cc?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:35 schreef Debsterr het volgende:
Ugh, ik heb GEEEEEN geen geen geld deze maand, zijn nu precies de pumps die ik al heb in taupe, in de aanbieding in zwart. Damnit.
Nehh, volgende maand is ook een fucking dure maand (want weekend Zurich en Best Kept Secret).quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:35 schreef Debsterr het volgende:
Ugh, ik heb GEEEEEN geen geen geld deze maand, zijn nu precies de pumps die ik al heb in taupe, in de aanbieding in zwart. Damnit.
Ik durf niet met mijn witte benenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:40 schreef Debsterr het volgende:
Ik denk dat ik pantyloos ga. Misschien. Of m'n stipjes panty.
Hahaha, dat is heel lief, maar laat ik het maar niet doenquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zal ik ze voor je kopen en dan hier aan de kant zetten en dan over x aantal maanden als je weer geld heb; kun je ze van me overkopen
Ik bedoel... Altijd een oplossing te bedenken![]()
Wat ben je verstandigquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha, dat is heel lief, maar laat ik het maar niet doen. Geen geld uitgeven wat je niet hebt he!
Dude, ik heb de allerwitste benen everquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik durf niet met mijn witte benen(jaja ik weet; maar lichte panty voel ik me beter dan witte benen
![]()
) *wijf is*
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dude, ik heb de allerwitste benen ever. Samen met Sjaan en Spees dan wel denk ik
.
Ik doe vanavond ook een doorpasquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Kijk vanavond nog even wat ik precies doe
Kan ik het allemaal klaar leggen; want morgen weinigen tijd na het werk
Ja dat is ook wel weer zo. Al moet ik een taxi pakken want m'n fiets is zwaar kadoekquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Ik trek echt wel een naturel panty aan hoor, weet je hoe koud als je naar huis gaat
Oehhhh klinkt goedquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik doe vanavond ook een doorpas. Heb m'n jurkje al klaarhangen met m'n ketting (jurk heeft achterop zichtbare gouden rits, en heb zo'n lekker foute dikke gouden schakelketting, staat volgens mij wel tof). Denk trouwens dat ik OPI Red Lights Ahead.. Where? ga lakken.. is geloof ik dezelfde kleur als de jurk
!
van t poepennnnnnquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Bloed bij afvegen en ik ben niet ongesteld. What are this.
Mooi Dwyn!quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:30 schreef Dwyn het volgende:
Ik ben nog niet helemaal tevreden over de kleur, maar goed. Dat komt nog wel goed.
[ afbeelding ]
Ik had veel buikpijn net of ik zo ongesteld kon worden. Wel zere tieten en darmen die heel rustig waren.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:00 schreef Incantrix het volgende:
Ik had dat meestal wel. En gierende hormonen, ik wist het meestal al als ik weer stond te janken om iets totaal debiels
Thanksquote:
Rood is redelijk hardnekkig...quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik moet alleen nog even bedenken hoe ik dat rood er een beetje uit ga krijgen. Zou een spoeling daar tegen helpen?
Uit laten groeien dus.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Rood is redelijk hardnekkig...
Toen ik mijn haren rood had en het beu was, is het me niet gelukt om dat met spoelingen eruit te krijgen.. En als het al pakte, dan scheen het rood er na een paar keer wassen weer doorheen
ROOD IS EIGENWIJSquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Rood is redelijk hardnekkig...
Toen ik mijn haren rood had en het beu was, is het me niet gelukt om dat met spoelingen eruit te krijgen.. En als het al pakte, dan scheen het rood er na een paar keer wassen weer doorheen
ook dat zou nu niks zeggen, ik ben net sinds vier dagen AD-vrijquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:00 schreef Incantrix het volgende:
Ik had dat meestal wel. En gierende hormonen, ik wist het meestal al als ik weer stond te janken om iets totaal debiels
Echt? Ik vond het wel zonde dat de specifieke tint die ik dan mooi vond heel snel vervaagde door het wassen maar er was altijd nog wel een rode ondertoon zichtbaar, ook als ik er daarna gewoon een bruintint overheen deedquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:05 schreef Incantrix het volgende:
Ow, bij mij is rood er meestal juist heel snel weer uit.
Klinkt goedquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
ik verheug me alvast om mijn prosecco proeverij extravaganza van vanavond
Ik ben serieus zooooooooo blij dat ik al die standaard snoepjes niet lust en dat een pot gevuld met tumtummetjes, beertjes en dropjes me helemaal koud laatquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Dat je nog tot 14:00 in deze zaal moet zitten met alleen drie volkoren boterhammen in je tas en dat er dan iemand naast je gaat zitten met een familiezak snoep
Proseccoquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ja het is minder dan het klinkt, maar dan heb ik iets om me op te verheugenquote:
nou, ik zag net dat het engelse drop met tumtum was, dat scheelt nogal, dat lust ik niet echt graagquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben serieus zooooooooo blij dat ik al die standaard snoepjes niet lust en dat een pot gevuld met tumtummetjes, beertjes en dropjes me helemaal koud laat
Maar als je er wel van houdt, is het wel vervelend ja
Oeh nice!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
Dat scheelt inderdaad, als ze dan toch iets bij zich hebben waar je niet van houdtquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ik zag net dat het engelse drop met tumtum was, dat scheelt nogal, dat lust ik niet echt graag
Ow, ja, dat zou weinig zeggen idd. Maar dat laatste is nog duidelijker. En proseccoquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook dat zou nu niks zeggen, ik ben net sinds vier dagen AD-vrij
Maar zwangerschap is IMPOSSIBRU
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Engelse drop vind ik zelfs ronduit goor.
+1quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Engelse drop vind ik zelfs ronduit goor.
alle prosecco in mijn koelkast.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh nice!!Wat mag je allemaal proeven? Of is het allemaal in de prosecco categorie?
Die bestaan niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik had grote moeite om van de chocolade pepernoten af te blijven al die wintermaanden, maar al die zooi die ze nu in die pot stoppen hoef ik niet
Gewoon 1 doen, keus schmeus, mensen doen het maar met wat de pot schaftquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En nu krijgen we zaterdag eters en daar hoort een toetje bij. Ik had al tegen Bart gezegd dat als we dan voor ijs gaan, dat ik dan graag 1 bak zou halen die dan ver op gaat en klaar. Maar hij heeft al bedacht dat 2 ook wel kan en dan is er keus. Ja godver, dat ligt me dan in die vriezer weer aan te kijken, daar heb ik toch heul geen zin in
Alleen maar beterquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga dus niet ergens naar een chique etablissement voor een proeverij, voor de duidelijkheid
ga naar de ijssalon na het etenquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En nu krijgen we zaterdag eters en daar hoort een toetje bij. Ik had al tegen Bart gezegd dat als we dan voor ijs gaan, dat ik dan graag 1 bak zou halen die dan ver op gaat en klaar. Maar hij heeft al bedacht dat 2 ook wel kan en dan is er keus. Ja godver, dat ligt me dan in die vriezer weer aan te kijken, daar heb ik toch heul geen zin in
Ik denk ook niet dat onze vrienden er mee zouden zitten als er maar 1 bak is, het is meer dat B het een mooi excuus vindt om velen ijs te kopen en dus op te vreten de komende weekquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gewoon 1 doen, keus schmeus, mensen doen het maar met wat de pot schaft.
quote:
Wat dacht je van een dokter, aangezien het al een maand geleden isquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Prosecco it issss
![]()
en goffer ik heb dus mijn hand gekneusd tijdens de bootcamp 7 april... Ik ben hard op mijn bek gegaan en mijn polsbescherming zat wat schuin. Nu is het ook mijn pols niet; maar echt het stuk onder mijn duim... Ik dacht dat het na een paar weken wel over zal gaan; maar na een maand is het nog niet over en het begint nu zelfs steeds meer pijn te doenHeb er verder niet zoveel last van; alleen als ik mijn hand helemaal uitstrek ofzo.... Misschien toch maar eens naar de dokter... of nog een paar weken aankijken.........................
![]()
Zoveel herkenbaarheidquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat onze vrienden er mee zouden zitten als er maar 1 bak is, het is meer dat B het een mooi excuus vindt om velen ijs te kopen en dus op te vreten de komende week
Kneuzing kan toch best lang duren........ nee?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wat dacht je van een dokter, aangezien het al een maand geleden is
Mijn vriendin lust geen chocolade, dat heb ik B dus ook specifiek verteld. Want wij nemen standaard iets van chocolade ijs, of iets met chocoladesaus of -schaafsel. Vandaar de tweede bak *voor haar* want 'dan neem ik dat chocolade ijs wel'quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoveel herkenbaarheidNu geef ik zelf niet veel om ijs dus laat cif dat altijd uitkiezen; maar hij moet er ook standaard 3 uitkiezen als we eters hebben
Want veel keus en dan kan ie de rest nog wel een keer opeten
Hmmm ok dat klinkt dan ook weer matig iddquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Mijn broer had al een tijd last van zijn voet, maar kan zich niet iets specifieks herinneren waardoor het zeer is gaan doen, maar die liep er ook al een paar weken mee. Uiteindelijk toch maar eens naar de huisarts gegaan, zit er een ontsteking en mag ie aan de pillen en de boel ff flink rust geven![]()
Dus toch slim dat ie ff gegaan is
Vrij nemen voor de dokter?! Wat?! Als je 40 uur werkt, moet dat toch in werktijd kunnen? Alleen wel zo gunstig mogelijk plannen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmmm ok dat klinkt dan ook weer matig idd![]()
Maar dokters zijn hier maar tot 17u bereikbaar. Ik heb daar zo'n hekel aanMoet ik dus vrij gaan nemen omdat ik naar de dokter wil
Ja irritant hequote:Op donderdag 2 mei 2013 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmmm ok dat klinkt dan ook weer matig idd![]()
Maar dokters zijn hier maar tot 17u bereikbaar. Ik heb daar zo'n hekel aanMoet ik dus vrij gaan nemen omdat ik naar de dokter wil
quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vrij nemen voor de dokter?! Wat?! Als je 40 uur werkt, moet dat toch in werktijd kunnen? Alleen wel zo gunstig mogelijk plannen.
Als je het zo plant dat je aan begin of eind van de werkdag kan gaan, zodat je maar 1 of 2 uur mist, dan zou de baas toch niet moeilijk moeten doen lijkt me?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik heb geen idee... Ik ben hier nog maar zelden naar de dokter geweest; of het is dat ik echt ziek ben/was; rug vast zat of longontsteking had.
Ik ben verder niet ziek; dus dan weet ik niet zo goed hoe ik hier nu mee om moet gaan
In België kon ik gewoon tot 21u naar de dokter of op zaterdagochtend
Jup, dat mag gewoon als je 40 u contract hebtquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vrij nemen voor de dokter?! Wat?! Als je 40 uur werkt, moet dat toch in werktijd kunnen? Alleen wel zo gunstig mogelijk plannen.
Gewoon tijdens werktijd gaan maar dan vroeg in ochtend of einde middag dan is baas ook weer blijquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik heb geen idee... Ik ben hier nog maar zelden naar de dokter geweest; of het is dat ik echt ziek ben/was; rug vast zat of longontsteking had.
Ik ben verder niet ziek; dus dan weet ik niet zo goed hoe ik hier nu mee om moet gaan
In België kon ik gewoon tot 21u naar de dokter of op zaterdagochtend
Ja precies; ik vraag het wel even of dat zo kan. Moet lukkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon tijdens werktijd gaan maar dan vroeg in ochtend of einde middag dan is baas ook weer blij
Pff, slecht geregeld hoor. Prima dat het een klein bedrijf is maar daar zou je juist verwachten dat dit wat soepeler gaat. Ze weten toch dat je je best doet?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:46 schreef PriemGirl het volgende:
Tandarts kunnen we idd kijken om zo vroeg mogelijk te plannen en dan moeten we het 'zelf' bijhouden en dan een keer overwerken ofzo... Naja ze doen er niet zo moeilijk over maar als je het vraagt voor volgende week dan is er nooit tijd om wat later te komen...
Overigens hebben wij geen cao ofzo he.... Dus vlg mij heeft dat niks te maken met mijn aantal uur oid...
Nouja met zelf bijhouden is dus dat ik het niet moet doorgeven aan onze administratie qua verlof. Want ze weten ook wel dat we soms een keer 's avonds werken (ook al hebben we geen standby dienst) of dat we een keer meer dan 8u op een dag maken..quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pff, slecht geregeld hoor. Prima dat het een klein bedrijf is maar daar zou je juist verwachten dat dit wat soepeler gaat. Ze weten toch dat je je best doet?
En die manager zelf, hoe regelt die dit soort zaakjesquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja met zelf bijhouden is dus dat ik het niet moet doorgeven aan onze administratie qua verlof. Want ze weten ook wel dat we soms een keer 's avonds werken (ook al hebben we geen standby dienst) of dat we een keer meer dan 8u op een dag maken..
Maar onze manager kan nogal overdrijven hierinZo vond ie dat ik mijn tandarts afspraak van 9u15 niet vroeg genoeg had ingepland
![]()
Tjah op zoiets ga ik gewoon niet in tbh
Ja daar gaan we het idd maar niet over hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En die manager zelf, hoe regelt die dit soort zaakjes? Over het algemeen slechter namelijk dan het personeel
.
Jij doet dit normaal begrijp ikquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben aan het kijken hoe lang het duurt voordat iemand de vaatwasser leegruimt
De afwas stapelt zich al op op het aanrecht
Nee mama. Maar goed ik ben niet alleen hier in huis om 'voor mama te zorgen'.quote:
Je hebt groot gelijkquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee mama. Maar goed ik ben niet alleen hier in huis om 'voor mama te zorgen'.![]()
Mijn zus rijdt een keer naar de winkel voor boodschappen en dat was t dan. Vind dit wel een leuk experiment.
Ja, ik zorg voor het eten, doe de was. Laad de vaatwasser in uit. Zorg dat de prullenbak leeg is en dat er een nieuwe zak in komt. Ruim zooi op. Stofzuigen. Ik ruim HUN afwas op die ze op de aanrecht pleuren omdat ze blijkbaar te lam zijn om het in de vaatwasser te laaien (als ze het wel in de vaatwasser laaien kan ik het alsnog anders zetten omdat het er zo in wordt geflikkerdquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk. Als ze er per se ook willen zijn mogen ze ook wat doen, toch?
Naja dan doe je dat toch,ga je lekker naar Breda naar Brumquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan zeg ik 1 woord verkeerd en dan krijg ik mama en mn zus over me heen. Ik wil eigenlijk mn spullen pakken en vertrekken
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan zeg ik 1 woord verkeerd en dan krijg ik mama en mn zus over me heen. Ik wil eigenlijk mn spullen pakken en vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |