SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
Al is dat bij mij niet het geval natuurlijk!quote:
Bij mij ook niet hoorquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Al is dat bij mij niet het geval natuurlijk!
Soms welquote:
Eigenlijk niet ..... ik val altijd in slaap dus dan ben ik daarna wel uitgerustquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je hoe vermoeiend dat soms kan zijn?
Toch niet tijdens de seks al he?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk niet ..... ik val altijd in slaap dus dan ben ik daarna wel uitgerust
Nicequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG!!
Hupsje gaat naar Sabaton
Zie hier hoe vermoeiend het isquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk niet ..... ik val altijd in slaap dus dan ben ik daarna wel uitgerust
Met de ex van mn stiefzusquote:
Ghehe.quote:
Gezelligquote:
2x stoten en klaar?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
De laatste (en eerste keer) dat ik saaie seks had, had ik geen eens tijd om in slaap te vallen. Zo snel was het voorbij
Stoten, dat ontbrak eigenlijk nog jaquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stoten, dat ontbrak eigenlijk nog ja
Ja, nee echt. Het was om te janken!!quote:
Kan ik mij voorstellen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, nee echt. Het was om te janken!!
Ik vond het wel heel lullig om erna te vragen: goh ik vond het dus echt 3x niks, wat vond jij?quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen.
Wat vond hij er van?
Misschien zei hij uit zichzelf ietsquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel lullig om erna te vragen: goh ik vond het dus echt 3x niks, wat vond jij?
Jeejquote:
leuk.. echter ga ik NU koffie maken en straks taarten afmakenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:34 schreef Huppelmuts het volgende:
LoLa!!!!!!!!!!!
Ze bepreken de jurken nu bij DWDD!!
Het is allemaal terug te zien op zhe interwebz!quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk.. echter ga ik NU koffie maken en straks taarten afmaken
daarom komt welquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is allemaal terug te zien op zhe interwebz!
Dus toch!quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Het verlossende woord!!
Er is iets mis gegaan tijdens Armin zn Bolero!!
Een of andere knuppel had het schijfje van Armin zn muziek niet op hoog volume gezet!![]()
Ah, er miste toch iets dus!quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Het verlossende woord!!
Er is iets mis gegaan tijdens Armin zn Bolero!!
Een of andere knuppel had het schijfje van Armin zn muziek niet op hoog volume gezet!![]()
Ja, zag je net ook bij DWDD. Jakhals Erik ging het uitzoeken. Armin liet een stukje horen van hoe het had moeten klinken en damn wat jammer dat het gisteren niet zo klonk!quote:
Nope. Er is een geluidsman ofzo die het schijfje niet helemaal omhoog had geschovenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, er miste toch iets dus!
Die knuppel was hij zelf denk ik
Buh, dat is wel balenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, zag je net ook bij DWDD. Jakhals Erik ging het uitzoeken. Armin liet een stukje horen van hoe het had moeten klinken en damn wat jammer dat het gisteren niet zo klonk!
Lekker danquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope. Er is een geluidsman ofzo die het schijfje niet helemaal omhoog had geschoven
ritueel slachten en verbranden zeg ik jequote:Op woensdag 1 mei 2013 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope. Er is een geluidsman ofzo die het schijfje niet helemaal omhoog had geschoven
Nou inderdaad!!quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ritueel slachten en verbranden zeg ik je
quote:
Wut?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens CNN kwamen mensen vanuit heel Nederland naar Kopenhagen voor de huldiging.![]()
CNN
Ja.quote:
Die verwarring is heel standaard voor Amerikanen. Maargoed, dit zal er wel iets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens CNN kwamen mensen vanuit heel Nederland naar Kopenhagen voor de huldiging.![]()
CNN
Alllll my exes live in texasquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die verwarring is heel standaard voor Amerikanen. Maargoed, dit zal er wel iets mee te maken hebben.
[ afbeelding ]
Dat ze er niks van snappen in Amerika prima. Maar een nieuwszender als CNN die toch wel een behoorlijke reputatie heeft verliest hiermee wel heel wat geloofwaardigheid mijns inziens.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die verwarring is heel standaard voor Amerikanen. Maargoed, dit zal er wel iets mee te maken hebben.
[ afbeelding ]
Everything is bigger in Texasquote:
Maar het publiek van CNN moet het toch ook snappen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ze er niks van snappen in Amerika prima. Maar een nieuwszender als CNN die toch wel een behoorlijke reputatie heeft verliest hiermee wel heel wat geloofwaardigheid mijns inziens.
Ik heb niet het idee dat de lagere klasse (bij gebrek aan beter woord even) naar CNN kijkt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar het publiek van CNN moet het toch ook snappen.
De mama van Honey BooBooquote:
quote:
Je zou inderdaad verwachten dat ze dat wel goed zouden zeggen.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Voor CNN vind ik dit wel heel erg om eerlijk te zijn.
Kom haten dan.quote:
Nee want ik ken teveel mannen met kleine voeten en grote penis of grote voeten en kleine penis.quote:
Het ging nu om de pompoms hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want ik ken teveel mannen met kleine voeten en grote penis of grote voeten en kleine penis.
Stomme mythe!!
Mwoa.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is toch saai als die pompoms beneden hangen.
Piepert.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar laat nu maar ff zitten, want heb spierpijn.
You don't say?quote:
Moeten we doen alsof we je zouden gaan missen als je dood gaat?quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
Taart gegeten. Als ik morgen ziek ben, was hij niet meer goed
Neh, hoeft niet. Merk ik toch niks van als ik dood benquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You don't say?
[..]
Moeten we doen alsof we je zouden gaan missen als je dood gaat?
Mooi.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neh, hoeft niet. Merk ik toch niks van als ik dood ben
Geen ideequote:Op woensdag 1 mei 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi.
En aan wie laat je je motor na?
Er is een reden waarom ik niet in het pus-topic kijk!!quote:
Ik word meestal ergens anders opgewonden vanquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:29 schreef FL_Freak het volgende:
ik vind het altijd wel vet om dat soort dingen te zien
Kom maar halenquote:
Hahaha het is niet opgewondenquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word meestal ergens anders opgewonden van
Nou leuk voor jequote:Op woensdag 1 mei 2013 20:29 schreef FL_Freak het volgende:
ik vind het altijd wel vet/fascinerend om dat soort dingen te zien
Dat is ook echt een wereldreis vanuit het Zuiden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja helemaal naar nijmegen, dus niet he.
Nou poeh poeh, een heel half uur met de trein.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook echt een wereldreis vanuit het Zuiden.
Den Bosch, ja.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou poeh poeh, een heel half uur met de trein.
Serieus?quote:
Fuck, zo dichtbij. Daar ging ik eerst altijd naar de McD.quote:
Jaquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Serieus?
Van het weekend maar even de herhaling kijken
Geen directe verbinding meer.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Fuck, zo dichtbij. Daar ging ik eerst altijd naar de McD.![]()
Ik heb wat zuidelijker gewoond.
Jouw bed?quote:
Is die onderste ook een bed? Lijkt me niet fijn in en uitklimmen.quote:
Nopequote:
Nu je het zegtquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Is die onderste ook een bed? Lijkt me niet fijn in en uitklimmen.
Had ik maar een nieuw bedquote:Op woensdag 1 mei 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw bed gekregen voor je verjaardagHoe tof
Een twee-persoons bed dat niet kraakt.quote:Op woensdag 1 mei 2013 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope
[..]
Nu je het zegtGeen idee eigenlijk
[..]
Had ik maar een nieuw bed
Een waterbed ook?quote:
Ja auw ik ook auw auwquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:00 schreef FL_Freak het volgende:
ik kan nu best wel een massage gebruiken, au
M'n ouders hadden er geen moeite mee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die misschien niet, maar ik kan me niet voorstellen dat dat fijn neukt
uit ervaring kan ik zeggen: het neukt voor geen meterquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die misschien niet, maar ik kan me niet voorstellen dat dat fijn neukt
Oefening baart kunstquote:
Mooi! Geen waterbed dusquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik zeggen: het neukt voor geen meter
Dat kan lekker zijnquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:02 schreef FL_Freak het volgende:
Dingen om een keer geprobeerd te hebben in het leven:
body to body massage krijgen
* Vinniiee vinkt afquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:02 schreef FL_Freak het volgende:
Dingen om een keer geprobeerd te hebben in het leven:
body to body massage krijgen
Van wie?quote:
Dus niet prof.?quote:
hoezo? Wat is er mis met een professionele salon?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
WTF !!!!!!! je moet gewoon iemand regelen die het doet
Ligt eraan. Soms is het best storend. Kan een goede moodkill zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Een bed hoort te kraken!!
Alleen jammer dat mijn bed zo kraakt dat je tijdens de seks denkt dat je ieder moment door je bed kan zakken
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan. Soms is het best storend. Kan een goede moodkill zijn.
Zie ik eruit als een prof?quote:
Ik zou 3 x na denken eer daar mijn geld aan uit zou gevenquote:Op woensdag 1 mei 2013 21:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hoezo? Wat is er mis met een professionele salon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |