geef je wel op tijd door of je komt? Je eet zoveelquote:Op donderdag 2 mei 2013 07:42 schreef wel.o.k het volgende:
net als jjh meldt ik even onder voorbehoud dat ik misschien eventueel indien mogelijk ook even kom aanwaaien
Roar!quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:12 schreef littledrummergirl het volgende:
bbq of andere dagjesmensen kunnen best later laten weten of en wanneer ze willen komen.
voor de mensen die komen slapen even n deadline(want jullie houden ervan als ik de leiding neem
) voor 10 mei wil ik weten wie er zeker weten meegaat zodat we het geld kunnen verzamelen en boeken. dus alle misschientjes en eventueeltjes moeten even de knoop doorhakken deze week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Roar!
Laat maar weten waar naar toe ik het over mag maken![]()
Krijg hele rare ideën bij jou en de leiding nemen ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Hihihihiquote:
JA IK WIL.quote:Op donderdag 2 mei 2013 08:12 schreef littledrummergirl het volgende:
iedereen eens met dat park wat mart had gevonden in utrecht? dan kan hij bij deze niet meer weg geveto'd worden
verblijf met 3 nachten kost dan 67 ¤ pp.
bbq of andere dagjesmensen kunnen best later laten weten of en wanneer ze willen komen.
voor de mensen die komen slapen even n deadline(want jullie houden ervan als ik de leiding neem
) voor 10 mei wil ik weten wie er zeker weten meegaat zodat we het geld kunnen verzamelen en boeken. dus alle misschientjes en eventueeltjes moeten even de knoop doorhakken deze week
Wat koffie ? thee ?quote:
LDG'tje natuurlijkquote:
Heb je dat wel met dr overlegt? en wil zei dat ook danquote:
Zeer waarschijnlijk tot zondagavond. Korting vragen bij collectie fvertrek op zondag een optiequote:Op donderdag 2 mei 2013 16:52 schreef DaMart het volgende:
En hoe lang is iedereen van plan om te blijven?.
Goede taakverdeling toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
mart je bent mijn gestructureerde organisatorische heldik doe wel leuk en enthousiast enzo, doe jij de praktische uitvoering
We kunnen moeilijk een week van tevoren een huisje boeken he. Dat moet toch wel wat eerder, anders loop je het risico dat er niets meer vrij isquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:15 schreef Miniem het volgende:
Dan kom ik niet als ik het voor 10 mei moet beslissen.
Weet ik, maar:quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
We kunnen moeilijk een week van tevoren een huisje boeken he. Dat moet toch wel wat eerder, anders loop je het risico dat er niets meer vrij is.
Dus geen idee of ik nog mee kan als ik het dan pas weet.quote:Op woensdag 1 mei 2013 19:42 schreef Miniem het volgende:
Maar miss kom ik dan ook.
Not sure, want het is allemaal onzeker voor me, zowel vakantie als school etc.
Ik zal het dan pas op het laatste moment weten wss.
goedzo jullie kunnen me niet als enige uit t oosten laten komen hoorquote:Op donderdag 2 mei 2013 07:42 schreef wel.o.k het volgende:
net als jjh meldt ik even onder voorbehoud dat ik misschien eventueel indien mogelijk ook even kom aanwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |