Zo beter?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:36 schreef Toekito het volgende:
De OP klopt niet want ik sta dik gedrukt.....ik ben niet dik.
kloptquote:
Ik ben ook niet dik, maar laat mij maar lekker breed gedrukt staanquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:36 schreef Toekito het volgende:
De OP klopt niet want ik sta dik gedrukt.....ik ben niet dik.
Oh ja, vliegeren met MPG.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben ook niet dik, maar laat mij maar lekker breed gedrukt staan.
denk dat een roze touw hem goed zal staan.quote:
Roze touw om jouw nek ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
denk dat een roze touw hem goed zal staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Of met jouquote:
je kan toch opgehaald worden bij bushalte?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen, ik zie net dat het 34 minuten lopen is van de laatste bushalte tot daar. Niet omdat lui of zo, maar dat gaan we niet doen. Ik kom dus niet.
Eng.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan toch opgehaald worden bij bushalte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Dat is niet handig, als de organisatie zelf niet komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, inddquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is niet handig, als de organisatie zelf niet komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |