Bestaan die nog .... ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef golfer het volgende:
Een nieuwe lente, een nieuwe koning en een nieuwe all-in-one desktop.
Ik ook nietquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb zo'n ding anders nog nooit gezien.
Duur speeltje, en je hebt het allemaal alquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwste generatie:
http://www.asus.nl/Allinone_PCs/23_inch/ET2300IUTI/
Via een veilingsite gekocht voor 500 euro minder dan de advieswinkelprijs.quote:
O, dan heb je geen los kastje meer, een soort iMac-idee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Nieuwste generatie:
http://www.asus.nl/Allinone_PCs/23_inch/ET2300IUTI/
En een nieuwe baanquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:45 schreef golfer het volgende:
Een nieuwe lente, een nieuwe koning en een nieuwe all-in-one desktop.
Yups en ook tegelijkertijd een soort tablet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef Deisyy het volgende:
O, dan heb je geen los kastje meer, een soort iMac-idee.
Mooi!
Want touchscreen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups en ook tegelijkertijd een soort tablet.
Wat is de reden ervoor. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik heb een PC, een laptop, smartfoon.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups en ook tegelijkertijd een soort tablet.
Over 6 maand is het weer oud en hebben we een nieuwe generaties goodies .... Zorgt dat we blijven kopen,,, Elke keer iets nieuws er bijquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Via een veilingsite gekocht voor 500 euro minder dan de advieswinkelprijs.
Inclusiefquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Over 6 maand is het weer oud en hebben we een nieuwe generaties goodies .... Zorgt dat we blijven kopen,,, Elke keer iets nieuws er bij
Ziet er wel mooi uit btw
Ik heb geen smartfoon en een tablet van het Kruidvatmerk, dus ik ben zeer gehecht aan een goede Desktop.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:11 schreef Soury het volgende:
Wat is de reden ervoor. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik heb een PC, een laptop, smartfoon.
Ik ben uit ge koopt
Lol ik krijg een dikke baal van mijn moeder haar vent. Die koopt ook alles. Ja 82 jaar, ik kan als helpdesk ervoor op draaien duhhhh...quote:
Goed antwoordquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen smartfoon en een tablet van het Kruidvatmerk, dus ik ben zeer gehecht aan een goede Desktop.
Altijd als je maar iets met computers in je werk doet, wordt je aangezien als de expert.. Tegenwoordig zijn de kleinkinderen meer op de hoogte van alles en nog wat dan onze generatie...quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol ik krijg een dikke baal van mijn moeder haar vent. Die koopt ook alles. Ja 82 jaar, ik kan als helpdesk ervoor op draaien duhhhh...
Zo gaat dat, mijn zoon is sinds 3 maanden met een ICT-opleiding en kreeg afgelopen week zijn eerste klusje, de laptop van mijn zus in orde maken.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd als je maar iets met computers in je werk doet, wordt je aangezien als de expert.. Tegenwoordig zijn de kleinkinderen meer op de hoogte van alles en nog wat dan onze generatie...
Ja dat klopt, ik heb een open verbinding met de laptop van mijn moeder. En nu hebben ze ook een tablet. Ja de groeten.quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd als je maar iets met computers in je werk doet, wordt je aangezien als de expert.. Tegenwoordig zijn de kleinkinderen meer op de hoogte van alles en nog wat dan onze generatie...
Die is jong, en dat is een uitdaging. Ik ben dat gratis gedoe wel zat. Voor mijn moeder doe ik alles uiteraardquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo gaat dat, mijn zoon is sinds 3 maanden met een ICT-opleiding en kreeg afgelopen week zijn eerste klusje, de laptop van mijn zus in orde maken.
Hij was helemaal in zijn nopjes.
Ik heb 2 desktops (1 windows - 1 linux), een laptop, een 7" en 10" tablet en een smart tv.... Oh ja ook nog een Iphonequote:Op woensdag 1 mei 2013 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik heb een open verbinding met de laptop van mijn moeder. En nu hebben ze ook een tablet. Ja de groeten.En waarom ze dat ding hebben
Je gaat toch bellen voor hulp he?quote:Op woensdag 1 mei 2013 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb 2 desktops (1 windows - 1 linux), een laptop, een 7" en 10" tablet en een smart tv.... Oh ja ook nog een Iphone
Ben alleen en gebruik meestal gewoon slechts 99% mn laptop... Soms mn 10" Asus Eeepad
Ja dat en voor mn moeder deed ik het ... tot ze het tehuis in moestquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is jong, en dat is een uitdaging. Ik ben dat gratis gedoe wel zat. Voor mijn moeder doe ik alles uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |