Of met jouquote:
je kan toch opgehaald worden bij bushalte?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
Mensen, ik zie net dat het 34 minuten lopen is van de laatste bushalte tot daar. Niet omdat lui of zo, maar dat gaan we niet doen. Ik kom dus niet.
Eng.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
je kan toch opgehaald worden bij bushalte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
Dat is niet handig, als de organisatie zelf niet komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, inddquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is niet handig, als de organisatie zelf niet komt.
maar wel begrijpelijk. Slotje op het topic en de grote KSC-housewarming bij LDG vervangt dit!quote:
het trouwfeest tussen Fles en Nikkie toch?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar wel begrijpelijk. Slotje op het topic en de grote KSC-housewarming bij LDG vervangt dit!
Juist!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:59 schreef Koen66 het volgende:
cancellen en een gewone terrasmeet een keer dan maar?
er zijn nog maar erg weinig slapers over zo te zienquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
Gaan jullie maar lekker slapen en bbq'en (cancellen hoeft dus niet), maar dat laatste: JA!
Oh dat heb ik allemaal niet echt gevolgdquote:Op woensdag 22 mei 2013 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn nog maar erg weinig slapers over zo te zien
Dat vind ik wel een goed idee eigenlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:59 schreef RockNijntje het volgende:
Terrasmeet godverdomme.
Ik durf alleen geen topic aan te maken, omdat ik op een of andere manier nooit kan komen als ik zelf een meettopic aanmaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |