SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Telfort.quote:
Was een heel leuk feestje! zitten wel wat emotioneel labiele mensen bij maar dat mocht mijn pret niet drukkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[ ]
Goedemorgen Rival
Hoe was je Koninginnedag?
Kleddernat naar huis ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Was een heel leuk feestje! zitten wel wat emotioneel labiele mensen bij maar dat mocht mijn pret niet drukken
zelfs toen ik naast de boot sprong vond ik het allemaal nog leuk
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Was een heel leuk feestje! zitten wel wat emotioneel labiele mensen bij maar dat mocht mijn pret niet drukken
zelfs toen ik naast de boot sprong vond ik het allemaal nog leuk
ben gewoon tot de eindtijd blijven feesten hoor, en kleddernat naar een ander zijn huis gegaan om door te feestenquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
ben gewoon tot de eindtijd blijven feesten hoor, en kleddernat naar een ander zijn huis gegaan om door te feesten
Niet zo geweldig als de jouwe. Maar het was wel even gezellig, na 10 jaar geen koninginnedag besloten dat ik volgend jaar een poging ga doen om bezopen te rakenquote:
nu was je nog wel met de kids?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet zo geweldig als de jouwe. Maar het was wel even gezellig, na 10 jaar geen koninginnedag besloten dat ik volgend jaar een poging ga doen om bezopen te raken(zonder kinderen)
Ja hoe anders?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
nu was je nog wel met de kids?
Ja bezopen raken![]()
Hey, dat had ik net ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan ineens niet meer op draadloos internet. Moet een ethernet kabel tussen, anders doet ie het niet meer.
Nou reikt dat kabeltje maar tot de helft van de afstand, dus lig ik nu op de grond te fokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij zondag naar de ArenA?quote:
Uhm ingelogd in mn modem en de naam van de WiFi weer veranderdquote:
Dat is ook leukquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
denk het niet, heb zondag een massale bbq met de autobende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |