Uhuquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dit ja, heerlijk om te lezen hoe ver ze er soms naast zitten in wat er gaat gebeuren.![]()
Ze geven wel achtergrond info, dus lezen is altijd nuttigquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En "The Mystery Knight"
Ze zijn wel leuk, maar toch zeker niet zo goed als ASOIAF.
Dat vond ik nog het moeilijkst te verkroppen: Arya die al maandenlang op zoek is naar haar familie en nét als die reünie eindelijk onvermijdelijk lijkt te worden gaat iedereen dood!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:42 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik kan ook niet wachten op die gezellige bruiloft bij de Twins
ook the Hound die Arya neerslaat met die bijl, goeie cliffhanger
Uhuh maar dat is heel de tijd dat ze net niet bij elkaar komen, nouja ook met Jon en Brandon bij Queens Crownquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat vond ik nog het moeilijkst te verkroppen: Arya die al maandenlang op zoek is naar haar familie en nét als die reünie eindelijk onvermijdelijk lijkt te worden gaat iedereen dood!
Al had ik geen enkel moment het idee dat Arya zelf dood was, na al haar bonding met The Hound onderweg.
True, maar daar vond ik het minder hartverscheurend dat de reünie niet zou plaatsvinden. Bran en Jon waren veel duidelijker hun eigen pad aan het bewandelen. Bij Arya was ik er gewoon heel erg van overtuigd dat haar pad naar haar moeder zou leidenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuh maar dat is heel de tijd dat ze net niet bij elkaar komen, nouja ook met Jon en Brandon bij Queens Crown
Volgens mij krijgen de kinderen altijd de naam van de man. Maar aangezien je als bastard too low born bent, zul je nooit met een lady trouwen. Behalve in het geval van Robb Stark, en we weten allemaal wat daar van komt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:09 schreef Young_David het volgende:
Zat gister na te denken over die bastaardnamen zoals Snow, Sand, Storm etc.
Als je een bastaard bent en je heet Snow, en je trouwt met iemand die geen bastaard is zoals een Karstark ... Heten je kinderen dan ook weer Snow? Dan krijg je snel een overschot aan bastaardnamen van mensen die geen bastaard zijn.
Waar je al niet over na kan denken
Ze blijven leuk!quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:55 schreef MAHL het volgende:
Hier ook dan maar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bastaarden veranderen hun naam ook wel eens, vooral als ze titels oid krijgen. Kijk maar naar de Blackfyres.quote:Op woensdag 8 mei 2013 09:09 schreef Young_David het volgende:
Zat gister na te denken over die bastaardnamen zoals Snow, Sand, Storm etc.
Als je een bastaard bent en je heet Snow, en je trouwt met iemand die geen bastaard is zoals een Karstark ... Heten je kinderen dan ook weer Snow? Dan krijg je snel een overschot aan bastaardnamen van mensen die geen bastaard zijn.
Waar je al niet over na kan denken
In het boek was hij wel afgevallen, maar was hij nog steeds dik hequote:
Dat is wel heel erg overdreven. Denk gewoon dat er een aantal krassen op haar gezicht te zien zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 13:45 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam dit tegen. Zou dit ook in de serie er zo uit gaan zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |