Was echt raar. Man o man. Heb me toch verhalenquote:
Waarom ben je in eerste instantie eigenlijk met hem getrouwd?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gast. Zijn moeder belde hem zelfs wakkerIk zweer het.
Hoe lang kende je hem voor je er mee trouwde?quote:
Kan ik de popcorn vast pakken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was echt raar. Man o man. Heb me toch verhalenGangmaker ben ik, als ik al deze verhalen vertel.
is nie haram.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Silentalarm het volgende:
En dat hij slecht in bed was daar kan je ook best achterkomen voordat je trouwt toch?
Jij ook niet.. Wil je doen danquote:
Je hoort wel eens trieste verhalen, maar nee. Dit kan er niet in bij mijquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het over iets niet harams gaat komt doddie weer binnengerold hoor.
Zit mobiel. Niet gif spammen nu jij feeks.quote:
You like itquote:
Hou me tegen dan notenkrakerquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit mobiel. Niet gif spammen nu jij feeks.
Ik vertel de helft niet. Ik snap je reactie. Mn BFF kon er niet bij, laat staan iemand die ik niet ken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je hoort wel eens trieste verhalen, maar nee. Dit kan er niet in bij mij
4 jaar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Hoe lang kende je hem voor je er mee trouwde?
Was erg verliefd. En nee.. Had dit niet door.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom ben je in eerste instantie eigenlijk met hem getrouwd?
Het klinkt nou niet echt als een leuke gozer.
En dat hij slecht in bed was, een moederskindje is en conservatief, daar kan je ook best achterkomen voordat je trouwt toch?
Ergo; verzonnenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vertel de helft niet. Ik snap je reactie. Mn BFF kon er niet bij, laat staan iemand die ik niet ken.
[..]
4 jaar.
[..]
Was erg verliefd. En nee.. Had dit niet door.
Cantquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
You like it
[..]
Hou me tegen dan notenkraker
Hoe lang kende je hem dan voordat je ging trouwen? Ik vind het een beetje dom klinken als je na het trouwen pas achter dit soort dingen komt en dan gaat zeuren dat je 2e hands bent. Als je na iemand 2 maanden kennen al gaat trouwen ben je inderdaad een beetje een sletquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vertel de helft niet. Ik snap je reactie. Mn BFF kon er niet bij, laat staan iemand die ik niet ken.
[..]
4 jaar.
[..]
Was erg verliefd. En nee.. Had dit niet door.
Lees dan even beter slomequote:Op donderdag 2 mei 2013 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe lang kende je hem dan voordat je ging trouwen? Ik vind het een beetje dom klinken als je na het trouwen pas achter dit soort dingen komt en dan gaat zeuren dat je 2e hands bent. Als je na iemand 2 maanden kennen al gaat trouwen ben je inderdaad een beetje een slet
Weet ik.. Zal je leren, schobbejakquote:
Lees anders even, debiel.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:49 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe lang kende je hem dan voordat je ging trouwen? Ik vind het een beetje dom klinken als je na het trouwen pas achter dit soort dingen komt en dan gaat zeuren dat je 2e hands bent. Als je na iemand 2 maanden kennen al gaat trouwen ben je inderdaad een beetje een slet
Ah fuckquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Weet je nog dat je een verhaal tikte over je eerste vriendje. Zo'n type was 't
Waarom zo gemeen jegens mijn persoon?quote:
Denk dat deze trouwens erger wasquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah fuckThat's not good. Hoewel dat niet zo'n mama's kindje was dan, maar qua ziek-in-het-hoofd dus redelijk van hetzelfde niveau?
De mijne was Nederlander trouwens.
Oh ik zie het.quote:
Die van jou? Rly? Dan is het wel zeer extreem, want geloof me, die van 'mij' was ook ver heen.quote:
Weet niet, pas na het trouwen gaan samenwonen en seks hebben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Oh ik zie het.
Maar hoe kan je die dingen gedurende 4 jaar relatie niet merken, en daarna binnen 2 jaar wel. Apart verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |