Nergens last van. Ik heb ook nog een paar GB aan club/competitielogo's en dan nog shirtjes voor een boel leagues geïnstalleerd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Je game kan er wel trager door worden. (die facepack)
Dat kan, ik heb alle foto's eruit geflikkerd omdat het laden steeds langer duurde.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:44 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Nergens last van. Ik heb ook nog een paar GB aan club/competitielogo's en dan nog shirtjes voor een boel leagues geïnstalleerd.
Ik vermaak me anders best in de Lower Leaguesquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:56 schreef dennis3d het volgende:
Het niveau daalt hiet steeds verder per topic vooral met de TT's
Werk je nog met MS DOS misschien?quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb alle foto's eruit geflikkerd omdat het laden steeds langer duurde.
Nee met Basic.quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Werk je nog met MS DOS misschien?
Dan moet je ''use caching to decrease page loading times'' aanzetten.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb alle foto's eruit geflikkerd omdat het laden steeds langer duurde.
Die moet ik ook nog halen... maar ik mag maar max 7 trainers hebben van het bestuur... de U19 trainers vallen daar dus ook onder?quote:
Je moet hun clubheld (Allan Jenkins) terughalen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit zijn mijn huidige spitsbazen bij Stranraer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste als Targetman (aanval) en de tweede als Schaduwspits (ondersteuning), perfect voor mijn manier van spelen
Ik weet dat vooral de eerste qua stats geen reet voorstelt, maar hij prikt er bijna elke wedstrijd wel eentje inAangezien hij nog jong is, en ik geen echte ervaren spitsen in m'n team heb, heb ik baas Gary Wales aan kunnen trekken (weer, want dit is m'n 2e game als Stranraermanager):
[ afbeelding ]
Gaat best aardig in de competitie, ik sta keurig 2e na 9 wedstrijden (je speelt 4x tegen je tegenstanders)
quote:
Ja hij is echtquote:
Je vind wel weer een nieuw toppertjequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja hij is echt
Jammer dat ie weg wil, Cambuur is hem te klein geworden
Kijken of hij een nieuw contract wil!
Hij scoorde er net weer 2 tegen Utrecht
6e, met nog 3/4 wedstrijden te gaan. Vorig seizoen ben ik als 5e geëindigd. Ik sta 4 punten achter op Ajax en 5 punten voor op Utrecht, van wie ik net heb gewonnen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Je vind wel weer een nieuw toppertje![]()
Welke plek sta je nu met Cambuur?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:44 schreef DeHovenier het volgende:
2-1 gewonnen van VVV, mooie afstandsschot van m'n talentvolle 18jarige middenvelder, en een kopbal vanSainrimat
Pic van die 17-jarigequote:Op donderdag 2 mei 2013 23:23 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
6e, met nog 3/4 wedstrijden te gaan. Vorig seizoen ben ik als 5e geëindigd. Ik sta 4 punten achter op Ajax en 5 punten voor op Utrecht, van wie ik net heb gewonnen.
Heb alweer een nieuw spitsje getekend, is 17 en heeft betere technische stats dan Alexis, maar wel slechtere mentale en fysieke stats dan hem. Maar dat groeit nog.
Nu tegen VVV thuis, eens kijken wat dat wordt
je bent gewoon slechtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:02 schreef Rijst het volgende:
1-1 gelijkspelen met 18 schoten![]()
[ afbeelding ]
Ja, met rechtermuisknop op de naam van de desbetreffende speler klikken. Dan staat daar de optie om de media op te zoeken iirc.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:19 schreef quer het volgende:
Weet iemand hoe ik contact neem met de pers om bijvoorbeeld "lovende" woorden over een speler te zeggen?
Enige manier is zodra er een nieuwe lichting spelers is alle clubs langs te gaan en spelers dan snel een professioneel contract aan te bieden. Dan betaal je alsnog een bedrijf om ze over te nemen en dat kan ook oplopen tot een x aantal miljoen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is jullie ervaring wanneer jullie een topteam coachen mbt het volgende;
Ben in 2016 naar ManU gegaan en het is ontzettend lastig om op dat moment talentvolle spelers voor een prikkie te kopen. Valt me sowieso op dat de wereldtoppers in de game nog merendeels de namen zijn die we anno 2013 ook hebben, weinig nieuws.
Wanneer ik mijn scouts op pad stuur krijg ik veelal spelers van Real, Barca, City, Chelsea etc. maar die zijn me of te duur of willen niet komen.
Vind ik eindelijk een topper van 17 bij Ajax, kost hij 8.75 miljoen!! Aangezien hij nog niet klaar is voor ManU 1 betaal ik 8.75 miljoen aan een speler die ik eerst moet verhuren om wedstrijdritme op te laten doen.
ik speel wel de non hardcore versie en ik zie de optie daar niet staanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, met rechtermuisknop op de naam van de desbetreffende speler klikken. Dan staat daar de optie om de media op te zoeken iirc.
Dan weet ik 't niet helaas, die versie is mij te beperkt en speel ik dus nooit.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:30 schreef quer het volgende:
[..]
ik speel wel de non hardcore versie en ik zie de optie daar niet staan
ah,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan weet ik 't niet helaas, die versie is mij te beperkt en speel ik dus nooit.
IK heb Ter Stegen nog nooit kunnen kopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
Ter Stegen de beste talentvolle keeper in FM ?
Wat een baas is me dat zeg. Heb de Gea op de bank zitten
Whehe, die heb ik in m'n Blackpoolgame voor 4.8 mil kunnen kopenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:33 schreef quer het volgende:
Wie is een goede aanvaller voor het 1e seizoen arsenal?
ik dacht aan bony als wissel spits
vraagt vitesse 33 mil ..absurd bedrag
ze willen lewandowski voor 67 miljoen verkopen.. wat doe ik fout?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe, die heb ik in m'n Blackpoolgame voor 4.8 mil kunnen kopen
Weinig, de engine is gewoon zo gebouwd dat jij vaak 3x de waarde neer mag tellen terwijl andere teams hem voor de gewone waarde over kunnen nemen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:36 schreef quer het volgende:
[..]
ze willen lewandowski voor 67 miljoen verkopen.. wat doe ik fout?.
heel erg bedoel jequote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weinig, de engine is gewoon zo gebouwd dat jij vaak 3x de waarde neer mag tellen terwijl andere teams hem voor de gewone waarde over kunnen nemen.
Best gay
Wat vaak wel helpt is je interesse tonen via de media, als de speler eenmaal weg wilt laat de club hem voor minder gaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Weinig, de engine is gewoon zo gebouwd dat jij vaak 3x de waarde neer mag tellen terwijl andere teams hem voor de gewone waarde over kunnen nemen.
Best gay
Pak dan toch een lagere league, johquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:03 schreef quer het volgende:
Na ja, nu dus de "volledige voetbal manager ervaring" gestart met swansea om het wat moeilijker te maken
Voor exact 20 miljoen gekocht op 1 jan. 2017 bij ManU.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
IK heb Ter Stegen nog nooit kunnen kopenIk moet elke keer iets van 20 mil neertellen (wat ik dan uiteraard niet heb), waarna meneer voor 7 mil naar het buitenland verhuist
De beste keeper die ik tot nu toe heb kunnen strikken is David Ospina, ook niet verkeerd
Was je ManU of kocht je hem van die club?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor exact 20 miljoen gekocht op 1 jan. 2017 bij ManU.
"NEIN!"quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb Man U de deur gewezen gisteren. (trainersaanbod afgeslagen)
En terecht. Wat een puinhoop tref ik daar aan na afloop van de Diego Simeone periode....... Die aankopen en 0,0 eigen talentquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb Man U de deur gewezen gisteren. (trainersaanbod afgeslagen)
Twijfelde wel eventjes, maar wil toch echt eerst de CL winnen met Avellino voor ik vertrek.quote:
Feyenoord speelt bij mij ook met echte namen steevast onderin meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe ziet je spel er eigenlijk uit als je dat vakje bij "echte spelersnamen gebruiken" niet aanvinkt? Krijgen de spelers dan alleen andere namen of gaan de stats ook op de schop zodat je niet weet waar je aan toe bent (bijv. een NEC dat op z'n sloffen kampioen wordt terwijl een Ajax/PSV/Fey/Twente steevast onderaan eindigt) ?
Als ik met Twente speel zie ik na een ronde of 10 vrijwel altijd deze stand:quote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Feyenoord speelt bij mij ook met echte namen steevast onderin mee
En dan mag je bij de contractonderhandelingen ook de hoofdprijs betalenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Best gay
Gewoon die speler halen en hem opstellen in de minder zware wedstrijden in je programma. In het 2e jaar kan hij wel de plek van je basisspeler overnemen en dan groeit hij wel door naar die topper. En indien nodig moet je gewoon die 50 miljoen op tafel leggen voor die ene topspits.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
Wat is jullie ervaring wanneer jullie een topteam coachen mbt het volgende;
Ben in 2016 naar ManU gegaan en het is ontzettend lastig om op dat moment talentvolle spelers voor een prikkie te kopen. Valt me sowieso op dat de wereldtoppers in de game nog merendeels de namen zijn die we anno 2013 ook hebben, weinig nieuws.
Wanneer ik mijn scouts op pad stuur krijg ik veelal spelers van Real, Barca, City, Chelsea etc. maar die zijn me of te duur of willen niet komen.
Vind ik eindelijk een topper van 17 bij Ajax, kost hij 8.75 miljoen!! Aangezien hij nog niet klaar is voor ManU 1 betaal ik 8.75 miljoen aan een speler die ik eerst moet verhuren om wedstrijdritme op te laten doen.
Mjaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:38 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
En dan mag je bij de contractonderhandelingen ook de hoofdprijs betalen. Het gebeurd me best vaak dat een transfervrije speler voor de middenmooit gewoon 10k per week wilt, dat geld heb ik niet en de transfer ketst af. 3 dagen later gaat meneer naar de concurrent en daar krijgt hij dan 4k per week
![]()
(bonussen e.d. zijn ook allemaal lager).
Dat is jammer idd!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]![]()
Alleen jammer van dat FM in je nek.
Daar had ik ook een game mee. Maar bij al die Italiaanse clubs werd ik binnen een halfjaar ontslagenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:53 schreef Romanus het volgende:
Ik was eerst begonnen met AC Milan maar dat ging heel slecht. Leek wel alsof ze mijn taktiek maar niet wilden begrijpen
Daarom maar met Real Madrid gaan spelen en dat is weer te makkelijk (had ik al verwacht). Nog geen wedstrijd verloren
Omdat je slecht wasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar had ik ook een game mee. Maar bij al die Italiaanse clubs werd ik binnen een halfjaar ontslagen
Ik vind het wel leuk dat je met een Poolse ploeg speeltquote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:17 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Kutseizoen, iets te veel aankopen/jeugdige spelers. Wel groepsfase CL gehaald.
Heb ik ook eens geprobeerd, toen werkte die ene foto en deed de rest het nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:20 schreef Rijst het volgende:
Hoe voeg ik een playerface toe die niet in de pack zit?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
De echte Cambuur dan he, niet in mijn save
Bij mij is het precies andersomquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoi, in de CL presteer ik goed en in de Eredivisie kut
Ik heb wel een makkelijke poulequote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij is het precies andersom![]()
In de Eredivisie 14 van de 15 gewonnen en in CL sta ik 4e met nog 1 wedstrijd te gaan
Mijn poule lijkt zelfs makkelijker;quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel een makkelijke poule. AC Milan, Valencia en Nordsjaelland
. Ik sta gedeeld 1e met AC Milan met 7 punten na 3 wedstrijden. In de Eredivisie loop ik al 9 punten achter op PSV
Ach, die tijd komt nog!quote:
Die vind ik echt stukken lastiger hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mijn poule lijkt zelfs makkelijker;
PSG
Udinese
Sevilla
Ajax
Heb je al Europese prestaties neergezet?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ach, die tijd komt nog!
Dit seizoen btw uitgeschakeld in de halve bekerfinale tegen Vitas, maar gelukkig wel uit tegen Vitas de laatste competitiewedstrijd gewonnen met 3-1. Wraak is zoet.
Ben nu als 6e geëindigd, 1 plekje lager dan vorig seizoen, en nu gaan we de playoffs in voor de EL!
Roda wacht op mij.
Vorig seizoen voor het eerst in de EL gespeeld, want 2e in de bekerfinale tegen PSV, en PSV was al landskampioen. Moest eerst tegen een IJslandse club, beide wedstrijden gewonnen, en daarna tegen Getafe, en dat heb ik niet overleefd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je al Europese prestaties neergezet?
Oké, moet wel beter kunnen dus. In elk geval de groepsfase halenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vorig seizoen voor het eerst in de EL gespeeld, want 2e in de bekerfinale tegen PSV, en PSV was al landskampioen. Moest eerst tegen een IJslandse club, beide wedstrijden gewonnen, en daarna tegen Getafe, en dat heb ik niet overleefd.
Ja, dat hoop ik wel. Maar m'n team is wat verzwakt omdat ik enkele goede spelers heb moeten verkopen (want clausules), heb nu wat jong grut in m'n team en op de bank, en ander jong grut komt er zo aan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké, moet wel beter kunnen dus. In elk geval de groepsfase halen
Gewoon zorgen dat er geen clausules in de contracten zittenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik wel. Maar m'n team is wat verzwakt omdat ik enkele goede spelers heb moeten verkopen (want clausules), heb nu wat jong grut in m'n team en op de bank, en ander jong grut komt er zo aan.
Graag ja, maar ik kon die contracten niet verlengen zonder dat die zaakwaarnemers begonnen te jammeren, en ze verlengen zonder clausule ging niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat er geen clausules in de contracten zitten
Ik heb één aankoop gedaan dit seizoen en die ketste bijna af door zo'n zaakwaarnemer. Maar ik bleef gewoon vasthouden aan die commissie en uiteindelijk gaf hij toe.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Graag ja, maar ik kon die contracten niet verlengen zonder dat die zaakwaarnemers begonnen te jammeren, en ze verlengen zonder clausule ging niet.
Zaakwaarnemers
Waar komen die vandaan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
4 wedstrijden voor het einde van het seizoen KAMPIOEN met Stranraer
Mja, het hangt ook af wat voor stats die zaakwaarnemer heeft qua commissies en geduld enz. Met de ene kan je langer onderhandelen en schuiven met bedragen dan de ander.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb één aankoop gedaan dit seizoen en die ketste bijna af door zo'n zaakwaarnemer. Maar ik bleef gewoon vasthouden aan die commissie en uiteindelijk gaf hij toe.
Derde divisie Schotlandquote:
Ja sommige blijven volhouden. Maar dan komt die speler maar lekker nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, het hangt ook af wat voor stats die zaakwaarnemer heeft qua commissies en geduld enz. Met de ene kan je langer onderhandelen en schuiven met bedragen dan de ander.
is wel jammer dat ik het contract van mn vleugelspeler niet kon verlengen omdat ie een te hoog salaris vroeg. Dus moet ik hem transfervrij laten gaan, terwijl 'ie nog zo'n 1.5 mln waard is.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja sommige blijven volhouden. Maar dan komt die speler maar lekker niet
Ach meestal zijn die gasten toch niet te verkopen. Door mij danquote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
is wel jammer dat ik het contract van mn vleugelspeler niet kon verlengen omdat ie een te hoog salaris vroeg. Dus moet ik hem transfervrij laten gaan, terwijl 'ie nog zo'n 1.5 mln waard is.
Dat geld loop ik dus weer mis
Heeft zojuist z'n 50e competitiedoelpunt gescoord bij Cambuur, en dat in 2 seizoenenquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 22:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heeft zojuist z'n 50e competitiedoelpunt gescoord bij Cambuur, en dat in 2 seizoenen
Ik heb net geprobeerd om hem een nieuw contract aan te bieden, en hij is niet onwelwillend, maar z'n zaakwaarnemer komt met een afkoopsomclausule van 3.7 mln, en dat is natuurlijk veel te weinig als ie voor 4 jaar bijtekent en hij op deze voet door blijft gaan.quote:
En kun je niet onderhandelen?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:00 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb net geprobeerd om hem een nieuw contract aan te bieden, en hij is niet onwelwillend, maar z'n zaakwaarnemer komt met een afkoopsomclausule van 3.7 mln, en dat is natuurlijk veel te weinig als ie voor 4 jaar bijtekent en hij op deze voet door blijft gaan.
Zelf wegkopen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:18 schreef dion_v_k het volgende:
In mijn game vertrekt echt niemand van de sterkhouders bij PSV.
Toivonen, Mertens, Strootman en Narsingh zitten er nog steeds
quote:
Verwijderen heb ik geprobeerd maar werkt niet, en qua salaris vraagt ie als bepalende speler 41k/maand, wat erg meevalt. Zal eens doen en proberen met schuiven, eens zien hoe het uitpakt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En kun je niet onderhandelen?
Meer salaris en de clausule verlagen of verwijderen?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben nu film kijken 'Das Weisse Band'
Ik ben nu aan het verliezen tegen Milan. Wordt het do-or-die tegen Valencia in de laatste wedstrijd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:32 schreef dion_v_k het volgende:
JAAAA!!
In de laatste wedstrijd toch nog gewonnen en geplaatst voor de volgende ronde CL![]()
![]()
Ik stond op de 4e plek![]()
[ afbeelding ]
PSG scoorde trouwens in de 94e minuut de winnende tegen Sevilla![]()
![]()
Laat even weten wanneer je wedstrijd begint dan steek ik een kaarsje voor je aanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het verliezen tegen Milan. Wordt het do-or-die tegen Valencia in de laatste wedstrijd.
Ok.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:28 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Verwijderen heb ik geprobeerd maar werkt niet, en qua salaris vraagt ie als bepalende speler 41k/maand, wat erg meevalt. Zal eens doen en proberen met schuiven, eens zien hoe het uitpakt.
Ben nu film kijken 'Das Weisse Band'
Tegen Milan thuis met 1-1 tegen 9 man.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Laat even weten wanneer je wedstrijd begint dan steek ik een kaarsje voor je aan![]()
Bij mij is het in ieder geval gelukt![]()
Maar man, wat zijn Udinese en Sevilla stugge tegenstanders![]()
Tegen PSG had ik 2x verloren terwijl ik veel beter was. Echt wedstrijdstatistieken als Ajax - RKC
Die wonderkindertjes komen vanzelf voorbij, blijven speurenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Milan thuis met 1-1 tegen 9 man.Late gelijkmaker, en net gewoon weer Italiaans verloren. Achja, dit is wel het slechtste seizoen ooit met Ajax die ik in FM heb gespeeld
Ik heb nieuwe databasequote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die wonderkindertjes komen vanzelf voorbij, blijven speuren
Nouri?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nieuwe database. Dus zo komen al die talentjes die in het echt er ook komen ook naar mij toe. En ik heb Nouri in de jeugd
Cheatquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Talent van AjaxZit niet in de originele database. Maar is bij mij nu wonderkind
Ja maar dat hij in het echt een wonderkind is lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom? Hij bestaat in het echt ook
Nee heb gewoon een database gedownload. En in het echt is het ook een groot talent. Wordt door iedereen gezien als de buitencategorie. En de andere teams hebben ook wonderkinderen erbijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja maar dat hij in het echt een wonderkind is lijkt me sterk.
Je hebt Ajax zelf gewoon sterker gemaakt op deze manier
Ja ieder zijn ding natuurlijk, ik zou er niet mee kunnen spelenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee heb gewoon een database gedownload. En in het echt is het ook een groot talent. Wordt door iedereen gezien als de buitencategorie. En de andere teams hebben ook wonderkinderen erbij
Zitten gewoon echt bij Ajax hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 23:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ieder zijn ding natuurlijk, ik zou er niet mee kunnen spelen![]()
Ik leid mijn Ajax op mijn eigen manier naar de wereldtop![]()
[ afbeelding ]
Die wedstrijdstatistieken![]()
Arm P$V
Ja weet ik wel maar toch speel ik liever het spel zoals het uitgebracht isquote:
Nou dan zit het spel vol met bugsquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja weet ik wel maar toch speel ik liever het spel zoals het uitgebracht is
Originele updates wel ja maar ik heb niks zelf gedownload.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou dan zit het spel vol met bugs. En ondertussen heb jij ook al wat updates gehad
Ik wou het een keer met een nieuwe update proberen. Met die nieuwe jeugdspelersquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Originele updates wel ja maar ik heb niks zelf gedownload.
Ik heb 1x de database gewijzigd door alle huidige sterren in de Eredivisie te pompen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wou het een keer met een nieuwe update proberen. Met die nieuwe jeugdspelersEn nog wat dingen verandert
Dat is gewoon niet leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb 1x de database gewijzigd door alle huidige sterren in de Eredivisie te pompen.
Ronaldo en Messi bij Ajax, Rooney en Iniesta bij PSV etc.
Echt alle grote spelers zaten in Nederland. Nasri bij Heerenveen![]()
Na een maand was ik al gestopt
Nou het was leuk voor zolang het duurde hèquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:16 schreef dion_v_k het volgende:
Jeuj, ben in de 1e ronde aan Real gekoppelt
Vorig jaar stond ik in de CL finale tegen Real en verloor ikquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou het was leuk voor zolang het duurde hè![]()
Realistisch spelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vorig jaar stond ik in de CL finale tegen Real en verloor ik![]()
Ik loot echt altijd Real Madrid
Wie?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn aankoop komt eindelijk los. 3 goaltjes en assist net. Hopelijk zet hij het door. Heb niet voor niks veel geld ervoor betaald.
Met dat soort clubs moet je de eerste seizoenen alleen transfervrije spelers halenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:19 schreef Cara het volgende:
ik kan echt helemaal niets vinden aan spelers met AGOVV, begin van het eerste seizoen. alleen een paar geleende spelers, maar ik moet aankopen hebben! sowieso is mn selectie erg dun. Transferbudget van max. 300k, update 13.3. kan iemand me op weg helpen?
Alles in salarisbudget stoppen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:19 schreef Cara het volgende:
ik kan echt helemaal niets vinden aan spelers met AGOVV, begin van het eerste seizoen. alleen een paar geleende spelers, maar ik moet aankopen hebben! sowieso is mn selectie erg dun. Transferbudget van max. 300k, update 13.3. kan iemand me op weg helpen?
ik heb tot zover alleen Cecilio Lopes binnen en een Italiaanse spits gehuurd. ik vind het sowieso behoorlijk lastig transfervrije spelers fatsoenlijk in te schatten aangezien mn scout niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met dat soort clubs moet je de eerste seizoenen alleen transfervrije spelers halen
Tot zover duidelijk, alleen als ik al 14 finishing invul bij de player search krijg ik 3 spelers te zien. Ik voel me behoorlijk gelimiteerd.quote:
14 is ook wel wat hoog. Sowieso zijn ook andere eigenschappen belangrijk per speler. Daar heb je ook een apart balkje voor bij een speler, dat je kan zien wat belangrijk is op die positie.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:22 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb tot zover alleen Cecilio Lopes binnen en een Italiaanse spits gehuurd. ik vind het sowieso behoorlijk lastig transfervrije spelers fatsoenlijk in te schatten aangezien mn scout niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid.
[..]
Tot zover duidelijk, alleen als ik al 14 finishing invul bij de player search krijg ik 3 spelers te zien. Ik voel me behoorlijk gelimiteerd.
Leuke speler hoorquote:
Ja, want ik had al rekening gehouden met een lange blessure van Kolbeinn. En uitgerekend met deze game is Kolbeinn de hele tijd fitquote:
Ik heb hem voor 20 miljoen verkocht aan Bolton, dat terwijl hij nog niet eens een basisspeler wasquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja, want ik had al rekening gehouden met een lange blessure van Kolbeinn. En uitgerekend met deze game is Kolbeinn de hele tijd fit
Ik kreeg geen eens een bod toen ik hem voor 6 miljoen aanbood. Ik heb ook nog Derk in mijn selectie, maar die speelt nooit. Maar die kreeg ik ook voor 3 miljoen nog niet wegquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb hem voor 20 miljoen verkocht aan Bolton, dat terwijl hij nog niet eens een basisspeler was
Is wel erg veel geldquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Hem kan ik kopen voor 30 miljoen en vraagt 70k salaris per week. Wel echt een wereldtalent![]()
Maar ik heb hem ook al:
[ afbeelding ]
Nog meer dilemma'sHelp?!
Boerrigter heb ik verkocht voor 4,2 miljoen aan Stuttgart.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kreeg geen eens een bod toen ik hem voor 6 miljoen aanbood. Ik heb ook nog Derk in mijn selectie, maar die speelt nooit. Maar die kreeg ik ook voor 3 miljoen nog niet weg
Ik heb Vermeer voor 4,7 miljoen verkocht en Sulejmani voor 3 miljoen. En alleen die spits nog gehaald. Ik probeer wel een beetje het echte Ajax beleid na te bootsenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Boerrigter heb ik verkocht voor 4,2 miljoen aan Stuttgart.
Schöne voor 3,5 miljoen aan Cesena.
Siem de Jong voor 10 miljoen aan Köln.
Babel voor 6 miljoen aan Everton.
Blind voor 4 miljoen aan Duisburg.
Cillissen voor 1,4 miljoen aan Standard.
Boilesen voor 2,9 miljoen aan Standard.
Vermeer voor 3,1 miljoen aan AZ.
Veltman voor 3,4 miljoen aan Genoa.
Serero voor 15 miljoen aan Wolves.
Lucas Andersen voor 13,75 miljoen aan Sporting.
En dan Kolbeinn voor 20 miljoen aan Bolton.![]()
Dan had ik ook nog Djuricic en Chadli transfervrij binnengehaald en die heb ik samen voor meer dan 30 miljoen verkocht aan Aston Villa en Benfica
Klopt, drama.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Eriksen heeft ook totaal geen conditie in dit spel hèKan nog geen twee wedstrijden in een week spelen
Ja is toch kut. Hij kwam net lekker in vormquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Klopt, drama.
Zit bij mij de helft van het seizoen op de bank om op adem te komen
Bleghquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:43 schreef Cara het volgende:
Sylla wil niet. Net als 15 andere spelers overigens. Die gaan liever voor random Arabische clubs of in de bodem van denemarken voetballen dan voor AGOVV![]()
Heb alleen Isiakeh en Lopes kunnen binnenhalen. Voor de rest weigert iedereen te komen
Sulejmani heb ik voor 5,75 miljoen verkocht aan Vitesse.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb Vermeer voor 4,7 miljoen verkocht en Sulejmani voor 3 miljoen. En alleen die spits nog gehaald. Ik probeer wel een beetje het echte Ajax beleid na te bootsen.
Ik heb trouwens gewonnen van Valencia dankzij 2 goals van Serero
Eriksen speelt altijd goed, ik gebruik hem momenteel als rechtsbuiten en daar is hij fenomenaalquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is toch kut. Hij kwam net lekker in vormAl doet zijn vervanger het ook prima. Ik rouleer sowieso altijd
.
Ik ga nu ook die talenten laten doorstromen. En vooral realistische aankopen doenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 00:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sulejmani heb ik voor 5,75 miljoen verkocht aan Vitesse.
Ik vind het ook leuk om zoveel mogelijk talenten te hebben, gemiddelde leeftijd van mijn selectie is 21 jaar
[..]
Eriksen speelt altijd goed, ik gebruik hem momenteel als rechtsbuiten en daar is hij fenomenaal![]()
De beker is voor mij het ideale podium om talenten te laten spelen en sterkhouders rust te geven.
Ook met talenten uit de jeugd en het 2e heb ik al 2x op rij de beker gewonnen
En dan ook nog met alleen Baskenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:01 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mij een aanbieding doen en even eisen dat ik Athletic de CL in loods terwijl ze 11e staan![]()
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:03 schreef Rijst het volgende:
GODVER** mn savegame is corrupted !!! Lekker opnieuw beginnen
[ afbeelding ]
Heb je niet meerdere saves van je game dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:03 schreef Rijst het volgende:
GODVER** mn savegame is corrupted !!! Lekker opnieuw beginnen
[ afbeelding ]
Ik heb hem maar 2 seizoenen gehad en vond hem erg tegenvallenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga denk ik maar eens Djuricic proberen te halen. Nooit met hem gespeeld
Ik weet hoe het voelt Rijstje, ik heb medelijden met jequote:
Ik haal standaard Maher, maar dat gaat ook vervelen. Dus die laat ik nu maar links liggenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb hem maar 2 seizoenen gehad en vond hem erg tegenvallen
Kun je beter Tadic halen, jaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb hem maar 2 seizoenen gehad en vond hem erg tegenvallen
Die haalde ik in FM12 standaard ja. Bezorgde Ajax toen nog een CL door 2x te scoren in de finalequote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kun je beter Tadic halen, ja
edit: of Chadli.
Die spelen op een andere positie toch?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:
Chadli speelt wel erg goed, en multifunctioneelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik speel zonder AMC. Ik speel met 2 CM's en een VMquote:
Van hem heb ik heel snel zijn contract verlengt. Ik ga hem ook wel wegbrengen aan het eind van dit seizoen denk. Even kijken of ik Gouweleeuw ga halenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:09 schreef dion_v_k het volgende:
Alderweireld had ik trouwens ook nog verkocht voor 19 miljoen aan Lyon
AMC is zijn enige natuurlijke positie en ik zou hem sowieso centraal laten spelen. Voor de vleugels heeft ie te weinig voorzetten en daar kan ie ook veel minder geniale dieptepassjes op (in mijn geval) Finnbogason gevenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel zonder AMC. Ik speel met 2 CM's en een VM. Kijken of ik hem kan inpassen op de vleugels of op CM dan.
Je plaatje doet het nietquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Chadli speelt wel erg goed, en multifunctioneel![]()
[ afbeelding ]
CM dus. Naast Eriksenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
AMC is zijn enige natuurlijke positie en ik zou hem sowieso centraal laten spelen. Voor de vleugels heeft ie te weinig voorzetten en daar kan ie ook veel minder geniale dieptepassjes op (in mijn geval) Finnbogason geven
Gouweleeuw is ook een enorme baas trouwens. Inmiddels aanvoerder bij mij, nooit op een fout te betrappen en pakt ook nog af en toe een goaltje mee.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van hem heb ik heel snel zijn contract verlengt. Ik ga hem ook wel wegbrengen aan het eind van dit seizoen denk. Even kijken of ik Gouweleeuw ga halen
Aha, de inverted pyramidquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speel zonder AMC. Ik speel met 2 CM's en een VM. Kijken of ik hem kan inpassen op de vleugels of op CM dan.
Ik heb al ervaring met hem in eerdere savegamesquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gouweleeuw is ook een enorme baas trouwens. Inmiddels aanvoerder bij mij, nooit op een fout te betrappen en pakt ook nog af en toe een goaltje mee.
Kut, die heb ik net gekochtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al ervaring met hem in eerdere savegames. En ik vind het wel een goede vervanger dan. Is nog Nederlands ook. Die van Dijk van Groningen viel me dan altijd weer zwaar tegen.
Die Groningers vallen mij altijd tegen. Bacuna, Kieftenbeld enzoquote:
Daarom verkocht ik Enoh aan hen, het moet natuurlijk wel een bende blijven daarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Groningers vallen mij altijd tegen. Bacuna, Kieftenbeld enzoNee dat zijn meestal de miskopen bij mij
Ooh die is bij mij nog verhuurd aan Fulham. Die verkoop ik volgend jaar wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Daarom verkocht ik Enoh aan hen, het moet natuurlijk wel een bende blijven daar
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:29 schreef Rijst het volgende:
Hij doet het weerrrrr![]()
![]()
Gauw een back up maken
"Ajaxjeugd"quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:26 schreef dion_v_k het volgende:
Dit is echt raar, hij komt net binnen op 18-jarige leeftijd uit Brazilië. Ik was al akkoord met hem op zijn 16e.
[ afbeelding ]
Nu staat er dat hij uit mijn jeugdopleiding komt:
[ afbeelding ]
En dat hij net is doorverkocht en ik 20% van het transferbedrag krijg:
[ afbeelding ]
FM is de weg kwijt![]()
Het is echt zo'n film dat je meerdere keren moet kijken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi hoef ik dus niet te gaan kijken.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Ajaxjeugd"Spelers op hun 16e kopen en ze 2 jaar later presenteren als eigen jeugd
En terecht.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Ajaxjeugd"Spelers op hun 16e kopen en ze 2 jaar later presenteren als eigen jeugd
Ik heb Burnet en van Dijk gehaald dit seizoenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Groningers vallen mij altijd tegen. Bacuna, Kieftenbeld enzoNee dat zijn meestal de miskopen bij mij
Ik weet nog niet wat ik doe. Ik kan ook Tete en Ligeon als RB gebruiken en dan Van Rhijn weer als CVquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb Burnet en van Dijk gehaald dit seizoen![]()
Burnet kwam iig al met een blessure binnen, dus die heeft nog niet gespeeld en van Dijk begint sowieso op de bank voorlopig. Mijn huidige centrum staat al 2 jaar zo en daar heb ik weinig klachten over
En Twentejeugd dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
1 van hen gaat nu zijn bedje opzoekenquote:
Jongens uit de streek, maar idd ook Duitsland (ja, dat is hetzelfde ja, huhuhuhuhu). Die Feyenoorders bij Twente zijn/waren te oud om ze als talenten te beschouwenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En Twentejeugd dan?
Zeker alleen als ze bij ons vandaan komen...
Is dit voorstel het waard voor deze baas?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:44 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
1 van hen gaat nu zijn bedje opzoeken![]()
Morgen weer vroeg dag![]()
Truste
Zeker welquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is dit voorstel het waard voor deze baas?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zeker wel![]()
Die kerel bezorgd je Europees voetbal. En als hij zo blijft presteren is het een kwestie van tijd dat je hem voor +15 miljoen verkoopt.
En daar kan je toch heel wat talentjes met meer potentie dan hij heeft voor halen
Like a bossquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mooi
Gelukkig heb ik hem die afkoopsomclausule uit het hoofd weten te praten door hem en zn zaakwaarnemer wat meer geld toe te schuiven
Ja ho eens effe, alsof Europa zo vanzelfsprekend is? Dit seizoen is pas de 2e keer dat ik in de top10 van de ED ben geëindigdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:52 schreef dion_v_k het volgende:
En als je tot nu toe nog steeds niks hebt gepresteerd in Europa denk ik dat er weinig spelers van dat kaliber naar Cambuur willen komen
Je gaat ook veel te langzaam door die seizoenen heen. Ik had even een paar maanden pauze, en nog steeds heb je geen CL gewonnen. Terwijl je er best veel mee bezig bent volgens mijquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja ho eens effe, alsof Europa zo vanzelfsprekend is? Dit seizoen is pas de 2e keer dat ik in de top10 van de ED ben geëindigd
Ja maar een spits met die kwaliteiten speelt normaal wel Europees, dus ben blij dat je hem hebt en nog blijer dat je hem kan houdenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja ho eens effe, alsof Europa zo vanzelfsprekend is? Dit seizoen is pas de 2e keer dat ik in de top10 van de ED ben geëindigd
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat ook veel te langzaam door die seizoenen heen. Ik had even een paar maanden pauze, en nog steeds heb je geen CL gewonnen. Terwijl je er best veel mee bezig bent volgens mij
Ja dat klopt, ik speel langzaaam. Zit nu in mei 2018, en heb nog geen enkele prijs gewonnen. Wel 2x verloren in de bekerfinale.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat ook veel te langzaam door die seizoenen heen. Ik had even een paar maanden pauze, en nog steeds heb je geen CL gewonnen. Terwijl je er best veel mee bezig bent volgens mij
Ik heb vanmiddag een game opgestart en ben nu al weer bijna bij de winterstop. Maar ik ga dan ook veel TE snelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook![]()
Wanneer ik intensief speel doe ik 2 dagen over een seizoen
Ah mooiquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja maar een spits met die kwaliteiten speelt normaal wel Europees, dus ben blij dat je hem hebt en nog blijer dat je hem kan houden
Wtfquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Yup, ik ookquote:Op zaterdag 4 mei 2013 01:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sta je er in je game ook net zo goed voor?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus christus. Ik lijk het echte Ajax wel. Speel continu gelijk
Nee ik sta in de winterstop 5 punten achter op Vitesse. Met PSV en Utrecht er ook nog boven. Hopelijk kan ik ook inhaalrace makenquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sta je er in je game ook net zo goed voor?Zo ja, bakkes dicht en kappen met janken.
Standaard Ajaxverhaal dusquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik sta in de winterstop 5 punten achter op Vitesse. Met PSV en Utrecht er ook nog boven. Hopelijk kan ik ook inhaalrace maken
Dat, of Barca of Bayernquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zal ik zo wel Real loten in de CL
Nee want Ajax loot altijd Real en nooit Barcaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat, of Barca of Bayern
En anders lekker verliezen van Kutclub X uit het oostblok
En?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oke ik heb Dortmund geloot in de CL. Misschien zit er een stuntje in
Stunt je?quote:
Dat heb ik vaak als 2e of 3e seizoen... iedereen scoort er op los en ik win alles met 1 of 2 goals verschilquote:
Dat zie ik morgen pasquote:
Yeahquote:Op zaterdag 4 mei 2013 02:49 schreef DeHovenier het volgende:
Sainrimat heeft voor 5 jaar bijgetekend
Gouriye... maximaal Heracles/GAE, verder heb je er weinig aanquote:
Als je de speler aangetrokken wordt, beoordeelt je assistent de speler.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:23 schreef Cara het volgende:
kan iemand mij overigens uitleggen hoe dat nou precies zit met die star ratings. ik laat bijvoorbeeld Mustapha Riga scouten voor AGOVV, 2 scouts zijn lovend, definite purchase, gelijk halen. Ik leg hem transfervrij vast en hij springt gelijk naar 2 en een halve ster, topklasse speler. De ene beoordelaar heeft 9/9 en de andere 10/9. Vanwaar het verschil?
Tot zover duidelijk, maar mijn assistent heeft zo goed als dezelfde judging player stats als mn scout. Waarom zit er dan 2 en een halve ster tussen, en wie moet ik geloven?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:28 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Als je de speler aangetrokken wordt, beoordeelt je assistent de speler.
Die Kadrii komt ook overalquote:
Dat ze beide de zelfde judging stats hebben betekent niet dat ze beide het zelfde zouden moeten beoordelen per speler. Maar juist dat ze even goed/slecht beoordelen. De ene keer beoordeelt een slechte scout een speler juist en de andere keer dat hij dit niet juist. De beoordelingen zijn dus minder betrouwbaar. Je kunt dus niet zo zeggen welke scout het bij het juiste eind heeft. Misschien zit het er wel tussenin. Komt toch neer op je eigen inschatting, of een betere scout aanstellen.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:32 schreef Cara het volgende:
[..]
Tot zover duidelijk, maar mijn assistent heeft zo goed als dezelfde judging player stats als mn scout. Waarom zit er dan 2 en een halve ster tussen, en wie moet ik geloven?
aangezien ik geen geld heb voor fatsoenlijke scouts, scout reports maar negeren dan? wel een hele kluif zegquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:12 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Dat ze beide de zelfde judging stats hebben betekent niet dat ze beide het zelfde zouden moeten beoordelen per speler. Maar juist dat ze even goed/slecht beoordelen. De ene keer beoordeelt een slechte scout een speler juist en de andere keer dat hij dit niet juist. De beoordelingen zijn dus minder betrouwbaar. Je kunt dus niet zo zeggen welke scout het bij het juiste eind heeft. Misschien zit het er wel tussenin. Komt toch neer op je eigen inschatting, of een betere scout aanstellen.
Je kunt ergens 'highlight key attributes' aanvinken waardoor de belangrijksten oplichten, daarmee kun je zelf ook zien of een speler goed is voor zijn rol of niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:17 schreef Cara het volgende:
[..]
aangezien ik geen geld heb voor fatsoenlijke scouts, scout reports maar negeren dan? wel een hele kluif zegzit ik straks zonder dat ik het weet met hele matige spelers te voetballen.
is het uberhaupt mogelijk om in 1 oogopslag te zien wanneer een speler echt een goede is?
bedankt. ook handig drizzt zijn lijstje.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:21 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt ergens 'highlight key attributes' aanvinken waardoor de belangrijksten oplichten, daarmee kun je zelf ook zien of een speler goed is voor zijn rol of niet.
Je mist dan alleen 't advies voor wat betreft zijn verborgen attributes. (consistency, big matches etc.)
Scoutadvies kun je sowieso beter echt als adviserend opvatten, als je zelf denkt dat een speler goed genoeg is dan is ie dat vaak ook.
Kwam laatst dit tegen, misschien wel handig.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:32 schreef Cara het volgende:
[..]
bedankt. ook handig drizzt zijn lijstje.
het is vooral lastig om te kijken wat nou precies AGOVV naar een hoger niveau kan tillen en wat AGOVV degradatie voorkomt. Het liefst zou ik toch meedoen om de eerste 8 plaatsen. Heb nu in elk geval Mario Melchiot nog binnen gehaald en Eugene Levchenko.
ik dank uquote:Op zaterdag 4 mei 2013 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Kwam laatst dit tegen, misschien wel handig.
http://footballmanagervet(...)d-spotting-problems/
Denemarken ofzo? Of Wit-Rusland.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:19 schreef alf89 het volgende:
Ik had het idee om van Ijsland de grootste competitie ter wereld te maken.
Een enorm lange termijn game zeg maar.
Echter kwam ik na seizoen twee erachter dat je in Ijsland slechts contracten kunt aanbieden voor niet langer dan 2 seizoenen. Geen enkele club heeft langere contracten. Hierdoor kun je dus nooit de grootste competitie ter wereld worden.
Weet iemand welke nietszeggende competitie, die beschikbaar is in 2013, wel een geschikte competitie is voor dit project?
Wales, Ierland, Noord-Ierland of gewoon een voormalig Oostblokland (Bulgarije enzo)quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:19 schreef alf89 het volgende:
Ik had het idee om van Ijsland de grootste competitie ter wereld te maken.
Een enorm lange termijn game zeg maar.
Echter kwam ik na seizoen twee erachter dat je in Ijsland slechts contracten kunt aanbieden voor niet langer dan 2 seizoenen. Geen enkele club heeft langere contracten. Hierdoor kun je dus nooit de grootste competitie ter wereld worden.
Weet iemand welke nietszeggende competitie, die beschikbaar is in 2013, wel een geschikte competitie is voor dit project?
Wales ben ik ooit eerder mee bezig geweest, maar zat er volgens mij in deze game niet meer in.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Wales, Ierland, Noord-Ierland of gewoon een voormalig Oostblokland (Bulgarije enzo)
Hoezo?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus ik heb weer teveel spelers gekocht
Ik laat het Overmars voorlopig regelen, al zit ik nu op een maximaal budget van 28 miljoen. Maar ik flikker 'm helemaal naar links. Overmarsje huurt hier en daar wat spelers, soms een rare aankoop die toch goed uit blijkt te pakken.quote:
Ik ga niet iemand anders de aankopen laten bepalen. Dat doe ik mooi zelf. Maar ik ben bang dat ik geen kampioen wordt dit jaarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik laat het Overmars voorlopig regelen, al zit ik nu op een maximaal budget van 28 miljoen. Maar ik flikker 'm helemaal naar links. Overmarsje huurt hier en daar wat spelers, soms een rare aankoop die toch goed uit blijkt te pakken.
Herkenbaar. In de winter altijd teveel transfervrije schotten contracteren voor het jaar erop als bsp club. En dan in de zomer veel te veel spelers hebben.quote:
Dan komt er ook nog een heel zooitje spelers, die in het echt ook komen. Vooral jeugd enzo. En wat huurlingen die terugkomen. Ben benieuwd of ik er dan nog zit.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:35 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Herkenbaar. In de winter altijd teveel transfervrije schotten contracteren voor het jaar erop als bsp club. En dan in de zomer veel te veel spelers hebben.
Hm, met een pot meer gespeeld sta ik nu 7 of 10 punten voor op de nummer 2. Ga nu de maand April in.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan komt er ook nog een heel zooitje spelers, die in het echt ook komen. Vooral jeugd enzo. En wat huurlingen die terugkomen. Ben benieuwd of ik er dan nog zit.
Ik in de maand januari alweer 2x verloren. Terecht verloren van ADO en tegen PSV eruit gecounterdquote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, met een pot meer gespeeld sta ik nu 7 of 10 punten voor op de nummer 2. Ga nu de maand April in.
Paar keer Ierland gedaan in eerdere versie's (Europa League groupsfase gehaald met Drogheda United). Op zich een leuke competitie maar wel veel wedstrijden.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:31 schreef alf89 het volgende:
[..]
Wales ben ik ooit eerder mee bezig geweest, maar zat er volgens mij in deze game niet meer in.
Ik zal eens naar de andere opties kijken.
Heeft iemand ooit ervaring gehad met een van deze competities?
PSV heb ik het standaard lastig mee op de een of andere manier. Vreselijk irritant, al falen zij constant tegen andere clubs.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik in de maand januari alweer 2x verloren. Terecht verloren van ADO en tegen PSV eruit gecounterd
Ach in vorige versies heb ik ze ook wel eens helemaal weggespeeld. Ik sta nu 6 punten achter op zequote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heb ik het standaard lastig mee op de een of andere manier. Vreselijk irritant, al falen zij constant tegen andere clubs.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach in vorige versies heb ik ze ook wel eens helemaal weggespeeld. Ik sta nu 6 punten achter op ze
Welk team ben je?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 15:41 schreef PirE het volgende:
Mijn CL-group: Tottenham, Valencia, Juventus, Paris FC
Damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |