quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:35 schreef Yuki het volgende:
Bedankt, allenGecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 01:35 schreef Yuki het volgende:
Bedankt, allenGecondoleerd Yuki, en sterkte ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gecondoleerd Yuki en sterkte voor alle naaste familie en vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]CoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben er 4 x in geweest
![]()
Had geeneens het idee dat er achtbanen waren, dacht dat alles binnen was![]()
Enige minpuntje was dat ik een uur in de rij stond bij de boomstam wildwaterbaan en vlak voor ik kon instappen ging ie stukWas die dag dus al 4 keer stuk gegaan maar we hadden geweldig weer, 26 graden volop zon, geen wind of bewolking. Levi heeft genoten en dat was het belangrijkste
![]()
Toen wij er waren was hij ook een aantal keer stukquote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Coolben er 4 x in geweest
![]()
Had geeneens het idee dat er achtbanen waren, dacht dat alles binnen was![]()
Enige minpuntje was dat ik een uur in de rij stond bij de boomstam wildwaterbaan en vlak voor ik kon instappen ging ie stukWas die dag dus al 4 keer stuk gegaan maar we hadden geweldig weer, 26 graden volop zon, geen wind of bewolking. Levi heeft genoten en dat was het belangrijkste
Ter voorbereiding op de aanschaf van een babykamer, of wat?quote:
Nee voor mijn eindexamen !quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ter voorbereiding op de aanschaf van een babykamer, of wat?
Bankrekening leegquote:
We hebben onze momentenquote:
It'll only get worsequote:
Zo'n grasmat voetbalveld is ook niet gratis natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:54 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen babykamer maar mijn bankrekening is ook leeg
Ook leuk voor de baby om op rond te kruipen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:58 schreef MissMSX het volgende:
Zo'n grasmat is ook niet gratis natuurlijk
Zomerbabyquote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook leuk voor de baby om op rond te kruipen.
nee, geen zin in thuis ook een schreeuwer er bij.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook leuk voor de baby om op rond te kruipen.
Van jezelf is toch anders..quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:22 schreef Khadgar het volgende:
[..]
nee, geen zin in thuis ook een schreeuwer er bij.
Er bij? Je hebt al een schreeuwer thuis begrijp ik? Kipptje?quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:22 schreef Khadgar het volgende:
nee, geen zin in thuis ook een schreeuwer er bij.
Weet je, ik las de tekst van je reply voordat ik de naam zag en dacht gelijk "Dat is een echte Airwin-reply"quote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er bij? Je hebt al een schreeuwer thuis begrijp ik? Kipptje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |