???quote:Op maandag 6 mei 2013 19:58 schreef Kirov het volgende:
[..]
Eindelijk van Robb af![]()
Jammer dat het niet het einde wordt voor Catelyn
Auwquote:Op maandag 6 mei 2013 20:00 schreef Maisnon het volgende:
ik zou het zuur voor tim vinden. we maakten een grapje
quote:
Gelukkigquote:Op maandag 6 mei 2013 20:02 schreef timmmmm het volgende:
Catelyn gaat toch gelijk met Robb dood, of herinner ik me nu dingen verkeerd
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gelukkig
Klopt maar ze wordt weer uit de rivier gevist en dan opnieuw leven in geblazen met Rhllorrr powerrr
Dat heb ik helemaal verdrongen ofzo, daar weet ik niks meer vanquote:
Het was ook totaal niet boeiend.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik helemaal verdrongen ofzo, daar weet ik niks meer van
Ja wel aardig ja. Vooral omdat ze ook zo fucked up was. Half verrot en whatnot.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef Funzel het volgende:
Ik weet nog wel dat ik best wel geschokt was toen Cat als een zombie terug kwam toen ze die Frey gingen ophangen.
Ik ook... Haar tetjes waren best nice, zonde als we daar niet meer van te zien krijgenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:19 schreef Schalks. het volgende:
Ik hoop stiekem dan Ygritte in de serie blijft leven![]()
Sowieso een grotere schok voor mij dan die hele red wedding bij elkaar.
Half verzopen en verrot inderdaad, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken in de serie. Er is maar zoveel dat ze kunnen doen met prosthetics.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja wel aardig ja. Vooral omdat ze ook zo fucked up was. Half verrot en whatnot.
Ygritte is lief inderdaad.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:19 schreef Schalks. het volgende:
Ik hoop stiekem dan Ygritte in de serie blijft leven![]()
Sowieso een grotere schok voor mij dan die hele red wedding bij elkaar.
Ja, net zoals Tyrion die zijn neus mist maar in de series een schrammetje op zijn wang heeft.. Beric werd half doorklieft in de serie maar houd daar ook niets blijvend aan over dat ze laten zien. Waarschijnlijk gaat ze er dus gewoon als een halve gothic uitzien maar met veel zwarte kleren aan zodat je veel niet ziet.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Half verzopen en verrot inderdaad, ik ben benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken in de serie. Er is maar zoveel dat ze kunnen doen met prosthetics.
Beric werd in het boek omschreven als wat meer fucked up, als ik het me goed herinner.
De sigil van Baelish staat op het zeil.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:07 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Is die boot op het einde nou Littlefinger die naar de Vale gaat of Loras die naar Stroms End gaat?
Ja maar Catelyn komt niet veel in beeld, maar een scene ofzo. Dus daar kunnen ze best wat cgi voor gebruiken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, net zoals Tyrion die zijn neus mist maar in de series een schrammetje op zijn wang heeft.. Beric werd half doorklieft in de serie maar houd daar ook niets blijvend aan over dat ze laten zien. Waarschijnlijk gaat ze er dus gewoon als een halve gothic uitzien maar met veel zwarte kleren aan zodat je veel niet ziet.
Die epiloog moet ik 2 keer lezen voordat ik dacht van.. Woah. Un-Cat.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef Funzel het volgende:
Ik weet nog wel dat ik best wel geschokt was toen Cat als een zombie terug kwam toen ze die Frey gingen ophangen.
Dontos zat er in seizoen 1 toch in bij dat toernooi?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:40 schreef Maisnon het volgende:
Nah dat is wel Baelish die naar de Vale vaart, sowieso dat je dan denkt: die zit ver weg, hij is immers weggevaren, zien we nooit meer terug. En dan ineens die Sansa ontsnapping. Maar aangezien Dontos er niet in zit, hoe gaat dat in zn werk straks? Of zouden ze dat er nu nog in proberen te werken?
Dontos gaat nog wel terugkomen denk ik, ze hebben hem niet voor niets in het begin van seizoen 2 geïntroduceerd. In het boek was het geloof ik ook dat hij zomaar uit het niets opdook en Sansa zoiets had van 'wie de fuck ben jij nou weer'.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:40 schreef Maisnon het volgende:
Nah dat is wel Baelish die naar de Vale vaart, sowieso dat je dan denkt: die zit ver weg, hij is immers weggevaren, zien we nooit meer terug. En dan ineens die Sansa ontsnapping. Maar aangezien Dontos er niet in zit, hoe gaat dat in zn werk straks? Of zouden ze dat er nu nog in proberen te werken?
Ja volgens mij was het zo dat Dontos een briefje achter gelaten had dat ze naar t Godswood moest komen, maar dat briefje was sowieso al door Littlefinger gemaaktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 01:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dontos gaat nog wel terugkomen denk ik, ze hebben hem niet voor niets in het begin van seizoen 2 geïntroduceerd. In het boek was het geloof ik ook dat hij zomaar uit het niets opdook en Sansa zoiets had van 'wie de fuck ben jij nou weer'.
Wel meer dan 1 Frey hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 20:10 schreef Funzel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |