Bestaan die nog .... ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef golfer het volgende:
Een nieuwe lente, een nieuwe koning en een nieuwe all-in-one desktop.
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb zo'n ding anders nog nooit gezien.
Duur speeltje, en je hebt het allemaal alquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwste generatie:
http://www.asus.nl/Allinone_PCs/23_inch/ET2300IUTI/
Via een veilingsite gekocht voor 500 euro minder dan de advieswinkelprijs.quote:
O, dan heb je geen los kastje meer, een soort iMac-idee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwste generatie:
En een nieuwe baanquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef golfer het volgende:
Een nieuwe lente, een nieuwe koning en een nieuwe all-in-one desktop.
Yups en ook tegelijkertijd een soort tablet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
O, dan heb je geen los kastje meer, een soort iMac-idee.
Mooi!
Want touchscreen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups en ook tegelijkertijd een soort tablet.
Wat is de reden ervoor. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik heb een PC, een laptop, smartfoon.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups en ook tegelijkertijd een soort tablet.
Over 6 maand is het weer oud en hebben we een nieuwe generaties goodies .... Zorgt dat we blijven kopen,,, Elke keer iets nieuws er bijquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Via een veilingsite gekocht voor 500 euro minder dan de advieswinkelprijs.
Inclusiefquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Over 6 maand is het weer oud en hebben we een nieuwe generaties goodies .... Zorgt dat we blijven kopen,,, Elke keer iets nieuws er bij
Ziet er wel mooi uit btw
Ik heb geen smartfoon en een tablet van het Kruidvatmerk, dus ik ben zeer gehecht aan een goede Desktop.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:11 schreef Soury het volgende:
Wat is de reden ervoor. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik heb een PC, een laptop, smartfoon.
Ik ben uit ge koopt
Lol ik krijg een dikke baal van mijn moeder haar vent. Die koopt ook alles. Ja 82 jaar, ik kan als helpdesk ervoor op draaien duhhhh...quote:
Goed antwoordquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen smartfoon en een tablet van het Kruidvatmerk, dus ik ben zeer gehecht aan een goede Desktop.
Altijd als je maar iets met computers in je werk doet, wordt je aangezien als de expert.. Tegenwoordig zijn de kleinkinderen meer op de hoogte van alles en nog wat dan onze generatie...quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik krijg een dikke baal van mijn moeder haar vent. Die koopt ook alles. Ja 82 jaar, ik kan als helpdesk ervoor op draaien duhhhh...
Zo gaat dat, mijn zoon is sinds 3 maanden met een ICT-opleiding en kreeg afgelopen week zijn eerste klusje, de laptop van mijn zus in orde maken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd als je maar iets met computers in je werk doet, wordt je aangezien als de expert.. Tegenwoordig zijn de kleinkinderen meer op de hoogte van alles en nog wat dan onze generatie...
Ja dat klopt, ik heb een open verbinding met de laptop van mijn moeder. En nu hebben ze ook een tablet. Ja de groeten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd als je maar iets met computers in je werk doet, wordt je aangezien als de expert.. Tegenwoordig zijn de kleinkinderen meer op de hoogte van alles en nog wat dan onze generatie...
Die is jong, en dat is een uitdaging. Ik ben dat gratis gedoe wel zat. Voor mijn moeder doe ik alles uiteraardquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo gaat dat, mijn zoon is sinds 3 maanden met een ICT-opleiding en kreeg afgelopen week zijn eerste klusje, de laptop van mijn zus in orde maken.
Hij was helemaal in zijn nopjes.
Ik heb 2 desktops (1 windows - 1 linux), een laptop, een 7" en 10" tablet en een smart tv.... Oh ja ook nog een Iphonequote:Op woensdag 1 mei 2013 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik heb een open verbinding met de laptop van mijn moeder. En nu hebben ze ook een tablet. Ja de groeten.En waarom ze dat ding hebben
Je gaat toch bellen voor hulp he?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 2 desktops (1 windows - 1 linux), een laptop, een 7" en 10" tablet en een smart tv.... Oh ja ook nog een Iphone
Ben alleen en gebruik meestal gewoon slechts 99% mn laptop... Soms mn 10" Asus Eeepad
Ja dat en voor mn moeder deed ik het ... tot ze het tehuis in moestquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is jong, en dat is een uitdaging. Ik ben dat gratis gedoe wel zat. Voor mijn moeder doe ik alles uiteraard
Ze is nog bij de pinken, ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat en voor mn moeder deed ik het ... tot ze het tehuis in moest
Sterkte er mee iigquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is nog bij de pinken, ik moet er niet aan denken
Ik zal het doorgevenquote:
Ik ook niet meer, behalve mijn moederquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
Ik werk alleen nog maar op computers, doe niets meer aan helpdesk ....
Dat is een mooiequote:Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwste generatie:
Daar ben ik vanaf... Afgelopen weekend weer een ouwe bekende die over van alles begon ... Zie ik vrijdag wel weer....quote:
Die flikker ik altijd in de groenbakquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je ziet ze vaak met zo'n aangevreten appel aan de achterkant.
Ons jongste kleinkind van nu bijna 3 en een half zit al met z'n vingertjes op onze TV te swipen, in de verwachting dat dat ook werkt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Wacht maar jijquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog 7 maanden geduld moet ik hebben en dan mag ik naast een woeste Jack Russel ook op een jankende luierschijter passen.
Verklaar je vaderquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog 7 maanden geduld moet ik hebben en dan mag ik naast een woeste Jack Russel ook op een jankende luierschijter passen.
Ja, vroeger had ik een huispuber, maar die is inmiddels 21, en wij waren met die leeftijd zelfs officieel volwassen, dus ik kan om geen puber meer noemen.quote:
Nee, dat had hij al verteld.quote:
Opscheppert!quote:
Ik hoor het nog wel eens hier en daar. Zó stomquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:09 schreef Leandra het volgende:
Beetje triest als je de zorg voor je eigen kind oppassen zou noemen
Tof, mooi uitzicht. Ik heb daar ooit een opwindbare radio gekocht. Stond op mijn werkplek. En elk 1,5 uur kon ik dat ding aan slingerenquote:
Draaide wel mooi op jouw energiequote:Op donderdag 2 mei 2013 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Tof, mooi uitzicht. Ik heb daar ooit een opwindbare radio gekocht. Stond op mijn werkplek. En elk 1,5 uur kon ik dat ding aan slingeren
Tof ding was dat. Ik heb nu een kleine versie maar die doet het niet zo goed. Ook uit NEMOquote:
Als het maar moe en voldaan isquote:
zit nu weer op de toetoet!quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah leuk voor aapHoe lang blijf je nog?
Good old timequote:Op donderdag 2 mei 2013 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb niks te vertellen
www.youtube.com/results?search_query=night+boat+to+cairo
Ja Cairo was tofquote:
Ik wel twee maanden, mijn zus woonde er toen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Als liedje dan,,,, Ben er zelf nog nooit geweest
quote:
quote:
Beterquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik zou niet durven hier in deze Sc een toepie neer te pleuren
Mais pourqoui pas? C'est pas interdit!!quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik zou niet durven hier in deze Sc een toepie neer te pleuren
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:20 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mais pourqoui pas? C'est pas interdit!!
Het is toch niet verboden om een YT te plaatsen?quote:
Godver zeg,quote:
nee weet ik wel, maar ben aan het afkicken van Joetoep, want zit ik er eenmaal muziek te luisteren dan ben ik zo weer 5 uur verderquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Het is toch niet verboden om een YT te plaatsen?
Blauw zou beter zijnquote:
Niks mis mee, val me andere niet lastig met Anouk en die andere negersquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee weet ik wel, maar ben aan het afkicken van Joetoep, want zit ik er eenmaal muziek te luisteren dan ben ik zo weer 5 uur verder
5 uur lukt me niet, maar jet is wel herkenbaar, want YT heeft weer liedjie van dezelfde generatie/genre/jaar voor je in de aanbieding en dan klik je weer verder in het verleden .... En soms kom je zelf op andere namen hierdoor met weer andere resultaat .....quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee weet ik wel, maar ben aan het afkicken van Joetoep, want zit ik er eenmaal muziek te luisteren dan ben ik zo weer 5 uur verder
Pas de problème, mais il ne chante pas!quote:
Gezienquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pas de problème, mais il ne chante pas!
juist, en zo zit ik dan tot midden in de nacht ergens een braziliaans nummertje te luisteren of hele onbekende groepen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
5 uur lukt me niet, maar jet is wel herkenbaar, want YT heeft weer liedjie van dezelfde generatie/genre/jaar voor je in de aanbieding en dan klik je weer verder in het verleden .... En soms kom je zelf op andere namen hierdoor met weer andere resultaat .....
Anders om is beter, midden in de nacht met onbekende brazilianen naar muziek luisterenquote:Op donderdag 2 mei 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist, en zo zit ik dan tot midden in de nacht ergens een braziliaans nummertje te luisteren of hele onbekende groepen.
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Anders om is beter, midden in de nacht met onbekende brazilianen naar muziek luisteren
quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Anders om is beter, midden in de nacht met onbekende brazilianen naar muziek luisteren
Als het bij muziek luisteren blijft zou ik zeggen OK... Maar blijft een vaag volk ...quote:Op donderdag 2 mei 2013 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik trek de stop wel even uit dat eilandquote:
Vragen ze jou ook vaak of je het gevoel hebt altijd op vakantie te zijn omdat je op een eiland woont waar tourisme een van de hoofdbronnen van inkomsten is?quote:
Haha wat? Het lijkt me kut op zo'n eiland als ik eerlijk benquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Vragen ze jou ook vaak of je het gevoel hebt altijd op vakantie te zijn omdat je op een eiland woont waar tourisme een van de hoofdbronnen van inkomsten is?
Dus volgende weekquote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Komend weekend donderdag t/m zondag vrij.. Kom maar langs
Op een waddeneiland of op Ierland?? Het lijkt mij zalig op een klein eiland. Vooral in de winter als het niet overspoeld is met kutmensen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha wat? Het lijkt me kut op zo'n eiland als ik eerlijk ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |