Ik zou denk ik wachten..... Maar dat zeiden jullie ook tegen mij een paar maand terug en toen was ik zelf ook eigenwijs dus feitelijk heb je niets aan mijquote:Op donderdag 9 mei 2013 11:19 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nanuke, ik zou niet kunnen wachten hoor!
Dobbey, jammer van de duivels maar nu kunnen jullie weer verder kijken. Ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt
Bedankt voor alle jompels! Het feit dat ik nu alleen nog een hele week op mijn handen moet zitten om te kijken of een test positief uitslaat, is echt killing op het moment. Ongesteld worden op mijn werk lijkt me nog veel harder namelijk...Ik vermoed vandaag 10 DPO. Wat zouden jullie doen?
He kutquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:24 schreef droomvrouwtje het volgende:
Even een snelle update van mijn kant. Helaas niet starten, cyste wel gekrompen maar nog steeds te groot. Weer 3 maanden uitstel
Ah nee, wat vervelend! Hoewel vervelend misschien de lading niet dekt. Hoe ben je er zelf onder? Dikke knuffel voor jouquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:24 schreef droomvrouwtje het volgende:
Even een snelle update van mijn kant. Helaas niet starten, cyste wel gekrompen maar nog steeds te groot. Weer 3 maanden uitstel
Potver...quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:24 schreef droomvrouwtje het volgende:
Nee dat meen je nietquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:24 schreef droomvrouwtje het volgende:
Verdomme tochquote:Op donderdag 9 mei 2013 17:24 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik weet t. Mijn vorm van endometriose wordt ook zeer ernstig genoemd maar is van een heel andere orde dan bij jou. Het zit bij mij in mijn darm (zo'n 5-10 cm lang) en dat geeft weer andere klachten en ook andere risico's.quote:Op donderdag 9 mei 2013 19:39 schreef droomvrouwtje het volgende:
@soesa ziekte is een goed woord. Het is zelfs een chronische ziekte waarvan je, als je pech hebt, flink ziek van kunt zijn. Ik heb de gradatie 4 dat is ernstig tot zeer ernstig en toch als ik sommige verhalen hoor, mag ik niet klagen. Maar damn, wat is het toch klote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |