Ik nietquote:
Zwaai zwaai stewie!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:46 schreef Stuart het volgende:
Okay, het is mij te gezellig
Tot weer maar weer![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb in tegenstelling tot jou niet de behoeft me hele sociale leven op het internet te gooien, ik date niet met mensen van het internet enzovoorts
al had ik een vriendin dan gaat jou dat geen flikker aan sabine
ach meid, jullie krijgen 10% van mijn sociale leven meequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb in tegenstelling tot jou niet de behoeft me hele sociale leven op het internet te gooien, ik date niet met mensen van het internet enzovoorts
al had ik een vriendin dan gaat jou dat geen flikker aan sabine
lkkr angerfist luisteren laatste keer dat ik buiten ben geweest kan ik me ook niet herinnerenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ach meid, jullie krijgen 10% van mijn sociale leven mee
dit zegt al heel wat over hoe beperkt je denkt, maar oke
ga lekker hardcore luisteren en gamen in je donkere kamer en haten op dingen
als jij daar plezier in hebt, moedig ik je alleen maar aan
Ik vermoed een eenzame dood later.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lkkr angerfist luisteren laatste keer dat ik buiten ben geweest kan ik me ook niet herinneren
lekker stoer doen op de foks hahahahahahahah iksdee
quote:
Nee die is niet thuis. en ik ben ook niet thuisquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook al aan je mama verteld?
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo later?
als ik zo doorga maak ik 2015 niet mee joh xd xd
de dokter zegt dat ook xd xd
waarom zou je hier in hemelsnaam grapjes van maken, en als dit serieus is, waarom lach je er om alsof het niks is?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo later?
als ik zo doorga maak ik 2015 niet mee joh xd xd
de dokter zegt dat ook xd xd
Als je normaal kon doen, zou ik geen problemen met je hebben, maar dat kan je niet, dus dat denk ik inderdaad.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja he hahahahahahah eerder van kutparkiet af hehehahhahahehhalolzzz xd
sinds wanneer geef jij een neuk om wat er met mij gebeurdquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom zou je hier in hemelsnaam grapjes van maken, en als dit serieus is, waarom lach je er om alsof het niks is?
Gebeurdquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sinds wanneer geef jij een neuk om wat er met mij gebeurd
Ik voel je frustraties hier.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja he hahahahahahah eerder van kutparkiet af hehehahhahahehhalolzzz xd
Ik kan prima normaal doen. ik zie alleen het nut van normaal doen op het forum niet. als ik normaal wil doen ga ik wel in een normaal forum zittenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je normaal kon doen, zou ik geen problemen met je hebben, maar dat kan je niet, dus dat denk ik inderdaad.
Je logica is echt ver te zoeken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:53 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik kan prima normaal doen. ik zie alleen het nut van normaal doen op het forum niet. als ik normaal wil doen ga ik wel in een normaal forum zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |