niets meer aan doen denk ik, maar in juni heb ik ook een verlofdag aangevraagd. Dan neem ik eens geen contact op en kom ik gewoon niet als ze niets laten weten.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Samengevat: Als jij vrij vraagt, en ze niet binnen twee weken reageren, dan heb je gewoon vrij.
en het kost je maar 78,63% van je rug :-)quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef Deezertje het volgende:
Altijd leuk dat MZ journaal. Valt nu letterlijk en figuurlijk uit elkaar van de onzin...
Er zijn dus serieus mensen op het hoofdkantoor die uitgerekend hebben dat je 13,7 (!!) seconde (vooral die 0.7 is lachwekkend) krijgt per tas in de stelling zetten. Serieus. Geen 10 of 20 seconde maar fucking 13,7...![]()
![]()
Hm, hoe hebben ze dat uitgerekend dan? Want volgens mij krijgen ze hier gewoon een kwartier per dag, daarbij wordt helemaal niet gekeken naar hoeveel tassen het zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef Deezertje het volgende:
Altijd leuk dat MZ journaal. Valt nu letterlijk en figuurlijk uit elkaar van de onzin...
Er zijn dus serieus mensen op het hoofdkantoor die uitgerekend hebben dat je 13,7 (!!) seconde (vooral die 0.7 is lachwekkend) krijgt per tas in de stelling zetten. Serieus. Geen 10 of 20 seconde maar fucking 13,7...![]()
![]()
Dat staat er natuurlijk niet bij...quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Hm, hoe hebben ze dat uitgerekend dan? Want volgens mij krijgen ze hier gewoon een kwartier per dag, daarbij wordt helemaal niet gekeken naar hoeveel tassen het zijn.
dat ze dat toestaan, hah over meerdere dagen bezorgen(is officieel niet toegestaan), post helemaal stoppen met die oostblok figuren.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:59 schreef V__L_N het volgende:
Vandaag ruzie met mijn collega. Ze is pools ofzo, spreekt bijna geen nederlands en begrijpt de ballen van de regels en hoe het moet.
Ze was boos omdat de chauffeur van het autobedrijf haar folders van gisteren vandaag had mee genomen. Ze bezorgt nooit alle folders op 1 dag. Meestal laat ze 1 tas staan voor de volgende dag. Ze gooit er meestal een briefje bij (in half nederlands) waaruit dan opgemaakt moet worden dat het moet blijven staan.
Chauffeur heeft dat niet opgevat als laten staan blijkbaar. Maar nu beschuldigd ze mij van sabotage. Ik zou het briefje hebben weggehaald. Hoe ze er bij komt is mij een raadsel, maar het verbaast me niks. Ben eigenlijk overal wel het bokje voor bij d'r.
Maar goed, ze ging onze tc bellen om te zeggen dat ik had gezorgd dat ze haar folders van gisteren niet meer kon bezorgen vandaag... Kleuterklas effect echt (en ik zou hem niet graag zijn).
Wat betreft contract verlening, de mijne loopt over 3 weken af. Ik heb in ieder geval nog niks gehoord, zal mij benieuwen allemaal.
wel netjes dat het aangetekend verzonden wordt, kost weer een hoop geld voor Renaultquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:51 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bedankt! Google wist het niet, maar dit zal het zijn.
dat magazine moet je zien als pure propaganda in het voordeel van de werkgever, voor de rest kan het zo bij oud papierquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef Deezertje het volgende:
![]()
arbotechnisch gezien zijn ze in ieder geval de verkeerde kant aan het op gaan, dat er niet nog een andere kleur tas ontwikkeld wordt waar nog meer in kan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef posje het volgende:
[..]
en het kost je maar 78,63% van je rug :-)
pure armoe, het is nu allemaal nog leuk met een eventuele komende koude winter gaat het wel even minder worden(geen plee, etc..)quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat staat er natuurlijk niet bij...
Lees ook dat de depots voortaan een EHBO kit en een fietsbandplakset, strooitzout e.d. moeten hebben. Enige wat wij hier hebben is een depotkist waar geen licht, wc, verbanddoos etc. is. Er passen amper 8 tassen in of de kist zit alweer vol... Geen depot hier, maar puur een kist.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:02 schreef posje het volgende:
[..]
en het kost je maar 78,63% van je rug :-)
Te triest voor woorden.quote:Op donderdag 9 mei 2013 04:37 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.bvpp.nl/index.(...)t&Itemid=82#comments
de 2e blijft ook een eeuwig durende discussie. en zo zijn er nog tig zaken.
Ik zelf niet, maar ik hoor hier over wel meer op de werkvloer...en niet alleen rond deze dagenquote:Op donderdag 9 mei 2013 04:40 schreef ophaling10 het volgende:
http://www.bvpp.nl/index.(...)le&id=291&Itemid=132
rea 248
wie heeft dit ook mogen beleven?
kan natuurlijk niet.
Gelukkig nog in slaap kunnen vallen en uitgeslapen tot 7 uur. Nu potje gamen vanuit bedquote:
quote:Op donderdag 9 mei 2013 04:25 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
post helemaal stoppen met die oostblok figuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |