Bestaan die nog .... ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef golfer het volgende:
Een nieuwe lente, een nieuwe koning en een nieuwe all-in-one desktop.
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb zo'n ding anders nog nooit gezien.
Duur speeltje, en je hebt het allemaal alquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwste generatie:
http://www.asus.nl/Allinone_PCs/23_inch/ET2300IUTI/
Via een veilingsite gekocht voor 500 euro minder dan de advieswinkelprijs.quote:
O, dan heb je geen los kastje meer, een soort iMac-idee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwste generatie:
En een nieuwe baanquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef golfer het volgende:
Een nieuwe lente, een nieuwe koning en een nieuwe all-in-one desktop.
Yups en ook tegelijkertijd een soort tablet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
O, dan heb je geen los kastje meer, een soort iMac-idee.
Mooi!
Want touchscreen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups en ook tegelijkertijd een soort tablet.
Wat is de reden ervoor. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik heb een PC, een laptop, smartfoon.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups en ook tegelijkertijd een soort tablet.
Over 6 maand is het weer oud en hebben we een nieuwe generaties goodies .... Zorgt dat we blijven kopen,,, Elke keer iets nieuws er bijquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Via een veilingsite gekocht voor 500 euro minder dan de advieswinkelprijs.
Inclusiefquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Over 6 maand is het weer oud en hebben we een nieuwe generaties goodies .... Zorgt dat we blijven kopen,,, Elke keer iets nieuws er bij
Ziet er wel mooi uit btw
Ik heb geen smartfoon en een tablet van het Kruidvatmerk, dus ik ben zeer gehecht aan een goede Desktop.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:11 schreef Soury het volgende:
Wat is de reden ervoor. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik heb een PC, een laptop, smartfoon.
Ik ben uit ge koopt
Lol ik krijg een dikke baal van mijn moeder haar vent. Die koopt ook alles. Ja 82 jaar, ik kan als helpdesk ervoor op draaien duhhhh...quote:
Goed antwoordquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen smartfoon en een tablet van het Kruidvatmerk, dus ik ben zeer gehecht aan een goede Desktop.
Altijd als je maar iets met computers in je werk doet, wordt je aangezien als de expert.. Tegenwoordig zijn de kleinkinderen meer op de hoogte van alles en nog wat dan onze generatie...quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik krijg een dikke baal van mijn moeder haar vent. Die koopt ook alles. Ja 82 jaar, ik kan als helpdesk ervoor op draaien duhhhh...
Zo gaat dat, mijn zoon is sinds 3 maanden met een ICT-opleiding en kreeg afgelopen week zijn eerste klusje, de laptop van mijn zus in orde maken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd als je maar iets met computers in je werk doet, wordt je aangezien als de expert.. Tegenwoordig zijn de kleinkinderen meer op de hoogte van alles en nog wat dan onze generatie...
Ja dat klopt, ik heb een open verbinding met de laptop van mijn moeder. En nu hebben ze ook een tablet. Ja de groeten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd als je maar iets met computers in je werk doet, wordt je aangezien als de expert.. Tegenwoordig zijn de kleinkinderen meer op de hoogte van alles en nog wat dan onze generatie...
Die is jong, en dat is een uitdaging. Ik ben dat gratis gedoe wel zat. Voor mijn moeder doe ik alles uiteraardquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo gaat dat, mijn zoon is sinds 3 maanden met een ICT-opleiding en kreeg afgelopen week zijn eerste klusje, de laptop van mijn zus in orde maken.
Hij was helemaal in zijn nopjes.
Ik heb 2 desktops (1 windows - 1 linux), een laptop, een 7" en 10" tablet en een smart tv.... Oh ja ook nog een Iphonequote:Op woensdag 1 mei 2013 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik heb een open verbinding met de laptop van mijn moeder. En nu hebben ze ook een tablet. Ja de groeten.En waarom ze dat ding hebben
Je gaat toch bellen voor hulp he?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 2 desktops (1 windows - 1 linux), een laptop, een 7" en 10" tablet en een smart tv.... Oh ja ook nog een Iphone
Ben alleen en gebruik meestal gewoon slechts 99% mn laptop... Soms mn 10" Asus Eeepad
Ja dat en voor mn moeder deed ik het ... tot ze het tehuis in moestquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is jong, en dat is een uitdaging. Ik ben dat gratis gedoe wel zat. Voor mijn moeder doe ik alles uiteraard
Ze is nog bij de pinken, ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat en voor mn moeder deed ik het ... tot ze het tehuis in moest
Sterkte er mee iigquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is nog bij de pinken, ik moet er niet aan denken
Ik zal het doorgevenquote:
Ik ook niet meer, behalve mijn moederquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
Ik werk alleen nog maar op computers, doe niets meer aan helpdesk ....
Dat is een mooiequote:Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwste generatie:
Daar ben ik vanaf... Afgelopen weekend weer een ouwe bekende die over van alles begon ... Zie ik vrijdag wel weer....quote:
Die flikker ik altijd in de groenbakquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je ziet ze vaak met zo'n aangevreten appel aan de achterkant.
Ons jongste kleinkind van nu bijna 3 en een half zit al met z'n vingertjes op onze TV te swipen, in de verwachting dat dat ook werkt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Wacht maar jijquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog 7 maanden geduld moet ik hebben en dan mag ik naast een woeste Jack Russel ook op een jankende luierschijter passen.
Verklaar je vaderquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog 7 maanden geduld moet ik hebben en dan mag ik naast een woeste Jack Russel ook op een jankende luierschijter passen.
Ja, vroeger had ik een huispuber, maar die is inmiddels 21, en wij waren met die leeftijd zelfs officieel volwassen, dus ik kan om geen puber meer noemen.quote:
Nee, dat had hij al verteld.quote:
Opscheppert!quote:
Ik hoor het nog wel eens hier en daar. Zó stomquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:09 schreef Leandra het volgende:
Beetje triest als je de zorg voor je eigen kind oppassen zou noemen
Tof, mooi uitzicht. Ik heb daar ooit een opwindbare radio gekocht. Stond op mijn werkplek. En elk 1,5 uur kon ik dat ding aan slingerenquote:
Draaide wel mooi op jouw energiequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Tof, mooi uitzicht. Ik heb daar ooit een opwindbare radio gekocht. Stond op mijn werkplek. En elk 1,5 uur kon ik dat ding aan slingeren
Tof ding was dat. Ik heb nu een kleine versie maar die doet het niet zo goed. Ook uit NEMOquote:
Als het maar moe en voldaan isquote:
zit nu weer op de toetoet!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah leuk voor aapHoe lang blijf je nog?
Good old timequote:Op donderdag 2 mei 2013 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niks te vertellen
www.youtube.com/results?search_query=night+boat+to+cairo
Ja Cairo was tofquote:
Ik wel twee maanden, mijn zus woonde er toen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als liedje dan,,,, Ben er zelf nog nooit geweest
quote:
quote:
Beterquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik zou niet durven hier in deze Sc een toepie neer te pleuren
Mais pourqoui pas? C'est pas interdit!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik zou niet durven hier in deze Sc een toepie neer te pleuren
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mais pourqoui pas? C'est pas interdit!!
Het is toch niet verboden om een YT te plaatsen?quote:
Godver zeg,quote:
nee weet ik wel, maar ben aan het afkicken van Joetoep, want zit ik er eenmaal muziek te luisteren dan ben ik zo weer 5 uur verderquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is toch niet verboden om een YT te plaatsen?
Blauw zou beter zijnquote:
Niks mis mee, val me andere niet lastig met Anouk en die andere negersquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee weet ik wel, maar ben aan het afkicken van Joetoep, want zit ik er eenmaal muziek te luisteren dan ben ik zo weer 5 uur verder
5 uur lukt me niet, maar jet is wel herkenbaar, want YT heeft weer liedjie van dezelfde generatie/genre/jaar voor je in de aanbieding en dan klik je weer verder in het verleden .... En soms kom je zelf op andere namen hierdoor met weer andere resultaat .....quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee weet ik wel, maar ben aan het afkicken van Joetoep, want zit ik er eenmaal muziek te luisteren dan ben ik zo weer 5 uur verder
Pas de problème, mais il ne chante pas!quote:
Gezienquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pas de problème, mais il ne chante pas!
juist, en zo zit ik dan tot midden in de nacht ergens een braziliaans nummertje te luisteren of hele onbekende groepen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
5 uur lukt me niet, maar jet is wel herkenbaar, want YT heeft weer liedjie van dezelfde generatie/genre/jaar voor je in de aanbieding en dan klik je weer verder in het verleden .... En soms kom je zelf op andere namen hierdoor met weer andere resultaat .....
Anders om is beter, midden in de nacht met onbekende brazilianen naar muziek luisterenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, en zo zit ik dan tot midden in de nacht ergens een braziliaans nummertje te luisteren of hele onbekende groepen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Anders om is beter, midden in de nacht met onbekende brazilianen naar muziek luisteren
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Anders om is beter, midden in de nacht met onbekende brazilianen naar muziek luisteren
Als het bij muziek luisteren blijft zou ik zeggen OK... Maar blijft een vaag volk ...quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik trek de stop wel even uit dat eilandquote:
Vragen ze jou ook vaak of je het gevoel hebt altijd op vakantie te zijn omdat je op een eiland woont waar tourisme een van de hoofdbronnen van inkomsten is?quote:
Haha wat? Het lijkt me kut op zo'n eiland als ik eerlijk benquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vragen ze jou ook vaak of je het gevoel hebt altijd op vakantie te zijn omdat je op een eiland woont waar tourisme een van de hoofdbronnen van inkomsten is?
Dus volgende weekquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Komend weekend donderdag t/m zondag vrij.. Kom maar langs
Op een waddeneiland of op Ierland?? Het lijkt mij zalig op een klein eiland. Vooral in de winter als het niet overspoeld is met kutmensen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha wat? Het lijkt me kut op zo'n eiland als ik eerlijk ben
Ik zie de overeenkomst met Ierland ook niet zo.....quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Op een waddeneiland of op Ierland?? Het lijkt mij zalig op een klein eiland. Vooral in de winter als het niet overspoeld is met kutmensen.
nee, dat vragen ze mij nooit want ze weten dat ik thuis op vakantie benquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vragen ze jou ook vaak of je het gevoel hebt altijd op vakantie te zijn omdat je op een eiland woont waar tourisme een van de hoofdbronnen van inkomsten is?
Dat constante vakantiegevoel heb ik zomers hier in deze toeristische omgeving ook altijd een beetje.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
Want hard werken doe je ook niet... Dus idd waarom vragenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:00 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, dat vragen ze mij nooit want ze weten dat ik thuis op vakantie ben
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Want hard werken doe je ook niet... Dus idd waarom vragen
9-12 Mei?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie werken er wel hard op een eiland,,, Is je strandtent nog vrij ? volgende week?
neequote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dus .. Wat kost dat ?
Mag ook per DM/PM
gewoon, mijn buitenmanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
\
Ik was te snel Sorry... Maar wie is je buitenman?
gewoon, mijn buitenman.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die doet je huisje en de dingetjes er om heen?
Mijnes was ook een buitenman maar is nu meer een couch potatoquote:
Dat loopt soms zo, maar zolang je er mee tevreden bent is er niets aan de hand,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijnes was ook een buitenman maar is nu meer een couch potato
Dat was slechts een veronderstelling...Die buitenman mag je voor je zelf houden..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt ie uit Suri ? of een exotisch NL eiland...?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijnes was ook een buitenman maar is nu meer een couch potato
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
s
Beeetje half / half idd ,,, sas.tarieven.nl ??
Het was niet zijn eigen keus Sjoef. En hij is er niet mee tevreden.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat loopt soms zo, maar zolang je er mee tevreden bent is er niets aan de hand,
Ehm niet zo'n handige opmerking.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:29 schreef chufi het volgende:
Dat loopt soms zo, maar zolang je er mee tevreden bent is er niets aan de hand,
Uiteraard komt het goed. We hebben het hier wel over vrouwe Bluezz!! Bevalt het tot dusver?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben 3 dagen vrij!! Tis wel enorm wennen zeg, zo'n nieuwe baan, maar ik denk dat uiteindelijk het wel goed komt.
Daar gaan we gewoon vanuit!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben 3 dagen vrij!! Tis wel enorm wennen zeg, zo'n nieuwe baan, maar ik denk dat uiteindelijk het wel goed komt.
Nee de wadden, prachtig voor een weekje of twee maar wonen. Het is een gevoel wat ik lastig kan omschrijven. Een beetje opgesloten zitten ofzoquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:30 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Op een waddeneiland of op Ierland?? Het lijkt mij zalig op een klein eiland. Vooral in de winter als het niet overspoeld is met kutmensen.
Nog steeds geen blauw hierquote:Op vrijdag 3 mei 2013 16:06 schreef chufi het volgende:
Het weekend
En eens kijken wat dit vanavond oplevert
http://www.eetweek.nl/lang/nl/cities/nederland/restaurants
Oh nice, welke tent. Ik ken eigenlijk niet zo veel Italiaanse restaurants in de buurt. Ja wel van die combies. Pizza of shoarma, of surinaams en pasta. Die vermijd ik.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt vanavond wel een Italiaan. Ergens bij jouw achter ...
L'Incontroquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nice, welke tent. Ik ken eigenlijk niet zo veel Italiaanse restaurants in de buurt. Ja wel van die combies. Pizza of shoarma, of surinaams en pasta. Die vermijd ik.
Ik ga zo aan de shoarma btwvan de appie
Oh dat is niet ver iid. Daar zit ook het steakhouse. Dat is ook verdomde lekker eten http://steakhouse.nl/ Mocht de reservering fout gaanquote:
De reservering was bevestigd begreep ik ... Dus komt wel goed...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is niet ver iid. Daar zit ook het steakhouse. Dat is ook verdomde lekker eten http://steakhouse.nl/ Mocht de reservering fout gaan
Vallen ze je aan die ninja's?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:08 schreef tonja het volgende:
Mijn katten hebben de lente in hun oosterse bolletjes. Moet af en toe duiken
Nee elkaar voornamelijk en dat gaat met een soort van apekooien gepaard, dus af en toe even een vliegende kat ontwijkenquote:
Kat Bounty is twee weken geleden ingeslapen. Ik mis die sjaggie oude kutkatquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee elkaar voornamelijk en dat gaat met een soort van apekooien gepaard, dus af en toe even een vliegende kat ontwijken
Ze lijken nu wel gekalmeerd. Poetsritueel voor het slapen gaan is nu gaande.
Ohw kut. Kan me voorstellen dat je hem vreselijk mist, zo kort geleden nog maar.. Sterkte.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Kat Bounty is twee weken geleden ingeslapen. Ik mis die sjaggie oude kutkat
Nou was al jaren madderen hoor. Hij was op.Lullige is dat ik ook nog en poes had (beide uit asiel)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw kut. Kan me voorstellen dat je hem vreselijk mist, zo kort geleden nog maar.. Sterkte.
Geen mazzel met de poezebeesten dus. Ik heb mijn balkon (is de naam niet waardig eigenlijk, het is een betonnen randje van nog geen meter met een hek eromheen) met kippengaas beveiligd.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou was al jaren madderen hoor. Hij was op.Lullige is dat ik ook nog en poes had (beide uit asiel)
Die is verleden jaar van balkon gedonderd. Nooit meer gezien. Ik ben nu echt dierloos. En dat hou ik maar even zo.
Heb je de kipshoarma van Lidl weleens geprobeerd, die is lekkerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nice, welke tent. Ik ken eigenlijk niet zo veel Italiaanse restaurants in de buurt. Ja wel van die combies. Pizza of shoarma, of surinaams en pasta. Die vermijd ik.
Ik ga zo aan de shoarma btwvan de appie
Die komt er nog redelijk goed van afquote:
ik wil echte kippen maar Broer konijn gaat maar niet doodquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hou me toch maar bij mijn Plantaardige Kip
Gewoon zijn nek omdraaienquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil echte kippen maar Broer konijn gaat maar niet dood
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:07 schreef sacha het volgende:
[..]
in een huis- en tuinhouden waar zelfs mieren gekoesterd worden kan ik dat niet maken
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]was ook maar een grapje ...
Kippen en konijn is geen optie?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil echte kippen maar Broer konijn gaat maar niet dood
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een tikfoutje![]()
Lippen en konijnen.
Dan had ik beter niets kunnen zeggen, maar ik vond hem grappigquote:
ach maakt het uit de L zit naast de K dus zo een foutje is snel gemaakt,quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had ik beter niets kunnen zeggen, maar ik vond hem grappig
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Maar wil je écht kippetjes?
maar nu wil ik dat natuurlijk wetenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ach maakt het uit de L zit naast de K dus zo een foutje is snel gemaakt,
valt nog mee als je bedenkt wat je had kúnnen typen als je de K met de L
verwisseld, ik had vorig week een héél genante verspreking die was veel
erger![]()
toch niet zo'n klein kuthokkie heh...quote:
ik weet natuurlijk niet wat jij een klein kuthokkie vindt maar ik vind het hok zeer ruim en de ren die ik nog moet maken ookquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
toch niet zo'n klein kuthokkie heh...![]()
Mogen ze niet rondscharrelenof heb je daar geen plek voor?
was zéér genant hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was wel genant jah... gelukkig was er verder niemand bij![]()
Hoi Heks!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:24 schreef Toverheks het volgende:
Wat is een plantaardige Kip FANN..........
hoi allemaal
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was zéér genant hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was wel genant jah... gelukkig was er verder niemand bij
...
ff lezenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoi Heks!
Dat is ditte...![]()
http://www.devegetarische(...)he-slager-kipstukjes
Klink goed!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet natuurlijk niet wat jij een klein kuthokkie vindt maar ik vind het hok zeer ruim en de ren die ik nog moet maken ook![]()
in de tuin scharrelen is uiteindelijk een optie als alle dieren aan elkaar gewend zijn
ik vind 'paradepaardje' maar een vreemd gegeven in dit stukjequote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoi Heks!
Dat is ditte...![]()
http://www.devegetarische(...)he-slager-kipstukjes
Jumbo!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:31 schreef Toverheks het volgende:
Nou ziet er goed uit maar geen Jumbo of c1000 hier zal AH het hebben ?
Ik vind die van AH lekker.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de kipshoarma van Lidl weleens geprobeerd, die is lekker![]()
Lekker mager en goed gekruid!
Nah.. ja plantaardig paardje ?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:32 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vind 'paradepaardje' maar een vreemd gegeven in dit stukje
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
was zéér genant hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was wel genant jah... gelukkig was er verder niemand bij![]()
Haha oosterse bolletjesquote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:08 schreef tonja het volgende:
Mijn katten hebben de lente in hun oosterse bolletjes. Moet af en toe duiken
ach, ik koester al mijn gênante momenten, kan ik ook es lachen als ik eigenlijk wil huilenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
NOU!ik vertel nooit meer iets!
Als een boer met kiespijn, dat is toch niet grappigquote:
Ik kan een boek vol schrijven met die genante momenten van mijquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ach, ik koester al mijn gênante momenten, kan ik ook es lachen als ik eigenlijk wil huilen
Nou achteraf wél, op het moment zelf niet zo...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als een boer met kiespijn, dat is toch niet grappig
Je haalt het wel even aanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou achteraf wél, op het moment zelf niet zo...
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit zijn de verkooppunten Heks
http://www.devegetarischeslager.nl/onze-verkooppunten
Ziet er zonnig uitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha oosterse bolletjes
Xena is ook steeds langer en vaker buiten.
Whahahahahaquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:50 schreef sacha het volgende:
mijn kind zei afgelopen Koninginnedag midden in de Dapperstraat luidkeels:
'wat doen al die buitenlanders hier?'
De meeste Vegaschijven vind ik ook niet lekker hoor Heks dus daar geef ik je helemaal gelijk in!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]Thanks ga morgen eens ff koekeloeren, heb wel eens vegaschijven gehad maar die verdwenen in de kliko, die vond ik echt niet lekker
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:50 schreef sacha het volgende:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:50 schreef sacha het volgende:
Als je die van Lidl hebt gegeten wil je die van Appie niet meer.quote:
Oh, ik vond zelfs van de slager minder. Ik kom nooit bij de Lidl, er zit er één in de buurt blijkbaarquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je die van Lidl hebt gegeten wil je die van Appie niet meer.
En hoe meer aandacht je er op dat moment aan geeft hoe meer het opvalt, je moet eigenlijk gewoon doorkletsen alsof je niet hebt gezegd dat je vader een grote lul onder zijn kin heeft hangenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik niet![]()
ja nu kan ik er wel om lachen maar toen niet, ik schrok me kapot
"Rennen, aap, rennen!".quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:50 schreef sacha het volgende:
Het was haar moeder Lidelllllquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoe meer aandacht je er op dat moment aan geeft hoe meer het opvalt, je moet eigenlijk gewoon doorkletsen alsof je niet hebt gezegd dat je vader een grote lul onder zijn kin heeft hangen
Goed plan! En dan deze knoflooksaus, maar die koop ik bij Jumbo.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:05 schreef sacha het volgende:
*noteert op boodschappenlijst*
Lidl: kipshoarma
Aldiquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan! En dan deze knoflooksaus, maar die koop ik bij Jumbo.
[ afbeelding ]
Oh ok.quote:
Ja zelfde flesjes, Turkse of Amerikaanse (denk ik) Ik koop de Turkse die is okquote:
Ik worstel met de dopquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan! En dan deze knoflooksaus, maar die koop ik bij Jumbo.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zelfde flesjes, Turkse of Amerikaanse (denk ik) Ik koop de Turkse die is ok
Zo te zien is dat plaatje ook Turkse![]()
Aldi: Yil'driz knoflooksausquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:05 schreef sacha het volgende:
*noteert op boodschappenlijst*
Lidl: kipshoarma
Ja, ik weet ook nooit wat ik ermee aan moet en heb de neiging om hem eraf te trekken.quote:
Wat is Halva?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had pas geleden in een Turks winkeltje nog Halva gekocht, maar dat smaakte
heeeeeel anders dan de griekse Halva, écht vies vond ik hetdie Griek vond het ook
dus die ging gelijk de prullebak in.
Griekse Halva smaakt heel anders en toch is het allebei Halva, raar vond ik dat...
Het mes erin en dat bungelede dopje slaat nergens opquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik weet ook nooit wat ik ermee aan moet en heb de neiging om hem eraf te trekken.
De sambal van Yildriz is ook lekker, maar dan wel de original en niet de Vietnamese.
Wacht maar tot jij een flesje gescored hebquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:18 schreef sacha het volgende:
[..]
[dooddoeneralert!]
ouderdom komt met gebreken![]()
[/dooddoeneralert!]
geen enkel probleem en ik koop het voor de hoofdprijs bij de Sparquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij een flesje gescored heb
Oh ja eilandquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:21 schreef sacha het volgende:
[..]
geen enkel probleem en ik koop het voor de hoofdprijs bij de Spar
ehm, mijn kind heeft kindersluitingen eerder open dan ik dus dat ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik krijg kindersluitingen nooit open!
Ligt dat aan mij of hebben meer mensen daar last van?
zie je wel!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm, mijn kind heeft kindersluitingen eerder open dan ik dus dat ligt niet aan jou
ga het proberen het weekend en dan vertel ik wel wat ik er van vind, kip kerrie klinkt lekkerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De meeste Vegaschijven vind ik ook niet lekker hoor Heks dus daar geef ik je helemaal gelijk in!
Maar dit gebruik ik gewoon hetzelfde als normale kip, dus ik maak er bijv. kip kerrie van of door
de bami.
Tis wel duurmaar ik heb het er graag voor over.
De fles bleekquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:23 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm, mijn kind heeft kindersluitingen eerder open dan ik dus dat ligt niet aan jou
Leuk! Straks hebben we nog een Vegetarische Heks!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga het proberen het weekend en dan vertel ik wel wat ik er van vind, kip kerrie klinkt lekker
Ga dan, netjes wachten tot de deur morgenochtend openzwaaid dan ben je de 1equote:
Ik wilde hem/haar lenenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn kind is wel raar maar gelukkig niet dom
Kaasquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Bedenk me nu van het weekend bij vrienden iets met Heksengeval gegeten, zit in emmertje en smaakte zo lekker je kan er ook mee dippen, verdomme hoe heet hetiets met Heks
http://www.heksnkaas.nl/ ???quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:28 schreef Toverheks het volgende:
Bedenk me nu van het weekend bij vrienden iets met Heksengeval gegeten, zit in emmertje en smaakte zo lekker je kan er ook mee dippen, verdomme hoe heet hetiets met Heks
Die fles bleek blijft dan ook staan he?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:31 schreef sacha het volgende:
[..]
*noteert*
volgende keer logeren bij tante Soury in Amsterdam
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:32 schreef Toverheks het volgende:
Ja de link die FANN plaatste, dat is het, bij de AH nou ook op lijstje
thanks meiden voor het meedenken
dacht ik al want het zit in een emmertje...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
http://www.heksnkaas.nl/ ???
Ik heb het nooit bij AH gevonden, maar dat is een ukkiequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:32 schreef Toverheks het volgende:
Ja de link die FANN plaatste, dat is het, bij de AH nou ook op lijstje
thanks meiden voor het meedenken
echt je moet dat eens halen, het is me lekkerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
dacht ik al want het zit in een emmertje...![]()
[ afbeelding ]
vriendin vertelde AH XL maar vaak uitverkocht dus neemt ze paar emmertjes steeds meequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb het nooit bij AH gevonden, maar dat is een ukkie
Ga ik eens doen! Ik zie ook recepten staan op die website... effe kiekenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt je moet dat eens halen, het is me lekker
ja heb je link onder favo hier neer gezetquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ga ik eens doen! Ik zie ook recepten staan op die website... effe kieken
Deen ook niet gevonden. En die is best groot. Het lijkt wel verboden hard drugsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vriendin vertelde AH XL maar vaak uitverkocht dus neemt ze paar emmertjes steeds mee
Heks 'n kaas, heerlijk!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt je moet dat eens halen, het is me lekker
Die vul ik met die tube'squote:
Eieren eet je toch ook nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oww........ kan ik ook mooi met die plantaardige kip maken!
Spaghetti carbonara met HEKS’NKAAS
300 gram gekookte spaghetti
200 gram spekjes of reepjes kipfilet
200 gram HEKS’NKAAS®
2 eieren
2 eetlepels olijfolie
50 gram Parmezaanse kaas
1 teen knoflook, geperst
(versgemalen) zwarte peper
Bereidingstijd
10 minuten
Categorie
Algemeen Voorgerecht Pasta
Verhit de olie in een grote koekenpan en bak de spekjes of kipfilet samen met de knoflook 4 minuten. Klop ondertussen de eieren los. Neem de pan met het spek of kipfilet van het vuur en houd deze apart. Kook de spaghetti beetgaar volgens de aanwijzingen op de verpakking. Rasp ondertussen de Parmezaanse kaas. Giet de pasta af. Doe de pasta, van het vuur, terug in de pan en voeg de spekjes of kipfilet toe. Roer de eieren, HEKS’NKAAS® en de helft van de kaas erdoor en maal er flink wat zwarte peper over. Verdeel de spaghetti over 4 borden en bestrooi met de rest van de kaas.
weer een recept erbij!
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Deen ook niet gevonden. En die is best groot. Het lijkt wel verboden hard drugs
Wel door gerechten heenquote:
vooral de bereidingstijd spreekt me erg aanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oww........ kan ik ook mooi met die plantaardige kip maken!
Spaghetti carbonara met HEKS’NKAAS
300 gram gekookte spaghetti
200 gram spekjes of reepjes kipfilet
200 gram HEKS’NKAAS®
2 eieren
2 eetlepels olijfolie
50 gram Parmezaanse kaas
1 teen knoflook, geperst
(versgemalen) zwarte peper
Bereidingstijd
10 minuten
Categorie
Algemeen Voorgerecht Pasta
Verhit de olie in een grote koekenpan en bak de spekjes of kipfilet samen met de knoflook 4 minuten. Klop ondertussen de eieren los. Neem de pan met het spek of kipfilet van het vuur en houd deze apart. Kook de spaghetti beetgaar volgens de aanwijzingen op de verpakking. Rasp ondertussen de Parmezaanse kaas. Giet de pasta af. Doe de pasta, van het vuur, terug in de pan en voeg de spekjes of kipfilet toe. Roer de eieren, HEKS’NKAAS® en de helft van de kaas erdoor en maal er flink wat zwarte peper over. Verdeel de spaghetti over 4 borden en bestrooi met de rest van de kaas.
weer een recept erbij!
Ik zoek er al een maand naarquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vooral de bereidingstijd spreekt me erg aan
Nou nee maar wel dat je eieren weggegooid had. Zondequote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wel door gerechten heenstaat ergens in een topic heur... dus je hebt me niet weer ''betrapt''
![]()
Je houdt me wel in de gaten heh...
Tja ken gebeuren, werd er ineens kotsmisselijk vanquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee maar wel dat je eieren weggegooid had. Zonde
kuttube`s zijn zo leeg en kosten duurder dan een zak buggles, en als je een hele zak en een hele tube op hebt ben je beetje misselijkquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar met heks 'n kaas![]()
[ afbeelding ]
Ja die en de alpen kruidenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, maar met heks 'n kaas![]()
[ afbeelding ]
Zou zo maar kunnenquote:
Gelukkig word ik niet zo snel misselijk, maar die tubes zijn inderdaad niet goedkoop, maar de verse Heks 'n Kaas ook niet.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kuttube`s zijn zo leeg en kosten duurder dan een zak buggles, en als je een hele zak en een hele tube op hebt ben je beetje misselijk
Ik zit al aan mijn 2e zakkie chipsquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:45 schreef Toverheks het volgende:
goffer de goffer, door jullie krijg ik honger
In Amsterdam ook niet hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:45 schreef sacha het volgende:
voordat Heks'nkaas hier geïntroduceerd wordt zijn we 2 jaar verder![]()
*noteert*
AH: Heks'nkaas
Lul dan nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja ken gebeuren, werd er ineens kotsmisselijk vanen soms ben ik ietwat impulsief
![]()
en dus had ik de laatste 3 eieren weggepleurd
Is die ook lekker? Ik heb eigenlijk altijd de naturel.quote:
oh heel stom he, dat heb ik er dan wel voor over, maar zo een tube nee als ik zoiets bewaar hahaha bewaren hierquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig word ik niet zo snel misselijk, maar die tubes zijn inderdaad niet goedkoop, maar de verse Heks 'n Kaas ook niet.
Ja er is ook een paprika volgens mij die vind ik goor. Naturel of Alpen kruiden. Hoelaadiejééééquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is die ook lekker? Ik heb eigenlijk altijd de naturel.
De Buggles en tube kaas liggen me nu te roepen vanuit de keuken.
Ze moeten hun schjmoel houden
Die tube gaat in één keer leeg, niks bewarenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh heel stom he, dat heb ik er dan wel voor over, maar zo een tube nee als ik zoiets bewaar hahaha bewaren hierik verstop dan he
Je lijkt Olga Lawina welquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja er is ook een paprika volgens mij die vind ik goor. Naturel of Alpen kruiden. Hoelaadiejéééé
Dan is het geluktquote:
ja nmaar soms koop ik dan denk ik lekker voor vanavond op de bank, maar dan toch geen trek in, nou dan is het de volgende dag wel door iemand anders opgegeten iets midden in de nachtquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tube gaat in één keer leeg, niks bewaren
Ik was het niet hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja nmaar soms koop ik dan denk ik lekker voor vanavond op de bank, maar dan toch geen trek in, nou dan is het de volgende dag wel door iemand anders opgegeten iets midden in de nacht
Met wiequote:
hahahahaha en Deisyy pak gewoon die tube en die buggles uit je keuken, en nee je hoeft echt niet met ons te delen hoorquote:
Met jullie wil ik wel delen hoor.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahahaha en Deisyy pak gewoon die tube en die buggles uit je keuken, en nee je hoeft echt niet met ons te delen hoor
ow... dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 3 mei 2013 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met jullie wil ik wel delen hoor.
Ik ben gisteravond flink uit eten geweest, dus de rem moet er vanavond op, anders ben ik voor niks 4 km. wezen hardlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |