kussie op je voorhoofdquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik koffie zou zijn aan het drinken zou ik deze nu hebben uitgespuugt uit totale verbazing/ironie
oh okequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ] hier, ik heb hem even in de kast gezet
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[ afbeelding ] hier, ik heb hem even in de kast gezet
ur mind troles u! XDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee dat ben ik niet??????quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:50 schreef Etsu het volgende:
zeg troll, waarom hoor ik verhalen dat jij ook gay bent?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ur mind troles u! XDle trollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ur mind troles u! XDgodverdomme ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2013 23:51:49 ]
xtieneraccountx ♥ teens are the fjoetur!!!! ♥quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
teenagerpost.tumblr.com is toch wel beetje over de top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |