SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Telfort.quote:
Was een heel leuk feestje! zitten wel wat emotioneel labiele mensen bij maar dat mocht mijn pret niet drukkenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:50 schreef LovelyLady het volgende:
[ ]
Goedemorgen Rival
Hoe was je Koninginnedag?
Kleddernat naar huis ja?quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Was een heel leuk feestje! zitten wel wat emotioneel labiele mensen bij maar dat mocht mijn pret niet drukken
zelfs toen ik naast de boot sprong vond ik het allemaal nog leuk
quote:Op donderdag 2 mei 2013 10:02 schreef rival het volgende:
[..]
Was een heel leuk feestje! zitten wel wat emotioneel labiele mensen bij maar dat mocht mijn pret niet drukken
zelfs toen ik naast de boot sprong vond ik het allemaal nog leuk
ben gewoon tot de eindtijd blijven feesten hoor, en kleddernat naar een ander zijn huis gegaan om door te feestenquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
ben gewoon tot de eindtijd blijven feesten hoor, en kleddernat naar een ander zijn huis gegaan om door te feesten
Niet zo geweldig als de jouwe. Maar het was wel even gezellig, na 10 jaar geen koninginnedag besloten dat ik volgend jaar een poging ga doen om bezopen te rakenquote:
nu was je nog wel met de kids?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet zo geweldig als de jouwe. Maar het was wel even gezellig, na 10 jaar geen koninginnedag besloten dat ik volgend jaar een poging ga doen om bezopen te raken(zonder kinderen)
Ja hoe anders?quote:Op donderdag 2 mei 2013 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
nu was je nog wel met de kids?
Ja bezopen raken![]()
Hey, dat had ik net ookquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan ineens niet meer op draadloos internet. Moet een ethernet kabel tussen, anders doet ie het niet meer.
Nou reikt dat kabeltje maar tot de helft van de afstand, dus lig ik nu op de grond te fokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga jij zondag naar de ArenA?quote:
Uhm ingelogd in mn modem en de naam van de WiFi weer veranderdquote:
Dat is ook leukquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
denk het niet, heb zondag een massale bbq met de autobende
Ja BBQ altijd goedquote:Op donderdag 2 mei 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
BBQ-en
Hopelijk met mijn verjaardag doen
Er komen fotograven en ze willen een grote fotoshoot doen met alle wagens dus dat zal vast leuk wordenquote:
Geniet ervan, succes met het kopen van een telefoonquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef rival het volgende:
en omdat ik geen zin meer heb neem ik een halve dag vrij... doeg
Gaaf!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
Er komen fotograven en ze willen een grote fotoshoot doen met alle wagens dus dat zal vast leuk worden
Hoezo? Vertel alles!quote:
* AldoTheApache schuift een glaasje roosvicee Tammi's kant opquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:55 schreef Tamashii het volgende:
Nul komma nul nada niks noppes zin in vandaag oder morgen oder ooit. Wil vakantie. Geengezeik.
Altijd leuk om GTST naast de deur te hebbenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:18 schreef Viro het volgende:
Buren hebben ruzie met hun kind. Joch heeft zijn vriendin bezwangert. Die is zwaargelovig opgevoed en wil niets horen over abortus. Drama op zijn bestOh beiden zijn 15
Ja, wellicht het beste.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache schuift een glaasje roosvicee Tammi's kant op
Oooh dieren kunnen zo hardhandig zijn. Of narig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was aan het spelen met mn hond en toen beet ze me per ongeluk in mn arm![]()
Nu is mijn arm blauw
Ik heb medelijden met de ouders. Als ik het geruzie zo hoor gaat dat kind er komen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd leuk om GTST naast de deur te hebben
Ze bracht mij heel lief haar flos, legde die op mijn arm en ging er toen in happen. Jammer dat mijn arm in de weg zatquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oooh dieren kunnen zo hardhandig zijn. Of narig.
Mijn mama werd op haar 40ste oma, dat vond ik al vroegquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met de ouders. Als ik het geruzie zo hoor gaat dat kind er komen.
Op je 35ste grootouders worden
Goed plan, even broodjes in de oven gooienquote:
Whehehequote:Op donderdag 2 mei 2013 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Mam, hoe laat ben jij zondag eigenlijk weg? En hoe laat en in welke staat kan ik je weer thuis verwachten?
- Geen idee, waarom?
Ja ik heb ook een leven hoor!! Stomme voetbal ook altijd!!
Mijn kind deelt mijn liefde voor voetbal niet
Terechtquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Mam, hoe laat ben jij zondag eigenlijk weg? En hoe laat en in welke staat kan ik je weer thuis verwachten?
- Geen idee, waarom?
Ghehequote:
Voor welke gelegenheid ben je taarten aan het maken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
Taarten bekleed nu alleen nog versieren
Mijn verjaardag en een meetquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor welke gelegenheid ben je taarten aan het maken?
En dan nu al een taart maken?quote:
Oh, nooit gewetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Invriezen kan heel goed
Sterker nog, dat maakt ze zelfs lekkerder
Arm Huppelkind....quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
- Geen idee, waarom?
Ik help wel uitpakken....quote:
Hahaha wil je dat? Vier je je verjaardag?quote:
Niet echt... ik nodig mensen altijd vrijblijvend uit. Tis geen must, maar zorg wel altijd voor taart gewoon omdat ik het leuk vind om het te makenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahaha wil je dat? Vier je je verjaardag?
Toegeven wat je wil kan al erg veel nut hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet echt... ik nodig mensen altijd vrijblijvend uit. Tis geen must, maar zorg wel altijd voor taart gewoon omdat ik het leuk vind om het te maken
En ik kan veel willen hewil niet zeggen dat ik het ook krijg
ik hoop ook mooi weer te hebben. . Bbqen en biertje erbij. . Ik ben snel tevredenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toegeven wat je wil kan al erg veel nut hebben.
Tof wel. Ik wil mijn verjaardag in de zomer ook nog vieren met een bbq, wat FOKKERS erbij en hoppa gangnamstyle.
Uitstekend planquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hoop ook mooi weer te hebben. . Bbqen en biertje erbij. . Ik ben snel tevreden
Jij bent ook flink genaaid?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
Volgens mij is het laten we alles naaien dag.
Tss, je wil mij niet bij de huldiging hebben?quote:Op donderdag 2 mei 2013 14:46 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Arm Huppelkind....
Je kan ook gewoon niet gaan....
Oe ik ook!! Ik ook!!quote:
Tuurlijk wel....quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss, je wil mij niet bij de huldiging hebben?
[..]
Oe ik ook!! Ik ook!!
Paar lappen vleesch op de BBQ, omnomnomquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss, je wil mij niet bij de huldiging hebben?
[..]
Oe ik ook!! Ik ook!!
Pfff....drama!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm. Kan iemand mij uitleggen waarom je zoiets zou doen?
http://www.vkmag.com/maga(...)ten_club_in_toronto/
Ik ben weleens dronken maar zo dronken toch echt niet!!
Kiek 'm hosselenquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:08 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel....
Sterker nog...je mag zaterdag al komen hoor....heb je zondag geen vervoers probleem...
Want op zaterdags is er een mysterieuze portal beschikbaar die mij van Gorinchem naar Amsterdam zapt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:08 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel....
Sterker nog...je mag zaterdag al komen hoor....heb je zondag geen vervoers probleem...
Het enige leuke aan BBQ vind ik het bierquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Paar lappen vleesch op de BBQ, omnomnom
Ik zat meer aan "ranzig" en "nasty" en "quote:
Maakt niet uit toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want op zaterdags is er een mysterieuze portal beschikbaar die mij van Gorinchem naar Amsterdam zapt?
[..]
Het enige leuke aan BBQ vind ik het bier
Nou ik ben wel eens uitgenodigd naar een alcoholloze BBQquote:
Ik hossel niks....ben gewoon behulpzaam, zodat deze dame de beste club van Nederland kampioen kan zien worden...quote:
Yep....tijd en plaats van de ViaVia hoor je nog...quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want op zaterdags is er een mysterieuze portal beschikbaar die mij van Gorinchem naar Amsterdam zapt?
Dat gaat helemaal goed komen hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:21 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik hossel niks....ben gewoon behulpzaam, zodat deze dame de beste club van Nederland kampioen kan zien worden...
ViaVia?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:22 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Yep....tijd en plaats van de ViaVia hoor je nog...
Wut?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik ben wel eens uitgenodigd naar een alcoholloze BBQ
Wel thuis!!quote:
Ok,Ok.... Is een zilvergrijze Golf goed genoeg???quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ViaVia?
Geen eens een directe portal? Deceptie weer
Whahaha doe normaal joh gek, ik ga met de treinquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:32 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ok,Ok.... Is een zilvergrijze Golf goed genoeg???
Ohh..das wel cool ja... HELDIN!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha doe normaal joh gek, ik ga met de trein![]()
Altijd leuk om in Ajax-outfit door Rotterdam te gaan
Trouwens, geen idee hoe ik ga. Roy wil niet mee als ik idd ook naar de wedstrijd gaquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:37 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ohh..das wel cool ja... HELDIN!!!
Had je ook wel opgepikt hoor..
Kijk maar....quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Trouwens, geen idee hoe ik ga. Roy wil niet mee als ik idd ook naar de wedstrijd ga
is het een CCS taart geworden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
Taart 1 is af![]()
Nu moet ik zo nog gaan koken
Waarom rij jij gratis?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Kijk maar....
Ik kan je altijd zondagochtend nog wel oppikken hoor, geen punt... ( rij toch gratis...)
Nee geen ccs dan zou ik uit frustratie kapot maken...quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
is het een CCS taart geworden?![]()
Wat ga je eten?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee geen ccs dan zou ik uit frustratie kapot maken...
Uhm sla, gebakken aardappels en een of andere cheeseburger-ietsding
Ja ik heb alleen beginnende keelpijn en dan heb ik nooit zo'n trekquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]Dat zei ik ook al tegen Cryo
![]()
Oh lekker
Leaseauto + Tankpas...quote:
Daar weet ik een goed middel voor...quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen beginnende keelpijn
Oh bah! Niet ziek worden hoor!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen beginnende keelpijn en dan heb ik nooit zo'n trek
Maar daar wordt Ajax niet gehuldigd!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:54 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Leaseauto + Tankpas...
Parijs is ook nog te doen...
Ooooooooooooooooooooooooooooooooh.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Tam!!!!!!!!!!!!!!!
GET YOUR ENGAGED ASS OVER HERE!! NOW!!
Uitleg aubquote:
Was het niet van planquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh bah! Niet ziek worden hoor!!
[..]
Maar daar wordt Ajax niet gehuldigd!!
Hete thee, met een scheut drank en HotColdrex.....daarna goed zwetend onder de dekens...KLAAR!!quote:
Nee, das waar.... maar daar kan je best leuk stappen....op zaterdagavond...quote:
Gatver. ...quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Hete thee, met een scheut drank en HotColdrex.....daarna goed zwetend onder de dekens...KLAAR!!
Nee, haar verlovingquote:
Hmmquote:
Jij spoort echt niet helemaal hequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:02 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Nee, das waar.... maar daar kan je best leuk stappen....op zaterdagavond...
Nou awesome, moet toch wat meer squatten.quote:
Er komt vast wel ooit eentje, maar niet nu al.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, haar verloving
[..]
Hmm
[..]
Jij spoort echt niet helemaal he
Ach mens je hebt een figuur om van te dromenquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou awesome, moet toch wat meer squatten.
Verloving? Wut?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, haar verloving
[..]
Hmm
[..]
Want???quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, haar verloving
[..]
Hmm
[..]
Dat zegt haar FBquote:
Nou inderdaad!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach mens je hebt een figuur om van te dromen
Hoe romantischquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Er komt vast wel ooit eentje, maar niet nu al.Ik wil een groot prinsessenfeest enzo en ja geld.
Even op en neer naar Parijs om te stappenquote:
Iedereen heeft zijn problemen met zichzelf.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach mens je hebt een figuur om van te dromen
Oh, nog niet gechecktquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zegt haar FB
[..]
Nou inderdaad!!
[..]
Hoe romantisch
Truequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn problemen met zichzelf.
Ik wil wel kijken of ik dat wil als ik op je verjaardag mag komen.quote:
Ok, dan maar gewoon in Amsterdam....quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Even op en neer naar Parijs om te stappen![]()
In het kampioensweekend van Ajax
Jaaajaa ho ff eerst van de taart snoepen en niet van mijquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil wel kijken of ik dat wil als ik op je verjaardag mag komen.
Amsterdamquote:
Ik lust geen eens taartquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaajaa ho ff eerst van de taart snoepen en niet van mij
Dat bedoel ik toch ook....quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
Maar nee. Ik kan alleen op zondag naar Amsterdam komen
Ik moet ook weer op tijd thuis zijn hequote:Op donderdag 2 mei 2013 17:14 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik toch ook....
Stappen kan daarna ook wel...
Is ook belangrijk!!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet ook weer op tijd thuis zijn he![]()
Heb hier een lastige puber die ook af en toe aandacht wil van zn mama
Inderdaadquote:
Have funquote:
quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaajaa ho ff eerst van de taart snoepen en niet van mij
quote:Dit is een heel ingewikkeld onderwerp, maar de waarheid is veel mensen vragen zich af over iemand die ze gebruikt om te weten of iemand die is verdwenen. Meestal zijn de laatste vraag iemand zou vragen is als iemand dood is. Maar na een lange tijd, moet deze vraag worden gesteld en ik ben hier om u te helpen het antwoord. Hier zijn drie tips over hoe om te achterhalen of iemand is dood.
Is het nog steeds zo dat de bijzondere verrichtingen die je tijdens de TTT met succes haalt niet meer in het examen terug komen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
Rijles ging goed
Tussen Tijdse Toets aangevraagd
http://www.holferland.com/hoe-kan-ik-weten-of-iemand-dood-is.htmlquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke vertaalmachine heeft dit uitgekotst?
Jup, anders had ik het niet gedaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo dat de bijzondere verrichtingen die je tijdens de TTT met succes haalt niet meer in het examen terug komen?
Ghehequote:
Nice! Maar waarom een TTT?quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
Rijles ging goed
Tussen Tijdse Toets aangevraagd
Die paginaquote:Op donderdag 2 mei 2013 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.holferland.com/hoe-kan-ik-weten-of-iemand-dood-is.html
Mooi tochquote:
Geen flauw idee, ik ga er vanuit van niet want het is toch iets wat best duur is, aan de andere kant als je er voor moet betalen dan zie ik je voor gek aan.quote:
Waarom als ik vragen mag?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik ga er vanuit van niet want het is toch iets wat best duur is, aan de andere kant als je er voor moet betalen dan zie ik je voor gek aan.
Omdat je er niks van leert en het geldverspilling is. Als je hem niet haalt is het ook nog eens dubbel voor niks.quote:
Jij hebt er niks van geleerd? Daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat je er niks van leert en het geldverspilling is. Als je hem niet haalt is het ook nog eens dubbel voor niks.
Nee exact, dus dan zou ik dat geld lekker bewaren voor een echt examen, dan kan je daar iig twee keer over doen. Je moet die verrichtingen toch kunnen en ik vond het juist een moment van ontspanning in mijn examen omdat je verder super druk bent met kijken en handelen en parkeren is zo gebeurd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:04 schreef muhahaha het volgende:
Zo moeilijk zijn die bijzondere verrichtingen niet.
Wauw wat ben je weer een negatieve zeikkut. Ik heb mijn rijbewijs al hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij hebt er niks van geleerd? Daar kan ik niks aan doen.
Gewoon in 1 keer slagen, werkt het beste.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee exact, dus dan zou ik dat geld lekker bewaren voor een echt examen, dan kan je daar iig twee keer over doen. Je moet die verrichtingen toch kunnen en ik vond het juist een moment van ontspanning in mijn examen omdat je verder super druk bent met kijken en handelen en parkeren is zo gebeurd.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee exact, dus dan zou ik dat geld lekker bewaren voor een echt examen, dan kan je daar iig twee keer over doen. Je moet die verrichtingen toch kunnen en ik vond het juist een moment van ontspanning in mijn examen omdat je verder super druk bent met kijken en handelen en parkeren is zo gebeurd.
Dat weet ik.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wauw wat ben je weer een negatieve zeikkut. Ik heb mijn rijbewijs al hoor.
Omdat de oefeningen niet moeilijk zijn. Als ze tijdens het lessen al goed gaan hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
Dat weet ik.
Maar waarom zou ik geen TTT doen, terwijl die ervoor is om zakken op je examen te voorkomen? Beetje tegenstrijdig dit.
Dan heb je dus ook geen 2 examens nodig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat de oefeningen niet moeilijk zijn. Als ze tijdens het lessen al goed gaan hoef je je geen zorgen te maken.
Je vraagt aan mij mijn mening over waarom ik het niet zou doen of heb gedaan. Die geef ik en vervolgens reageer je als de eerste de beste zakkewasser. Nou sorry, maar ik geef alleen antwoord op je vraag. Ik vind het zonde, en ik vroeg me af of je het toevallig gratis had en waarom je er zelf voor kiest.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik.
Maar waarom zou ik geen TTT doen, terwijl die ervoor is om zakken op je examen te voorkomen? Beetje tegenstrijdig dit.
Heb je die dan voor het autorijbewijs?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook geen 2 examens nodig.
Dus bespaar je weer geld. Je hebt trouwens je motor ook al.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heb je dus ook geen 2 examens nodig.
Met het verkeerde been uit bed gestapt? Teringquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je vraagt aan mij mijn mening over waarom ik het niet zou doen of heb gedaan. Die geef ik en vervolgens reageer je als de eerste de beste zakkewasser. Nou sorry, maar ik geef alleen antwoord op je vraag. Ik vind het zonde, en ik vroeg me af of je het toevallig gratis had en waarom je er zelf voor kiest.
Nee, maar Tams zegt ditquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je die dan voor het autorijbewijs?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gohquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dus bespaar je weer geld. Je hebt trouwens je motor ook al.
Nee, ik vind het nogal frustrerend dat je zo dom reageert terwijl je er naar vraagt. That's all.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt? Tering
[..]
Nee, maar Tams zegt dit:
[..]
[..]
Goh
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:13 schreef Tamashii het volgende:
Sowieso dat ik dadelijk aan de rode wijn ga. Dit is weer een geweldige dag geweest.
Mij is verteld dat een examinator mee rijdt, advies geeft over hoe je rijdt en je bijzondere verrichtingen laat doen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik vind het nogal frustrerend dat je zo dom reageert terwijl je er naar vraagt. That's all.
Maar blijkbaar ben je niet goed voorgelicht ofzo
Meh, dan laat ik het maar zittenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:13 schreef muhahaha het volgende:
Vin, als je tijdens het lessen weinig tot geen problemen ondervindt met de bijzondere verrichtingen dan zou ik die TTT laten zitten. Die zijn meer voor mensen die moeite hebben daarmee of gewoon veel zenuwen tijdens het examen krijgen.
Klopt, is soms ook best leerzaam. Als je eigen instructeur zuigt als een ....quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mij is verteld dat een examinator mee rijdt, advies geeft over hoe je rijdt en je bijzondere verrichtingen laat doen.
[..]
Meh, dan laat ik het maar zitten
Jawohl.quote:
Natuurlijk is het leerzaam, de examinator vertelt je waar je nog aan moet werken. Dit kan je rij-instructeur echter ook en hij is echt wel gebaat als je voor het echte examen opgaat en direct slaagt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt, is soms ook best leerzaam. Als je eigen instructeur zuigt als een ....
Als ik bezig ben wel, vooraf nooit.quote:
Het is een shitload aan kleding. Maar mijn familie komt, het ligt nu op hun bed dus moet eraf. Ik denk dat het bij elkaar zo'n 250 kledingstukken en 30 schoenen zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het nieuwe kleding opruimen of gewoon de dagelijkse was enzulks
Waarom heb jij geen wagen? Goede baan alles.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
Rijles wat een ramp, en nu heb ik mijn rijbewijs rijd ik nooit meer
Why not?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
Rijles wat een ramp, en nu heb ik mijn rijbewijs rijd ik nooit meer
Hehe, valt ook wel mee hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:25 schreef muhahaha het volgende:
Vrouwen en kleding is als dagobert duck met zijn geld.
Als jullie erin konden zwemmen zouden jullie dat doen.
wtfquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is een shitload aan kleding. Maar mijn familie komt, het ligt nu op hun bed dus moet eraf. Ik denk dat het bij elkaar zo'n 250 kledingstukken en 30 schoenen zijn.
Dan heb je mijn kastinhoud nog niet gezienquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:25 schreef muhahaha het volgende:
Vrouwen en kleding is als dagobert duck met zijn geld.
Als jullie erin konden zwemmen zouden jullie dat doen.
Nee, ik heb alleen op de kast gezeten al die tijd.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb je mijn kastinhoud nog niet gezien
Goeie baanquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen wagen? Goede baan alles.
Dichtbij mijn werk wonen en auto vind ik dan overbodigquote:
Valt wat voor te zeggen behalve het milieu gedeelte.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie baanhaha, eigenlijk wel ja, ik ga op de fiets naar mijn werk en vind een auto zonden van mijn geld en ik vind het milieu belangrijk.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen op de kast gezeten al die tijd.![]()
Waarom dus het milieu is niet belangrijk?quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Valt wat voor te zeggen behalve het milieu gedeelte.
Niet mijn woordkeuze maat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom dus het milieu is niet belangrijk?
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha vooral met Koen, waar is mama? Daarboven op de kast.
Daarom wil ik dus voor sommige bedrijven niet meer werken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet mijn woordkeuze maat.
Er zijn veel bedrijven die zoveel vooruitgang kunnen boeken mbt het milieu en dat niet doen.
Ook hun producten niet meer gebruiken? Gaat lastig worden maat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom wil ik dus voor sommige bedrijven niet meer werken.
Daarom rijd ik bijvoorbeeld geen auto, eet weinig vlees. Maar het is lastig om zo echt te leven.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook hun producten niet meer gebruiken? Gaat lastig worden maat.
Behoorlijk ja, daarom neem ik het in sommige opzichten wat minder nauw. Ik zal niet gauw ergens rommel achterlaten maar een auto wil ik toch echt wel hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom rijd ik bijvoorbeeld geen auto, eet weinig vlees. Maar het is lastig om zo echt te leven.
Ik mis het eigenlijk niet een autoquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, daarom neem ik het in sommige opzichten wat minder nauw. Ik zal niet gauw ergens rommel achterlaten maar een auto wil ik toch echt wel hebben.
Als ik hem weg zou doen zou ik de auto direct missen...quote:
Haha ja inderdaad, ik zou ook nog kunnen gaan lopenquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik hem weg zou doen zou ik de auto direct missen...
Als jij je fiets zou dumpen zou je dat meteen merken.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
Viro over 20 jaar met snor staat voor me in de trambriljant
Ik laat geen snor staanquote:Op donderdag 2 mei 2013 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
Viro over 20 jaar met snor staat voor me in de trambriljant
Ik was in slaap gevallen en net wakkerquote:
Slecht hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen en net wakker
En nu topgear kijken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was in slaap gevallen en net wakker
Ouderdomquote:
Uhuhquote:
Die subaru gaat aan gortquote:
ROYYYYYYYY MORGEN ROCKY OP TV!!quote:
Kijk, dat is pas een binnenkomerquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:17 schreef Evie het volgende:
Ik ben teleurgesteld in de hoeveelheid seks die wordt besproken op dit topic, doet de naam helaas geen eer aan. DUS om het maar even in de groep te gooien, seks is prima, anal is beter YEAH
Mwah, mwah, mwah.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:17 schreef Evie het volgende:
Ik ben teleurgesteld in de hoeveelheid seks die wordt besproken op dit topic, doet de naam helaas geen eer aan. DUS om het maar even in de groep te gooien, seks is prima, anal is beter YEAH
Seks moet je niet bespreken dat moet je doen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:17 schreef Evie het volgende:
Ik ben teleurgesteld in de hoeveelheid seks die wordt besproken op dit topic, doet de naam helaas geen eer aan. DUS om het maar even in de groep te gooien, seks is prima, alleen kan mn neukertje die dit post er geen drol van.. Kortom wie wil mn nieuwe neukertje worden?
---edit---
1 geloof ik. Eerst Fighter en dan Rockyquote:
quote:
Die krijgt voorlopig niet meer andersquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Seks moet je niet bespreken dat moet je doen.
Ik bedank voor de eer.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:17 schreef Evie het volgende:
Ik ben teleurgesteld in de hoeveelheid seks die wordt besproken op dit topic, doet de naam helaas geen eer aan. DUS om het maar even in de groep te gooien, seks is prima, alleen kan mn neukertje die dit post er geen drol van.. Kortom wie wil mn nieuwe neukertje worden?
---edit---
Ik moet het vragen: is het peu?quote:
had voordat ik dik werdquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:22 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee ik heb al genoeg keuzeJeej lang leve koninginnenacht
Zie ik daar een naald richting je huisje verdwijnen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Doe je toch nietquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Zie ik daar een naald richting je huisje verdwijnen?
Hoe is 't hier?quote:
Hoiquote:
Oké. En met jou persoonlijk?quote:
Met Roy gaat het goed natuurlijk!! Hij kijkt enorm uit naar zondagquote:
Dat is wel heel slechte training dan hoorquote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel heel slechte training dan hoor
Nou en!!quote:
Hoezo gezeik?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ook gezeik en alles voor de training, dus had al geen zin eigenlijk
Spelers die boos worden dat ze gewisseld worden, terwijl je met 0-9 voor staatquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou en!!
Ik heb er meer dan genoeg gemist
[..]
Hoezo gezeik?
Tijdens een training?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Spelers die boos worden dat ze gewisseld worden, terwijl je met 0-9 voor staat
VBL SC is een straatje verderop.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:45 schreef MOON76 het volgende:
Fener op achterstand....
Heerlijk...geen toeterende turken hier!!!!
Tss.quote:
Volwassen mannenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tijdens een training?
Je gaat me niet vertellen dat een stel volwassen mannen nu nog boos zijn over iets wat op zondag gebeurde? Of zit je in het vrouwenelftal?
Oja, vergetenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tss.
Waarom mag hij niet over voetbal praten? Doe jij toch ook nu?
Hier is gezelliger...quote:
Mooie tijd was dat, de C.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volwassen mannenZe kunnen zo terug naar de C'tjes
Neukend voetballen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:46 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Hier is gezelliger...
En voetbal en sex gaan goed samen...
Slechter kan bijna niet.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kapot, maar verder wel goed.
En met jou?
Uit ervaring kan ik je vertellen dat die niet echt heel goed samen gaanquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:46 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Hier is gezelliger...
En voetbal en sex gaan goed samen...
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent ongewenst zwanger, en niet van gitaar?
Ja, maar dan zou het wel m'n eigen dikke schuld zijn.quote:
Niet tegelijk nee...quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je vertellen dat die niet echt heel goed samen gaan
Geen ideequote:Op donderdag 2 mei 2013 21:49 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Niet tegelijk nee...
Maar neuken na een kampioenschap voelt verdomd prettig...
Watskeburt dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou het wel m'n eigen dikke schuld zijn.
WHAHAHAHAHAquote:
Er wordt niet geneukt zondag!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:49 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Niet tegelijk nee...
Maar neuken na een kampioenschap voelt verdomd prettig...
Shit op het werk. Besloten om ontslag te nemen en professionele hulp te zoeken.quote:
Is het geen overhaaste beslissing?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Shit op het werk. Besloten om ontslag te nemen en professionele hulp te zoeken.
Zo erg?quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Shit op het werk. Besloten om ontslag te nemen en professionele hulp te zoeken.
Down boy!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo erg?
Wil je op mijn bank komen liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |