Sowieso een kat op je bed, lekker al die haren in je bekquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:15 schreef Princess_peach het volgende:
Maar dan is ze snachts weer alleen. Dat vinden we ook zo sneu.
Mijn vriend wordt niet wakker van een nagel in zijn rug, haha. Ik wel..
De eerste paar dagen lag ze ook veel rustiger dan nu, ook omdat ze nu zich beter op haar gemak voelt bij ons en in het huis denk ik.
Dan moet je voor lief nemen dat het je wel eens je nachtrust kost.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:15 schreef Princess_peach het volgende:
Maar dan is ze snachts weer alleen. Dat vinden we ook zo sneu.
Mijn vriend wordt niet wakker van een nagel in zijn rug, haha. Ik wel..
De eerste paar dagen lag ze ook veel rustiger dan nu, ook omdat ze nu zich beter op haar gemak voelt bij ons en in het huis denk ik.
Wat dacht je van de nieuwsgierige blikken van zo'n beestje als je elkaar net even lekker wilt verwennenquote:Op donderdag 2 mei 2013 09:16 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Sowieso een kat op je bed, lekker al die haren in je bek
Kijken is het probleem niet!quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat dacht je van de nieuwsgierige blikken van zo'n beestje als je elkaar net even lekker wilt verwennen.
We hebben een speeltje met catnip erin. Nog niet gebruikt, maar dan neemt ze die waarschijnlijk mee of ze vind haar staart toch leuker en gaat daar weer mee spelen tussen ons in haha.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
Leg een zakje met catnip oid bij je voeteneind. Wellicht dat ze dan op die geur af gaat.
Heb je dan een aparte kamer voor haar waar ze kan slapen en spelen? Want anders gaat ze aan de slaapkamerdeur krabben en houdt dat je uit je slaap.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:22 schreef Princess_peach het volgende:
[..]
We hebben een speeltje met catnip erin. Nog niet gebruikt, maar dan neemt ze die waarschijnlijk mee of ze vind haar staart toch leuker en gaat daar weer mee spelen tussen ons in haha.
Als er echt geen andere oplossing is moet ik haar toch maar snachts verbannen uit de slaapkamerOf in ieder geval als ze zo druk is haha.
Je kan catnip ook los kopen, zakje van maken en bij je voeteneind onder je matrashoes leggen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:22 schreef Princess_peach het volgende:
[..]
We hebben een speeltje met catnip erin. Nog niet gebruikt, maar dan neemt ze die waarschijnlijk mee of ze vind haar staart toch leuker en gaat daar weer mee spelen tussen ons in haha.
Als er echt geen andere oplossing is moet ik haar toch maar snachts verbannen uit de slaapkamerOf in ieder geval als ze zo druk is haha.
Auw.quote:
Mijn katten worden manisch van catnip. Misschien de hare ook wel,dus even uitproberen voordat ze het halve bed verbouwt...quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan catnip ook los kopen, zakje van maken en bij je voeteneind onder je matrashoes leggen.
Speeltje aan je bed vastbinden met een touwtje oid?
Kan ze vanuit die gang bij jullie slaapkamerdeur komen?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:28 schreef Princess_peach het volgende:
ja we hebben de gang waar haar eten en drinken staat en een speel"toestelletje" met krabgedeelte. Een kamer waar de kattenbak staat en nog een kamer die nog redelijk leeg staat waar we snachts en overdag als we weg zijn haar speeltjes inleggen. Ze kan dan lekker rennen.
Ze mag dan alleen niet in de woonkamer, want dan kunnen we niet opletten dat ze in de bank hangt of in onze andere meubels. Daar staat de grote krabpaal, maar ik denk dat we die als we weg zijn overdag ook maar in haar kamertje zetten. En dan savonds bij de bank.
Het is al een soort klein kussentje waar het inzit. Volgens mij zit er zelfs een touwtje aan, maar dan zou ik het even uit moeten pakken.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je kan catnip ook los kopen, zakje van maken en bij je voeteneind onder je matrashoes leggen.
Speeltje aan je bed vastbinden met een touwtje oid?
Ok, dan gaat ze dus voor je deur miauwen en/of aan de deur krabben.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:33 schreef Princess_peach het volgende:
oh verkeerd gelezen ja wel bij de deur.
Waarom neem je dan een kat als je er eigenlijk geen tijd voor hebt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:35 schreef Princess_peach het volgende:
Waarschijnlijk wel ja haha, maar dat krijgen we nu misschien nog wel afgeleerd?
Het is alleen dat ze graag bij ons is, omdat we overdag ook al weg zijn.
Ze is heel aanhankelijk namelijk.
Waarom neem je dan nu een kat terwijl je voor de opvoeding nu geen tijd hebt?quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom neem je dan een kat als je er eigenlijk geen tijd voor hebt?
Maar je hebt wel een probleem.quote:Op donderdag 2 mei 2013 09:47 schreef Princess_peach het volgende:
Omdat dat nou eenmaal zo is. Ik hoef me hier niet te verantwoorden.
Ik stel slechts een vraag over de nacht.
Ze krijgt heel veel liefde & aandacht. Plus ben denk ik niet de enige die werkt en een katje heeft genomen?
Is ook niet altijd het gevalquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:04 schreef xienix2501 het volgende:
... maar doe dan alsjeblieft alle deuren open zodat ze naar alle kamers kan gaan. dan heb je ook geen last van een mauwende kitten voor de slaapkamer deur.en zorg voor genoeg plekken dat ze aan een krabpaal of krabplank kan krabben, dan zal ze ook minder snel haar klauwtjes in de bank zetten.
eerlijk gezegd vind ik de redenen tegen een 2e kat een beetje kulquote:Op donderdag 2 mei 2013 08:55 schreef Princess_peach het volgende:
Ik weet dat een 2e kat de beste tip is maar dat willen we niet. Dat wordt te duur voor ons en we hebben dan geen logeerplek voor ze als we op vakantie gaan. Pension doe ik niet aan.
Mijn stage duurt tm eind juni en dan ben ik weer veel thuis. Dat we allebei zoveel werken is dus maar tijdelijk. Als ik ben afgestudeerd heb ik ook een flexibel beroep waarbij ik veel thuis werk.
Ik kan me wel wat voorstellen qua dierenartskosten...kun je uiteraard geluk mee hebben maar als je een beetje pech hebt kunnen de kosten voor een tweede kat net teveel zijn met de huidige prijzen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 13:15 schreef loecje het volgende:
[..]
eerlijk gezegd vind ik de redenen tegen een 2e kat een beetje kul
2e kat is idd een paar euro duurder dan 1kat, maar dat is toch iets wat je van te voren bekijkt?
logeerplek voor 1 kat is er wel maar voor 2 katten niet?
eerlijk gezegd vraag ik me af waarom je niet hebt gewacht tot eind juni. een kitten heeft veel aandacht nodig, zeker een kitten alleen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |