Dik ben je?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Alles moet groot. Ben zelf ook groot, hoorBreed moet ie zijn. Als een beest gewoon. Yammm.
Niet. U like attentionquote:
Gewoon 16, hoor.quote:
Niet dik. Beetje mollig. Ben 1.78 en heb brede heupen etc. Zie je een skinny al naast me lopen.quote:
Dat is een huge teefquote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet dik. Beetje mollig. Ben 1.78 en heb brede heupen etc. Zie je een skinny al naast me lopen.
Dus toen haalde je je tieten er af?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik was echt zo like
[ afbeelding ]
Had je ook zo'n vieze oom die dan zoiets zei als "zo, dat begint al aardig te groeien zie ik?" (sleb sleb)quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, werd er gewoon boos van, zo vies vond ik het dat ze dat deden.
WOW WOW WOW WOW WROM GELIJK ZO OVER MIJN PENIS?!quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
itt jouw kleine manhood ja. Schrikken eh.
Stfu biatch. Incasseren. Jij deelt ook uit. Kleine.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
WOW WOW WOW WOW WROM GELIJK ZO OVER MIJN PENIS?!
Toch dus nog ff genieten van alle aandacht hmquote:
Zal je eens laten zien wat uitdelen is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Stfu biatch. Incasseren. Jij deelt ook uit. Kleine.
Genieten ja, geweldig. Met nog grotere tieten dan ik op m'n 13e had, echt fantastisch was het.quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch dus nog ff genieten van alle aandacht hm
quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Genieten ja, geweldig. Met nog grotere tieten dan ik op m'n 13e had, echt fantastisch was het.
Sorry. Piemel van cb dan?quote:Op donderdag 2 mei 2013 12:58 schreef Garisson72 het volgende:
Moet het nou alweer over de tieten van Vas gaan.
Da's beter, raak ik ook maar niet over uitgepraat.quote:
Nou, laat horenquote:Op donderdag 2 mei 2013 13:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's beter, raak ik ook maar niet over uitgepraat.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |