SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
Al is dat bij mij niet het geval natuurlijk!quote:
Bij mij ook niet hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Al is dat bij mij niet het geval natuurlijk!
Soms welquote:
Eigenlijk niet ..... ik val altijd in slaap dus dan ben ik daarna wel uitgerustquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je hoe vermoeiend dat soms kan zijn?
Toch niet tijdens de seks al he?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk niet ..... ik val altijd in slaap dus dan ben ik daarna wel uitgerust
Nicequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG!!
Hupsje gaat naar Sabaton
Zie hier hoe vermoeiend het isquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk niet ..... ik val altijd in slaap dus dan ben ik daarna wel uitgerust
Met de ex van mn stiefzusquote:
Ghehe.quote:
Gezelligquote:
2x stoten en klaar?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
De laatste (en eerste keer) dat ik saaie seks had, had ik geen eens tijd om in slaap te vallen. Zo snel was het voorbij
Stoten, dat ontbrak eigenlijk nog jaquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stoten, dat ontbrak eigenlijk nog ja
Ja, nee echt. Het was om te janken!!quote:
Kan ik mij voorstellen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, nee echt. Het was om te janken!!
Ik vond het wel heel lullig om erna te vragen: goh ik vond het dus echt 3x niks, wat vond jij?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen.
Wat vond hij er van?
Misschien zei hij uit zichzelf ietsquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel lullig om erna te vragen: goh ik vond het dus echt 3x niks, wat vond jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |