cc?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:35 schreef Debsterr het volgende:
Ugh, ik heb GEEEEEN geen geen geld deze maand, zijn nu precies de pumps die ik al heb in taupe, in de aanbieding in zwart. Damnit.
Nehh, volgende maand is ook een fucking dure maand (want weekend Zurich en Best Kept Secret).quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:35 schreef Debsterr het volgende:
Ugh, ik heb GEEEEEN geen geen geld deze maand, zijn nu precies de pumps die ik al heb in taupe, in de aanbieding in zwart. Damnit.
Ik durf niet met mijn witte benenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:40 schreef Debsterr het volgende:
Ik denk dat ik pantyloos ga. Misschien. Of m'n stipjes panty.
Hahaha, dat is heel lief, maar laat ik het maar niet doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik ze voor je kopen en dan hier aan de kant zetten en dan over x aantal maanden als je weer geld heb; kun je ze van me overkopen
Ik bedoel... Altijd een oplossing te bedenken![]()
Wat ben je verstandigquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha, dat is heel lief, maar laat ik het maar niet doen. Geen geld uitgeven wat je niet hebt he!
Dude, ik heb de allerwitste benen everquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik durf niet met mijn witte benen(jaja ik weet; maar lichte panty voel ik me beter dan witte benen
![]()
) *wijf is*
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dude, ik heb de allerwitste benen ever. Samen met Sjaan en Spees dan wel denk ik
.
Ik doe vanavond ook een doorpasquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Kijk vanavond nog even wat ik precies doe
Kan ik het allemaal klaar leggen; want morgen weinigen tijd na het werk
Ja dat is ook wel weer zo. Al moet ik een taxi pakken want m'n fiets is zwaar kadoekquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik trek echt wel een naturel panty aan hoor, weet je hoe koud als je naar huis gaat
Oehhhh klinkt goedquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe vanavond ook een doorpas. Heb m'n jurkje al klaarhangen met m'n ketting (jurk heeft achterop zichtbare gouden rits, en heb zo'n lekker foute dikke gouden schakelketting, staat volgens mij wel tof). Denk trouwens dat ik OPI Red Lights Ahead.. Where? ga lakken.. is geloof ik dezelfde kleur als de jurk
!
van t poepennnnnnquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Bloed bij afvegen en ik ben niet ongesteld. What are this.
Mooi Dwyn!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:30 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben nog niet helemaal tevreden over de kleur, maar goed. Dat komt nog wel goed.
[ afbeelding ]
Ik had veel buikpijn net of ik zo ongesteld kon worden. Wel zere tieten en darmen die heel rustig waren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:00 schreef Incantrix het volgende:
Ik had dat meestal wel. En gierende hormonen, ik wist het meestal al als ik weer stond te janken om iets totaal debiels
Thanksquote:
Rood is redelijk hardnekkig...quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik moet alleen nog even bedenken hoe ik dat rood er een beetje uit ga krijgen. Zou een spoeling daar tegen helpen?
Uit laten groeien dus.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Rood is redelijk hardnekkig...
Toen ik mijn haren rood had en het beu was, is het me niet gelukt om dat met spoelingen eruit te krijgen.. En als het al pakte, dan scheen het rood er na een paar keer wassen weer doorheen
ROOD IS EIGENWIJSquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Rood is redelijk hardnekkig...
Toen ik mijn haren rood had en het beu was, is het me niet gelukt om dat met spoelingen eruit te krijgen.. En als het al pakte, dan scheen het rood er na een paar keer wassen weer doorheen
ook dat zou nu niks zeggen, ik ben net sinds vier dagen AD-vrijquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:00 schreef Incantrix het volgende:
Ik had dat meestal wel. En gierende hormonen, ik wist het meestal al als ik weer stond te janken om iets totaal debiels
Echt? Ik vond het wel zonde dat de specifieke tint die ik dan mooi vond heel snel vervaagde door het wassen maar er was altijd nog wel een rode ondertoon zichtbaar, ook als ik er daarna gewoon een bruintint overheen deedquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:05 schreef Incantrix het volgende:
Ow, bij mij is rood er meestal juist heel snel weer uit.
Klinkt goedquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik verheug me alvast om mijn prosecco proeverij extravaganza van vanavond
Ik ben serieus zooooooooo blij dat ik al die standaard snoepjes niet lust en dat een pot gevuld met tumtummetjes, beertjes en dropjes me helemaal koud laatquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je nog tot 14:00 in deze zaal moet zitten met alleen drie volkoren boterhammen in je tas en dat er dan iemand naast je gaat zitten met een familiezak snoep
Proseccoquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik verheug me alvast om mijn prosecco proeverij extravaganza van vanavond
Ja het is minder dan het klinkt, maar dan heb ik iets om me op te verheugenquote:
nou, ik zag net dat het engelse drop met tumtum was, dat scheelt nogal, dat lust ik niet echt graagquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben serieus zooooooooo blij dat ik al die standaard snoepjes niet lust en dat een pot gevuld met tumtummetjes, beertjes en dropjes me helemaal koud laat
Maar als je er wel van houdt, is het wel vervelend ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |