even lief doen oke dushi?quote:
ik heb zelfs de tekst in spiegelbeeld geschreven omdat ik niet weet hoe ik mn camera moet spiegelen op laptopquote:
ETSU NIET JORDIJ PESTEN, HMMKAY?quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb zelfs de tekst in spiegelbeeld geschreven omdat ik niet weet hoe ik mn camera moet spiegelen op laptop
[..]
ik heb zelfs de tekst in spiegelbeeld geschreven omdat ik niet weet hoe ik mn camera moet spiegelen op laptop
[..]
ik stop mn hele arm in jouw reetquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:41 schreef Trollscience het volgende:
etsu word jij in je reet genomen of steek je hem liever in andermans gat
jaquote:
ninjaquote:
ja mn snikkel is te heilig voor jouw reet, dus maar even aangepast. lobi.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hier stond eerst iets anders jongeman
als ik koffie zou zijn aan het drinken zou ik deze nu hebben uitgespuugt uit totale verbazing/ironiequote:Op woensdag 1 mei 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja mn snikkel is te heilig voor jouw reet,
waar is je UIquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als ik koffie zou zijn aan het drinken zou ik deze nu hebben uitgespuugt uit totale verbazing/ironie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |