quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ] De Heer is gezegend, voel me eindelijk weer wat beter en kan weer wat voedsel tot me krijgen. Heeft 3 weken mogen duren, maar kan weer döner kebab eten met hotwings[ afbeelding ]
http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel638/lid2quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:05 schreef Atmosphere82 het volgende:
Weinig post vandaag zeg! Ik was zo klaar vandaag!![]()
Ik belde vandaag mijn 'oude' TC om te vragen of ik zaterdag verlof heb (dat ik al voor 1 december 2012 had aangevraagd). Immers, nooit zullen ze eens uit zichzelf bellen of je verlof hebt bij ons, of mailen.Altijd hetzelfde gedoe. Nu zei hij dat ik geen verlof zal krijgen omdat 'iedereen' na Hemelvaart vrij wel zijn en 'hij al tegen vijf of zes man' heeft gezegd dat ze geen verlof krijgen om die reden. Nu vind ik dit altijd zo raar. Het gaat toch om gekozen verlof? Dan hoor je toch in principe vrij te krijgen. Ik snap het wel dat het niet door kan gaan maar je hoort nooit iets. Geen bevestiging en geen afwijzing. Je kan wel iets gereserveerd hebben, een huisje voor een weekendje weg ofzo.
Is het niet zo dat je minimaal een week van te voren te horen moet krijgen of je verlof al dan niet doorgaat? Het kan toch eigenlijk niet zo zijn dat je (en dan ook nog omdat je zelf weer eens contact opneemt) drie dagen van te voren eens hoort dat je verlof krijgt of niet? Die verdomde laksheid aan hun kant ook altijd!![]()
Ik kan hier op internet niets over vinden en in mijn oude CAO ook niet. Iemand? Alvast bedankt!
Of bijvoorbeeld hypoglykemiequote:Op woensdag 8 mei 2013 17:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
[ afbeelding ] gaat weer goedkomen. Mits men geen diabetes bij me gaat vaststellen [ afbeelding ]
Samengevat: Als jij vrij vraagt, en ze niet binnen twee weken reageren, dan heb je gewoon vrij.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:16 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
http://maxius.nl/burgerlijk-wetboek-boek-7/artikel638/lid2
Ik denk dat dat inderdaad de beste houding is ja.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een hele goede band met de meeste medewerkers hier. En dat werkt twee kanten op. Ze staan (als ze tijd hebben) altijd voor mij klaar en ik ga tot het uiterste als zij wat van mij willen.
Dat werkt beter dan de verhalen die ik hier af en toe lees.
* meldtquote:
Dat wapperende handje... Wel eens aan Parkinson gedacht?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ] onderzoek moet het uitwijzen, nog velen te gaan. Maar ik eet tenminste weer. Net döner kebab op[ afbeelding ]
Wtfquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:59 schreef V__L_N het volgende:
Ze bezorgt nooit alle folders op 1 dag. Meestal laat ze 1 tas staan voor de volgende dag.
En terecht.quote:Op woensdag 8 mei 2013 18:30 schreef VixenFromHell het volgende:
Die hoefden overigens beide na afloop van een contract heel toevallig niet meer terug te komen.
Vroegáh was het niet wegbrengen van je hah grond voor ontslag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:59 schreef V__L_N het volgende:
Vandaag ruzie met mijn collega. Ze is pools ofzo, spreekt bijna geen nederlands en begrijpt de ballen van de regels en hoe het moet.
Ze was boos omdat de chauffeur van het autobedrijf haar folders van gisteren vandaag had mee genomen. Ze bezorgt nooit alle folders op 1 dag. Meestal laat ze 1 tas staan voor de volgende dag. Ze gooit er meestal een briefje bij (in half nederlands) waaruit dan opgemaakt moet worden dat het moet blijven staan.
Chauffeur heeft dat niet opgevat als laten staan blijkbaar. Maar nu beschuldigd ze mij van sabotage. Ik zou het briefje hebben weggehaald. Hoe ze er bij komt is mij een raadsel, maar het verbaast me niks. Ben eigenlijk overal wel het bokje voor bij d'r.
Maar goed, ze ging onze tc bellen om te zeggen dat ik had gezorgd dat ze haar folders van gisteren niet meer kon bezorgen vandaag... Kleuterklas effect echt (en ik zou hem niet graag zijn).
Wat betreft contract verlening, de mijne loopt over 3 weken af. Ik heb in ieder geval nog niks gehoord, zal mij benieuwen allemaal.
Yep. Die laatste kwam ook regelmatig pas na zessen langs bij mijn eigen adres, die ging vaak een middagdutje doen of zo. Dat dat een keertje gebeurt kan natuurlijk, maar dat was gewoon structureel.quote:
Niemand?quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:11 schreef Poesopstokje het volgende:
Weten jullie meer over de aangetekende brieven uit Frankrijk?
Gisteren geweigerd op advies van de pb, er schijnen nogal wat in omloop te zijn, ook in mijn kennissenkring. Maar niemand weet wat het is?
vermoedelijk een terugroepactie van Renaultquote:
twitter:Renault_NL twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 15:41:32@maaikeb15 @ingedeb Dat klopt Inge, het gaat om een terugroepactie voor alle Mégane II Grand Tours die tussen 2003-2009 geproduceerd (1/2) reageer retweet
twitter:Renault_NL twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 15:42:23@ingedeb @maaikeb15 zijn. Het is belangrijk dat de brief aandachtig gelezen wordt en dat er een afspraak gemaakt wordt bij de dealer! (2/2) reageer retweet
Bedankt! Google wist het niet, maar dit zal het zijn.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
vermoedelijk een terugroepactie van Renaulttwitter:Renault_NL twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 15:41:32@maaikeb15 @ingedeb Dat klopt Inge, het gaat om een terugroepactie voor alle Mégane II Grand Tours die tussen 2003-2009 geproduceerd (1/2) reageer retweet
twitter:Renault_NL twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 15:42:23@ingedeb @maaikeb15 zijn. Het is belangrijk dat de brief aandachtig gelezen wordt en dat er een afspraak gemaakt wordt bij de dealer! (2/2) reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |